progrese tlaku ve válcích

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

tebe snad museli unést mimozemšťané a vymazat Ti paměť. :) o tomhle všem jsme mluvili a ukazoval jsem Ti to když jsi tu u mně byl. :) vše je důsledkem správného načasování. :) mě osobně zaujala myšlenka vynechání vacek a ovládání ventilu pomocí elektromagnetu. To si pak kdykoli můžeš vymýšlet co chceš.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od JRD McLAREN »

kentoya píše:tak pyczo a další scifi, zas nebudu spát, a čím víc vím, tím větší prd vím, ...
Tak k tomuto poznatku sam ja dospel uz asi tak 4 roky dozadu ... :mrgreen:

Taboo nemas na mysli motor s VCR (variable constant ratio) ..??
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 17 bře 2011 22:04, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

nemá :) nespolehlivé,nic moc účinné a drahé.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

ad libor

ale vím co jsme probírali a vím co jsme řešili, pamatuji i 16/1, vím o termoshocku, ale zarazilo mě až těch 22/1, to už mi mozek nebere, taky vím že se dá ze vstřiků dosáhnout mnohem vyšších výkonů, jak je uznávaný limit, a tisíckrát omílané na 200sx foru maximální možný výkon, na daný vstřik, vím jak to překonat, ale ta komprese 22/1 mi prostě opět vyrazila dech, konečně mám jistotu, že tudy cesta vede, né jen doměnky, které mi kdejaký trouba, který umí trochu anglicky, bude vyvracet, že podle tisíce článků a tisíce knih to prostě nejde, a že angličani by na to dávno přišli

stejně za tebou musím z důvodu ethanol a pulstar, at mám klid, zajistíš ubytování a jedu, stejně potřebuji i ty tlakový senzory, na to na co se chystám

ad taboo,

prosím tě jaký jsi měl ten kompresní poměr na své micině, jen tak pro zajímavost
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

není problém. Můžeš spát hned vedle mého motoru,mám ho v ložnici :lol: pravidelně se kolem poledního budím tak kdyby mne něco napadlo :) koukni do Tabooova topícu 8:1 40psi čti jeho příspěvky třeba 40x dokola než Ti začnou dávat smysl a pochopís. Mimochodem je tu od něho umístěny skrytý "špek" :) jsou borci co n/a 2jz ge při 14:1 plní 50psí ,bez intercooleru a funguje jim to. :)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

Libor12 píše:není problém. Můžeš spát hned vedle mého motoru,mám ho v ložnici :lol: pravidelně se kolem poledního budím tak kdyby mne něco napadlo :) koukni do Tabooova topícu 8:1 40psi čti jeho příspěvky třeba 40x dokola než Ti začnou dávat smysl a pochopís. Mimochodem je tu od něho umístěny skrytý "špek" :) jsou borci co n/a 2jz ge při 14:1 plní 50psí ,bez intercooleru a funguje jim to. :)
jako že atmo motor postavili na statiku 14/1 a ještě mu dávají 50 psí, kolik to žere a jakejpak to má výkon?
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

výkon neznám ale "čtvrtku" dělá pod 9s. Například v Austrálii se poslední dobou "roztrhl pytel" s naprosto překopanymi GT35 R které při vysokém CR dávají o 50%větší výkony než jejich originály při dvojnásobném plnícím tlaku. :)
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 17 bře 2011 21:01, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od JRD McLAREN »

hmm no musim ja niekde pogooglit...
som niekde aj cital volakedy volaky clanok, kde bolo spominane, ze nejaky vedec zostrojil vozidlo/motor..
kde na 1 galon benzinu (cca 3.8litru) dokazal prejst cca 300mil..
ale ziadne dalsie technicke informacie nikde neboli spomenute..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

googluj,ale zaručují Ti,že Taboo tady od svého působení na fóru napsal tolik technických informací a v češtině!! že jich tolik pohromadě nenajdeš na žádném jiném cizojazycnem fóru. Všechno to tady dává všem "pod nos" na talíři a je na každém jestli si k tomu jídlu najde příbor. Nevím co ho k tomu vede,každopádně já za tyto neskutečně cenné informace děkuji!
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

Libor12 píše:výkon neznám ale "čtvrtku" dělá pod 9s. Například v Austrálii se poslední dobou "roztrhl pytel" s naprosto překopanymi GT35 R které při vysokém CR dávají o 50%větší výkony než jejich originály při dvojnásobném plnícím tlaku. :)

však to je to o čem jsem se hádal vždy na 200sx foru, že to prostě jde, jen přesně nevím jak, i když to tuším, když si jen vezmu svého starého bluebirda, kde jsem měl KS11, tak jsem na plnícím tlaku 0,6 bar, i při váze o 200kg vyšší jak 200sx, navíc předokolka oproti zadku, a řadit jsem musel trojku místo 100km/hod již při 80km/hod, s totálně špatnou trakcí, na úzkých gumách s prokluzující spojkou, naděloval dvoukilům s vyšším plnícím tlakem kotel, prostě vím, že v té kompresi je síla, jen ji oživit

už jsem si udělal odlitky spalovacího prostoru a mám domluvené s jedním pánem výrobu vysokokompresních pístů, kde jsem chtěl jít na KS14/1 a něco vyzkoušet a tlak turba jsem chtěl dát prozatím na 0,7 (asi by mi to shořelo), ale proberu to s tebou a možná ty písty udělám s ještě vyšší kompresí, a nechám jen vstřiky 370, a uvidím co se mi podaří a nahrubo jsem počítal, že by to mohlo atakovat hranici 330-350hp, ale k tomu potřebuji ty tlaková čidla

a potom jsem to chtěl aplikovat na VG30dett, které mám dva jeden turbo a druhý atmo a z nich jsem chtěl udělat vysokokompresní motor, otázka je co bych dokázal sám, takhle vím kam se obrátit

jinak máš tam přes hodinu SZ
Naposledy upravil(a) kentoya dne 17 bře 2011 21:46, celkem upraveno 1 x.
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

Taboo píše:
kentoya píše:ad taboo,

prosím tě jaký jsi měl ten kompresní poměr na své micině, jen tak pro zajímavost
Ty pisty byly 8:1, ale samotny kompresni pomer byl o hodne vyssi. My jsme na to sli s tim, ze je financne a casove prznivejsi zmenit kompresni pomer pomoci uprav spalovacich komor hlavy, nez zmenou pistu (a rozebranim celeho motoru, prebrousenim valcu, etc.). Samotny staticky kompresni pomer ale skutecne nevim, protoze ten je vpodstate nedulezity. My se vzdy ridime dynamickou kompresi (ktera zavisi na nastaveni vacek). Kompresni tlaky byly ale v oblasti 200PSI, coz by odpovidalo staticke kompresi snad nekde okolo 9.5-10:1. Plnici tlak byl vetsinou udrzovan okolo 40PSI s ohledem na zivotnost motoru (a limitaci jeho vykonu jen na nejakych 800-850HP). To turbo bylo pro ten 2.7L 4G64 motor (a vyssi vykony) dost male - a nad 1100HP zacal odpadavat tlak. Znam ale lidi, kteri do svych 2.0L tlaci 90PSI - a jejich cilem je se dostat na 100PSI :lol: .
a pak že se slunce točí okolo země, začínám otvírat víc oči, a jsem rád, že jsem tohle téma otevřel

veliké díky ooooo vševědoucí :D
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:51, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

Taboo píše:
kentoya píše:veliké díky ooooo vševědoucí :D
:lol: :lol: :lol:
Ja si podobne pocty opravdu nezaslouzim :( . Ve srovnani s mnoha lidma i nadale vim o motorech naproste ho*no... :wink:
ve spojení se mnou ho*no a dvě procenta :rock:
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Květoslávek »

prominte mi za ot ale tohle je lepší než pohádka na dobrou noc. 8) jen čumím a učím se...ale příbor jsem nenašel:)ps někdo ochotný něco naznačit do sz- nemám prostředky na to něco takového udělat ale hodně mě toto téma zaujalo.viz třeba ta lančia ecv-zajímavá myšlenka:) 8)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

Květoslávek píše:prominte mi za ot ale tohle je lepší než pohádka na dobrou noc. 8) jen čumím a učím se...ale příbor jsem nenašel:)ps někdo ochotný něco naznačit do sz- nemám prostředky na to něco takového udělat ale hodně mě toto téma zaujalo.viz třeba ta lančia ecv-zajímavá myšlenka:) 8)
mám pocit (také to nevím a chci se to naučit) že tyhle informace budou mít cenu zlata
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo píše:... Proste jedna z tech veci, kterou ma clovek po dlouhe roky primo pred nosem - a pote se divi, ze ho neco tak ocividneho nikdy nenapadlo... :lol: Je to proste jen o tom, jak se da pouzit naprosto sileny kompresni pomer bez detonaci za mnohem nizsiho pouziti paliva a vyslednych splodin. Az Honda za par let prijde s motorem s 25:1 CR bez vodniho chlazeni, tak si vzpomenes, ze uz jsi o tom cetl v 2011... :lol:
...hmmm....
poznam princip, jak funguje stirling...
zeby tiez nieco, co by vyuzivalo termodynamiku plynov...

(kua toto je ale chrobak do hlavy .... :roll: )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Květoslávek »

kentoya píše:
Květoslávek píše:prominte mi za ot ale tohle je lepší než pohádka na dobrou noc. 8) jen čumím a učím se...ale příbor jsem nenašel:)ps někdo ochotný něco naznačit do sz- nemám prostředky na to něco takového udělat ale hodně mě toto téma zaujalo.viz třeba ta lančia ecv-zajímavá myšlenka:) 8)
mám pocit (také to nevím a chci se to naučit) že tyhle informace budou mít cenu zlata
nejsem sice žádný motorář-ale hltám hltám,vždy mě zajímalo co se dá dostat z motoru na hranici jeho možností.v poslední době jsem byl v diskuzi ohledně BMW 1500 F1 motoru-toho s tím tlakem 5 barů.přes 1000hp.jak to mohlo fungovat :? ....to je aspon ukázka umu.pardon za ot...
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

už při 10% zvýšení účinosti motoru,klesá potřeba chlazení o dvojnásobek:)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

Taboo píše:
kentoya píše:ad taboo,

prosím tě jaký jsi měl ten kompresní poměr na své micině, jen tak pro zajímavost
Ty pisty byly 8:1, ale samotny kompresni pomer byl o hodne vyssi. My jsme na to sli s tim, ze je financne a casove prznivejsi zmenit kompresni pomer pomoci uprav spalovacich komor hlavy, nez zmenou pistu (a rozebranim celeho motoru, prebrousenim valcu, etc.). Samotny staticky kompresni pomer ale skutecne nevim, protoze ten je vpodstate nedulezity. My se vzdy ridime dynamickou kompresi (ktera zavisi na nastaveni vacek). Kompresni tlaky byly ale v oblasti 200PSI, coz by odpovidalo staticke kompresi snad nekde okolo 9.5-10:1. Plnici tlak byl vetsinou udrzovan okolo 40PSI s ohledem na zivotnost motoru (a limitaci jeho vykonu jen na nejakych 800-850HP). To turbo bylo pro ten 2.7L 4G64 motor (a vyssi vykony) dost male - a nad 1100HP zacal odpadavat tlak. Znam ale lidi, kteri do svych 2.0L tlaci 90PSI - a jejich cilem je se dostat na 100PSI :lol: .
pokud můžeš odpověz mi třeba přes SZ, to že časování má ohromný vliv na výsledek vím, zkoušel jsem si na zakázku dělat řemenice posunuté o stupen či dva tam i zpět a rozdíl jsem viděl, stačilo když jsem obě vačky nechal otvírat o stupen pozadu a rozdíl na světě a ještě další stupen na sací a bylo to ještě lepší, tak jsem si nechal na zakázku vyrobit řemenice ( kolo, které pohání drážkovaný řemen) posunuté o stupen dopředu a sem tam ho někomu namontuji, mám tuším poslední tři, ale s tím má otázka nemá co do činění, pokud můžeš napiš mi jaké vačky jsou na tvém motoru origo myslí zdvih, úhel a úhel otvírání, a jaké vačky tam máš opět zdvih, úhel a úhly otvírání, v podstatě to nemá žádný význam, liší se to motor od motoru, ale třeba mi něco docvakne, proto se ptám cíleně a třeba tam najdu dva kousky puzzle
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

Libor12 píše:už při 10% zvýšení účinosti motoru,klesá potřeba chlazení o dvojnásobek:)
no já si jen tak natipoval, že by se účinnost motoru při kompresi 20/1 mohla pohybovat nad 50%, a při 25/1 přes 60% ale těch čísel se bojím, ale nebojím se toho, že jsem napsal chujovinu, jsem jen člověk - tvor mýlící se
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:51, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Krosmen »

http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_Multiair" onclick="window.open(this.href);return false;
zajímavé řešení má fiat twin air kde sou ventily ovládány POUZE olejem nikoliv vačkou proměnná je tedy doba otevření i velikost otevření ventilu-sací strana motoru.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od kentoya »

kluci díky, už to jen zkonstruovat
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

je to jako když se díváš na hvězdy :lol: koukaš na miliony svítících teček a když je spravně spojíš tak máš Velký vůz :rock:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:51, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Krosmen »

jojo používá se i u nás :-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Dolfa 325i
Příspěvky: 9
Registrován: 16 dub 2009 13:22
Bydliště: Blansko

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Dolfa 325i »

Na něčem takovém se už tady pracovalo..bohužel z důvodu stop stavu od sponzora se projekt zastavil...
Nechápal jsem když mi ukázal hlavu z motoru na kterém se blížil tomuto efektu...hlava po GO, přepracovaná, a v sání byl takový podtlak, že do válce to tahalo olej přes gufero vent...dělo se tam něco šílenýho..
Nicméně pokud by se chtěl někdo podílet na realizování tohoto projektu, rád předám kontakt na člověka který to má v hlavě...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:52, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“