Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od lukin66 »

kdo už měnil přední brzdy z 256mm na 280mm z calibry?zajímá mě z čeho dát kotouče 280 4x100.našel jsem že astra h gtc má 280mm a 4x100 ale raději se zeptám kdo tam co dával at mám jistotu
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

:lol: :lol: to musíš na jiné fórko :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Z nějaké Merivy by měly sednout 280 mm kotouče, ale přesný model nevím.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
pdk88
Příspěvky: 143
Registrován: 25 bře 2007 14:01
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od pdk88 »

z 1.6 T třebas 8)
C20XE.

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Tiger myslím dával z Merivy 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lio666
Příspěvky: 81
Registrován: 11 úno 2012 17:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lio666 »

jo, z merivy 1,7DTI.. 4 diry..
Tigra C20LET@180kW

kubeSRi
Příspěvky: 71
Registrován: 09 črc 2012 16:19

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubeSRi »


Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

vectra B má předky 288mm a 15" jsou pomalu velký 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

Mám dotaz - FK Automotive je to špatná značka na pružiny? :roll:
A ještě jeden dotaz mám od Lukyna orig tlumiče GSI a když budu mít k tomu pružiny musím ještě něco dokoupit nebo to bude plně kompatibilní s mým klasickým eFkovým podvozkem? :shock: (viz podpis)
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

FK automotive jsou pružiny vhodné na tuningové srazy a na skákáni po městě mezi přechodama. Já už ani nevím co máš odemě za tlumiče :oops: :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

VERMUT: jo pasovat ti to bude bez problémů.(pokud jsou fakt GSI ). taky je mám :-) včetně brzd ramen a předního stabíku (zadní se někde ztratil. ještě v rakousku :D )


a já mám taky jeden stupidní dotaz
mám v autě X16SZ jednobod (sice v super kondici ale je to slabý ) a mám tady jednu Corsu c14se a ta má právě MPI takže by mě zajímalo jestli by náhodou nešlo přehodit sání (jestli bude pasovat na 1,6 hlavu) páč motory jako takové zvenku vypadaj stejně a maj i stejný rozvody atd... jen nevím jestli má 1,4 třeba menší kanály nebo jiné rozteče šroubů přeci jen je C16SE a ta má 74kW,a i kdyby to mělo po přehození jen třeba 65 tak je to pořád lepší než 52 :D a prakticky zadarmo pro mě, nechce se mi jen tak sundávat sání z mojeho motoru :D nedávno jsem dával nový těsnění :D

tož mě neukamenujte je to jen nápad :D

jo.. s elektrikou problém nebude mám jednotku bez imma a s alarmem si poradím
Naposledy upravil(a) ernst dne 13 črc 2012 00:48, celkem upraveno 1 x.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

nepochopil jsem co jsi to tam psal o 1.4, ale pokud máš X16SZ a chtěl bys z toho udělat 4 bod, tak přehoď čidlo na klice, přehoď hlavu, váčku, výfukový svod, sání + natáhní svazek s ECU a budeš možná na 74kw :-)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

jo chci udělat 4 bod ale přoč přehazovat celou hlavu? čidlo na klice mě napadlo sice můj motor má impulsní kolo ve skříni ale to by nebyl problém mysliš že má SEčko jinou vačku? důvod?
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jó má jinou váčku i hlavu.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

konkrétně v čem je ta hlava jiná? to že má čidlo na teplotu zboku mě netrápí.. tam kde je na mojem jen zátka (některými nazývaná mrazová ) myslíš konstrukci spalovacího prostoru nebo co?

jo sorry překlepl jsem se ta corsa je C14SE ne 16
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

já už nevím, to už je dáávno co jsem to řešil, váčka má být ostřejší.. ale co se týče dílů z C14SE tak to vůbec nevím, ale co vím.. tak jediná rychlá a levná úprava 1.6 8V je vysokotlaké čerpadlo z GSíčka :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

a já mám taky jeden stupidní dotaz
mám v autě X16SZ jednobod (sice v super kondici ale je to slabý ) a mám tady jednu Corsu c16se a ta má právě MPI takže by mě zajímalo jestli by náhodou nešlo přehodit sání (jestli bude pasovat na 1,6 hlavu) páč motory jako takové zvenku vypadaj stejně a maj i stejný rozvody atd... jen nevím jestli má 1,4 třeba menší kanály nebo jiné rozteče šroubů přeci jen je verze c1,6se a ta má 74kW, i kdyby to mělo po přehození jen třeba 65 tak je to pořád lepší než 52 :D a prakticky zadarmo pro mě, nechce se mi jen tak sundávat sání z mojeho motoru :D nedávno jsem dával nový těsnění :D

tož mě neukamenujte je to jen nápad :D

jo.. s elektrikou problém nebude mám jednotku bez imma a s alarmem si poradím
nevim teda jak u tej tvej 14sz ale třeba u C16NZ nejsou schodný příruby kanálů, hlavně v hlavě jsou u NZ hranatý kanály a u SE kulatý a ani neseděj rozteče =)

BTW ty tu corsu kucháš? Já jen že nejspíše budu potřebovat pár věcí z c16se jeden momentálně generálkuju do svojeho Fka...

A jeden stupidní dotaz odemne: Pasovaly by svody z corsy na astru? SE má jiný příruby než NZ(ten samej problém co u sání)
Mám tu sice svody z YZFR 1000 který bý se nemusely moc upravovat ale radši bych origo =) dík za radu
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

X16SZ jde přestavět na C16SE tím, že se mění celej vršek a řídící elektrika (v podstatě zůstává jen blok). Jestli na X16SZ jde napáchat vršek z C14SE je otázkou... podle mě to ani nikdo nikdo nezkoušel, protože je to takový dost kutilský postup - mám tu dva motory, prohážu nějaké díly a třeba to bude fungovat :lol: Ono by to asi teoreticky fungovat mohlo a to tak, že se přehodí vše, zůstane jen blok a pojede to jako 1,4 s větším spalovacím prostorem... teď jsem o to, jak to sedne (sednout by to asi mělo) a jaká tam bude komprese.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

pokud bude ten spalovací prostor stejný :?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

no.. ještě se neví jestli se bude kuchat a jenže k ní mám 2 řídící jednotky i s kabeláží vstřiky a čerpadlo a nějaký poloosy... ale stejně to je 1,4 a ne 1,6 :)

-lukin čerpadlo z GSI jsem zkoušel ale jednotka si s tím nějak nerozuměla... motor se houpal jak prase a nic moc to nejelo (zkoušel jsem i sklepnout regulátor tlaku paliva ale stejně to nepomohlo)


no a pak mám ještě jednu možnost a to přehodit čerpadlo .. a na do toho obyč sání navrtat díry a navařit příruby na vstřikovače a pozapojovat to :D čidla co jsem se díval tak jsou stejný :D a překopat elektroinstalaci.... ale to už by bylo moc prasácký :D (i když to je tak nastejno D)
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Lukin_GSi píše:pokud bude ten spalovací prostor stejný :?
Tak stejný asi nebude, když vezme 1,6 blok a postaví an to vršek z 1,4. Jako co se týče šroubů hlavy, ty sednou (měl jsem na C14NZ hlavu z C16NZ - a nejelo to, nemělo to kompresi), jde spíše o to, jak hodně jsou vybrané písty a hlava... a jak to spolu bude fungovat. Dokud se to nezkusí, tak to nezjistíš.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

A C14SE má stejnej výkon jako C16SE? že píše nahoře 74kW jako má můj C16SE :shock: :shock: :shock:
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

C14SE - 60 kW a 114 Nm
C16SE - 74 kW a 135 Nm

X16SZ - 52 kW a 128 Nm
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

tak zapoměl jsem dodat že mám blok X16SZ ale hlavu mám z r.v 91 C16NZ ale ty hlavy jsou prakticky stejný jen vrch pro vačku je starej protože já nemám rozdělovač ale kostku.. ale to nemá na nic vliv

nevím jak vypadá hlava z 1,4
ale X16sz a C16NZ vypadají takto:
Obrázek
a písty takto (X16SZ)
Obrázek

takže pokud 1,4 hlava nemá ty nálitky na hlavě tak je jasný že tam bude nedostačující komprese.. zítra mrknu na to jaký má ta 1,4 kanály případně prochu oměřím a uvidíme no... kdyžtak upravím to sání co mi zbylo z té staré hlavy :-)

maarty přesně tak.. upsal jsem se ... hned to spravím :D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Lukinho
Příspěvky: 2445
Registrován: 10 kvě 2012 16:08

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukinho »

Hele hosi potrebuju poradit :pray: jsem pevne rozhodnutej pro c20xe, ale nastal problem jakou kastli, protoze ja bych nejradsi bral vsechny :lol:


edit: sorry blbe jsem to napsal, tim myslim auto.A zatim asi vede calibra, prece jenom podvozkove je uplne jinak na tom nez astra a clovek tomu designu nemuze nic vytknout 8)
Naposledy upravil(a) Lukinho dne 14 črc 2012 11:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

myslíš v jakém oplu nebo do čeho ten motor narvat?? :roll:
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od petanek192 »

Dobijeni


Vectra 2.2 DTI 2001 problem je v tom zacalo to tak po koupi se misty rosvecelo abs diagnostika rekla ze je v coudu rele abs coz by slo ale vectra zadne rele nema (posleze zavada odstranena dobitim baterie ) ale ono se zhruba po 2-3dnech znova rosvitilo ABS . tak merak auto pri volnobehu vsecko vypnute (svetla atp...) dobiji 13.3V po rosviceni pusteni topeni radio napeti kolisa mezi 12.7 - 13V . alternator vymenen za jiny ale funkcni problem pretrvava jiny vuz s puvodnim alternatorem dobiji perfektne 14.3 - 14.5 V ...

po konzultaci se sedrikem sem prohodil baterie ale ani tak to stale nedobiji tak jak ma ...

jinymi slovy jsem bezradny proto to davam sem kdyby mel nekdo zkusenost se kterou by se podelil ...

predem vsem dekuji za snahu
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Zkontroluj kabeláž!! mezi altíkem a baterií tak i kostru motoru .... změř jaké je napětí na B+ alternátoru (pokud se tam dostaneš, ted nevím jak to u tohoto motoru je) proti motoru a jaké je napětí přimo na baterii při nastartovaném motoru

multimetrem proměř ztráty na kabelech nemely by přesahovat 0,2V
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

Lukin_GSi píše:FK automotive jsou pružiny vhodné na tuningové srazy a na skákáni po městě mezi přechodama. Já už ani nevím co máš odemě za tlumiče :oops: :D
Lukyne mám od tebe originály GSI žlutě stříknutý. :D
Potřebuju už kua pružiny na to :cry: samozřejmě schopný, to jsou fakt ty FK automotive tak špatný?
Nevim vůbec jaký mám koupit :?
Když se mě zeptáte na telefon řeknu vám co chcete ale kvalitní díly u aut těžko až na jednu značku kterou už nechci na svým autě ani vidět je Starline. :kladivo:
Naposledy upravil(a) VERMUT dne 22 črc 2012 16:58, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od petanek192 »

dobijeni vyreseno vymenen kabel od baterie pres starter k altiku ... dekuji za radu
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“