2.0 16V C20XE - úpravy

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil :-( . ale dnes uz sem se stim vyrovnal myslim ze na pres 20 let stary auto jede dost ...
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od m.artty »

A proč by si to jako neměl dovolit? Prostě má auto, které na to má, tak na tom nevidím nic špatného..... Chápal bych to spíš, kdyby si jel v S4 a předjela tě stará Vectra....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Ivan »

petanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil :-(
Nebuď tak sebestředný, předjet Kadetta zase není takový problém :D

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Butcher »

petanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil :-( . ale dnes uz sem se stim vyrovnal myslim ze na pres 20 let stary auto jede dost ...
Neeee :smich:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

kubi píše:No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín :D

a to zase nee ... zajimalo by mne kolik takovych vecter jeste po cr jezdi a pak taky kolika funguje 4x4 ...
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Ivan »

petanek192 píše:
kubi píše:No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín :D

a to zase nee ... zajimalo by mne kolik takovych vecter jeste po cr jezdi a pak taky kolika funguje 4x4 ...
Té mojí ano ;)

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

takze 2 ? 8)
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Jiřik
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2011 13:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Jiřik »

Kluci přečtěte si ta vlákna, na která odkazuji, je tam o vybrušování kanálů dost a dost. Někdo tu psal o čištění vstřikovačů ultrazvukem, já to řeším tak, že je občas vyzkouším a ten co má horší rozstřik, nebo ukapává prostě vyměním (mám asi tři lišty, tak je z čeho brát)
ještě dobrej zlepšovák: jestli Ti cvakaj hydra (to skoro u každýho 20XE), tak než kupovat nový, lepší je dát z 20XEV. Takhle jsem sehnal ojetý za 500,- všechny. Fór je v tom, že jsou o několik g lehčí a je potřeba je ve svěráku víc zatlačit- tzn. pístek se dostane do jiný polohy a i když už třeba v XEV nebyly nejlepší, v XE cvakat nebudou 8)

Jiřik
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2011 13:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Jiřik »

Péťánku, kolik váží ta Corsa B s dvoulitrem? Má to vůbec proti Kadettu aspoň o pár kg míň?

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

vazil sem ji ve zberne na digitalu tak el. okna sibr central atd atd komletni auto zadny velky odlehcovani mela 920 i semnou a plnou nardzi 45L ja 75kg ... ted premyslim o corse B V6 ale to je hudba budoucnosti spachal bych takovouhle nejakou uchylarnu c20let je hrozna drba a X30xe nebo x25xe se pomerne daji sehnat za dobrej peniz pac to nikdo nechce
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

petanek192 píše:
kubi píše:No hlavně je prča, že za cenu té S4 máš ty Vectry ve všech barvách a ještě ti zbyde na benzín :D

a to zase nee ... zajimalo by mne kolik takovych vecter jeste po cr jezdi a pak taky kolika funguje 4x4 ...
Kolik jich je, to je druhá věc :D jinak samozřejmě nadsázka 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Pustil
Příspěvky: 1186
Registrován: 14 čer 2006 15:59
Bydliště: Mělník/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Pustil »

Ivan píše:
petanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil :-(
Nebuď tak sebestředný, předjet Kadetta zase není takový problém :D
To řekni Honzovi Horákovi někde na sprintech :D
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Ivan »

Pustil píše:
Ivan píše:
petanek192 píše:k neuvereni je na tom to ze si to vubec dovolil :-(
Nebuď tak sebestředný, předjet Kadetta zase není takový problém :D
To řekni Honzovi Horákovi někde na sprintech :D
Já mu to řeknu rád (zatím) :D

Jiřik
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2011 13:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Jiřik »

Raději bych být Tebou sehnal VectruB V6 a dal tam třílitra. Pak to pořádně odlehčil (kapota,laminát, okna makrolon, airbagy a původní sedačky pryč) a jsi na 1150kg , upravíš motor na 230k jako nic , zrychlení za 5,5s Vmax přes 260 a je to auto i pro rodinu :P

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Hoši, kolik zubů je mezi rýskami rozvodových kol na váčkách u C20XE M2.5 ??
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

Kluci daji se ty vstriky nejak vyskouset doma ??? mam sadu navic premyslim o te opravne ale nechci aby tam zjistily ze je spatnej a nejde opravit atd atd atd poslou zpatky 3 zdravy udelany a stejne nahovno kdyz nejsou 4 chapete me snad ne . dik za info
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

ked cvaka...tak je velka pravdepodobnost..
ze po ultrazvuku bude OK...

EDITED: ..pripadne ti mozem na vymenu poslat moje...
cistene tak pred rokom.. doteraz jazdenee... bez problemov
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Ja u Tebe u tech rozvodu napocital 15 zubu, koukam tady a ma jich 16 jako ja

http://racingforum.cz/download/file.php ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;

jsem z toho blazen.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

no nevim teda..ja to zajtra mozem este raz omrknut..
ale plati tu takzvane myslene U-cko...
teda zvisle osi musia ist kolko dole akoby cez stred hlavy sruba ..
a byt v pravom uhle z vodorovnou osou iduciu cez stred hlav srubov ..
nejak tako ...

|_____|
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Koukam ze mas i jinou napinaci kladku.. divam se do katalogu a ta kladka co mas ty ma prumer 59mm a ta moje 67mm
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Jiřik píše:Kluci přečtěte si ta vlákna, na která odkazuji, je tam o vybrušování kanálů dost a dost. Někdo tu psal o čištění vstřikovačů ultrazvukem, já to řeším tak, že je občas vyzkouším a ten co má horší rozstřik, nebo ukapává prostě vyměním (mám asi tři lišty, tak je z čeho brát)
ještě dobrej zlepšovák: jestli Ti cvakaj hydra (to skoro u každýho 20XE), tak než kupovat nový, lepší je dát z 20XEV. Takhle jsem sehnal ojetý za 500,- všechny. Fór je v tom, že jsou o několik g lehčí a je potřeba je ve svěráku víc zatlačit- tzn. pístek se dostane do jiný polohy a i když už třeba v XEV nebyly nejlepší, v XE cvakat nebudou 8)
zkoušel už to někdo, mám to v plánu.. :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja som to skusal..este na povodnom nexiackom motore, a pokoj bol cca tak 3 mes..
potom to znova rachotilo..

pomohol ENGINE FLUSH..

(ale stale to je riesenie 50 na 50)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od lukin66 »

no nevím jak ti jede ta vectra ale mě chtěl za každou cenu předjet frajer s s6 a nějak to nemohl překousnout že mu starý kadett davá na prdel takže si myslím že kadetta zas není tak lehké předjet a o tom se už mnozí přesvědčily :D 8)
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“