Pokud kdokoli cokoli víte, pište pište pište...Díky
Rychlej dotaz - AZ Racing
Rychlej dotaz - AZ Racing
Nemáte někdo zkušenost s firmou AZ Racing? Stránky mají chiptuner.cz. Mám možnost nechat si u nich v rámci jedné akce čipnout svou 66kW Octu. Ale mám trochu obavu, nic jsem o nich neslyšel a co se týče motorů TDi, jsem totální panna 
Pokud kdokoli cokoli víte, pište pište pište...Díky
Pokud kdokoli cokoli víte, pište pište pište...Díky
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Bez ohledu na to, co je to za společnost musím jen konstatovat, že máš asi hodně peněz, když je hodláš utrácet tímto nesmyslným způsobem.
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Chip urcite jo , ale u nekoho kdo je osvedceny ... odkud jsi ?
a Ivana si nevsimej ten utopil hodne penez v aute co nema zadnej smysl
a Ivana si nevsimej ten utopil hodne penez v aute co nema zadnej smysl
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Právě naopak, vždycky jsem byl skeptik ohledně chipu. Měl jsem možnost mít chip od výše uvedené firmy de facto zadarmo, proto jsem se ptal...Ivan píše:Bez ohledu na to, co je to za společnost musím jen konstatovat, že máš asi hodně peněz, když je hodláš utrácet tímto nesmyslným způsobem.
Je mi jasný, že existují jiný, efektivnější cesty k dosažení vyššího výkonu. A hlavně - existují jiný, efektivnější auta než uchrochtaná Octa s 200 tisícema na tachu...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Hlavně u někoho, kdo tomu rozumí a vše nastaví tak, aby to fungovalo + ověří Ti na brzdě, že došlo k výkonovému posunu.Libang píše:Chip urcite jo , ale u nekoho kdo je osvedceny ... odkud jsi ?
a Ivana si nevsimej ten utopil hodne penez v aute co nema zadnej smysl
Omlouvám se za upřímnost, ale máš tak slabý motor, že bych vůbec neutrácel za takové zbytečnosti jako je chip tuning. Raději si dej peníze do prasátka a šetři třeba na GTR
to Libang: pro mě smysl celkem má a zase tolik peněz jsem v tom "neutopil"
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Ivane, pořád si nerozumíme.. vůbec mi nejde o zvyšování svýho nicotnýho výkonu. Jen se mi naskytla možnost v podstatě za nic auto chipnout. Říkal jsem si "Za ty prachy by to možná nebylo špatný". Rozhodně se nehoním za výkonem a hlavně Octa má sloužit, rozhodl jsem se, že úpravy končí kolama.. tož tak
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Nechci níc říkat ale ta octavie se dá chipnout o 20 kw nahoru a ještě se sníží spotřeba, to podle mě je velkej rozdíl, teda aspon u TDIIvan píše:Hlavně u někoho, kdo tomu rozumí a vše nastaví tak, aby to fungovalo + ověří Ti na brzdě, že došlo k výkonovému posunu.Libang píše:Chip urcite jo , ale u nekoho kdo je osvedceny ... odkud jsi ?
a Ivana si nevsimej ten utopil hodne penez v aute co nema zadnej smysl
Omlouvám se za upřímnost, ale máš tak slabý motor, že bych vůbec neutrácel za takové zbytečnosti jako je chip tuning. Raději si dej peníze do prasátka a šetři třeba na GTRStejného efektu docílíš tím, že dáš užší pneumatiky nebo nabudeš tankovat plnou nádrž.
to Libang: pro mě smysl celkem má a zase tolik peněz jsem v tom "neutopil"
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů
- bejvávalo :/
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
od neověřený firmy a hlavně bez brzdy bych si nenechal nachipovat nic, i kdyby to bylo zadarmo...
MartyCZe: jojo hlavně u 1,9Tdi když to chipneš tak ti začne naopak nafta v nádrži přibývat
MartyCZe: jojo hlavně u 1,9Tdi když to chipneš tak ti začne naopak nafta v nádrži přibývat
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
OK, to jsem skutečně nepochopil. Víš, obecný problém s "chip tuningem" je v tom, že ladění jednotky neprobíhá tak, že přivezeš auto na brzdu a někdo si s tím minimálně půl dne hraje, aby to splnilo očekávaný výsledek. Praxe je taková, že ladič (říkejme mu Všeuměl) někde získá (neptej se mě jak) tzv. "čipnutý" software, který potom nabízí dále a propaguje jej jako chip tuning, který sníží spotřebu a zvýší výkon. Všeuměl bohužel velmi často nereflektuje, že každý motor je jiný a má jinou charakteristiku. Jediné know-how všeuměla je takové, že propojí jednotku s PC a přehraje tovární nastavení svým chipnutým softwarem. U velké spousty lidí následně zafunguje placebo efekt (aniž by se výkon skutečně zvýšil), popř. v důsledku špatného naladění odejdou v motoru komponenty, které by za podmínek továrního nastavení vydržely mnohonásobně déle. A prokaž Všeumělovi, že to bylo v důsledku jeho chipnutí a nebylo to běžné opotřebení - neprokážeš to (nebo možná ano, ale cestou znaleckých posudků za desítky tisíc, které navíc nemusí být v Tvůj prospěch).Kane13 píše:Ivane, pořád si nerozumíme.. vůbec mi nejde o zvyšování svýho nicotnýho výkonu. Jen se mi naskytla možnost v podstatě za nic auto chipnout. Říkal jsem si "Za ty prachy by to možná nebylo špatný". Rozhodně se nehoním za výkonem a hlavně Octa má sloužit, rozhodl jsem se, že úpravy končí kolama.. tož tak
Pro mě z toho vyplývá jednoznačný závěr: nenechat si od žádného Všeuměla hrabat do řídící jednotky, protože je velké riziko, že Všeuměl něco posere, Tobě se pokazí auto a od Všeuměla si už nikdy nic nevezmeš. Tato poučka platí zejména tehdy, máš-li jen jedno auto a chceš, aby bylo spolehlivé a fungovalo jak má. Pokud máš aut více, potom si samozřejmě můžeš zkoušet hrát a testovat dle libosti a stavu peněženky
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Jo, tak pod tohle se podepíšu... Kolegové si nechávají auta chipnout zítra, tak potom podám info jak dopadli 
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Mám jisté tušení, že AZ Racing je ta samá banda, co rok dva zpátky "chipovali" Toyoťácké D4D motory za tisíce korun stylem, že maník sedl s notebookem do auta, napojil tam nějakej OBD kabel, zjistil, že to nejde, zahrál si Tetris a zinkasoval majitele.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
ja to treba delam tak ze vyctu origo upravim nahraji z5 zadne predupravene softy to je k nicemu ale jsou takovy co to delaji to je potom radost ty turba menitIvan píše:OK, to jsem skutečně nepochopil. Víš, obecný problém s "chip tuningem" je v tom, že ladění jednotky neprobíhá tak, že přivezeš auto na brzdu a někdo si s tím minimálně půl dne hraje, aby to splnilo očekávaný výsledek. Praxe je taková, že ladič (říkejme mu Všeuměl) někde získá (neptej se mě jak) tzv. "čipnutý" software, který potom nabízí dále a propaguje jej jako chip tuning, který sníží spotřebu a zvýší výkon. Všeuměl bohužel velmi často nereflektuje, že každý motor je jiný a má jinou charakteristiku. Jediné know-how všeuměla je takové, že propojí jednotku s PC a přehraje tovární nastavení svým chipnutým softwarem. U velké spousty lidí následně zafunguje placebo efekt (aniž by se výkon skutečně zvýšil), popř. v důsledku špatného naladění odejdou v motoru komponenty, které by za podmínek továrního nastavení vydržely mnohonásobně déle. A prokaž Všeumělovi, že to bylo v důsledku jeho chipnutí a nebylo to běžné opotřebení - neprokážeš to (nebo možná ano, ale cestou znaleckých posudků za desítky tisíc, které navíc nemusí být v Tvůj prospěch).Kane13 píše:Ivane, pořád si nerozumíme.. vůbec mi nejde o zvyšování svýho nicotnýho výkonu. Jen se mi naskytla možnost v podstatě za nic auto chipnout. Říkal jsem si "Za ty prachy by to možná nebylo špatný". Rozhodně se nehoním za výkonem a hlavně Octa má sloužit, rozhodl jsem se, že úpravy končí kolama.. tož tak
Pro mě z toho vyplývá jednoznačný závěr: nenechat si od žádného Všeuměla hrabat do řídící jednotky, protože je velké riziko, že Všeuměl něco posere, Tobě se pokazí auto a od Všeuměla si už nikdy nic nevezmeš. Tato poučka platí zejména tehdy, máš-li jen jedno auto a chceš, aby bylo spolehlivé a fungovalo jak má. Pokud máš aut více, potom si samozřejmě můžeš zkoušet hrát a testovat dle libosti a stavu peněženky
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Jak to upravuješ?Libang píše:ja to treba delam tak ze vyctu origo upravim nahraji z5 zadne predupravene softy to je k nicemu ale jsou takovy co to delaji to je potom radost ty turba menit, potreba zajet tam kde to umi ....
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
+20%
ne kecam , to je dost obecna otazka jak to upravujes skus to priblizit....jinak zalezi na stavu auta a jeho komponentech a podle toho se potom upravi SW , delam jen koncern VW ...
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Jde mi způsob, jak auto ladíš a jak kontroluješ hodnoty. Jde mi o popsání obecné metodiky, ne konkrétního ladění určitého motoru.Libang píše:+20%ne kecam , to je dost obecna otazka jak to upravujes skus to priblizit....jinak zalezi na stavu auta a jeho komponentech a podle toho se potom upravi SW , delam jen koncern VW ...
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Ivan: Chapu kam miris a je mi jasny ze to co pises probiha u hodne pochybnych firem. Na druhou stranu po osazeni 66kw TDI kvalitnima tryskama a naliti kvalitniho chipu je relne se dostat na cca 90kw s tim ze motor bude slapat jak ma bez radikalniho snizeni zivotnosti.
Tohle vsechno vyjde na velice smesne penize. Troufam si rici ze levneji jen tak 20-30kw nikde neziskas. Ale vse je otazkou toho kdo to dela. Ja bych sel treba k mvoleskovi. o nem jsou jen dobre reference a neni drahej. sam mi odblokovaval egr a delal diagnostiku.
Tohle vsechno vyjde na velice smesne penize. Troufam si rici ze levneji jen tak 20-30kw nikde neziskas. Ale vse je otazkou toho kdo to dela. Ja bych sel treba k mvoleskovi. o nem jsou jen dobre reference a neni drahej. sam mi odblokovaval egr a delal diagnostiku.
" www.autowerks.cz "
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
66kw se dela na 90kw v serii bez vymeny trysek bezne pokud to dela nekdo kdo to umi 
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
Mam zase pripominat maticove podlozky za 6 korun ?tholis píše:...Troufam si rici ze levneji jen tak 20-30kw nikde neziskas...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Rychlej dotaz - AZ Racing
pokud je to osvědčený soft, tak bych to klidně nechal chipnout .. na brzdu nemusíš,výsledek poznáš. opakuji osvědčený a vyzkoušený soft.. nevidím u těch chrochtáků důvod něco dělat individuálně.
