
Pokud kdokoli cokoli víte, pište pište pište...Díky
Právě naopak, vždycky jsem byl skeptik ohledně chipu. Měl jsem možnost mít chip od výše uvedené firmy de facto zadarmo, proto jsem se ptal...Ivan píše:Bez ohledu na to, co je to za společnost musím jen konstatovat, že máš asi hodně peněz, když je hodláš utrácet tímto nesmyslným způsobem.
Hlavně u někoho, kdo tomu rozumí a vše nastaví tak, aby to fungovalo + ověří Ti na brzdě, že došlo k výkonovému posunu.Libang píše:Chip urcite jo , ale u nekoho kdo je osvedceny ... odkud jsi ?
a Ivana si nevsimej ten utopil hodne penez v aute co nema zadnej smysl
Nechci níc říkat ale ta octavie se dá chipnout o 20 kw nahoru a ještě se sníží spotřeba, to podle mě je velkej rozdíl, teda aspon u TDIIvan píše:Hlavně u někoho, kdo tomu rozumí a vše nastaví tak, aby to fungovalo + ověří Ti na brzdě, že došlo k výkonovému posunu.Libang píše:Chip urcite jo , ale u nekoho kdo je osvedceny ... odkud jsi ?
a Ivana si nevsimej ten utopil hodne penez v aute co nema zadnej smysl
Omlouvám se za upřímnost, ale máš tak slabý motor, že bych vůbec neutrácel za takové zbytečnosti jako je chip tuning. Raději si dej peníze do prasátka a šetři třeba na GTRStejného efektu docílíš tím, že dáš užší pneumatiky nebo nabudeš tankovat plnou nádrž.
to Libang: pro mě smysl celkem má a zase tolik peněz jsem v tom "neutopil"
OK, to jsem skutečně nepochopil. Víš, obecný problém s "chip tuningem" je v tom, že ladění jednotky neprobíhá tak, že přivezeš auto na brzdu a někdo si s tím minimálně půl dne hraje, aby to splnilo očekávaný výsledek. Praxe je taková, že ladič (říkejme mu Všeuměl) někde získá (neptej se mě jak) tzv. "čipnutý" software, který potom nabízí dále a propaguje jej jako chip tuning, který sníží spotřebu a zvýší výkon. Všeuměl bohužel velmi často nereflektuje, že každý motor je jiný a má jinou charakteristiku. Jediné know-how všeuměla je takové, že propojí jednotku s PC a přehraje tovární nastavení svým chipnutým softwarem. U velké spousty lidí následně zafunguje placebo efekt (aniž by se výkon skutečně zvýšil), popř. v důsledku špatného naladění odejdou v motoru komponenty, které by za podmínek továrního nastavení vydržely mnohonásobně déle. A prokaž Všeumělovi, že to bylo v důsledku jeho chipnutí a nebylo to běžné opotřebení - neprokážeš to (nebo možná ano, ale cestou znaleckých posudků za desítky tisíc, které navíc nemusí být v Tvůj prospěch).Kane13 píše:Ivane, pořád si nerozumíme.. vůbec mi nejde o zvyšování svýho nicotnýho výkonu. Jen se mi naskytla možnost v podstatě za nic auto chipnout. Říkal jsem si "Za ty prachy by to možná nebylo špatný". Rozhodně se nehoním za výkonem a hlavně Octa má sloužit, rozhodl jsem se, že úpravy končí kolama.. tož tak
ja to treba delam tak ze vyctu origo upravim nahraji z5 zadne predupravene softy to je k nicemu ale jsou takovy co to delaji to je potom radost ty turba menitIvan píše:OK, to jsem skutečně nepochopil. Víš, obecný problém s "chip tuningem" je v tom, že ladění jednotky neprobíhá tak, že přivezeš auto na brzdu a někdo si s tím minimálně půl dne hraje, aby to splnilo očekávaný výsledek. Praxe je taková, že ladič (říkejme mu Všeuměl) někde získá (neptej se mě jak) tzv. "čipnutý" software, který potom nabízí dále a propaguje jej jako chip tuning, který sníží spotřebu a zvýší výkon. Všeuměl bohužel velmi často nereflektuje, že každý motor je jiný a má jinou charakteristiku. Jediné know-how všeuměla je takové, že propojí jednotku s PC a přehraje tovární nastavení svým chipnutým softwarem. U velké spousty lidí následně zafunguje placebo efekt (aniž by se výkon skutečně zvýšil), popř. v důsledku špatného naladění odejdou v motoru komponenty, které by za podmínek továrního nastavení vydržely mnohonásobně déle. A prokaž Všeumělovi, že to bylo v důsledku jeho chipnutí a nebylo to běžné opotřebení - neprokážeš to (nebo možná ano, ale cestou znaleckých posudků za desítky tisíc, které navíc nemusí být v Tvůj prospěch).Kane13 píše:Ivane, pořád si nerozumíme.. vůbec mi nejde o zvyšování svýho nicotnýho výkonu. Jen se mi naskytla možnost v podstatě za nic auto chipnout. Říkal jsem si "Za ty prachy by to možná nebylo špatný". Rozhodně se nehoním za výkonem a hlavně Octa má sloužit, rozhodl jsem se, že úpravy končí kolama.. tož tak
Pro mě z toho vyplývá jednoznačný závěr: nenechat si od žádného Všeuměla hrabat do řídící jednotky, protože je velké riziko, že Všeuměl něco posere, Tobě se pokazí auto a od Všeuměla si už nikdy nic nevezmeš. Tato poučka platí zejména tehdy, máš-li jen jedno auto a chceš, aby bylo spolehlivé a fungovalo jak má. Pokud máš aut více, potom si samozřejmě můžeš zkoušet hrát a testovat dle libosti a stavu peněženky
Jak to upravuješ?Libang píše:ja to treba delam tak ze vyctu origo upravim nahraji z5 zadne predupravene softy to je k nicemu ale jsou takovy co to delaji to je potom radost ty turba menit, potreba zajet tam kde to umi ....
Jde mi způsob, jak auto ladíš a jak kontroluješ hodnoty. Jde mi o popsání obecné metodiky, ne konkrétního ladění určitého motoru.Libang píše:+20%ne kecam , to je dost obecna otazka jak to upravujes skus to priblizit....jinak zalezi na stavu auta a jeho komponentech a podle toho se potom upravi SW , delam jen koncern VW ...
Mam zase pripominat maticove podlozky za 6 korun ?tholis píše:...Troufam si rici ze levneji jen tak 20-30kw nikde neziskas...