Motor - zastavba kompresoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

Nazdarek, nakolko sa chsytam ulozit auto do garaze a zacat beh na dlhu trat, rozobrat, porobit, poskladat. Jak kasnu, tak aj techniku. S kasnou mam viac menej jasno, ale pemyslam co s agretatom. Aj ked motor co je momentalne osadeny je po generalke(cca 20k km najazdenych), hcelo by to predsa par kone navyse. Povodne som uvazoval o vymene motora za bud V6 3.12 alebo V6 3.24, ale chcem aby mi motor sedel s TP. Takze som potom uvazoval o bud oturbeni, alebo kompresor. Turbo - po uvazeni viac makacky oproti kompresoru(zvody, vyriesit chladenie, mazanie...), takze ostal kompresor. V podstate so zastavbou ako takou by problem nemal byt, nakolko mam k dispozicii fotky a cloveka, ktory uz spominanu zastavbu mam za sebou. Podla toho co pisal, v motore vymenil len piesty za kovane a s inym kompresnym pomerom, zbytok motora ostal stock! Podla jeho slov je auto ajtak velmi spolahlive. Samozrejme otazka je kolko natom najazdi, a kazdy ma inu predstavu pod pojmom spolahlivost. Ja mam v plane ked uz menit aj ojnice. Moja otazka ale je, kedze auto by som chcel na bezne jazdenie a nie len na vikendy a akcie, sa chcem spytat, co by ste povedali na toto. Kompresor nahodit na agregat cez volnobeznu remenicu(viskoznu abo ako sa to vola), proste ako je klima cerpadlo, ze zacne byt v zabehu az po zopnuti. K tomu programovatelna ECu(co je samozrejmest aj tak), ktora vie obsluhovat viac map. Jedna mapa na jazdu bez kompresoru, a druha s nim. Nie som odbornik, ale mohlo by ist nieco taketo, nie? Aky mate nazor...
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

Kdo ti to bude robit ..?? (kludne SZ)

ta spojka co mash na mysli je elektromagneticka, principialne by to slo..
ale obavam sa ze vysoke otacky a stojaci kompresor..to by moc neslo..

prestuduj si trochu techniku na motorch VW TSI...
kompresor tam bezi aj na volnobehu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

mno hej, ale ja by som chcel ten "odpajatelny" kompresor prave z dovodu aby sa dali menit tie mapy(jazda s a bez kompresoru) hlavny aspekt je spotreba, s tym kompresorom predpokladam by som sa nedostal so spotrebou pod 15-20 litrov, co je na bezne jazdenie dost :) Mno a ked by kompresor siel stale, tato moznost by asi nebola mozna.
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

no na spotrebu ma najvacsi vlpyv styl jazdy...a konstrukcia motora je potom v uzadi...
mal som 170hp motor a spotreba 8l mesto .. povodny 100HP motor 8.5l mesto..
ano z motorom sa dalo jaztit od 8 do 18litrov....

prepinat 2 - 3 - 5 map .... da sa..
v kazdom pripade kompresor pomaha chodu motoru hlavne v nizkych otackach, vo vysokych je skor naobtiaz..
takze mi pride akosi zbytocne/nelogicke chciet mat kompresor stale vypnuty... ..ale...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

mno dalsia vec, som zabudol, klukovka by zatial ostala seriova, takze aj preto dovod mat odpajatelny kompresor, aby ta seriova netrpela.
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od kozorozecek »

takovatzo spojka je bežna vec u mercedesu na kompresoru ja ji tam mam taktež je menši než na klimakompresoru ale ja ted řešim problem s jejim prokluzovanim ale popokud budeš použivat bežnej převodovej pomer co mercedes použiva tak je vše ready. u mercedesu je při volnovehu rozepla kompresor netlači a při určitych otačkach se sepne když pak jedeš třeba lehka noha po dalnici při vyžšich otačkach tak sice kompresor beži ale obtokova klapka je otevřena a do motoru to netlači jede jako atmosfera
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

hmm, takze aj ked kompresor je v "zabere" obtokova kalpka netlaci do sania, hej. Mno ja som premyslal vyslovene natvrdo kompresor vyninat, a v ECU prepinat mapy atmo/preplnanie. Ten medved ma co sa kompresor, ja chcem pouzit rotrex c30-94
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od kozorozecek »

mercedes použiva kompresory eaton a jinak ta spojka by se dala použit z nej technicky je to stejna spojka jako na klima kompresoru jen je podstatne menši
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

a ma niekto skusenosti s programovatelnymi ECU "SYBELE" ?
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od honza 2.0 16v »

u nás jí už dost dlouho - cca 6 let jezděj týpci na P309 1.9 gti a renault clio sport.. jinak o ní nic nevim... svýho čaus sem s eo ní zajímal, ale francouštině nehovim... tak sme zjistil prd..

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Taboo »

Rasputin píše:v ECU prepinat mapy atmo/preplnanie
Predstavujes si to docela jednoduse (z cehoz usuzuji, ze v oblasti standalone ECUs nemas moc zkusenosti), ale takhle se to opravdu nedela. Zadne atmo/preplnovani prepinatelne mapy nepotrebujes. Na jake mapy myslis pracuje turbo motor off-boost (napriklad pri volnobehu anebo nizke zatezi)? Veliciny vacuum/boost jsou jednoduse pouzite coby zatez (versus RPM) - takze zadne dve prepinatelne mapy nepotrebujes.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

urcite nebudem tajit ze konkretne o tomto moc neviem, narovinu. Preto je plan taky ze veci ohladne nastavenia ECU by robili naky profici(ci uz v SR abo v CR). Ja sondujem ake su moznosti a ako to najlepsie a asi aj najjednoduchsie previest. Ako som uz pisal, 150hp co mam teraz je malo a nerozmyslal by som nad touto zastavbou, keby neviem ze sa to neda(viem o aute co ma zastavbu zasebou) a zo 150hp dostal 320hp a menil len piesty kvoli ine komp. pomeru! Osobne si nemyslim ze ked zbytok ostal stock ze ten motor dlho vydrzi, aj ked on tvrdi ze je spolahlivy...
Taboo -> programovatelnu ECU tam potrebujem, lebo stockovu neprestavi nikto. A podla teba tam staci teda len jedna mapa, ktora by dokazala obsluzit oba rezimy(atmo/kompr.)? Tuna je viac veci este, napr. variator, co viem, ten co ma ten kompresor uz nahodeny, variator ma vyradeny z cinnosti. A ja ked budem chciet jazdit bez kompresoru, tak variator sa bude musiet znova dat do cinnosti, nakolko bez neho to jazdi naprd. Variator je len na sacej vacke, v podstate nake variabilne casovanie ventilov, od 3k rpm zopne variator a sacia vacka zacne inak otvarat ventily...
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Taboo »

Rasputin píše:Taboo -> programovatelnu ECU tam potrebujem, lebo stockovu neprestavi nikto.
Jiste. Dve prepinatelne atmo/boost mapy jsou ti ale k nicemu. Jak jsem rekl, takhle se to nedela... Proc myslis, ze ti nestaci jedna mapa?
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od kozorozecek »

asi ma namysli přepinani hardcore vykon a bežny provoz jezdi stim třeba do prace za 6 litru pak přijede na okruh přepne a jede za 20 :-)je to tak že?
jinak taboo vitej nazpet už se mi stejskalo po tvych vedomostech
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

mno hej, nakolko chcem mat to auto aj na bezne jazdenie a s tou zastavbou pojde spotreba astronomicky hore. Preto by som to chcel tak ze ten kompresor odpajat ci uz tou volnobezkou na remenici, alebo jak bolo spomenute ze by kompresor sice tlacil, ale cez tu obtokovu klapku cize mimo sanie. Toto by som potreboval vediet ci je nieco taketo realizovatelne. Mne by stacilo aj to ze s tym kompresorom progr. ecu a na bezne jazdenie stockova, lenze ked sa budu menit piesty s inym KP tak stockova ecu si s tym uz tiez asi neporadi...
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Libor12 »

no já myslím že to půjde do ztracena jako spousta jiných tady. Až zjistí že aby to opravdu pořádně a spolehlivě fungovalo,ne jen jak supernova- zazářit a zhasnout :) tak ho to bude stát kolem 250000 a to jsem hodně u zdi tak ho nebude trápit to kolik to žere. Mimo jiné i s 500hp autem se dá jezdit ekonomicky. Vždy záleží na tom článku mezi volantem a pedály. :)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od kozorozecek »

přesne tak využiješ li jen 80 koni nakrmiš jen 80 koni pokud ale chceš 500 koni tak je musis nakrmit všechny:-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

je mi jasne ze to bude beh na dlhu trat, urcite aj z financnych dovodov, ale ale to nie az tak ako skor z casoveho nedostatku. Auto mam uz naky cas odstavene v garazi a caka na kompletnu GO, skor by som to nazval az restaurovanie. Nielen technika ale aj kasna... A kedze ma celkom bavi makat na tom aute, nechcem to dat nakemu cloveku ktory to spravi cele zamna. Moj hruby odhad financii len do motora bol ~6-7k Eur, plus prachy na prevodovku, kardan, brzdy, podvozok, kasna... Dalej mi je jedno ci to bude cele trvat rok ci dva, hlavne nech je to poctiva praca a nie ze po odjazdenych tisic kilakov agregat vypluje vnutornosti. Nahradne vozitko uz mam zaistene, takze ma vazne nebude stvat ako dlho to potrva(samozrejme ne zas 10rokov). Takto nejak vyzera taka ista alfa uz po zastavbe. Tiez sa obzeram ako je to s dostupnostou dielov atd... Nake stranky som uz nasiel napr. ohladom piestov, tuna su pouzite JE pistons a myslim ze by nemal byt problem dostat to na SVK...
Přílohy
alfa 75 leto 08 122.JPG
alfa 75 leto 08 122.JPG (77.01 KiB) Zobrazeno 3257 x
alfa 75 leto 08 124.JPG
alfa 75 leto 08 124.JPG (94.63 KiB) Zobrazeno 3257 x
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Taboo »

Libor12 píše:Mimo jiné i s 500hp autem se dá jezdit ekonomicky. Vždy záleží na tom článku mezi volantem a pedály. :)
Presne. Spotreba je primo umerna vykonu. Vykon je regulovan pravou nohou, zadne odpojovani kompresoru a prepinani map k tomu neni zapotrebi. Pokud toho neni clanek mezi volantem a pedaly schopen, tak by bylo mnohem jednodusi a levnejsi podlozeni pedalu akceleratoru kusem dreva (anebo naprogramovat do jednotky limitujici fuel cut :lol: ).
kozorozecek píše:jinak taboo vitej nazpet už se mi stejskalo po tvych vedomostech
Dekuji 8) . Ja tu nejsem nadlouho. V pondeli zpet do skoly (= malo casu)... :|
IQ stylingem nenahradis.

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

viem ze aj s vykonnym motorom sa da jazdit relativne ekonomicky(sam tento nazor aj tvrdim inym ludom, hlavne vtedy ked som si chcel kupit v6 3.0, kazdy hned ze to mi stahne aj gate za jazdy), ale ono to neni priamo umerne, a nato mam vlastnu skusenost, nakolko som nedavno bural firemne auto(kangoo 1.2ku) a skoro mesiac som jazdil na rover 1.6. Ta ista trasa, ten isty styl jazdy a rozdiel v spotrebe bol takmer 1.5litra Nehovoriac o tom ze ak som na roveri slapol trocha na krk, ten rozdiel uz bol uplne inde(co je jasne, ale tiez, rychlostny rozdiel bol 40km/h a rozdiel v postrebe 3litre, je uz dost). Keby je ten kompresor odpajatelny a jeho "pripojenie" by napr vyzadovlo vypnut zapnu motor(zeby prehodenie tej mapy nevedelo prebehnut realtime), tak jazdit na atmosferu by aspon neprovokovalo k rychlej jazde t.j. k vyskoej spotrebe, urcite by som kvoli tomu kazdu chvilu netala prepinal rezimy. To len napr. Iny priklad, minuly rok som bol s tym autom v chorvatsku, najazdilo sa cca 3000km a priemerka mi doma vysla 7.0l/100km a to sa po dialniciach u nich neslo zrovna najpomalsie. A hovorte si co chcete, ak by ten motor mal teraz miesto 150hp napr 280hp, pochybujem ze by dosial taku spotrebu.
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od kozorozecek »

pokud by jsi jel stejne tu trasu tak by ses i na tuto spotřebu dostal tam je problem toho že když maš težkou nohu tak te to svede k tomu sešlapnuti a nakrmeni.
ale myslim si že tobe to stejnak nikdo nevimluvi a pujdeš si svoji cestou a nema cenu ti to vyvracet.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

ehm, neviem mozno si si nevsimol, ale vyssie som pisal ze nedavno som robil tu istu trasu ten isty styl jazdy(cesta do prace) dve rozne auta, a vysla mi rozna spotreba, na vyssej kubature vyssia spotreba. A nejednalo sa o nake jednodonove jazdenie, ale s prvym autom mam odjazdenu tu samu streku uz takmer 4 roky, a s druhym som ju jazdil 3tyzdne, a za tri tyzdne sa da myslim objektivne zistit rozdiel. A este raz, nepopieram ze aj s autom co ma vysoky vykon sa neda jazdit usporne, ale motor co ma 100koni a motor co ma 300koni nezajazdi tu samu streku za tu istu spotrebu. Tiez osobna skusenost jazdenim v6 3.0 240koni a spotreba sa dala drzat v pohode na 8l/100km zato ked sa slaplo tak to vedelo vist aj na 16-18l. Ale uz tu pls nerozoberjame za kolko sa da na akom motore odjazdit. Mna zaujima ci, a ked ano, je mozne spravit takuto upravu. Tiez ja nikomu nevycitam ze si niekto da na oktaviu kridlo z porsche.
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

jeezis..zase sa tu pletu hrusky z jablkami...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od kozorozecek »

udelat to jde ale je to neučelne a zbytečně složite
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

dalsia vec, po prehodeni na preplnanie, by bolo lepsie mat seriovu hlavu? Lebo ja mam teraz znizovanu. Lepsie dat origo abo by mohla ostat aj znizena?
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od máca »

na preplnovani potrebujes nizsi kompresi, takze na snizenou hlavu zapomen, a nebo se to da resit upravou spalovaciho prostoru a nebo jinyma pistama, a ted trosku vyuziju tyhle sekce a zeptam se ja "zkusenejsich", mam bmw e 30, motor m 20 b 25 a ted sem nainstalovalsem kompresor EATON a ted resim kam s vahou vzduchu, vahu vzduchu mam starou klapkovou , ne MAF, a umistenim ostatnich komponent? v planu mam tohle, kompresor, hadice, blowoff ventil, vaha vzduchu a za ni volnobenej ventil, ted resim kam dat BOW jestli pred a nebo za vahu.pokud by zustalo tohle zapojeni, jsem zastancem toho, ze co projde pres vahu, tak se musi v motoru spracovat, proto BOW pred ni, ale zas jinde sem videl reseni ze vaha vzduchu byla pred kompresorem aby na ni nebyl zadnej tlak vzduchu, nebo proc vubec? dalsi dotaz je co tomu rekne posilovac brzd? kdyz to zrovna bude foukat, tak nebude podtlak ne? tak zrovna v tu chvili nebude fungovat posilovac?
cabrio bukvice

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od kozorozecek »

budu mluvit ted jak to je na origo mercedesu s kompresorem vahu vzduchu mam za intercolerem před klapkou a podtlak k brzdam mam vedenej klasicky ze saciho potrubi (vetšinou když brzdim tak nepřidavam plyn takže podtlak tam je) ale jine modely maji vyvjvu.s bow neporadim:-(
a ja toho využuji čirou nahodou nepřebejva ti z kompresoru potrubi přivod do nej a vyvod z nej?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

ine piesty to je samozrejmost, mali by ist s KP 7.5:1 stock ma ten motor 8.5:1(ale nie som si terz isty na 100guli!) a piesty JE Pistons by to mali byt.
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od máca »

potrubi mi neprebejva, v sobotu zapojim roury a uvidi se jak to a jkestli vubec to bude nejak fungovat, jinak pokud chces motor preplnovat, tak urcite zacni tim, zeho kompletne zgeneralkujes, nema cenu zacinat na necem jetym,aspon ja sem ho komplet rozkopal, co bylo potreba udelal a co nebylo potreba tak sem udelal taky, abych mel klid v dusi ze sem tomu dal MAX co jsem mohl
cabrio bukvice

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od m.artty »

máca píše:potrubi mi neprebejva, v sobotu zapojim roury a uvidi se jak to a jkestli vubec to bude nejak fungovat, jinak pokud chces motor preplnovat, tak urcite zacni tim, zeho kompletne zgeneralkujes, nema cenu zacinat na necem jetym,aspon ja sem ho komplet rozkopal, co bylo potreba udelal a co nebylo potreba tak sem udelal taky, abych mel klid v dusi ze sem tomu dal MAX co jsem mohl
To jsem zvědav, jak ti to bude fungovat 8)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“