
2.0 16V C20XE - úpravy
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil
. ale dnes uz sem se stim vyrovnal myslim ze na pres 20 let stary auto jede dost ...

Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
A proč by si to jako neměl dovolit? Prostě má auto, které na to má, tak na tom nevidím nic špatného..... Chápal bych to spíš, kdyby si jel v S4 a předjela tě stará Vectra....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Nebuď tak sebestředný, předjet Kadetta zase není takový problémpetanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil![]()

- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Neeeepetanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil. ale dnes uz sem se stim vyrovnal myslim ze na pres 20 let stary auto jede dost ...

KEHO rennsport
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
kubi píše:No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín
a to zase nee ... zajimalo by mne kolik takovych vecter jeste po cr jezdi a pak taky kolika funguje 4x4 ...
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Té mojí anopetanek192 píše:kubi píše:No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín
a to zase nee ... zajimalo by mne kolik takovych vecter jeste po cr jezdi a pak taky kolika funguje 4x4 ...

- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
takze 2 ? 

Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Kluci přečtěte si ta vlákna, na která odkazuji, je tam o vybrušování kanálů dost a dost. Někdo tu psal o čištění vstřikovačů ultrazvukem, já to řeším tak, že je občas vyzkouším a ten co má horší rozstřik, nebo ukapává prostě vyměním (mám asi tři lišty, tak je z čeho brát)
ještě dobrej zlepšovák: jestli Ti cvakaj hydra (to skoro u každýho 20XE), tak než kupovat nový, lepší je dát z 20XEV. Takhle jsem sehnal ojetý za 500,- všechny. Fór je v tom, že jsou o několik g lehčí a je potřeba je ve svěráku víc zatlačit- tzn. pístek se dostane do jiný polohy a i když už třeba v XEV nebyly nejlepší, v XE cvakat nebudou
ještě dobrej zlepšovák: jestli Ti cvakaj hydra (to skoro u každýho 20XE), tak než kupovat nový, lepší je dát z 20XEV. Takhle jsem sehnal ojetý za 500,- všechny. Fór je v tom, že jsou o několik g lehčí a je potřeba je ve svěráku víc zatlačit- tzn. pístek se dostane do jiný polohy a i když už třeba v XEV nebyly nejlepší, v XE cvakat nebudou

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Péťánku, kolik váží ta Corsa B s dvoulitrem? Má to vůbec proti Kadettu aspoň o pár kg míň?
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
vazil sem ji ve zberne na digitalu tak el. okna sibr central atd atd komletni auto zadny velky odlehcovani mela 920 i semnou a plnou nardzi 45L ja 75kg ... ted premyslim o corse B V6 ale to je hudba budoucnosti spachal bych takovouhle nejakou uchylarnu c20let je hrozna drba a X30xe nebo x25xe se pomerne daji sehnat za dobrej peniz pac to nikdo nechce
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Kolik jich je, to je druhá věcpetanek192 píše:kubi píše:No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín
a to zase nee ... zajimalo by mne kolik takovych vecter jeste po cr jezdi a pak taky kolika funguje 4x4 ...


Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
To řekni Honzovi Horákovi někde na sprintechIvan píše:Nebuď tak sebestředný, předjet Kadetta zase není takový problémpetanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil![]()

in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Já mu to řeknu rád (zatím)Pustil píše:To řekni Honzovi Horákovi někde na sprintechIvan píše:Nebuď tak sebestředný, předjet Kadetta zase není takový problémpetanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil![]()

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Raději bych být Tebou sehnal VectruB V6 a dal tam třílitra. Pak to pořádně odlehčil (kapota,laminát, okna makrolon, airbagy a původní sedačky pryč) a jsi na 1150kg , upravíš motor na 230k jako nic , zrychlení za 5,5s Vmax přes 260 a je to auto i pro rodinu 

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Hoši, kolik zubů je mezi rýskami rozvodových kol na váčkách u C20XE M2.5 ??
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Kluci daji se ty vstriky nejak vyskouset doma ??? mam sadu navic premyslim o te opravne ale nechci aby tam zjistily ze je spatnej a nejde opravit atd atd atd poslou zpatky 3 zdravy udelany a stejne nahovno kdyz nejsou 4 chapete me snad ne . dik za info
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
ked cvaka...tak je velka pravdepodobnost..
ze po ultrazvuku bude OK...
EDITED: ..pripadne ti mozem na vymenu poslat moje...
cistene tak pred rokom.. doteraz jazdenee... bez problemov
ze po ultrazvuku bude OK...
EDITED: ..pripadne ti mozem na vymenu poslat moje...
cistene tak pred rokom.. doteraz jazdenee... bez problemov
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Ja u Tebe u tech rozvodu napocital 15 zubu, koukam tady a ma jich 16 jako ja
http://racingforum.cz/download/file.php ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
jsem z toho blazen.
http://racingforum.cz/download/file.php ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
jsem z toho blazen.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
no nevim teda..ja to zajtra mozem este raz omrknut..
ale plati tu takzvane myslene U-cko...
teda zvisle osi musia ist kolko dole akoby cez stred hlavy sruba ..
a byt v pravom uhle z vodorovnou osou iduciu cez stred hlav srubov ..
nejak tako ...
|_____|
ale plati tu takzvane myslene U-cko...
teda zvisle osi musia ist kolko dole akoby cez stred hlavy sruba ..
a byt v pravom uhle z vodorovnou osou iduciu cez stred hlav srubov ..
nejak tako ...
|_____|
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Koukam ze mas i jinou napinaci kladku.. divam se do katalogu a ta kladka co mas ty ma prumer 59mm a ta moje 67mm
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
zkoušel už to někdo, mám to v plánu..Jiřik píše:Kluci přečtěte si ta vlákna, na která odkazuji, je tam o vybrušování kanálů dost a dost. Někdo tu psal o čištění vstřikovačů ultrazvukem, já to řeším tak, že je občas vyzkouším a ten co má horší rozstřik, nebo ukapává prostě vyměním (mám asi tři lišty, tak je z čeho brát)
ještě dobrej zlepšovák: jestli Ti cvakaj hydra (to skoro u každýho 20XE), tak než kupovat nový, lepší je dát z 20XEV. Takhle jsem sehnal ojetý za 500,- všechny. Fór je v tom, že jsou o několik g lehčí a je potřeba je ve svěráku víc zatlačit- tzn. pístek se dostane do jiný polohy a i když už třeba v XEV nebyly nejlepší, v XE cvakat nebudou

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
ja som to skusal..este na povodnom nexiackom motore, a pokoj bol cca tak 3 mes..
potom to znova rachotilo..
pomohol ENGINE FLUSH..
(ale stale to je riesenie 50 na 50)
potom to znova rachotilo..
pomohol ENGINE FLUSH..
(ale stale to je riesenie 50 na 50)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
no nevím jak ti jede ta vectra ale mě chtěl za každou cenu předjet frajer s s6 a nějak to nemohl překousnout že mu starý kadett davá na prdel takže si myslím že kadetta zas není tak lehké předjet a o tom se už mnozí přesvědčily



opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white