jednou večer si sedim u starý v obýváku a v deset veer mi zazvoní telefon. Kámoš, že jeho známej prodává Senátora A, ale potřebuje do druhýho dne do 11 dopoledne 15 tis. Takže, že ho nechá za těch 15. No to byla holt povinnost todle auto za tu cenu koupit. Tak jsem řek, že jo a stará se se mnou zas dva dny nebavila.

Tak jsem si pro něj dojel:



asi měsíc jsem snim jezdil, a pak jsem ho uklidil do haly, že to bude jen auto na výlety. Ale po půl roce mě naštvalo auto kterym jsem dřív jezdil tak jsem se rozhod, že dám sendu pořádně dohromady a bude to auto na denní ježdění. Takže došlo na střídání generací. Auto ze roku 1978 veze do zběru auto z roku 1994.

A pak jsem se pustil do oprav. Byli potřeba dát nový tlumiče - rovnou trochu tvrdčí, a když už se měnili tlumiče, tak přišli přední pružiny z omegy 3000 a zadní snížený z monzy. Takže si senda lehnul o nějakejch 6 až 8 c blíž k asvaltu. Přitom jsem, ale zjistil je jsou totálně schnilý spodní mysky pružin na zadku, a když už to bzlo rozebraný tak jsem tam dal špéru. Svornost 75%



a moh jsem vyrazit na náš veteránskej (youngtymerovej) výlet
