Rada ohledně Mazdy MX3
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Rada ohledně Mazdy MX3
Chtěl bych poradit ohledně výběru Mazdy MX3 1,8 V6.
Chtěl bych jí spíš jako víkendovku. Na co si dát pozor a nějaké rady ohledně motoru?
Co jsem koukal, tak ceny dílů jsou přijatelné.
Díky.
Chtěl bych jí spíš jako víkendovku. Na co si dát pozor a nějaké rady ohledně motoru?
Co jsem koukal, tak ceny dílů jsou přijatelné.
Díky.
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
Tak jelikož jsem jí měl tak co by bylo fajn tak kdyby byla po rozvodech protože na V6 nejsou nejlevnější. Ale to ti stejně řekne půlka lidíže jsou dělaný i když ne. Jinak co se rádo kazí je rozdělovač a altík. Motor by měl běžet naprosto bez klepání. Hodně je u toho motorů znát co se do něj lilo za olej a jak často se mění. Jinak olej žere v rozumný míře každá. Motor by měl jít okamžitě za plynem bez jakýhokoliv škobrtnutí - jinak často právě rozdělovač. Motor je takřka nesmrtelnej. Hlavní výhodou je že pokud ti nevydržej rozvody tak se nepotká. Jinak ostatní jako u všech jinejch aut. Nedostatkový nebo drahý díly: Přední světla, Lízátko, Zadní plato ( skoro všichni ho zničej tak že tam narvou bedny ale za chvíli se jím prolomí - je fakt slaboučký. ), Rozdělovač.
-jinak osobně ač mám teď trochu jiný kafe tak se k ní určitě časem vrátím. Na dobrým podvozku - ne Jom, V-max apod. je to v zatáčkách opravdu hodně silný auto. Design podle mě dodneška hodně líbivej. Motor s poměrně malou váhou nemá žádnej problém. Nicméně výměna za KLDE (2,5) je naprosto nasnadě. Jen výměna motoru za motor - přehodit elektriku a udělat předělat díry pro převodovku. Pak je to celkem peklo.
-jinak osobně ač mám teď trochu jiný kafe tak se k ní určitě časem vrátím. Na dobrým podvozku - ne Jom, V-max apod. je to v zatáčkách opravdu hodně silný auto. Design podle mě dodneška hodně líbivej. Motor s poměrně malou váhou nemá žádnej problém. Nicméně výměna za KLDE (2,5) je naprosto nasnadě. Jen výměna motoru za motor - přehodit elektriku a udělat předělat díry pro převodovku. Pak je to celkem peklo.
JK Elektroinstalace
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
co si pamatuju tak spojka stála balík,ale je to dlouho,možná je tomu jinak dnes..
jinak fajn kára.. motor živej,super projev.. a dobrej podvozek
jinak fajn kára.. motor živej,super projev.. a dobrej podvozek
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
Jo koukám. Spojka komplet - Valeo 4000 Kč a Nipparts 5500 Kč.
I to mi přijde snesitelný.
A neví někdo, jak je to se spotřebou?
Počítám s tim, že to je V6, takže kolem 10 listrů si to určitě vezme.
I to mi přijde snesitelný.
A neví někdo, jak je to se spotřebou?
Počítám s tim, že to je V6, takže kolem 10 listrů si to určitě vezme.
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
Píšeš, že to chceš jako víkendovku a řešíš spotřebu?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
My jezdili za cca 11 kvůli tomu šla pryč..
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
Tak zeptat se můžu né? Každýho dneska zajímá spotřeba.m.artty píše:Píšeš, že to chceš jako víkendovku a řešíš spotřebu?

Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
Můžeš se ptát, to je tvoje věc. Já jen když chci auto pro zábavu a na víkendy, tak spotřeba je to poslední co mě zajímá....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
A "první" by tě zajímalo co?m.artty píše:Můžeš se ptát, to je tvoje věc. Já jen když chci auto pro zábavu a na víkendy, tak spotřeba je to poslední co mě zajímá....

Nejdřív to může bejt víkendovka. Potom auto na denní ježdění.
Jestli chceš, tak mi můžes taky cokoliv poradit, jestli máš s MX3 nějakou zkušenost

Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Mazdy MX3
První co mě zajímá je aktuální stav auta a případné zásahy tunerů/kutilů. Co opravdu nesnáším, jsou zásahy v elektrice a opravy pomocí náhradních dílů typu "co dům dal". Já to spíš beru opačným směrem - nejdříve se s tím jezdí pořád a když se zadaří a koupí se něco dalšího, tak z prvnotího auta se stává víkendovka.
Já z Mazdou skušenost nemám, jak je vidět v mém podpisu, jsem na trošku jiná auta. Jen mě zarazilo to spojení - bude to víkendovka, kolik to žere.
Já jsem třeba loni jezdil se svým cabriem od jara do podzima s tím, že jsem jiné auto neměl. Na podzim jsem koupil "auto na zimu" to se mi podařilo prodat někdy v květnu a asi o měsíc později jsem koupil auto pro denní ježdění a z cabria se stala zmiňovaná víkendovka. Teď si myslím, že mám ideální stav - auto pro práci, které dostává to co potřebuje a auto pro zábavu, kterého dostává to, co potřebuji já
Já z Mazdou skušenost nemám, jak je vidět v mém podpisu, jsem na trošku jiná auta. Jen mě zarazilo to spojení - bude to víkendovka, kolik to žere.
Já jsem třeba loni jezdil se svým cabriem od jara do podzima s tím, že jsem jiné auto neměl. Na podzim jsem koupil "auto na zimu" to se mi podařilo prodat někdy v květnu a asi o měsíc později jsem koupil auto pro denní ježdění a z cabria se stala zmiňovaná víkendovka. Teď si myslím, že mám ideální stav - auto pro práci, které dostává to co potřebuje a auto pro zábavu, kterého dostává to, co potřebuji já

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly