Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů TDi
Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů TDi
Chiptuning: U motorů 1.9TDi nárust výkonu až 35ps a 80nm točivého momentu.
Koncernové motory TDi MSA11,12,15 3.000Kč
Koncernové motory TDi EDC15 3.500Kč
Koncernové motory TDi EDC16 4.000Kč
Většina atmosferických motorů 2-3.000Kč
Škoda Favorit/Felicie (10%) 1.200Kč
Koncernové motory TDi MSA11,12,15 3.000Kč
Koncernové motory TDi EDC15 3.500Kč
Koncernové motory TDi EDC16 4.000Kč
Většina atmosferických motorů 2-3.000Kč
Škoda Favorit/Felicie (10%) 1.200Kč
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
http://www.chiptuning.all4net.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
a jak mi dokazes ze tam tech 10% navic mam?
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Tojo, za tu cenu je to těžko s brzdou před a po. A pokud u nějaký úpravy neni brzda před a brzda po, tak je to skoro k ničemu.
KEHO rennsport
- R32
- Příspěvky: 313
- Registrován: 06 pro 2011 08:31
- Bydliště: v zimě u krbu...... v létě u vody...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
10% musíš poznat ne ? co bys to byl jinak za šoféraxciba píše:a jak mi dokazes ze tam tech 10% navic mam?
www.R32.cz
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Ale len vtedy ak vymení vzduchový filter za hrušku, ktorá bude vydávať muhutnejší
zvuk a pridá taktiež + dalších 5%
zvuk a pridá taktiež + dalších 5%
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
a jeste budes vyrabet benzin potom
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Máš pravdu jak není buď brzda nebo válcová zkušebna před a po, tak to asi těžko dokáže... A navíc, každé austo by měli nastavovat originál a né házet mapy jen tak na určité motory.rallik píše:Tojo, za tu cenu je to těžko s brzdou před a po. A pokud u nějaký úpravy neni brzda před a brzda po, tak je to skoro k ničemu.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
to cejtíš hnedka sám, jak to tahá líp a hlavně míň žerexciba píše:a jak mi dokazes ze tam tech 10% navic mam?
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
No po dlouhé době jsem se sem přihlásil a vidím tu opravdu sofistikované názory lidí, kteří nemají ani páru o čem vlastně mluvím, jak motor a jeho řízení funguje atd. Ano, moje úpravy jsou neověřené brzdou, ale jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru. Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW, tak to podle algoritmu udělám úplně stejně jako kdokoliv jiný. Jediný rozdíl je, že dodám graf s 5% tolerancí, který vychází ze skutečnosti, že motor je naprosto v pořádku. To si samozřejmě ověřím předchozí diagnostikou a měřením. Pokud dělám nějakou extrémní úpravu, tak z algoritmu daného typu motoru lze vycházet jen do určité míry a někdy dokonce vůbec, když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru. V těchto případech se vychází opět z podrobných logů a měření všech důležitých veličin.
Jako všechno se dá chiptuning dělat dobře i špatně, ale vadí mi, že mne tu hodnotí, kdo mne vůbec nezná a hlavně nezná moji práci. Notabene když ten člověk ani neví, že změřit výkon motoru se dá objektivně mnoha různými způsoby a nejen na brzdě!
Chiptuningem se zabývám víc než 5 let a nemám jediného nespokojeného zákazníka!
Reference např zde:
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=55260" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=53337" onclick="window.open(this.href);return false;
Navíc na veškeré úpravy dávám doživotní záruku a je tu možnost vyzkoušení a v případě nespokojenosti vrácení do původního stavu ...
Více info http://www.autoelektronika-chiptuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako všechno se dá chiptuning dělat dobře i špatně, ale vadí mi, že mne tu hodnotí, kdo mne vůbec nezná a hlavně nezná moji práci. Notabene když ten člověk ani neví, že změřit výkon motoru se dá objektivně mnoha různými způsoby a nejen na brzdě!
Chiptuningem se zabývám víc než 5 let a nemám jediného nespokojeného zákazníka!
Reference např zde:
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=55260" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=53337" onclick="window.open(this.href);return false;
Navíc na veškeré úpravy dávám doživotní záruku a je tu možnost vyzkoušení a v případě nespokojenosti vrácení do původního stavu ...
Více info http://www.autoelektronika-chiptuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
1. "Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW" .... mam tu civica 1.3 16V - upravis mi motor na TDI za udavanou cenu? :D:D:D
2. "jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru" .... vis ty vubec neco o vyrobe ? Co jsou to povolene mezni hodnoty, atd? Proto kvalitni upravce ma brzdu a odladuje kus od kusu.
3. "ověřím předchozí diagnostikou a měřením"...to by me zajimalo, co na TDicku chces merit
4. " když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru" .... ladim, ladim a najednou zjistuji, ze jsem vynalezl neco uplne noveho...ale neeeeeeeeeeeeee
5. "změřit výkon motoru se dá objektivně mnoha různými způsoby a nejen na brzdě!" A jak to meris teda? Nezlob se na me, ale bez simulace protivzduchu kvuli chlazeni turba a brzdy objektivne nameris HOVNO
6. "reference" ... tak pokud bych mel brat referenci nejakeho joudy co napise: "Ta Audi nejdede, ta letí jak hovado! ", tak bych byl asi slusne hovadko
no asi bez komentare .... ladime...ladime...a najednou je treba koupit nove turbo (v lepsim pripade)
2. "jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru" .... vis ty vubec neco o vyrobe ? Co jsou to povolene mezni hodnoty, atd? Proto kvalitni upravce ma brzdu a odladuje kus od kusu.
3. "ověřím předchozí diagnostikou a měřením"...to by me zajimalo, co na TDicku chces merit
4. " když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru" .... ladim, ladim a najednou zjistuji, ze jsem vynalezl neco uplne noveho...ale neeeeeeeeeeeeee
5. "změřit výkon motoru se dá objektivně mnoha různými způsoby a nejen na brzdě!" A jak to meris teda? Nezlob se na me, ale bez simulace protivzduchu kvuli chlazeni turba a brzdy objektivne nameris HOVNO
6. "reference" ... tak pokud bych mel brat referenci nejakeho joudy co napise: "Ta Audi nejdede, ta letí jak hovado! ", tak bych byl asi slusne hovadko
no asi bez komentare .... ladime...ladime...a najednou je treba koupit nove turbo (v lepsim pripade)
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
To si děláš srandu???all4net píše:No po dlouhé době jsem se sem přihlásil a vidím tu opravdu sofistikované názory lidí, kteří nemají ani páru o čem vlastně mluvím, jak motor a jeho řízení funguje atd. Ano, moje úpravy jsou neověřené brzdou, ale jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru. Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW, tak to podle algoritmu udělám úplně stejně jako kdokoliv jiný. Jediný rozdíl je, že dodám graf s 5% tolerancí, který vychází ze skutečnosti, že motor je naprosto v pořádku. To si samozřejmě ověřím předchozí diagnostikou a měřením. Pokud dělám nějakou extrémní úpravu, tak z algoritmu daného typu motoru lze vycházet jen do určité míry a někdy dokonce vůbec, když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru. V těchto případech se vychází opět z podrobných logů a měření všech důležitých veličin....
Klobouk dolů před tvou odvahou..Co daný motor, to 100% shoda s "papírovejma" hodnotama?
...
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
on vám něco provedl že mu takhle dáváte pokouřit??
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Taky jsem nechal vočipovat universální mapou 81kw tdi. Ale stalo to 5piv Večer v hospodě a víc bych za to nedal
Chudák taboo , toho odnesou až si to tu přečte
Chudák taboo , toho odnesou až si to tu přečte
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
klasický přehrání sw,zvýší se tlak turba na bomby a pak to jede no
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Nevim jak vy kucííí, ale ja byl zde http://www.abctuning.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a po cyptuningu to jede jako splaseny, mechanik byl tak sikovnej, ze to mel za 10min. hotovo !
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
tak tam si bejt nemohl, protože ho neumí
http://www.abctuning.cz/?id=11&lang=cs&pid=18&aid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.abctuning.cz/?id=11&lang=cs&pid=18&aid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Vsak tam je, nevidis snad to GTR ?
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
No joo, když on tady každý ladí a mění turba a ve skutečnosti nedokázal vůbec nic a nesahá mi ani po kotníky, naštěstí každý člověk má svůj vlastní rozum a udělá si vlastní úsudek a píše do SZ nebo přímo na mail, protože tohle vlákno je díky pár slabším jedincům zabité. Chtěl jsem sice původně napsat nějakou dojemnou slohovou práci, ale když mi někdo napíše, "co bys chtěl na TDičku měřit" ... to snad néé, to půjdu radši spát.
Myslím, že lidi, který tomu nerozumí a nenaladili aspoň pár aut, by měli šoupat nohou, pokud se nechtějí třeba něco dozvědět, ale na téhle úrovni já se s nikým bavit nehodlám.
Myslím, že lidi, který tomu nerozumí a nenaladili aspoň pár aut, by měli šoupat nohou, pokud se nechtějí třeba něco dozvědět, ale na téhle úrovni já se s nikým bavit nehodlám.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
s tímhle přístupem běž prodávat rohlíky do alberta
...
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Opravdu duchaplná odpověď "alberte"
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
all4net píše:No joo, když on tady každý ladí a mění turba a ve skutečnosti nedokázal vůbec nic a nesahá mi ani po kotníky, naštěstí každý člověk má svůj vlastní rozum a udělá si vlastní úsudek a píše do SZ nebo přímo na mail, protože tohle vlákno je díky pár slabším jedincům zabité. Chtěl jsem sice původně napsat nějakou dojemnou slohovou práci, ale když mi někdo napíše, "co bys chtěl na TDičku měřit" ... to snad néé, to půjdu radši spát.
Myslím, že lidi, který tomu nerozumí a nenaladili aspoň pár aut, by měli šoupat nohou, pokud se nechtějí třeba něco dozvědět, ale na téhle úrovni já se s nikým bavit nehodlám.
ebleble... tohle je moje oblíbený... výblitky by ti šly...
já auta neladím, občas piána... takže na mě nereagujte, nemám právo nic říct, jenom procházím...
štyrykrátštyry tédéí
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
na co bych měl odpovídat, když se chováš jak 15ti letej namachrovanej blb? myslíš, že s tímto přístupem můžeš nabízet solidní služby?all4net píše:Opravdu duchaplná odpověď "alberte"
...
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Jasný, takže bych si měl nechat srát na hlavu, abys byl spokojený? Hele já bych zakopal válečnou sekeru, kvůli tomu jsem to vlákno nezaložil a nedal jsem si odkaz na stránky, abych se tu s někým hádal. Když myslíš, že nejsem seriozní, OK. Já ti to neberu, nikomu to neberu, moje služby nikomu nenutím. Já se tím živím už dost dlouho, celkem slušně a neměl jsem jediného nespokojeného zákazníka. Jen nechápu, proč někde se můžou bavit lidi normálně a někde to prostě nejde? Jestli jsem se ještě někoho dotkl, tak se omlouvám, ale nikdo se mi nemůže divit, že jsem se trochu rozjel, po vašich příspěvcích. V žádném kšeftě není jednoduché prorazit, všechno se dá dělat dobře a špatně. I kdybych byl patlal, tak mě mrzí, že jste mě odsoudili, aniž by jste mě znali nebo znali moji práci a to jen na základě toho, že nemám brzdu? To přeci neznamená, že dělám špatně ne? Hlavně nikoho nenutím, nepřemlouvám k nachipování auta od mne. Kdybych byl patlal, tak už by mi možná někdo zakroutil krkem nee?
Takže bych chtěl poprosit všechny mé protivníky zde, aby už nechali toto vlákno žít. V jiných fórech to funguje tak, že když někdo něco chce, tak napíše co a já mu odpovím. Nechci se s nikým hádat a řešit tu žabomyší války ... děkuji za pochopení.
Takže bych chtěl poprosit všechny mé protivníky zde, aby už nechali toto vlákno žít. V jiných fórech to funguje tak, že když někdo něco chce, tak napíše co a já mu odpovím. Nechci se s nikým hádat a řešit tu žabomyší války ... děkuji za pochopení.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Nemam nic proti tobe, ale seriozni upravce by mel narovinu rict jak se veci maji:
Nemas prachy tam ti naleju o neco lepsi software nez serie co neni presne vylazenej ma konkretni motor..ale diky ...(pridani plniciho tlaku, vylazeni palivovyh mam atd..pridava o fous vic...
Pokud mas prachy zaplatis si chip na miru s grafem pred a po atd..
Keci typu: brzdy netreba atd...to je mimo..jak dosahujes tech parametru?? Co kdyz je auto v neporadku? Zatuhla regulace...nic moc vstriky...poddimenzovane fmic??? Nalejes to tam trada??
Nemas prachy tam ti naleju o neco lepsi software nez serie co neni presne vylazenej ma konkretni motor..ale diky ...(pridani plniciho tlaku, vylazeni palivovyh mam atd..pridava o fous vic...
Pokud mas prachy zaplatis si chip na miru s grafem pred a po atd..
Keci typu: brzdy netreba atd...to je mimo..jak dosahujes tech parametru?? Co kdyz je auto v neporadku? Zatuhla regulace...nic moc vstriky...poddimenzovane fmic??? Nalejes to tam trada??
" www.autowerks.cz "
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
motor se musí odladit na brzdě když tam něco ladíš,protože jinak nezjistíš co jsi s tim provedl a proto většinou po nějaký algoritmizaci nebo přehrání sw to nesedí na každý auto,musí se to odladit individuálně
Prostě to je jak kdyby jsi byl profesionální kuchař a měl restauraci,ale místo trouby by jsi to vařil na táboráku,tak výsledek je stejný,bud to vyjde nebo ne
Prostě a jednoduše, k upravování je potřeba brzda, nase
Prostě to je jak kdyby jsi byl profesionální kuchař a měl restauraci,ale místo trouby by jsi to vařil na táboráku,tak výsledek je stejný,bud to vyjde nebo ne
Prostě a jednoduše, k upravování je potřeba brzda, nase
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Ano ano, je to hrozný šlendrián, dělat to bez brzdy, máte pravdu, ve fabrice taky ladí každý vyrobený motor na brzdě, protože je každý jiný a každá řídící jednotka je originál, tak už mě nechte prosím žít a provádět ten můj šlendrián. Děkuji, děkuji. Je to na každém jak se rozhodne.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
z výrobny je ten motor novej, ano, tam se předpokládá, že každej kus bude mít stejný parametry a sw se to pak dá naladit. Ale když ti někdo přijede s 5tis km a 200tkm, tak jim zaručíš stejný parametry????? Asi ano..
...
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
all4net s tímhle přístupem nevim nevim jak chceš podnikat
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Prave diky tomu ze u noveho motoru se dava univerzalni software ma smysl chiptuning i u serioveho vozu..protoze se da snizit ta tolerance a rezerva z vyroby. Ale pokud neznas parametry konkretniho motoru..tezko ses schopny urcit kde ma rezervy.. O tom ze muze mit nejakej HW problem ani nemluvim..ten je kolikrat problem odhalit i na brzde..
" www.autowerks.cz "