Udelali jsme economicky Multifuel mode (Benzin 95 + E85)
Na E85 dostali skvely zvyseni vykonu!

Vysledky dal.





Uni-tec.cz Team
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ladime všechny motory, které mají ECU. Staci zavolatTomGTI píše:..........Můžete představit úpravu i nějáké atmosférického motoru s obsahem do 2000ccm?
Teorie jedna. To proste nepochopení toho, co jsem chtěl říct. To je výsledek mé neznalosti českého jazykaTomGTI píše: ..... teorie ladění Clie špatná
Ano, ale tam uz jine vacky.honza 2.0 16v píše: koukám na tu alfu 156 2.5V6 .. to byla verze ještě s řj u nohou spolujezdce (euro 2)?
Naladit motor přes internet, jsem neumimTomGTI píše:poradit s tou mapou
a nejen to. Toyota už začala od letošního roku do svých ECU implementovat 64bit matematicky model reálného otáčení motoru s osciloskopickou kontrolou akčních členů a na základě kontroly odezvy pak provádí korekce. V samém základu je tím plně znemožněn jakýkoli neoprávněný zásah do ecu-sw nebo přidání piggyback. Představeno to bylo loni a jak to tak vypadá,ma to takový úspěch že od příštího roku do toho půjde i koncern vw a stane se to součástí OBD2,EOBD. Stručně a jasně řečeno"konec čiptuningu v čechách"JRD McLAREN píše:
v sucasnosti ale pozorujem, ze sa fabriky uz pri vyrobe brania pripadnemu chiptuningu..
vstrekovace idu pri plnej zatazi na 95% duty cycle..
turbo co tlaci 0.7BARu vie maximalne tlacit 0.75BARu ..na 1.0 ci 1.1 sa nemas sancu dostat...
(teda uz je nutny zasah do komponentov motoru, co nieje taka lacna zalezitost ako by bol chiptuning)
to je ok. Ale budu chtít auto provozovat na e85 nebo n/a přestavět na turbo a mam smůlu. Nepůjde to ani změnou sw ani žádnou přídavnou elektronikou. Prostě pak už budou jen dvě možnosti. 1. Nechat auto tak jak je - cíl výrobce automobilu. 2. Celé řízení motoru vyhodit a použít standalone ecu.Clie píše:Nové motory od VW, Forda etc 150-170 koní s 1 litru. Myslím, že tam není nic tuningovat fyzickými překážkami.
Clie píše:Nové motory od VW, Forda etc 150-170 koní s 1 litru. Myslím, že tam není nic tuningovat fyzickými překážkami.
Mas (mam) pravduLibor12 píše:Clie píše:Nové motory od VW, Forda etc 150-170 koní s 1 litru. Myslím, že tam není nic tuningovat fyzickými překážkami.
Clie píše:bylo zajímavé vyzkoušet, pokusit se dát Unichip na takovou systému
Proc ne zkusit s Unichipem? Čiste pro experimentu.Libor12 píše:já zkusil fic od AEM. Nulový výsledek,ani jsem nenastartoval.
Tady nešlo o žádné ladění po internetu ale o nějákou radu na již vytvořenou a odbržděnou mapu.Clie píše:Naladit motor přes internet, jsem neumimTomGTI píše:poradit s tou mapou![]()
Nechápu, jak to lze udělat.
Souhlasím.Libor12 píše:a teď clie nemluvís pravdu! Předstih na emise samozřejmě vliv má,a je jedno jestli v close nebo open loop. Čím blíž k optimálnímu bodu zapálení směsi,tím vyšší je výkon,ale samozřejmě také emise. Tovární naladění je kompromisem obou věci a samozrejme spousty dalších. Proto je tu snaha o uvedení E85 do technickeho prukazu,aby taky jako E85 použili emisní normu k měření. To už by pak žadna uprava stk - emisemi neprošla.