Mám XEčko M2.5 z 92 roku, najeto 139tis

Můj zásah se dotkl již odvětrání klikové skříně napojením na otevřený filtr.. jelikož to není štástný způsob díky ekonormě euro mínus 5 bude to třeba předelat do nádoby s vodou. Dále jsem vyměnil ten komický SFi box za karbonový domeček, do airboxu vložil KN vložku, do ECU zapravil chip od GX Tuning, o bohatost směsi se již nestará vypojená lambda sonda, ale potenciometr na váze vzduchu.. výfukový systém v orig. průmeru 50mm je celoprůchozí s rezonátorem 550/60 a konc. tlumičem Remus. Celou tu techniku hlídají 2 přídavné VDO budíky tlaku a teploty oleje. CCA za týden jde motor z auta ven, čeká ho komplet. přetěsnění.. repas hlavy, nová spojka, nový olej, a nějaká malá kosmetická úprava. Zvažuju taky odlehčení setrvačníku, v létě asi nové výfukové potrubí v 55mm a nějaký kit sání místo airboxu. Taky bych to rád odbrzdil, co tam říkají ty kobyly

Fotečka na závěr, a další prosím

