2.0 16V C20XE - úpravy

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Jsou zde samé nesmyslné vlákna, ale nikde nevidím vlákno s tímhle suprovým motorem. Tak valte zde fotky a info co provádíte na vaších hustokrutých TDYčkách s označením XE.

Mám XEčko M2.5 z 92 roku, najeto 139tis 8)

Můj zásah se dotkl již odvětrání klikové skříně napojením na otevřený filtr.. jelikož to není štástný způsob díky ekonormě euro mínus 5 bude to třeba předelat do nádoby s vodou. Dále jsem vyměnil ten komický SFi box za karbonový domeček, do airboxu vložil KN vložku, do ECU zapravil chip od GX Tuning, o bohatost směsi se již nestará vypojená lambda sonda, ale potenciometr na váze vzduchu.. výfukový systém v orig. průmeru 50mm je celoprůchozí s rezonátorem 550/60 a konc. tlumičem Remus. Celou tu techniku hlídají 2 přídavné VDO budíky tlaku a teploty oleje. CCA za týden jde motor z auta ven, čeká ho komplet. přetěsnění.. repas hlavy, nová spojka, nový olej, a nějaká malá kosmetická úprava. Zvažuju taky odlehčení setrvačníku, v létě asi nové výfukové potrubí v 55mm a nějaký kit sání místo airboxu. Taky bych to rád odbrzdil, co tam říkají ty kobyly :)

Fotečka na závěr, a další prosím :D

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od m.artty »

Nechej vyčistit vstřiky pokud si to nedělal :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Elektrolyticky to nechat vyčistit jo? Myslíš že to pomůže.. že by to bylo tak zaprasené :oops:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od m.artty »

Prý na zanešených vstřikách a zhoršené kompresi starší motory přicházejí o poměrně dost výkonu. Kdyždopádně bych to zkusil, když ho budeš dělat.... zase taková investice to není. http://www.jetservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Filip:)
Příspěvky: 784
Registrován: 18 lis 2010 01:31
Bydliště: Praha 5

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Filip:) »

:)
Naposledy upravil(a) Filip:) dne 17 dub 2011 23:21, celkem upraveno 1 x.
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

to nevim proč tě to výjde draho když máš stále jen 4 vstřikovače......
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

taky jsem to nepochopil, vsak mam taky 16V V4 takze 4 vstriky :?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Chosse »

Tady na TF to dělá kluk z Frýdku levnějc než JET :wink:
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

Co se mě týče, tak z úprav zatím jen pan Fridrich (zlomené hadice si nevšímat :D ) a časem je v plánu EDS Phase 3 chip. A samo něco podobného jak psal Luke Skywalker jelikož má ten motor najeto skoro 250 tis a je to už trošku znát 8)
Přílohy
frida.jpg
frida.jpg (210.91 KiB) Zobrazeno 4468 x
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Filip:)
Příspěvky: 784
Registrován: 18 lis 2010 01:31
Bydliště: Praha 5

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Filip:) »

Lukin_GSi píše:taky jsem to nepochopil, vsak mam taky 16V V4 takze 4 vstriky :?
špatně jsem to pochopil.. omlouvám se... :D jsem vocas nějak mi to nedošlo :) :ufo:
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od m.artty »

To by jste mu měl dopřát kompletní GO, pane kubi :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 705
Registrován: 24 říj 2004 18:43
Bydliště: Prague, North Moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Michelin »

"Bohatost směsi se již nestará vypojená lambda sonda, ale potenciometr na váze vzduchu.."
Tohle me zajima, jak nato?
babyCupra

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

mam zacat ja ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

Lukin_GSi píše:Mám XEčko M2.5 z 92 roku, najeto 139tis 8)
jakej je rozdíl mezi tou tvou M2,5 a M2,8??? která je u té Astry GSi bez GSi plastů??? :nono: :shock:

Jardo sakra začni 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

M2.8 je tzv. dizzi-less ...teda verzia bez rozdelovaca..
teda lepsia presnost predzapalu vo vysokych otackach ....
(a stym spojene benefity)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

Obrázek

a jakej je v cívce rozdíl oproti rozdělovači????
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

no v rozdelovaci ti raz iskra preskoci medzi palcom a kontaktom na hlave rozdelovaca..
a az potom na sviecke...
jasne je to len chvilka.. ...ale co pri takych 6000ot/min.. (nech sa ti to lahsie pocita)

"wasted-spark" modulom tym padom odstranis jedno iskriste..
a tym padom mash aj zazeh o dost presnejsi a spolahlivejsi..
lepsie sa ti ladi predzapal vo vyssich otackach, a tiez aj detonacie su menej caste..(pripadne povedzme ze takmer ziadne)

OT
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

JRD McLAREN> začni, pohub se.. ať to máme v kostce.. :)

Jinak k tomu M2.8.. osobně bych ho nechtěl, to tak mít další dva na díly.. jsou hodně kazové a je jich málo.. stejně to je jen k vůli ekologii, protože plní euro 2 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

Kluci v Anglii se toho nebojí :lol:

Obrázek

Obrázek
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Chosse »

já chci tu kozu na motor... dělat to na zemi je nahovno :(
Není třeba...

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010 11:01
Bydliště: Jihlava

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Coudy »

Nemáte někdo zkušenosti s ostrejma vačkama na XE? jestli se to vyplati kupovat nebo ne :?
ex. : Škoda 120L
ex. : Opel Kadett 1.6 3dv
ex. : BMW 316i sedan

Akt. : BMW 325 TDS 170 PS
Akt. : OPEL KADETT GSI 150PS ....??

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

I takhle se dá vyřešit náporové sání :)

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Hoši od jakého výrobce nabrat spojku na XEčko? LUK, Sachs? Valeo? Tak samo je to seřazeno cenově
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od gsi22 »

U nás v Olmu měli v nabídce i spojkovou sadu od výrobce starline, ale asi to nebude žádnej zázrak za tu cenu :)
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 705
Registrován: 24 říj 2004 18:43
Bydliště: Prague, North Moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Michelin »

Ja jezdim pokud to jde sachs.
babyCupra

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

Já bych jednoznačně zajel těch 350 metrů do Polska co to máš a v první pšontkomototechně nabral LUKa :) za ty kačky kurde....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

Coudy píše:Nemáte někdo zkušenosti s ostrejma vačkama na XE? jestli se to vyplati kupovat nebo ne :?
..kuapovat sa to neviplatiii .... :lol: (ostatne ako vsetko)
ale vyznam to maaa...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

gsi22 píše:U nás v Olmu měli v nabídce i spojkovou sadu od výrobce starline, ale asi to nebude žádnej zázrak za tu cenu :)
Se Starlinem na me nechod :lol: :lol: mam od Starline lanko na tacho a i to skrvrci :lol: :lol: :lol: Tu spojku bych radeji videt nechtel.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od misokgb »

Kup nejlevnejsi LUK a preoblozit renovak.cz a mas spojku na 100.000km ostre jizdy ;)
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

To nevyada spatne, to bych mohl nechat oblozit orig. lamelu co mam v aute a koupit jen novy pritlacak ne? 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“