+ je zvláštní že v tom rupe jen když se zatáčí do leva nemělo by v tom rupat i když bych zatáčel do prava? zajímavéLordík píše:asi nikdo![]()
tak páni fachmani mám na vás opět dotaz který potřebuju vyřešit stala se mi opět perfektní věckdyž jedu tak je to pohoda zatočím do prava pohoda zatočím při jízdě do leva a na pravý straně začne rupat praskat ozývat se různý pazvuky
napadlo mě že to bude homokinetickým kloubem ani bych se nedivil na autě nikdy měněný nebyly.. jen potřebuju radu jestli je nějakej fígl jak kloub vyzkoušet abych zjistil že je to jím a né ničím jiným... hned bych to prubnul a pokud by to bylo jím hned objednávám novej abych se stím hnul díky moc za jakou koliv radu
Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
sám jsi si odpověděl
je to homokyneťák, nemusí být špatnej na obou stranách proto to lupe jen na jedné straně

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
no radši se zeptám
a myslel jsem když při jízdě zatočím do leva tak to rupe na pravý straně... ale když by byl špatnej homokinetickej kloub tak by na tý pravý straně měl rupat i když zatočím do prava ne? nebo nemusí? nějak mi to nejde do hlavy
pozjistil jsem že mám auto přizvednout na straně špatného kloubu a zatočit do plného rejdu jakmile praskne tak je jasno 



Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
Dneska jsem udělal ten odkarbonizační pokus s vodou a rozpsašovačem. Odpojil jsem odvětrávací hadici od klapky, nalil do rozprašovače 3l destilky, motor před akcí pořádně projel no a pak s volnoběhem skoro 4tis začal prášít vodu do klapky.. postupným dávkováním volnoběh spadl asi na 3tis a šlo to celkem hladko. Pří větším množství vody se to zadusí, ale zase rozběhne. Z výfuku jsem nijak nezpozoroval vylítávat bordel, prostě jako obvykle. Po akci jsem zkontroloval množství oleje a víčko oleje, jestli na něm není emulze, bylo čisté. Pak jsem absolvoval ostrou trasu asi 60km a vše v pohodě, zatím jsem žádnou změnu nezpozoroval, uvidím co poví zítřejší studený start 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Ono když s tím není žádnej problém, tak to asi nějakej zásadní (poznatelnej) vliv mít nebude.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
stříknu do toho ještě jednou 3l a pak cvičně změříme tlaky
a uvidím jestli se něco změnilo a jak se to bude tvářít v omezovači.

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
tak první dojem ráno byl docela dobrý, nebyl tam žádny náznak zacvakání hyder, motor je i za studena takový klidnější, jediné co mě štve, jsou 4bod Bosche svíčky, na ně to déle točí.. musím je vyměnit za 1bod GMka. Kontroloval jsem olej, hladina je po maxa, víčko je čísté, ale z medové barvy se stala spíš taková kofolová. Takže dneska to ještě jednou proleju zbylými 3mi litry destilky, znova zkontroluju olej a změříme ty tlaky, jestli se změnila těsnost ventilů.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
A potom, že to nemá žádný přínos. Co si budem povídat, ten motor už má něco za sebou a už nemůže být uvnitř tak čistý jako když byl nový. Ty tlaky určitě změř, máš je změřené i před?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
To víš, že to nějaký přínos mít bude.. tohle bych udělal i před demontáži hlavy, aby to bylo jasně vidět.. a tlaky jsem měřil ještě v modré Astře.. takže to můžu porovnat.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
taky budu muset vyzkouset
ja vyzkousel ten vyplach plus tu sragoru do oleje a studene starty uz mam zase zpet na 6 valcu...motor se tedka trese a ne houpe takze nejakej progres tam je uz se s tim da jezdit 


Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
já to čištění zkoušel na svém TD, které jsem ihned po tom do šroubku rozebíral (mechanicky mu ale nic nebylo) a sice nemůžu říct, jak by písty a spol vypadaly bez toho čištění, ale troufám si tvrdit, že se to na ničem nějak nepodepsalo ... písty stejně zakarbonované, to samé výfuk a nikde nějaký náznak očisty ... prohnal jsem tím tehdy asi 3litry vody, ale docela hodně kvalitně rozprášené (menší průtok, lepší rozprášení), takže to s chodem motoru ani nic moc nedělalo, ale to by nemělo mít vliv, ty 3l vody tím protekly tak jako tak
tímhle tedy tuto metodu nevyvracím, třeba jsem to jen udělal blbě, možná jen málo ... jen tím chci říct, že v tomhle množství to s ničím nepomohlo .... a když budu mít příležitost, tak to zřejmě vyzkouším znovu ... a lépe
tímhle tedy tuto metodu nevyvracím, třeba jsem to jen udělal blbě, možná jen málo ... jen tím chci říct, že v tomhle množství to s ničím nepomohlo .... a když budu mít příležitost, tak to zřejmě vyzkouším znovu ... a lépe

Re: Oplí technická poradna
Hosi co vy povite na tema katalyzator, respektive spravna stavba vyfukoveho potrubi.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
u tveho motoru by kat asi byt nemusel teoreticky ale zalezi kde chces mit polozeny vykon...treba ja je odendat nemuzu nebo mohl bych ale musel bych vymenit svody a preprogramovat jednotku protoze ta V6 od Opla je na tohle hakliva, ale kdyz vyndam stredy jede to lip 

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
Ja ho tam prave nemam, ale spis si myslim ze to akorat ztraci kroutak
Ze ten motor nema dostatecny protitlak ze dvou pruchozich tlumicu. Zjistoval jsem pojem sportovni katalyzator.

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
na astry se asi bude delat celonerez vyfuk od nejakeho vyrobce ne? taky sem na ty sport katy koukal ale jak mam 2 tak investice by byla 10tis 

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
no tak dela se treba celonerez system od cat-backu, ale myslis ze oni to pred vyrobou na astre C20XE ladili na brzde a na okruhu? bude to proste podle orig. schematu vyrobeno z trubek vetsiho prumeru a universalnich tlumicu, proto se to taky prodava 1.4-2.0 i kdyz to stoji balik, myslim ze to bude na nic. A koukal jsem ze sport. katalyzator se lisi pouze stavbou vstupu a vystupu do samotneho tela. Ze tam neni tak razantni stupen ohybu a zuzeni.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
no prave pak kdyz uz mas udelany sani, a vejfuk tak by bylo ideal to dle toho naladit na brzde no...no co sem koukal tak se lisi jak rikas a pak jeste vnitrkem ze je vic pruchozi...me kdyby jel motor na 100% tak sem byl v prosinci na brzde za 3tis s 6 merenima plus ladeni... 

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
Tak oni v Bochumu pri stavbe vyfuku na XEcko urcite pocitali s tim velkym protitlakem co tvori kat, takze kdyz ho odeberu tak sice mozna ziskam vyssi vykon v otackach, ale ztratim kroutak
hm hm Takze idealnim resenim by asi byl rezonator, kterym ziskam dostatecny protitlak, neztratim rychlost prutoku plynu, tudiz moozna bude vyssi vykon v otackach i s kroutakem.. hm hm 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
opet zalezi jaky rezonator spis tam dej sportovni kat..rezonator spomaluje teda aspon co sem vsechno nacetl
ale stejne pokud mas dobre udelany sani a vejfuk tak pak bych to naladil...

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
Zkusim poresit nejaky ten kat z turba.. at uz koncernova 1.8T nebo nejake Subaru apod. 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
jasne to je pravda celkem idealni zpusob
me by zase zajimalo kdyz tam ty podlozky hodim tak rozsirim obe napravy o 8cm co to udela s podvozkem a jizdnima vlastnostma..

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
Kdyz jsem dal podlozky dopredu bylo to pretacive, vzadu nedotacive.. ted jsem si zvykl bez podlozek
Teoreticky by melo byt presnejsi rizeni ve vyssi rychlosti 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Kat na hovno
uvědom si, že ten motor prapůvodně ten kat mít neměl.... to se tam až "doplnilo" v rámci ekologických předpisů.... dle mě je úplně jedno jestli tam je kat.... spíš bych se bál vyndat střeďák což někteří dělají.... já tam měl kat, pak se vysypal, ted ho tam nemám vůbec... nejhůř to jelo s vysypaným katem 


Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Oplí technická poradna
asi nemas pravdu, ty verze 20xe co byly bez katu 115kw a bez lamby 125kw meli svoji upravenou jednotku, myslim ze primo verze C20XE s tim katem a prislusnou jednotkou ho potrebovat bude. 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
kdybyste nebyli pořád zalezení v oplí sekci
tak si všimnete, že je tu zvlášť téma pro výfuky a když si to téma projdete, tak se dozvíte, že protitlaky ve výfukové soustavě jsou pokořený mýtus a blbost 


Re: Oplí technická poradna
simmy:ano blbost to je ale seriova jednotka neni u nejakejch auto schopna poradne jet bez katu o to nam tady celou dobu jde jestli si cetl poradne 

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Oplí technická poradna
zajímavé, ještě pár postů zpátky vidím zmínku o protitlacích
tak jak to myslíš s tím pořádným čtením?

Re: Oplí technická poradna
...
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: Oplí technická poradna
zavařit... nejlépe TIGem 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
jasne ale pak uz sme se schodli ze s tim jednotka pocita
to se vi ze ten protitlak je kravina...

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI