Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
len si chcem overit ze jak zapojit regulator...
u vacsiny je to tak povediac "do kruhu" ale malo by to fungovat aj takto: ci ..??
u vacsiny je to tak povediac "do kruhu" ale malo by to fungovat aj takto: ci ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
tak fungovat to bude v obou pripadech, ale osobne bych se drzel toho zapojeni ,,do kruhu", bude to i jednodusi na zapojeni... v tom duhem pripade by se muselo vyresit uzavreni zpatecky, pak nejakou T-koncovku atd... ale to druhe reseni vidim poprve 

Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
nádrž/pumpa -filtr-vstřiky-regulátor-zpátečka do nádrže. To druhé zapojení je cipovina
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
preco myslis ..??
tento fesak to ma podla toho druheho v serii
http://195.28.90.62/dohc/nubira/images/dscn5971.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
tento fesak to ma podla toho druheho v serii
http://195.28.90.62/dohc/nubira/images/dscn5971.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
zapjení č. 2 má dnes mnoho aut vyjíždějicích z fabriky (dá se říci již od roku cca 1999 -měl sme to na HGT z tohoto roku), protože maj regulátor přímo v čerpadle, nebo maj "inteligentní" čerpadlo uzpůsobujicí dávku paliva požadavkům motoru..
každopádně u jakýhokoliv upravenýho mootru bych šel cestou č. 1...
každopádně u jakýhokoliv upravenýho mootru bych šel cestou č. 1...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
no neviem ja v tom druhom pripade teda nevidim problem...
regulator tlaku mam problem umiestnit na motor, bude musiet ostat na zadnej stene...
tiez je mi prijemnejsie tahat "len" jednu hadicu s benzinom k railu..
na rail si viem osadit budik a aj odvzdusnovaci ventil... takze...
regulator tlaku mam problem umiestnit na motor, bude musiet ostat na zadnej stene...
tiez je mi prijemnejsie tahat "len" jednu hadicu s benzinom k railu..
na rail si viem osadit budik a aj odvzdusnovaci ventil... takze...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
nebude se to při jízdě zavdušňovat, když budu mít v nádrži rezervu a vezmu prudce zatáčku? přece jenom zapojení č.1 ,má tu výhodu ,že se rail sám odvzdušní právě přez ten regulátor. ale myšlenka tahnout k motoru jen jednu hadici ,taky neni k zahození 

Opel Astra F C20XE
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
zavzdusnovat sa to bude aj tak... ked mash malo benzinu v nadrzi..
na okruhu sa mi to stalo, aj ked bol ten system priebezny..
ked si pumpa "logla vzduchu", tak kym to preslo celou palivovou sustavou,
tak to sklbalo aj 500m.. kym motor isiel zas normalne..
na Rail chcem dat odvzdusnovaci ventil.. (samo-odvzdusnovaci)
a tiez aj budik na meranie tlaku..
na okruhu sa mi to stalo, aj ked bol ten system priebezny..
ked si pumpa "logla vzduchu", tak kym to preslo celou palivovou sustavou,
tak to sklbalo aj 500m.. kym motor isiel zas normalne..
na Rail chcem dat odvzdusnovaci ventil.. (samo-odvzdusnovaci)
a tiez aj budik na meranie tlaku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
pro jsou taky u "velkejch aut"2 okruhy...
pumpa v nádrži živící cca 2l bandasku ze který si pak bere klasický pumpa (třeba bosch motorsport) a toto s enemůže stát..
pumpa v nádrži živící cca 2l bandasku ze který si pak bere klasický pumpa (třeba bosch motorsport) a toto s enemůže stát..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
ano .. "MEDZI-NADRZ" ..odlievanie vyriesi..
ale to neni problem, ktory potrebujem riesit..
(ci vec, ktoru by som musel mat na aute)
ale to neni problem, ktory potrebujem riesit..
(ci vec, ktoru by som musel mat na aute)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
to znamená,že přepad toho samo.ventilu bude muset být napojený na vracečku do nádrže? chápu to dobře? to by znamenalo stejně dvě hadice do motoráku,...
Opel Astra F C20XE
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
ano v motoraku budu dve hadice...
ale k motoru teda k railu pojde len jedna...
kedze fyzikalne zakony stale platia, tak tlak bude vsade rovnaky - na strane privodu
a spiatockou do nadrze pojde "ten benzin" ktory prepusti FPR
...hoci Libor spominal cosi o nejakych "špičkách".. a narazoch tlaku..
ale k motoru teda k railu pojde len jedna...
kedze fyzikalne zakony stale platia, tak tlak bude vsade rovnaky - na strane privodu
a spiatockou do nadrze pojde "ten benzin" ktory prepusti FPR
...hoci Libor spominal cosi o nejakych "špičkách".. a narazoch tlaku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
jj, tlak bude všude stejný,...
na ty špičky tlaku dávají za čerpadlo takovej zásobník tlaku,nebo jak se tomu říká ,tlumič pulsů?,...
já to měl origo na cali, ale nevěděl jsem ,na co to tam je ,tak jsem to vyhodil ,nepoznal jsem ale žádnej rozdíl
na ty špičky tlaku dávají za čerpadlo takovej zásobník tlaku,nebo jak se tomu říká ,tlumič pulsů?,...
já to měl origo na cali, ale nevěděl jsem ,na co to tam je ,tak jsem to vyhodil ,nepoznal jsem ale žádnej rozdíl

Opel Astra F C20XE
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie
Zapojení 2 je naprosto běžně použvané u toyoty. cele i se stavitelnym regulatorem je to umístšne v nadrži včetně elektronickeho snímaní tlaku. Fuel pulse dumper běžné benzinové motory (4 v,redline 7500) nepotřebují. Problem s pulsaci nastavá nekde kolem 8500-9000 a výš otaček a taky u dlouhých lišt r6 (bmw,supra,lex aj.)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP