Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

Lordík píše:asi nikdo :lol:
tak páni fachmani mám na vás opět dotaz který potřebuju vyřešit stala se mi opět perfektní věc :cry: když jedu tak je to pohoda zatočím do prava pohoda zatočím při jízdě do leva a na pravý straně začne rupat praskat ozývat se různý pazvuky :( napadlo mě že to bude homokinetickým kloubem ani bych se nedivil na autě nikdy měněný nebyly.. jen potřebuju radu jestli je nějakej fígl jak kloub vyzkoušet abych zjistil že je to jím a né ničím jiným... hned bych to prubnul a pokud by to bylo jím hned objednávám novej abych se stím hnul díky moc za jakou koliv radu 8)
+ je zvláštní že v tom rupe jen když se zatáčí do leva nemělo by v tom rupat i když bych zatáčel do prava? zajímavé
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

sám jsi si odpověděl 8) je to homokyneťák, nemusí být špatnej na obou stranách proto to lupe jen na jedné straně
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

no radši se zeptám 8) a myslel jsem když při jízdě zatočím do leva tak to rupe na pravý straně... ale když by byl špatnej homokinetickej kloub tak by na tý pravý straně měl rupat i když zatočím do prava ne? nebo nemusí? nějak mi to nejde do hlavy :( pozjistil jsem že mám auto přizvednout na straně špatného kloubu a zatočit do plného rejdu jakmile praskne tak je jasno 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Dneska jsem udělal ten odkarbonizační pokus s vodou a rozpsašovačem. Odpojil jsem odvětrávací hadici od klapky, nalil do rozprašovače 3l destilky, motor před akcí pořádně projel no a pak s volnoběhem skoro 4tis začal prášít vodu do klapky.. postupným dávkováním volnoběh spadl asi na 3tis a šlo to celkem hladko. Pří větším množství vody se to zadusí, ale zase rozběhne. Z výfuku jsem nijak nezpozoroval vylítávat bordel, prostě jako obvykle. Po akci jsem zkontroloval množství oleje a víčko oleje, jestli na něm není emulze, bylo čisté. Pak jsem absolvoval ostrou trasu asi 60km a vše v pohodě, zatím jsem žádnou změnu nezpozoroval, uvidím co poví zítřejší studený start 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Ono když s tím není žádnej problém, tak to asi nějakej zásadní (poznatelnej) vliv mít nebude.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

stříknu do toho ještě jednou 3l a pak cvičně změříme tlaky 8) a uvidím jestli se něco změnilo a jak se to bude tvářít v omezovači.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

tak první dojem ráno byl docela dobrý, nebyl tam žádny náznak zacvakání hyder, motor je i za studena takový klidnější, jediné co mě štve, jsou 4bod Bosche svíčky, na ně to déle točí.. musím je vyměnit za 1bod GMka. Kontroloval jsem olej, hladina je po maxa, víčko je čísté, ale z medové barvy se stala spíš taková kofolová. Takže dneska to ještě jednou proleju zbylými 3mi litry destilky, znova zkontroluju olej a změříme ty tlaky, jestli se změnila těsnost ventilů.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

A potom, že to nemá žádný přínos. Co si budem povídat, ten motor už má něco za sebou a už nemůže být uvnitř tak čistý jako když byl nový. Ty tlaky určitě změř, máš je změřené i před?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

To víš, že to nějaký přínos mít bude.. tohle bych udělal i před demontáži hlavy, aby to bylo jasně vidět.. a tlaky jsem měřil ještě v modré Astře.. takže to můžu porovnat.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

taky budu muset vyzkouset :lol: ja vyzkousel ten vyplach plus tu sragoru do oleje a studene starty uz mam zase zpet na 6 valcu...motor se tedka trese a ne houpe takze nejakej progres tam je uz se s tim da jezdit :lol:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Simmy
Příspěvky: 597
Registrován: 29 črc 2009 20:28

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Simmy »

já to čištění zkoušel na svém TD, které jsem ihned po tom do šroubku rozebíral (mechanicky mu ale nic nebylo) a sice nemůžu říct, jak by písty a spol vypadaly bez toho čištění, ale troufám si tvrdit, že se to na ničem nějak nepodepsalo ... písty stejně zakarbonované, to samé výfuk a nikde nějaký náznak očisty ... prohnal jsem tím tehdy asi 3litry vody, ale docela hodně kvalitně rozprášené (menší průtok, lepší rozprášení), takže to s chodem motoru ani nic moc nedělalo, ale to by nemělo mít vliv, ty 3l vody tím protekly tak jako tak

tímhle tedy tuto metodu nevyvracím, třeba jsem to jen udělal blbě, možná jen málo ... jen tím chci říct, že v tomhle množství to s ničím nepomohlo .... a když budu mít příležitost, tak to zřejmě vyzkouším znovu ... a lépe :)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Hosi co vy povite na tema katalyzator, respektive spravna stavba vyfukoveho potrubi.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

u tveho motoru by kat asi byt nemusel teoreticky ale zalezi kde chces mit polozeny vykon...treba ja je odendat nemuzu nebo mohl bych ale musel bych vymenit svody a preprogramovat jednotku protoze ta V6 od Opla je na tohle hakliva, ale kdyz vyndam stredy jede to lip 8)
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Ja ho tam prave nemam, ale spis si myslim ze to akorat ztraci kroutak :oops: Ze ten motor nema dostatecny protitlak ze dvou pruchozich tlumicu. Zjistoval jsem pojem sportovni katalyzator.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

na astry se asi bude delat celonerez vyfuk od nejakeho vyrobce ne? taky sem na ty sport katy koukal ale jak mam 2 tak investice by byla 10tis :roll:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

no tak dela se treba celonerez system od cat-backu, ale myslis ze oni to pred vyrobou na astre C20XE ladili na brzde a na okruhu? bude to proste podle orig. schematu vyrobeno z trubek vetsiho prumeru a universalnich tlumicu, proto se to taky prodava 1.4-2.0 i kdyz to stoji balik, myslim ze to bude na nic. A koukal jsem ze sport. katalyzator se lisi pouze stavbou vstupu a vystupu do samotneho tela. Ze tam neni tak razantni stupen ohybu a zuzeni.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

no prave pak kdyz uz mas udelany sani, a vejfuk tak by bylo ideal to dle toho naladit na brzde no...no co sem koukal tak se lisi jak rikas a pak jeste vnitrkem ze je vic pruchozi...me kdyby jel motor na 100% tak sem byl v prosinci na brzde za 3tis s 6 merenima plus ladeni... :roll:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tak oni v Bochumu pri stavbe vyfuku na XEcko urcite pocitali s tim velkym protitlakem co tvori kat, takze kdyz ho odeberu tak sice mozna ziskam vyssi vykon v otackach, ale ztratim kroutak :( hm hm Takze idealnim resenim by asi byl rezonator, kterym ziskam dostatecny protitlak, neztratim rychlost prutoku plynu, tudiz moozna bude vyssi vykon v otackach i s kroutakem.. hm hm :P
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

opet zalezi jaky rezonator spis tam dej sportovni kat..rezonator spomaluje teda aspon co sem vsechno nacetl :lol: ale stejne pokud mas dobre udelany sani a vejfuk tak pak bych to naladil...
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Zkusim poresit nejaky ten kat z turba.. at uz koncernova 1.8T nebo nejake Subaru apod. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

jasne to je pravda celkem idealni zpusob 8) me by zase zajimalo kdyz tam ty podlozky hodim tak rozsirim obe napravy o 8cm co to udela s podvozkem a jizdnima vlastnostma..
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Kdyz jsem dal podlozky dopredu bylo to pretacive, vzadu nedotacive.. ted jsem si zvykl bez podlozek :D Teoreticky by melo byt presnejsi rizeni ve vyssi rychlosti 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Kat na hovno :lol: uvědom si, že ten motor prapůvodně ten kat mít neměl.... to se tam až "doplnilo" v rámci ekologických předpisů.... dle mě je úplně jedno jestli tam je kat.... spíš bych se bál vyndat střeďák což někteří dělají.... já tam měl kat, pak se vysypal, ted ho tam nemám vůbec... nejhůř to jelo s vysypaným katem :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

asi nemas pravdu, ty verze 20xe co byly bez katu 115kw a bez lamby 125kw meli svoji upravenou jednotku, myslim ze primo verze C20XE s tim katem a prislusnou jednotkou ho potrebovat bude. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Simmy
Příspěvky: 597
Registrován: 29 črc 2009 20:28

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Simmy »

kdybyste nebyli pořád zalezení v oplí sekci :lol: tak si všimnete, že je tu zvlášť téma pro výfuky a když si to téma projdete, tak se dozvíte, že protitlaky ve výfukové soustavě jsou pokořený mýtus a blbost 8)

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

simmy:ano blbost to je ale seriova jednotka neni u nejakejch auto schopna poradne jet bez katu o to nam tady celou dobu jde jestli si cetl poradne :lol:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Simmy
Příspěvky: 597
Registrován: 29 črc 2009 20:28

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Simmy »

zajímavé, ještě pár postů zpátky vidím zmínku o protitlacích :roll: tak jak to myslíš s tím pořádným čtením?

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od lukin66 »

...
Přílohy
04012012084.jpg
04012012085.jpg
04012012086.jpg
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

zavařit... nejlépe TIGem 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

jasne ale pak uz sme se schodli ze s tim jednotka pocita 8) to se vi ze ten protitlak je kravina...
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“