


na druhou stranu je to forum a jestlize vse zverejnis musis ocekavat ze ti to lidi okomentujou svym nazorem

btw prihod neaky fotky jak to ted vypada a co mas v planu kupovat ?

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Jako hloupý a nevzdělaný gymplista, bych chtěl jen pana "SPŠ strojní" opravit v tom, že jak jistě ví tak kov se roztahuje všemi směry, a když to nepude svárem tak se roztáhne jinde. To proč je hlavní šance, že to praske je hlavně kvůli kroutivosti karoserie při zatížení v zatáčkách či jízdě při nerovnostech. tedy ani ne proto, že by se plech na autě rozhtáhl o cenťák dopryč to bys ho pak nemohl ani přišroubovat, ba přilepit jak tomu je u některých vozů. Samozřejmě plech pracuje a roztahuje se, to ano.tholis píše:Jajin: Ajéje gympl..to vše vysvětluje. Je smutné že ti to nevysvětlili aspoň ti co ti to dělali. Lak má určitou možnost pružit. Proto když propružíš třeba kapotu rukou tak ti nepopraská, je tak navržen právě z těchto důvodů. Třeba komaxit by tohle už nevydržel. Třeba do plastových částí se dává příměs aby barva lépe pružila a nepopraskala. Každopádnš tady nejde o lak, ale o ten spoj, nevím jestli to máš vykitované, nebo svařené na tvrdo. První případ popraská velice brzo, už jen kuli silné vrstvě, druhý případby mohl něco vydržet, každopádně trhlinka se dle mého do roka objeví a pak už to bude horší a horší..Tady nejde o velké míry, třeba i desetiny milimetru udělají velké škody. Nemá smysl ti tu vysvětlovat mechaniku, když tě na gymplu raděj učí hudebku tak nemá smysl to tu dohánět (promiň ale jako absolven SPŠ strojní gympl nemusím..) Myslím že spoustu lidí co dělali WRC či KIT úpravy na vozech ti řeknou jak pracuje kov ve spoji..
Ps: sedím si na vedení..asi si myslel ten film ne školu![]()