Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od JRD McLAREN »

len si chcem overit ze jak zapojit regulator...
u vacsiny je to tak povediac "do kruhu"
DSCN1903.JPG
DSCN1903.JPG (29.06 KiB) Zobrazeno 3249 x
ale malo by to fungovat aj takto:
DSCN1904.JPG
DSCN1904.JPG (27.62 KiB) Zobrazeno 3249 x
ci ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od janos666 »

tak fungovat to bude v obou pripadech, ale osobne bych se drzel toho zapojeni ,,do kruhu", bude to i jednodusi na zapojeni... v tom duhem pripade by se muselo vyresit uzavreni zpatecky, pak nejakou T-koncovku atd... ale to druhe reseni vidim poprve :D
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

tom406
Příspěvky: 574
Registrován: 12 čer 2007 17:00
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od tom406 »

nádrž/pumpa -filtr-vstřiky-regulátor-zpátečka do nádrže. To druhé zapojení je cipovina

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od JRD McLAREN »

preco myslis ..??

tento fesak to ma podla toho druheho v serii
http://195.28.90.62/dohc/nubira/images/dscn5971.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od honza 2.0 16v »

zapjení č. 2 má dnes mnoho aut vyjíždějicích z fabriky (dá se říci již od roku cca 1999 -měl sme to na HGT z tohoto roku), protože maj regulátor přímo v čerpadle, nebo maj "inteligentní" čerpadlo uzpůsobujicí dávku paliva požadavkům motoru..

každopádně u jakýhokoliv upravenýho mootru bych šel cestou č. 1...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od JRD McLAREN »

no neviem ja v tom druhom pripade teda nevidim problem...
regulator tlaku mam problem umiestnit na motor, bude musiet ostat na zadnej stene...
tiez je mi prijemnejsie tahat "len" jednu hadicu s benzinom k railu..

na rail si viem osadit budik a aj odvzdusnovaci ventil... takze...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od miras3000 »

nebude se to při jízdě zavdušňovat, když budu mít v nádrži rezervu a vezmu prudce zatáčku? přece jenom zapojení č.1 ,má tu výhodu ,že se rail sám odvzdušní právě přez ten regulátor. ale myšlenka tahnout k motoru jen jednu hadici ,taky neni k zahození :wink:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od JRD McLAREN »

zavzdusnovat sa to bude aj tak... ked mash malo benzinu v nadrzi..
na okruhu sa mi to stalo, aj ked bol ten system priebezny..

ked si pumpa "logla vzduchu", tak kym to preslo celou palivovou sustavou,
tak to sklbalo aj 500m.. kym motor isiel zas normalne..

na Rail chcem dat odvzdusnovaci ventil.. (samo-odvzdusnovaci)
a tiez aj budik na meranie tlaku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pro jsou taky u "velkejch aut"2 okruhy...

pumpa v nádrži živící cca 2l bandasku ze který si pak bere klasický pumpa (třeba bosch motorsport) a toto s enemůže stát..

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od JRD McLAREN »

ano .. "MEDZI-NADRZ" ..odlievanie vyriesi..
ale to neni problem, ktory potrebujem riesit..
(ci vec, ktoru by som musel mat na aute)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od miras3000 »

to znamená,že přepad toho samo.ventilu bude muset být napojený na vracečku do nádrže? chápu to dobře? to by znamenalo stejně dvě hadice do motoráku,...
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od JRD McLAREN »

ano v motoraku budu dve hadice...

ale k motoru teda k railu pojde len jedna...

kedze fyzikalne zakony stale platia, tak tlak bude vsade rovnaky - na strane privodu
a spiatockou do nadrze pojde "ten benzin" ktory prepusti FPR

...hoci Libor spominal cosi o nejakych "špičkách".. a narazoch tlaku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od miras3000 »

jj, tlak bude všude stejný,...
na ty špičky tlaku dávají za čerpadlo takovej zásobník tlaku,nebo jak se tomu říká ,tlumič pulsů?,...
já to měl origo na cali, ale nevěděl jsem ,na co to tam je ,tak jsem to vyhodil ,nepoznal jsem ale žádnej rozdíl :?
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Příspěvek od Libor12 »

Zapojení 2 je naprosto běžně použvané u toyoty. cele i se stavitelnym regulatorem je to umístšne v nadrži včetně elektronickeho snímaní tlaku. Fuel pulse dumper běžné benzinové motory (4 v,redline 7500) nepotřebují. Problem s pulsaci nastavá nekde kolem 8500-9000 a výš otaček a taky u dlouhých lišt r6 (bmw,supra,lex aj.)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“