keramická spojka-životnost
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
keramická spojka-životnost
Ahoj chci se zeptat jakou životnost má keramická spojka. Mám na mysli celý set. Dostal jsem info,že je životnost tak cca 10 000km. CO je na tom pravdy. Dík za odpověd
VW golf II GT 1.8Turbo
- Michelin
- Příspěvky: 705
- Registrován: 24 říj 2004 18:43
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: keramická spojka-životnost
Rekl bych ze zalezi jak na kterym aute. Me na Evu cca 15tis.
Hlavne promysli jestli to opravdu uzijes. Na popojizdeni v kolonach to moc neni
Hlavne promysli jestli to opravdu uzijes. Na popojizdeni v kolonach to moc neni

babyCupra
Re: keramická spojka-životnost
Mám to na sprinty. Ale autem jezdím na srazy po vlastní ose to je pravda. Jenže ta seriová podle mě asi moc nevydrží když místo 150 koní budu mít něco kolem 250koní. Je to dost velký nárust výkonu a ta spojka asi dlouho nepojezdí když je dělana na 150koní. Nevím,proto se ptám na tu keramiku
VW golf II GT 1.8Turbo
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: keramická spojka-životnost
na takovy maly narust ti staci organicka + pritlacak s vetsim pritlakem
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: keramická spojka-životnost
Zcela určitě, těch pár koní navíc by měla přežít i sériová, navíc - kolik těch sprintů za rok pojedeš? 40 když moc, to máme cca 20 kilometrůMirek-200sx píše:na takovy maly narust ti staci organicka + pritlacak s vetsim pritlakem

Re: keramická spojka-životnost
mě těch pár koní navíc nepřežila sériová spojka v podstatě první pořádnou jízdu.Druhý pokus s novým přítlačákem(serie) a novou lamelou s HDS obložením se také neshledal s úspěchem,prokluzovala(od 3tis.ot.)a stále se to zhoršovalo.Možná by to vyřešil silnější přítlačák.Nakonec jsem šel do "levné" keramiky a drží,zatím testuji.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: keramická spojka-životnost
Jamam v serii cca 300hp...spojku mam ze slabsiho modelu co ma 250koni v serii. Pritlak na spojku je v serii 650kg. NEchal jsem si udelat u znameho v australii upravu nove spojky, nova lamela exedy, organicke oblozeni, vymenene lamelky v pritlacaku. Soucasny pritlak asi 1200-1300kg, ted nevim presne. a ta spojka by mela bez problemu zvladat vykony kolem 500rwhp. Ono taky dost zalezi na stylu jezdeni, kazdej pouziva tu spojku jinak a kazdymu muze vydrzet dele neco jineho.
Na puvonim SX jsem mel kompletni keramickej kit Exedy extreme, odpruzena lamela (taky dost podstatny, je rozdil mezi odpruzenou a neodpruzenou keramikou), a dalo se s tim jezdit i po meste, jen rozjezdy byly takovy sviznejsi
Na puvonim SX jsem mel kompletni keramickej kit Exedy extreme, odpruzena lamela (taky dost podstatny, je rozdil mezi odpruzenou a neodpruzenou keramikou), a dalo se s tim jezdit i po meste, jen rozjezdy byly takovy sviznejsi
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: keramická spojka-životnost
ten výkon by měla udržet v pohodě serie..250hp na 1,8 je prt
Re: keramická spojka-životnost
zjednodušeně, na moje auto můžu koupit levnou keramiku do cca 300koní(a silnější,cena jde nahoru) a taky organiku do cca 500koní,záleží na značce/kvalitě/ceně.
S mojí levnou odpruženou keramikou jde jezdit i v zácpě,ale chce to silnější a citlivější levou nohu a dá se
Pokud tam je turbo v základu,tak by to mohla asi vydržet,já jsem šel z N/A do T(takže jiný případ)
S mojí levnou odpruženou keramikou jde jezdit i v zácpě,ale chce to silnější a citlivější levou nohu a dá se

Pokud tam je turbo v základu,tak by to mohla asi vydržet,já jsem šel z N/A do T(takže jiný případ)
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: keramická spojka-životnost
Jen dotaz - jak to je s jízdou po městě s jakousi neodpruženou (pevnou) měděno-keramickou spojkou + přítlačák se sílou o 38% více než origo? Jde to nebo budu jezdit spocený v křečích? Auto je pro denní účely, nejen sprinty apod.
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: keramická spojka-životnost
otazka zni co te vede k pouziti neodpruzene lamely pro auto na denni jezdeni a obcasny sprint. Jak se s tim jezdi nevim, mel jsem jen odpruzenou. Kazdopadne ty razy ktery normalne vypruzi lamela pujdou jinam, coz dle meho neni dobry. Podle toho co pises je pro tebe neodpruzena lamela zbytecnost si myslim. Bud odpruzenou nebo lepsi organickou.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: keramická spojka-životnost
Ta značka Gripforce F1 nedělá odpruženou lamelu na můj model a ty organické které má v nabídce nejsou dost silné 

- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: keramická spojka-životnost
Hyundai Tiburon 2.7 V6 mas tusim ne? Na to dela exedy hodne veci...se spojkama Exedy na SX naprosta spokojenost
http://clutchfinder.exedy.com.au/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://clutchfinder.exedy.com.au/" onclick="window.open(this.href);return false;
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: keramická spojka-životnost
Exedy je dobrá ale poměr cena/výkon nic moc
Viděl jsem tu stejnou spojku od F1 na 2.0l s odpruženou lamelou, možná sedne kus za kus, podívám se na rozměr.

- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: keramická spojka-životnost
Pokud je to stejna F1 spojka co se prodava na ebay, tak hodne stesti. Co ji kluci zkouseli na SX klubu, tak je vhodna tak akorat pro nacvik jeji vymeny 

In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: keramická spojka-životnost
zdravím, potřebuji menší prokluz na spojce, ale nevím, jak to řešit. auto je AWD a při ostřejším rozjezdu se dost prokluzuje spojka i v sérii a to je v plánu navýšení krouťáku. výměna obložení za HDS moc nepomohla. přemýšlel jsem o výrobě silnějšího přítlačáku, ale už tak je pedál spojky hodně tvrdý, ale hlavně jsem ani nenašel žádnou firmu, která by se tímto (nebo úpravou sériového) zabývala. sílu sériového přítlačáku bohužel nejsem schopný dohledat. poradí někdo?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: keramická spojka-životnost
a povrch zotrvaku a mekana vyzera jak ..??
nejsu tam hot-spoty ..??
nejsu tam hot-spoty ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: keramická spojka-životnost
to jsou a byly snad na každém, co jsem viděl. setrvák je také vždy popraskaný. setrvák budu nechávat stáhnout, přítlačák, pokud to jde, tak taky. myslíš, že to vyřeší problém? setrvák chci nechat zmrazit kvůli praskání.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: keramická spojka-životnost
no moj zotrvak mal hotspoty, a teda pri vacsom zabere si to smykalo..
teda pri rozbehu si citil, ze sklbe..
teda pri rozbehu si citil, ze sklbe..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: keramická spojka-životnost
s tím, že by to škubalo, nebyl problém, ale prokluz je tam fakt velký.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: keramická spojka-životnost
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:54, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: keramická spojka-životnost
koupil jsem zánovní spojku i se setrvákem, na lamele ještě ani není sjetý nabarvený nápis výrobce, ale přítlačák i setrvák už mají trochu hot-spoty. co s tím? mám se tím zabývat? stáhnout na soustruhu? slyšel jsem že plocha setrváku i přítlačáku není rovná, ale že má nějaký sklon..
není to náhodou stejně jako s brzdovými kotouči, že se na to "napekla" lamela?

není to náhodou stejně jako s brzdovými kotouči, že se na to "napekla" lamela?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: keramická spojka-životnost
měl jsem spojku z jednoho sériového tdi , najeto 6 tkm a bylo to dalko horší , dal jsem jí tak jak byla do jiného auta a jezdí bez problému 

QUATTRO 309 kW
Re: keramická spojka-životnost
to jo, ale tohle není na denní auto, navíc je to 4kola a bude se navyšovat krouťák, takže potřebuju co nejmenší prokluz na spojce 

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: keramická spojka-životnost
v to případě tam dej pořádnou NOVOU spojku a neřeš do takovýho auta starou ojetou hujdu
QUATTRO 309 kW
Re: keramická spojka-životnost
asi záleží co je to za spojku a jak bude dimenzovaná pro tvůj výkon a využití..
Re: keramická spojka-životnost
nová spojka už není k dispozici. tahle měla být nová, ale při koupi jsem zjistil že už byla na autě..luke.bean píše:v to případě tam dej pořádnou NOVOU spojku a neřeš do takovýho auta starou ojetou hujdu
nejde mi o nic jinýho než o ty hot spoty, takže prosím bez OT
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: keramická spojka-životnost
aktuální, jak je to s těmi plochami? můžu to nechat někoho stočit na soustruhu do roviny?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: keramická spojka-životnost
Také mne napadlo něco proč ti spojka nejde pustit tak rychle jak bys chtěl. OEM výrobci do hydraulického vedení vkládají restriktor průtoku. To znamená, že i když nohu ze spojkového pedálu strhneš bleskurychle, stejně se spojka nesepne. Hydraulika má omezen průtok a to proto aby ti to usnadňovalo rozjezd a omezovalo chcípání motoru z důvodu rychlého puštění spojky. Pokud chceš spojku dostat do plného tlaku rychleji, je třeba tento restriktor vyndat.
Doufejme, že se tu nevypisuji zbytečně, že nemáš spojku ovládanou lankem.........
Doufejme, že se tu nevypisuji zbytečně, že nemáš spojku ovládanou lankem.........
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: keramická spojka-životnost
Nerovnosti nejsou problém, ty by se samotným provozem opět srovnali, ale horší je změna materiálových vlastností. Tím že materiál prošel teplotním stresem se mění jeho pevnost, tvrdost atd...... Tedy i když to stočíš, stejně se to znovu za chvilku začne opět zhoršovat. Takže zkusit můžeš, ale moc tomu nevěřím. Mluvit o tom, že ztenčením se opět ještě zhorší problém s prostupem tepla už je jaksi navíc.bóďa píše:aktuální, jak je to s těmi plochami? můžu to nechat někoho stočit na soustruhu do roviny?
Prostě pokud jde spojka snadno ven, děláš si to sám , čas tě netrápí a máš vlastní soustruh, tak to stoč a třeba to klapne. Pokud za vyndání někomu platíš, za soustružení také, tak se na to vykašli rovnou a kup nový setrvák, lamelu i přítlačák a to včetně ložiska.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;