fce středového tlumiče????
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
fce středového tlumiče????
Ahoj nějakou problematiku jsem o výfukách už pozřel. Ale přijdemi že cím vím o tom čtu, tím méně si myslím že vím, nebo že v tom mám prostě chaos. Můj prolém je následující...... vyrobeny svody a kompelet výfuk u nejmenovaného " znaleho a uznávaného výrobce zavodních výfuků. Informace které jsem zjistil od něj jsou natolik rozporuplné, že už nevím čemu a komu věřit. Výrobnil mi laděné svody pak 321 a tažené v trubce až dozadu a nakonci plně průchozí výfuk.....stavba nedopadla podle mých představ respective jak jsme byli oba dopředu domluveni a nemluvě o ceně... Jiný človek koho dobře znám a mám k němu důvěru mi říkal, že by tam měl být nějaký středový tlumič "respective" nějaká objemná nádoba. Že takhle je to nahovno atd atd. Už nevím čemu věřit. Prý běžně nejmenovaný vždy dával do soustavy středový tlumič, tak nechápe proč ho tam nedal....... Je možné že třeba chtěl na mě ušetřit, protože stavba byla komplikovanější něž čekal...... Může mi někdo osvětlit k čemu slouží středový tlumič??????? ve vztahu k výkonu, ne ve vztahu k hlučnosti a podobným nesmyslům co mě nezajímají......
Re: fce středového tlumiče????
Auto jsem ještě neprojel, a auto je takový exot a bastl že nebude možné srovnat s jiným kusem. Nemám namontovanou lambdu ale myslím že ta maká stejně až od určité teploty. Hned po nastartování z výfuku jde poměrně silně modrý kouř a vůně benzínu je přímo omračující. Jako výfuk na volnoběžné tůrování zpívá pěkně a zbírá se hezky, ale nespalené palivo je podle mě důsledek "propláchnutí směsi" až do výfuku z důvodu zvýšené průchodnosti výfuku. A benzín který neshoří ve válci a letí ven je prostě kontra produktivní........
jedná se o Na motor. 2,5l 6 válců ......průměr kanálu v hlavě 32mm na to přidělal přimár 37mm i když jsem chtěl 32-33 mm, svody jsem čekal delší .... chtěl jsem hlavně kvůli lepšímu toč momentu ve středních otáčkách...... mě to přijde jak aplikace na ot tak kolem 6-8 tis...... co si o tom myslíte...... nemluvě o tom "proplachu" motoru. co s tím, jak z toho ven, co udělat, jaká se k něčemu dobrat........ díky moc.......
jedná se o Na motor. 2,5l 6 válců ......průměr kanálu v hlavě 32mm na to přidělal přimár 37mm i když jsem chtěl 32-33 mm, svody jsem čekal delší .... chtěl jsem hlavně kvůli lepšímu toč momentu ve středních otáčkách...... mě to přijde jak aplikace na ot tak kolem 6-8 tis...... co si o tom myslíte...... nemluvě o tom "proplachu" motoru. co s tím, jak z toho ven, co udělat, jaká se k něčemu dobrat........ díky moc.......
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
Mě zaráží spíš to,jak Ti může někdo dělat laděné svody a výfuk a nemít přitom motor na brzdě. To prostě jen vychází z obecné teorie ale ta Ti akorát tak stanoví kde s výfukem začít. Žádný i z těch nejdokonalejších simulátorů nedokáže vypočítat optimální výfuk. Proto jsou laděné svody a výfuk značkových firem tak drahé. Než se objeví finální výrobek padne mu za oběť spousta času a materiálu. Takže ten člověk buď mohl vyrobit kopií renomované značky nebo vyrobil něco na základě vlastní neověřené teorie a doufal že to bude fungovat. Omyl je pravdou a středový tlumič to neovlivní. Já bych chtěl peníze zpět,protože ten člověk je lhář a podvodník. Většina těchto "uznávaných" výrobců výfuku jde do divize motorsport dané značky a výfuk zkopíruje. Na tom staví svůj úspěch. Ale vlastně se dopustili krádeže duševního vlastnictví. Pro tvůj motor zřejmě žádný takový výfuk v motorsport divizí bmw neexistuje a tak si neměl kde co okopírovat. To že to sem tam udělá nějaký kutil je mi fuk ale že na tom někdo dokáže postavit firmu je na pováženou. Znám v čechách pouze dvě firmy co dělají výfuky a mají vlastní motorovou i válcovou brzdu. Výkon měří před i po úpravě.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: fce středového tlumiče????
rozumím tomu a souhlasím s tím co píšeš...... ale šel jsem do toho dobrovolně a věděl že papír z brzdy nebo nějaký certifikát nedostanu natož záruku o výsledku vycházím z toho že jeho výfuky jezdí a dá se říct ve všeobecné spokojenosti.....ale ten člověk mluvil nějak před započatím prací a jinak při inkasování peněz a to mě sere jak i lidi kteří dělají tokovou praci mohou takhle vystupovat. Vím že výfuky jsou a budou alchymie....... je to šarlatánství. A jde pouze o aplikace obecné teorie..... Udělám si 99 procent na autě sám, když to svěřím "odborníkům".......... a pak takovej fuck..... třeba to pojede, ale...... Se svody nehodlám nic dělat...... řeším spíš jak pořešit nějaký optimální zpětný tlak, jak to měřit, testovat a jak se dobrat k nějakému výsledku...... nechci dalšího šarlatána......... těch už mám až pokrk.....
ps. mě tento model že lidi tady vyrábějí výfuky podle svých teorií a inkasují značné sumy přijde zcela bežné......... si snad z čech ne?
Jde mi o zlepšení výkonostních parametrů jak jen to jde ale ne na motorsportové úrovni........ nejsem boháč.....
ps. mě tento model že lidi tady vyrábějí výfuky podle svých teorií a inkasují značné sumy přijde zcela bežné......... si snad z čech ne?

Jde mi o zlepšení výkonostních parametrů jak jen to jde ale ne na motorsportové úrovni........ nejsem boháč.....
Re: fce středového tlumiče????
prozrad nam kdo te tak krasne podelal a o kolik okrad.... COI na nej
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
Taboo tady má pár srozumitelných příspěvků v sekci výfuky pár stran zpět. Když to je opravdu o tom mít ten motor na brzdě. Ty jsi se rozhodl upravit motor,který zřejmě nikdo před tebou v atmo verzi neupravoval. Kdyby ano měl by jsi se držet jeho setupu. Protože: primárně je nutné si určit pro co ten motor chci,kde se při použití bude nejvíce pohybovat. Motor jak ho postavilo bmw je jeden velký kompromis. Ty sice s nadšením a nějakou teorii si se pustil do úpravy a celý ten kompromis "shodil ze stolu" změnil jsi kompresi,změnil jsi sací kanály,sací potrubí. Bez jakéhokoli vybavení jsi změnil parametry motoru,teď nejde o to jestli k lepšímu nebo horšímu,prostě změnil. Ecu která to řídí je naladěna jak jinak než prvotně na brzdě,jsou dodané nějaké korekce pro výrobu. Proto některý motor funguje lépe jiný hůře ale pořád má výrobcem udané parametry. Ty jsi do toho všeho nastavení sáhl a teď prostě bez vědomí jak ten motor saje,kde má teď největší progresi tlaku po zažehu a další a další věci. A bez brzdy a dalších věci třeba pro to aby si monitoroval co se v motoru děje se prostě neobejdes. Atmosféra je na tohle daleko citlivější než turbo motor. No zkrátka máš toho ještě hodně před sebou.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: fce středového tlumiče????
to opravdu neudělám, protože můj osobní pocit z toho jak to dopadlo mě nedovoluje toho člověka ještě veřejně pomlouvat...... jak říkám ještě ani nevím jak to pojede. Takže bohužel........ cena byla 14 tis.......
A jak říkam můj odhad je že má určitě 80 procent zákazníků spokojených. Jen řekl bych že mi udělal výfuk na motor. který nemám..... a to mě sere. Je asi naučen to dělat na závoní motory, kde vyšší průmery jsou přijatelněší z hlediska vyšších otáček. Já ale chtěl střední pásmo navíc mám motor teměř v serii a seriovým sáním. Ta sestava nemá pružná člen a zvažuji ho tam vložit? Co třeba restrikce za použití menšího průměru toho vlnovce????
A jak říkam můj odhad je že má určitě 80 procent zákazníků spokojených. Jen řekl bych že mi udělal výfuk na motor. který nemám..... a to mě sere. Je asi naučen to dělat na závoní motory, kde vyšší průmery jsou přijatelněší z hlediska vyšších otáček. Já ale chtěl střední pásmo navíc mám motor teměř v serii a seriovým sáním. Ta sestava nemá pružná člen a zvažuji ho tam vložit? Co třeba restrikce za použití menšího průměru toho vlnovce????
Re: fce středového tlumiče????
Libor12 píše:Taboo tady má pár srozumitelných příspěvků v sekci výfuky pár stran zpět. Když to je opravdu o tom mít ten motor na brzdě. Ty jsi se rozhodl upravit motor,který zřejmě nikdo před tebou v atmo verzi neupravoval. Kdyby ano měl by jsi se držet jeho setupu. Protože: primárně je nutné si určit pro co ten motor chci,kde se při použití bude nejvíce pohybovat. Motor jak ho postavilo bmw je jeden velký kompromis. Ty sice s nadšením a nějakou teorii si se pustil do úpravy a celý ten kompromis "shodil ze stolu" změnil jsi kompresi,změnil jsi sací kanály,sací potrubí. Bez jakéhokoli vybavení jsi změnil parametry motoru,teď nejde o to jestli k lepšímu nebo horšímu,prostě změnil. Ecu která to řídí je naladěna jak jinak než prvotně na brzdě,jsou dodané nějaké korekce pro výrobu. Proto některý motor funguje lépe jiný hůře ale pořád má výrobcem udané parametry. Ty jsi do toho všeho nastavení sáhl a teď prostě bez vědomí jak ten motor saje,kde má teď největší progresi tlaku po zažehu a další a další věci. A bez brzdy a dalších věci třeba pro to aby si monitoroval co se v motoru děje se prostě neobejdes. Atmosféra je na tohle daleko citlivější než turbo motor. No zkrátka máš toho ještě hodně před sebou.
omyl libore........ jedná se o jinou stavbu než jsem řešil...... jiný projekt a dá se řici seriový motor

- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
I tak bude stavba výfuku bez brzdy pouze metoda pokus/omyl
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: fce středového tlumiče????
Jsem na tom podobně. Jediný co vim že je to fakt alchymie. Pořád přemejšlim nad tim "mýtem" že auto bez tlumičů víc žere, má nižší výkon.. Chápu že ztrátou protitlaku a rezonance se ztratí nějakej krouťák, ale... Ale. Každej říká něco jinýho.tom28 píše:Ale přijdemi že cím vím o tom čtu, tím méně si myslím že vím, nebo že v tom mám prostě chaos.
Jednou jsme s kámošem sundali výfuk na bmw 525i od středního tlumiče dozadu, řvalo to pak že hlava bolela a přišlo nám že to míň jede, ale to byl pořád jen subjektivní dojem, tak na něm nechci stavět nějaký závěry...
Re: fce středového tlumiče????
Dle popisu postavil opravdu "vysokootáčkový" výfuk, který bude možná pěkně fungovat, ale rozhodně ne na běžný provoz. Že z toho smrdí benzín je pochopitelný a je vidět že i víš proč. Ten středovej tlumič v téhle sestavě určitě chybí a nebo dotyčnej zvolil ukrutnej průměr potrubí.tom28 píše:Auto jsem ještě neprojel, a auto je takový exot a bastl že nebude možné srovnat s jiným kusem. Nemám namontovanou lambdu ale myslím že ta maká stejně až od určité teploty. Hned po nastartování z výfuku jde poměrně silně modrý kouř a vůně benzínu je přímo omračující. Jako výfuk na volnoběžné tůrování zpívá pěkně a zbírá se hezky, ale nespalené palivo je podle mě důsledek "propláchnutí směsi" až do výfuku z důvodu zvýšené průchodnosti výfuku. A benzín který neshoří ve válci a letí ven je prostě kontra produktivní........
jedná se o Na motor. 2,5l 6 válců ......průměr kanálu v hlavě 32mm na to přidělal přimár 37mm i když jsem chtěl 32-33 mm, svody jsem čekal delší .... chtěl jsem hlavně kvůli lepšímu toč momentu ve středních otáčkách...... mě to přijde jak aplikace na ot tak kolem 6-8 tis...... co si o tom myslíte...... nemluvě o tom "proplachu" motoru. co s tím, jak z toho ven, co udělat, jaká se k něčemu dobrat........ díky moc.......
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: fce středového tlumiče????
přesně většinou jsou to subjektivní pocity, podle kterých sotva může někdo něco ladit. Jak piše libor brzda by ukázala. Možná i ten Gtech nebo jak se jmenuje. Nebudu dělat závěry když jsem auto ani neprojel. Dnes jsem měřil průměr trubky která vede dozadu... od pohledu se zdála větší, ale real je vnitřní průměr 56mm. Takže žádná prasárna to není........ jen me leží v hlavě ten smrad nespálenýho benzínu....... No uvidíme až to pořádně ohřeju a projedu jak se bude všechno jevit.........
jen nechápu tvrzení určitých lidí, kteří mluví o tom že zpětný tlak ve výfuku je nežádoucí a nejlepší protitlak je žádný protitlak.... ale snad mi to někdo vysvětlí tak abych mu dal za pravdu.........
já mám názor, že když motor respective vačka motoru umožnuje překřížení ventilů v horní uvrati, je určitý zpětný tlak docela důležitý.......... když to bude v mém případě krize zkusím minimální vůle na výfukových ventylech...... mě na to stačí jen 10 straňák a sroubovák
a uvidíme kde je zakopaný pes.......
ps. sorry větší vůli..........
jen nechápu tvrzení určitých lidí, kteří mluví o tom že zpětný tlak ve výfuku je nežádoucí a nejlepší protitlak je žádný protitlak.... ale snad mi to někdo vysvětlí tak abych mu dal za pravdu.........
já mám názor, že když motor respective vačka motoru umožnuje překřížení ventilů v horní uvrati, je určitý zpětný tlak docela důležitý.......... když to bude v mém případě krize zkusím minimální vůle na výfukových ventylech...... mě na to stačí jen 10 straňák a sroubovák

ps. sorry větší vůli..........
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
no ja som mal povodne tiez v plane si vyfuk vyrobit...
ale po tom vsetkom co som si o tom precital, som si ho nechal vyrobit..
a tiez mi bolo poradene dat zvody 4-1, priemer trubiek.. umiestnenie stredoveho tlmicu - priechodzieho...
v kazdom pripade, auto po osadeni vyfuku islo inac/ v urcitych otackach lepsie...
takze zase nasledovalo "stelovanie vaciek", aby sa z toho dalo vyzdimat maximuum...
skutocnost je ale taka, ze motor pekne taha uz cca od 1800ot po priblizne 3500...
potom je hlucho
a potom to znova chytne dych pri 4900 a skonci na omedzovaci 7000 a islo by kludne daaaaal..
ale po tom vsetkom co som si o tom precital, som si ho nechal vyrobit..
a tiez mi bolo poradene dat zvody 4-1, priemer trubiek.. umiestnenie stredoveho tlmicu - priechodzieho...
v kazdom pripade, auto po osadeni vyfuku islo inac/ v urcitych otackach lepsie...
takze zase nasledovalo "stelovanie vaciek", aby sa z toho dalo vyzdimat maximuum...
skutocnost je ale taka, ze motor pekne taha uz cca od 1800ot po priblizne 3500...
potom je hlucho
a potom to znova chytne dych pri 4900 a skonci na omedzovaci 7000 a islo by kludne daaaaal..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
tome kontaktuj Otu Krámského. Tady u nás asi jediný člověk který dělá solidně bmw.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: fce středového tlumiče????
To je pravda, ale plati to pouze pro turbomotorytom28 píše:...zpětný tlak ve výfuku je nežádoucí a nejlepší protitlak je žádný protitlak...

Neni ovsem spravne mluvit o "protitlaku" (taky jsem to samozrejme driv pouzival), protoze ve skutecnosti to o co tu bezi je rychlost plynu v potrubi a podminky pro jejich expanzi. Kdyz budes mit uzkou trubku, bude to v nizkych otackach naprosto v pohode, ale ve vysokych se to bude dusit. Udelej to naopak a vyplach valcu v nizkych otackach pujde do pekel, protoze rychlost plynu ve vyfuku se snizi. Stredni tlumic to castecne kompenzuje, trochu jako vyrovnavaci pamet u disku v PC

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: fce středového tlumiče????
nemuze v tom delat bordel i nevyvazenost motoru, tim myslim, ze jsi usnadnil motoru vyplach, ale se sanim jsi nic nedelal, takze klade pri sani porad stejny odpor, kdezto vyfukove plyny ted kladou pri vyplachu mensi odpor? nevim mozna kecam nesmysle, ale osobne v tom nejakej naznak logiky vidim 

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
bez brzdy je stavba svodu a vyfuku pořad jen "věštění budoucnosti z křištalove koule". 

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
To je cena za práci i materiál za celé svody a výfukové potrubí? Co je to za materiál? Je to až podezřele levné...tom28 píše:...... cena byla 14 tis.......
Re: fce středového tlumiče????
primáry jsou tuším walker nezinkované...... dál co je za materiál fakt nevím........ navíc tuším že "běžná ocel" je daleko lepší na toto jak např. nerez "jestli máš na mysli cenu a kvalitu materiálu" 

Re: fce středového tlumiče????
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
nesmrdi benzin nahodou protože neni namontovana lambda a motor beži vnouzaku a krmi to benem že nevi co se deje?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
problém smradu benzínu zvejfuku je právě v tý lambdě...
jednou sem ji odpojil na tipu - auto sice jelo jak čert, ale motor sotva udržel volnoběh jak byl zalitej benzínem... samozřejmě za autem mírné obláčky kouře
jednou sem ji odpojil na tipu - auto sice jelo jak čert, ale motor sotva udržel volnoběh jak byl zalitej benzínem... samozřejmě za autem mírné obláčky kouře
Re: fce středového tlumiče????
myslel jsem že lambda začne regulovat až po dosažení určitě provozní teploty? Nevím to jistě, ale nekde jsem to slyšel....... ale fakt nevím. Lambda tam určitě pujde...... jen jsem se k tomu ještě nedostal......... času je málo a aktivit moc
s panem krámským jsem jednou mluvil... kdysi..... a už fakt nemíním..........

s panem krámským jsem jednou mluvil... kdysi..... a už fakt nemíním..........

- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
no lambda ma svoje vyhřejvani takže by mela makat behem chvilenky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
Ja na nej nikdy neslysel nic dobryhotom28 píše:s panem krámským jsem jednou mluvil... kdysi..... a už fakt nemíním..........

KEHO rennsport
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
A co konkrétně? Auta mu jezdí a víc než dobře,na motory bmw v čr nikoho lepšího neznám. Můj názor,třeba mi ho opravite.Butcher píše:Ja na nej nikdy neslysel nic dobryhotom28 píše:s panem krámským jsem jednou mluvil... kdysi..... a už fakt nemíním..........

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
Napsal jsem to blbe...mel jsem rict, ze je to arogantni hovado a vydriduchLibor12 píše:A co konkrétně? Auta mu jezdí a víc než dobře,na motory bmw v čr nikoho lepšího neznám. Můj názor,třeba mi ho opravite.Butcher píše:Ja na nej nikdy neslysel nic dobryhotom28 píše:s panem krámským jsem jednou mluvil... kdysi..... a už fakt nemíním..........

Jinak na BMW klubu apod. se o nem da par info najit...namatkou jedna z pozitivnich reakci...citace R.Bezousky(a.k.a JFK) :
"Otakar Kramsky je ing., konkretne se zabyva vyvojem, kontrukcema a vubec vsim okolo aut, monopostu, motoru a motorsportu vseobecne. Nekolikrat dostal nejakou Award primo od BMW M Motorsport GmBh za vyvoj. Je to cena, kterou udeluje BMW jednomu cloveku na svete jednou za rok za prinos ve vyvoji v motorsportu. Kramsky ji vyhral co ja vim minimalne dvakrat. Podilel se velkou merou na vyvoji motoru M3 3.0, ktery si dodnes drzi homologaci v Oselach, kde ma vykon cca 400-410 PS... Samotny motor ziskal celosvetovou cenu Motor roku nad 3.0 litry... To jen tak na okraj... To ze vyviji a stavi monoposty F3000, F3 apod, to ze jedinej dokazal zhomologovat vuz BMW M3 E36 na zavody do vrchu ani neresim. To co on udelal pro motorsport, pro dobre jmeno BMW M Power, pro dobre jmeno ceskeho motorsportu ve svete je proste uctihodne, neresim jaky je clovek, kazdy jsme nejaky, ale jako konstrukter, vyvojar a upravce je spicka"
Muj nazor: Nepristojne jednani a premrstene ceny, vymenou za spickove znalosti = radsi pojedu do Brna za Šenkýřem, do Prahy ke Kabátníkovi, apod...a nebo rovnou nekam do Reichu...kazdopadne myslim, ze bude p. Kramskej, Tomovi hovno platnej, kdyz chce poradit "jen" s vyfukem, pricemz...a to hlavne....neni jeho rozopcet nafukovaci

KEHO rennsport
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
tak to jsem asi mluvil s někým jiným.Butcher píše:...mel jsem rict, ze je to arogantni hovado a vydriduch...

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: fce středového tlumiče????
ono asi taky zaleži na přistupu k tomu onomu člověku a šahneme si do svedomi pokud vas budou otravovat floutkove ktary chtej aby jim felda litala 300 tak pak občas nevrli budete i vy
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: fce středového tlumiče????
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:31, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.