StanleyV6 píše:semysak: piggy back tuner je dobrý na ladění poměru vzduch/palivo, není to jen nějaké oblbování ale má to svoji funkci.
piggy back prece "ladi" pomer palivo vzduch tim, ze obelze ECU a jeji senzory na vstupu, tim ecu prida/ubere palivo (lepsi pripad) pak je druha moznost ze piggy back zkracuje nebo prodluzuje vystupni impulsy z ECU nebo meni napeti do akcnich clenu(horsi pripad)
pak si povaz, ze existuji i piggy back, ktere meni predstih! tam uz musis mit displeje dva jenden na predstih a druhej na palivo : - )
StanleyV6 píše:
Kdyby ty magické krabičky byli přednastavené na každé auto zvlášť tak budíž.. Je 100 stejných aut ale každé se chový jinak a to si tím piggy back tuner co tu zmiňuješ sám doladíš. Tím, že jebneš takovou mrdku plastovou pod kapotu se kterou nemůžeš nic dělat a ani nevíš na co je to přesně nastavené je riziko jak prase.
Já bych si tu krabičku dal do auta možná tehdy, když to bude přesně podle mých parametrů na autě odladěné a bude to stát 1000 Kč.
si ji postav za dve stovky, navic proc by meli byt krabicky odladene na konkretni auto, od toho je prece dlouhodoba adaptace v ECU, v automobilkach prece neladi kazdou vyrobenou vranu individualne taky.
vstrikovani common rail je sice individualni pro kazdy typ motoru ale vsechny z jednoho systemu pouzivaji stejne komponenty, takze bojovka je max na urovni konektoru - pokud ches modifikovat teplotu vstrikovane nafty a tlak v liste tak rozhodne nemusis mit nejake velke povedomi do jakeho auta je tvoje krabicka pripojena, staci se pohybovat v mezich,ktere povoli ecu - (obvykle u vstupu 25% od nejake nominalni hodnoty)
je to uplne stejny system jako manual boost controller - kohoutek z hobbymarketu, pruzinka, kulicka, sroubek, dve hadice proti tomu tu nikdo nic nenamita