Jestli to nemas pres celou republiku, tak bych se jel podivat a s cenou bych u nej chtel jit dolu, jednak proc je tam koroze, kdyz je to pozink a tyhle audi skoro vubec nereznou ani prvni rocniky. Dale pokud ma diagnostiku, tak bych se s tim projel a sbiral logy behem jizdy, nastavit si tam kanal na turbo a vahu vzduchu a peclive sledoval kolik tlaci turbo (cca 1900-1950cm3) a kolik ma vaha vzduchu prutok (cca 900-950cm3) - data v zavorce jsou hodnoty, ktere maji davat zdrave komponenty.
Dale pokud je neco na predni naprave, tak bych ji proste dojezdil a udelal ji znova, ovsem aby to nebyly poloosy to co rika pan pri tom rozjezdu a tak, urcite vzit nejake mechanika co by toto proveril, pokud je nejaky cep nekde, tak to zas tak neres a dojezdit tu napravu a udelat ji komplet, u Vlasty z audiklubu to stoji 12tis, ale zas vis, ze ti tam da kvaliti dily, ktere vydrzi a praci odvede na 110%

Jinak vyhrev sedacky neni zivotne nutny a jak jsem videl tu vybavu tak tos trci do kapsy i mnohdy A6
Tady jsme zrovna narazili, na lidi kteri rikaji ze audi bez quattra neni audi nebo neni to ono a pak je druha skupina, ktera se bez toho obejde, reknu ti jde to bez quattra v pohode a mas i nejaky ten litrik (2-3L)usetreny, ja jezdim velmi casto na hory a slo to v pohode i bez Q, samozrejme s Q je vetsi stabilita a jistota v zime, ale pak zas zalezi na vyuziti auta

jestli jezdis casto na ty hory atd. ja treba bych v tuhle dobu do nej sel,ale rikam jezdim casto na hory a vim, ze stale budu, tak zase ale sehnat audi v quattro a v TDI je celkem nadlidsky ukon, a aby byla ve slusnem stavu a za cenu, ktera se da akceptovat a ne ze pak prijde strelec a chce 120tis za A4 B5 pomalu jeste pred FL a ze to je TDI a Q a to je jediny jeho argument, s takovymi nema ani cenu se bavit
