Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Si to přečti ještě jednou. Když to zakážou, budu z toho mít radost (to jsem vyjádřil tím, že bych zvedl palec nahoru). Nikde jsem nenapsal, že bych hlasoval pro nebo proti. A to velký rozdíl je! Kde žiji teď, s cigaretovým kouřem vůbec nemusím přijít do styku, takže ať si kouří kdo chce dle libosti třeba 20krabiček denně... Chápeme?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Pánové rozčilujete se jakoby to bylo už dávno schválený. Tak horký bych to neviděl
Brusel vyblil spoustu nesmyslů, který prošly, ale takovýhle überscheisse, co je napadlo teď, věřím že nemůžou schválit v této podobě, jelikož by to postihlo drtivou většinu šoférů. Takže mě to nechává zatím opravdu klidným...

OpenWine.cz - jedinečná vína z Chille, Argentiny a Uruguaye dodávaná přímo od výrobce. V případě většího odběru využijte množstevní slevy. Kontaktujte mne prostřednictvím soukromých zpráv.
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Ja jezdim kazdy rok a nepotrebuju eu. A jediny co si vo tom myslim je ze stk a em je draha a absolutne nechapu techniky co tam pisou upln y picoviny!nikoliv skutecny stav!
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Hoši ruku na srdce,ale za ten rok se na autě podělá tolik věcí,že člověk netechnický prostě nepozná že má tlumiče,čepy v prd.eli.Občas žasnu v čem jsou lidi schopný jezdit.Ale na druhou stranu máme v ČR naprosto kastastrofální stav silnic a to je podle mě nebezpečnější.Silnice v háji a ještě plný kamionů,navíc cokoliv spojené s autama je v ČR napálené.
Byl bych radši kdyby EU zatlačila na výrobce aut,aby dělali kvalitní auta jako před 20-30lety,auta co něco vydržela a ne ty dnešní jednorázovky.Navíc by neškodilo zatlačit na výrobce,aby ve standartní výbavě měly auta ESP a minimálně 6 airbagů.Přijde mi naprosto absurdní v dnešní době připlácet za tyto věci desetitisíce,když výrobní náklady jsou v řádech tisíců a možná ani to ne.
Byl bych radši kdyby EU zatlačila na výrobce aut,aby dělali kvalitní auta jako před 20-30lety,auta co něco vydržela a ne ty dnešní jednorázovky.Navíc by neškodilo zatlačit na výrobce,aby ve standartní výbavě měly auta ESP a minimálně 6 airbagů.Přijde mi naprosto absurdní v dnešní době připlácet za tyto věci desetitisíce,když výrobní náklady jsou v řádech tisíců a možná ani to ne.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
rejchy píše:Hoši ruku na srdce,ale za ten rok se na autě podělá tolik věcí,že člověk netechnický prostě nepozná že má tlumiče,čepy v prd.eli.Občas žasnu v čem jsou lidi schopný jezdit.Ale na druhou stranu máme v ČR naprosto kastastrofální stav silnic a to je podle mě nebezpečnější.Silnice v háji a ještě plný kamionů,navíc cokoliv spojené s autama je v ČR napálené.
Byl bych radši kdyby EU zatlačila na výrobce aut,aby dělali kvalitní auta jako před 20-30lety,auta co něco vydržela a ne ty dnešní jednorázovky.Navíc by neškodilo zatlačit na výrobce,aby ve standartní výbavě měly auta ESP a minimálně 6 airbagů.Přijde mi naprosto absurdní v dnešní době připlácet za tyto věci desetitisíce,když výrobní náklady jsou v řádech tisíců a možná ani to ne.
tohle už je dá se říci v eu nebo v zámoří nařízený - stabilizační systém, nějaká ta ochrana chodců, díly karoserie optimalizovaný pro pojišťovací náraz... tj auta jsou díky tomu těžký, nudný, nateklý krabice dávajíc řidiči falešnej pocit bezpečí.. někteří radši přestali vyrábět
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Nerekl bych ze je treba volvo nafoukly a nudny. Ja bych byl rad kdyby me srazil nekdo s takovym autem nez nejakej sulin ve facku. 

.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
tak nevím.. v rakousku toto docela dobře funguje ale zase maj jinak udělaný pojištění, mužou přehazovat spztky z auta na auto atd...
Osobně bych ale technickou nedával každej rok .. radši je pořádně zpřísnit (tak jak v rakousku už jen za lehce orezlé brzdové trubky vás vyhoděj, koroze ač třeba povrchová na podvozku atd...) už ted se na některých STK objednévá dopředu (někdy účelně, třeba kvuli známému technikovi
) každopádně musel by se zvýšit počet techto stanic což jsou zase prachy...
ot.
to že nejsou povolený upravy na vozidle je dost dementní v některých ohledech... přece každej tuner dá na auto to nejlepší co je v jeho možnostech....
pochybuju že by si někdo dal místo kotoučové brzdy bubnovou... (upravy na kastli jsou něco jiného, deformační zóny atd jsou daný od výroby),
Osobně bych ale technickou nedával každej rok .. radši je pořádně zpřísnit (tak jak v rakousku už jen za lehce orezlé brzdové trubky vás vyhoděj, koroze ač třeba povrchová na podvozku atd...) už ted se na některých STK objednévá dopředu (někdy účelně, třeba kvuli známému technikovi

ot.
to že nejsou povolený upravy na vozidle je dost dementní v některých ohledech... přece každej tuner dá na auto to nejlepší co je v jeho možnostech....
pochybuju že by si někdo dal místo kotoučové brzdy bubnovou... (upravy na kastli jsou něco jiného, deformační zóny atd jsou daný od výroby),
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Tak podla tohto clanku http://ekonomika.sme.sk/c/6456924/stars ... y-rok.htmlto budu musiet clenske krajiny prijat do vnutrostatnej legislativy do 2 rokov....takze je asi "vymalovano". Na Delte plnopriechodzi vyfuk, po upravach emisie bez sance (urcite aj predtym
), kola inych rozmerov, ine brzdy a detaily, ktore budu chlapci hladat kazdy rok, aby som dal nieco do vacku. 


Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Vidíš a v normálních státech by to až na ten výfuk nebyl vůbec problém... A když na to přidáš nějaký slušný kat a tlumič, tak by asi prošlo i to.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Já myslel, že od technického stavu má teď PČR právo posílat na STK v okruhu 4km. Teď mě asi Ritchma nařkne, že mám vylézt na strom k Markusovi ale prostě nechápu, k čemu je neustále vodit lidi za ručičku, říkat jim co mají dělat. Jakoby byla většina Evropy nesvéprávná a neschopná převzít za své konání zodpovědnost. Přesně takhle jsme si vychovali cigány. Navykli si, že se vše udělá za ně, všecko dostanou a nenesou žádnou odpovědnost a kam se to dopracovalo? Neříkám, že se mají zrušit všechny pravidla a budem žít jak křováci ale toto je úplně stejně kontraproduktivní.
Sere mě, že v Bruselu si pořád ještě myslí, že ve 27 státech (A z nich je opravdu velká část smíšená ze všech různých etnik, ras....) najdou stejnou mentalitu, stejný principy a přístupy k osobní odpovědnosti.
Kein mívá občas docela radikální názory ale teď s ním opravdu souhlasím. To si nikdo neváží té svobody? To si ji máme nechat pořád ukrájet až nám nakonec budou fakt diktovat i přesný tvar a váhu ranní stolice? Evropa má v globále spousty a spousty problémů společných, které je dobře, že Brusel řeší. Stejně tak ale má kvanta problémů jejichž rozsah se liší země od země. A toto je jeden z nich. A na takový problém logicky nejde najít jednotné řešení jak navrhuje onen uvědomělý poslanec. To si musí řešit každá země sama a EU by tady měl maximálně fungovat jako doporučující orgán navrhující škálu možných řešení, z kterých by si daná země vybrala to pro ni užitečné a ne že Velký Bratr řekne a Evropa tancuje jak on píská.
Kdyby STK fungovaly jak mají, tak si myslím, že úplně stačí dvouletý interval. A pokud mají pocit, že se čepy po roce užívání rozpadnou a je třeba, aby někdo zkontroloval, zda tomu tak opravdu je či není, neměla by EU spíše tlačit na výrobce/prodejce dílů aby se k lidem nedostávaly šmuky, co nic nevydrží? Já z auta při přestavbě sundával ještě originál čepy z fabriky, dvacet let provozu, 260tis km a byly pořád tvrdé, použitelné.... ale s notnou vrstvou koroze a bordelu. Pokud dneska ty komponenty z druhovýroby nic nevydrží a po roce je po nich, není třeba se poohlídnout po zpřísnění spíše tady?
EDIT: vždy při čtení podobného článku a názorů některých si vzpomenu na Karla, co by tomu asi řekl?
http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8" onclick="window.open(this.href);return false;
Sere mě, že v Bruselu si pořád ještě myslí, že ve 27 státech (A z nich je opravdu velká část smíšená ze všech různých etnik, ras....) najdou stejnou mentalitu, stejný principy a přístupy k osobní odpovědnosti.
Kein mívá občas docela radikální názory ale teď s ním opravdu souhlasím. To si nikdo neváží té svobody? To si ji máme nechat pořád ukrájet až nám nakonec budou fakt diktovat i přesný tvar a váhu ranní stolice? Evropa má v globále spousty a spousty problémů společných, které je dobře, že Brusel řeší. Stejně tak ale má kvanta problémů jejichž rozsah se liší země od země. A toto je jeden z nich. A na takový problém logicky nejde najít jednotné řešení jak navrhuje onen uvědomělý poslanec. To si musí řešit každá země sama a EU by tady měl maximálně fungovat jako doporučující orgán navrhující škálu možných řešení, z kterých by si daná země vybrala to pro ni užitečné a ne že Velký Bratr řekne a Evropa tancuje jak on píská.
Kdyby STK fungovaly jak mají, tak si myslím, že úplně stačí dvouletý interval. A pokud mají pocit, že se čepy po roce užívání rozpadnou a je třeba, aby někdo zkontroloval, zda tomu tak opravdu je či není, neměla by EU spíše tlačit na výrobce/prodejce dílů aby se k lidem nedostávaly šmuky, co nic nevydrží? Já z auta při přestavbě sundával ještě originál čepy z fabriky, dvacet let provozu, 260tis km a byly pořád tvrdé, použitelné.... ale s notnou vrstvou koroze a bordelu. Pokud dneska ty komponenty z druhovýroby nic nevydrží a po roce je po nich, není třeba se poohlídnout po zpřísnění spíše tady?
EDIT: vždy při čtení podobného článku a názorů některých si vzpomenu na Karla, co by tomu asi řekl?
http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Jo, ty oplastovany folsfageny na seriznutych pruzinach jsou to nejlepsi, co bylo v jejich moznostech...ernst píše:... přece každej tuner dá na auto to nejlepší co je v jeho možnostech...

To uz casto ani z prvovyroby, nektere automobilky uz davno poznaly, ze prodavat nahradni dily je vydelecna cinnost kdyz jsou tyto potreba ve vetsi mire. Navic uz se auta stavi na planovanou zivotnost a ne na veky...kubi píše:...komponenty z druhovýroby nic nevydrží...

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Beavere to je další věc. Proč se tedy nezaměří na to? Nebo je pro ně růst ekonomiky důležitější než bezpečnost? Pak je vše jasné
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Kubi ale to je hloupost. Já neříkám že co se v Bruselu odhlasuje je vždy správně. Naopak většina z těch věcí je naprosto mimo mísu a spíš člověk nechápe, jak to někoho vůbec mohlo napadnout. Opět souhlasím že v ČR je STK trapnost a než začne mít vůbec smysl měnit její interval, mělo by se zapracovat na její kvalitě a nepodplatitelnosti. Nicméně pořád trvám na tom, že pokud by v ČR opravdu fungovala jak má, tak je roční interval naprosto v pořádku. Bez úprav je zkrácení intervalu k ničemu. Když jsem jel s půjčeným cliem na STK, prošel jsem až na nefungující osvětlení SPZ. Technikovi jsem slíbil že to opravím a STK jsem prošel. Další rok to auto jelo do servisu a bylo mi jasný, že to bude drahý. Prasklá pravá zadní pružina. Doslova KO přední tlumič. Popraskaný výfuk, utrhaný silentbloky, zvlněný kotouče... Prostě auto v zoufalém stavu a jediný důvod proč do toho servisu šlo, protože jsem s nim jel do Francie a tak mělo být v pořádku. Jinak dle toho co mi majitel řek, to auto funguje perfektně a je v top stavu, ale pro klid v duši mam zajet do servisu na prohlídku...
Jedna věc mi nejde do hlavy. Jak může vůbec někdo nazvat zkrácením intervalu STK omezováním svobody? To jste se v té ČR už opravdu zbláznili?
Jedna věc mi nejde do hlavy. Jak může vůbec někdo nazvat zkrácením intervalu STK omezováním svobody? To jste se v té ČR už opravdu zbláznili?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Kubi laskave si pri tom lezeni najdi jinou vetev.. u me obsazeno 

AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Tak jiste, ono kdyz zvysis kvalitu za urcitou hranici tak nebudes muset vyrabet X nahradnich dilu a tudiz ti take klesne zisk a potreba zamestnancu. A propousteni neni v mode - viz treba Francie kde to odborari dotahli "uspesne" tak daleko, ze pro automobilky je problem vubec zredukovat stavy i kdyz ty lidi nepotrebujou.kubi píše:Beavere to je další věc. Proč se tedy nezaměří na to? Nebo je pro ně růst ekonomiky důležitější než bezpečnost? Pak je vše jasné
Obecne jakekoliv narizovani povinnych kontrol toho ci onoho je buzerace. Byt by ta myslenka byla sebelepsi tak to ukazuje, jakym smerem se ubira vyvoj - lidem je potreba pro jejich "dobro" omezit vsechno, co by jim sebemin mohlo skodit (pokud z toho teda zrovna neprofitujeme, napr. alkohol, cigarety, atd. - to se jenom vysoce zdani, aby se proti tomu na oko bojovalo). Jasne, jsem taky pro to, aby po silnici jezdily jen auta v super stavu, ale pokud pojedu se starou herkou a budu si vedom toho, ze to je stara herka, tak pojedu s rozmyslem a ne jak kreten. Argumentovani tim, ze nekoho muzu zabit je bezpredmetne - to muzu i s novym autem kdyz mi praskne pneumatika a poslu to do materske skolky na vychazce, protoze nahoda si nevybira. Mohl bys totiz stejne tak dobre argumentovat tim, ze je nutny kontrolovat lidem lednicky, protoze kdyby tam meli proslou pomazanku, tak by se z toho navsteva mohla posrat. Taky bys mel lidem kontrolovat, jestli nema jejich pes blechy, mohli by jednu prenes na verejne misto a co kdyby blecha zrovna prenasela vzteklinu. Proste aplikovat podobne restrikce uz pak muzes uplne na vsechno a buzerovat lidi na kazdem kroku, skenovat jim obsah kapes, zaludku a pro sichr i myslenek - jakoze k tomu pomalu spejeme. Pro blaho vsech !Ritchma píše:...Jedna věc mi nejde do hlavy. Jak může vůbec někdo nazvat zkrácením intervalu STK omezováním svobody? To jste se v té ČR už opravdu zbláznili?
edit: navic staci kouknout jak to fakticky funguje - ozralove jezdi bez ridicaku v autech bez STK, policajti je chyti i nekolikrat nez se to vubec dostane pred nejaky soud... Vetsina zlocinu pachanych se strelnou zbrani je spachana se zbrani nelegalne drzenou a to i pres to, ze teoreticky ji vubec neni mozne sehnat. Zakony taky zakazuji kradeze, loupeze a stejne se krade i loupi - pokud te ovsem nekdo prepadne a ty ho vezmes v obrane trubkou po hlave tak zakony zasijou tebe, protoze jsi chudakovi ublizil. Tj. nejake psane zakony, narizeni a kontroly jak vidno stejne nic moc fakticky neresi.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Ritchma: Tys tam někde napsal, že nechápeš, proč češi při každém podobném návrhu tak ječí. Třeba je to jen tím, že tomuhle národu tu demokracii někdo kradl a vnucoval mu své pravidla více než dvě třetiny minulého století. A taky u nich vypěstoval pocit, že odpovědnost leží jen na těch, kdo ty pravidla tvoří potažmo na orgánech stanovených v zákoně (STK) a že když se moc bourá, tak je třeba zpřísnit legislativu a vše se zlepší.
O tom, jestli to je omezení nějaké svobody se můžeme bavit na pět stran, to je subjektivní. Pro mne ano, já mám to auto pořád v dobrém stavu. Nejel bych nikde s chčijící brzdovkou, sjetýma deskama nebo čepama po smrti. Já každoroční kontrolu nepotřebuju, mě to akorát omezuje. Auto si zkontroluji sám. Byl jsem na STK v březnu. Musel jsem vstávat v pět hodin abych tam byl na půl sedmé a dostal jsem se domů po obědě. Ten půlden co jsem tomu věnoval jsem mohl dělat něco užitečnějšího, o penězích nemluvě. Krom toho jsem strávil předchozí den přezouváním auta na kola které mám v TP protože předchozí by mi tam nikdo nezapsal, a ujišťováním se, že se na autě opravdu nenajde nějaká malichernost. Všech těch stresů jsem mohl být ušetřen. A kdo mi zaručí, že nepřijde někdo s návrhem, že jednou ročně je málo, že je třeba jednou za půl roku? To si mám brát pokaždé dovolenou abych jel na STK? A to mám pouze jedno auto.
Jinak já nemám problém přijmout (i z Bruselu) nějaké omezen za předpokladu, že bude fungovat. Tohle je K NIČEMU. Proto to považuju za omezování svobody. Názor ti nenutím, nech si svůj. Já totiž nejsem europoslanec, který si myslí, že na něco přišel a tak to vnutí všem aby nakonec přišel na to, že vymyslel ..... ani to nebudu říkat.
Jen tak mimochodem. Co by opravdu pomohlo bezpečnosti provozu (třeba zrovinka u nás v Opavě) by byl funkční obchvat. Nic víc. Staví se už čtvrt století. Je tu spousta cest jak bezpečnosti provozu pomoci, jen nechápu, proč se pořád ty správné cesty opomíjejí a ty špatné se neustále zkoušejí, znova a znova.
O tom, jestli to je omezení nějaké svobody se můžeme bavit na pět stran, to je subjektivní. Pro mne ano, já mám to auto pořád v dobrém stavu. Nejel bych nikde s chčijící brzdovkou, sjetýma deskama nebo čepama po smrti. Já každoroční kontrolu nepotřebuju, mě to akorát omezuje. Auto si zkontroluji sám. Byl jsem na STK v březnu. Musel jsem vstávat v pět hodin abych tam byl na půl sedmé a dostal jsem se domů po obědě. Ten půlden co jsem tomu věnoval jsem mohl dělat něco užitečnějšího, o penězích nemluvě. Krom toho jsem strávil předchozí den přezouváním auta na kola které mám v TP protože předchozí by mi tam nikdo nezapsal, a ujišťováním se, že se na autě opravdu nenajde nějaká malichernost. Všech těch stresů jsem mohl být ušetřen. A kdo mi zaručí, že nepřijde někdo s návrhem, že jednou ročně je málo, že je třeba jednou za půl roku? To si mám brát pokaždé dovolenou abych jel na STK? A to mám pouze jedno auto.
Jinak já nemám problém přijmout (i z Bruselu) nějaké omezen za předpokladu, že bude fungovat. Tohle je K NIČEMU. Proto to považuju za omezování svobody. Názor ti nenutím, nech si svůj. Já totiž nejsem europoslanec, který si myslí, že na něco přišel a tak to vnutí všem aby nakonec přišel na to, že vymyslel ..... ani to nebudu říkat.
Jen tak mimochodem. Co by opravdu pomohlo bezpečnosti provozu (třeba zrovinka u nás v Opavě) by byl funkční obchvat. Nic víc. Staví se už čtvrt století. Je tu spousta cest jak bezpečnosti provozu pomoci, jen nechápu, proč se pořád ty správné cesty opomíjejí a ty špatné se neustále zkoušejí, znova a znova.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Ok, tak ještě jednou naposledy.
Pokud by STK v ČR opravdu fungovala jak má a bylo možné zlegalizovat smyslné a bezpečné úpravy na autě, pak je roční STK super nápad. Pokud se s tím nic neudělá a bude nadále fungovat jako doposud, pak je to opravdu zbytečnost.
Kubi - to že ty máš auto v super stavu a dbáš si o něj je sice úžasná věc, jenže na tebe připadá dalších sto lidí, kteří prostě jezdí dokud se auto hýbe. Přece nechceš aby ti tvoje auto naboural někdo jenom proto, protože zanedbal výměnu destiček... Souhlasím že co se týče bezpečnosti je v ČR asi tak milion věcí, který jsou mnohem důležitější než zkrácení intervalu STK. Ve funkčním státě, kde jsou ostatní problémy vyřešený je to dobrá věc.
Btw jsem snad nikdy neslyšel že by čech pochválil cokoliv co z bruselu zaznělo.
Beaver - jasně že se alkohol a cigarety musí danit. Někdo pak musí platit léčby naprosto zbytečných rakovin... Takhle si to lidi nemůžou dovolit, nebo alespoň ne v takovém množství.
Pokud by STK v ČR opravdu fungovala jak má a bylo možné zlegalizovat smyslné a bezpečné úpravy na autě, pak je roční STK super nápad. Pokud se s tím nic neudělá a bude nadále fungovat jako doposud, pak je to opravdu zbytečnost.
Kubi - to že ty máš auto v super stavu a dbáš si o něj je sice úžasná věc, jenže na tebe připadá dalších sto lidí, kteří prostě jezdí dokud se auto hýbe. Přece nechceš aby ti tvoje auto naboural někdo jenom proto, protože zanedbal výměnu destiček... Souhlasím že co se týče bezpečnosti je v ČR asi tak milion věcí, který jsou mnohem důležitější než zkrácení intervalu STK. Ve funkčním státě, kde jsou ostatní problémy vyřešený je to dobrá věc.
Btw jsem snad nikdy neslyšel že by čech pochválil cokoliv co z bruselu zaznělo.
Beaver - jasně že se alkohol a cigarety musí danit. Někdo pak musí platit léčby naprosto zbytečných rakovin... Takhle si to lidi nemůžou dovolit, nebo alespoň ne v takovém množství.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
můžeš mi teda aspoň ty říct nějakou rozumnou věc, když už tady tvrdíš, že všichni češi nikdy nic nepochválili?Ritchma píše:Ok, tak ještě jednou naposledy.
Pokud by STK v ČR opravdu fungovala jak má a bylo možné zlegalizovat smyslné a bezpečné úpravy na autě, pak je roční STK super nápad. Pokud se s tím nic neudělá a bude nadále fungovat jako doposud, pak je to opravdu zbytečnost.
Kubi - to že ty máš auto v super stavu a dbáš si o něj je sice úžasná věc, jenže na tebe připadá dalších sto lidí, kteří prostě jezdí dokud se auto hýbe. Přece nechceš aby ti tvoje auto naboural někdo jenom proto, protože zanedbal výměnu destiček... Souhlasím že co se týče bezpečnosti je v ČR asi tak milion věcí, který jsou mnohem důležitější než zkrácení intervalu STK. Ve funkčním státě, kde jsou ostatní problémy vyřešený je to dobrá věc.
Btw jsem snad nikdy neslyšel že by čech pochválil cokoliv co z bruselu zaznělo.
Beaver - jasně že se alkohol a cigarety musí danit. Někdo pak musí platit léčby naprosto zbytečných rakovin... Takhle si to lidi nemůžou dovolit, nebo alespoň ne v takovém množství.
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Ritchmo nechtěl. Ale když mě nenabourá někdo s autem rozpadajícím se, tak mě nabourá někdo kdo pojede ožralej, důchodce kterého za volantem klepne pepka, uspěchaný manažer s nulovou tolerancí a stylem řízení bacha jedu, mám jednání, nebo někdo, kdo udělal autoškolu stylem fofrem fofrem ať máme zarobeno, čeká dalších x lidí s bankovkama v kapse aby dostali řidičák. To je jen takový sample toho, co dalšího se mi na cestě může přihodit. A upřímně? Posledními dvěma příklady se cítím daleko víc ohrožen, nepamatuji si, kdy mě naposled ohrozil děda ve škodovce, která se rozpadá a se kterou podle toho taky jede. Mě přijde prostě strašlivě nelogické řešit problém, který je v žebříčku někde na chvostu přeskočíc ty nejpalčivější.
Apropó, zkus se na to ještě podívat jinak. Očima německého řidiče který má své auto v cajku (strávil jsem teď nějakou dobu v reichu u přítelkyně a tohle mne zaujalo, i když tam člověk potkal trojkového Golfa tak žádná rozpadlina jako tady v ČR). Proč by měl takový řidič pykat za to, že někde na východě Polska nebo v malé vesnici někde na Slovensku či v ČR jezdí Franta svým fáčkem splácaným někde za flašku v JZD. Přecijen, těch případů, kdy na cestě potkáš opravdu vrak ve srovnání s ostatními vozy, které jsou víceméně v pořádku je dost malé procento. Proč tedy léčit migrénu uříznutím hlavy? Lze to přece i bez toho abys postihnul za jedince lautr všechny.
Apropó, zkus se na to ještě podívat jinak. Očima německého řidiče který má své auto v cajku (strávil jsem teď nějakou dobu v reichu u přítelkyně a tohle mne zaujalo, i když tam člověk potkal trojkového Golfa tak žádná rozpadlina jako tady v ČR). Proč by měl takový řidič pykat za to, že někde na východě Polska nebo v malé vesnici někde na Slovensku či v ČR jezdí Franta svým fáčkem splácaným někde za flašku v JZD. Přecijen, těch případů, kdy na cestě potkáš opravdu vrak ve srovnání s ostatními vozy, které jsou víceméně v pořádku je dost malé procento. Proč tedy léčit migrénu uříznutím hlavy? Lze to přece i bez toho abys postihnul za jedince lautr všechny.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Ritchmo, obecne nejcastejsi pricinou konce zivota je smrt, jsem pro to, aby si kazdy mohl vybrat tu svoji
Mimo jine, penez do zdravotnictvi slo z tech dani zrejme mrte, ale videt nikde nejsou, hloda tu jisty cervicek pochybnosti, ze zminovane penize se vubec do toho zdravotnictvi dostaly.... Sel bych spis cestou "co sis sam posral, to si sam zaplat". Alergii, dioptrie, zlomenou nohu na naledi a ruzne neprijemne nemoci si sam jen tak nezpusobis. Rakovina plic u kuraku je na druhe strane celkem pochopitelny dusledek a kdo dobrovolne kouri at si lecbu zacaluje. Stejne uz se planuje, ze kdyz spadnes ze skaly pri provozovani adrenalinoveho sportu, tak si budes lecbu platit sam, protoze jsi na te skale nemel v podstate co delat. A v zasade podobne by to melo fungovat u spousty veci - povinne ruceni je sice fajn vec, ale fakticky ty prachy lejes do ztracena a kdyz nikdy nic neprovedes, tak jsi za svuj zivot vyhazel mrte penez zbytecne. Fungovalo to i pred tim - vinik byl povinnen nahradit skodu tak jako tak. Kdyz nemel pojistku, byl to jeho problem. Proste soucasnost je momentalne obrovsky komplex ruznych prikazu a zakazu, jedina sance je koupit si sobestacny ostrov a sam si tam hospodarit i vladnout, jinak te furt nekdo buzeruje.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
a kdyz sme teda u toho bruselu.... nikdo s mozkem vetsim nez logo TV NOVA nemuze nikdy nic z bruselu pochvalit, protoze vic sracek nez de od nich nejede ani z ruska vlakem
Brusel je to nejhorsi co mohlo evropu potkat... a ja a co tak ctu tak i vetsina lidi doufa ze to brzo skonci

Brusel je to nejhorsi co mohlo evropu potkat... a ja a co tak ctu tak i vetsina lidi doufa ze to brzo skonci
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Dokud se bude dát STK koupit, je tohle bezpředmětné. Akorád, že budeš dávat úplatek 2x častěji.
Jinak nabývalo kdysi za komančů první STK až po 12ti letech stáří auta?
Jinak nabývalo kdysi za komančů první STK až po 12ti letech stáří auta?
MSG
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Ritchma tu x-krát nahazoval (nesporně pravdivý) argument "že pokud by STK v ČR opravdu fungovala tj. že by se nedalo nic uplatit nebo přehlédnout, tak by ten systém 1x ročně STK nebyl od věci." Na tento argument já mám jednoduchý protiargument. KDYBY STK v ČR fungovala jak má, nebylo by třeba zkracovat žádnou lhůtu a dva roky by bývaly bohatě stačily.
Stejnětak by mě zajímala statistika kolik z těch lidí, jež zemřeli z příčiny špatného tech. stavu vozidla bylo těch, co v tom autě seděli za volantem a kolik nevinní spolucestující nebo ostatní. To je také důležité.
Stejnětak by mě zajímala statistika kolik z těch lidí, jež zemřeli z příčiny špatného tech. stavu vozidla bylo těch, co v tom autě seděli za volantem a kolik nevinní spolucestující nebo ostatní. To je také důležité.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
celý ten systém je na pi*u
, jsem částečně pro, jen aby to fungovalo, spíš si myslím že nebude. Nicméně nechápu třeba i pojišťovny, u vetšiny platí, že čím, starší auto, tím levnější pojistka
. Taky špatně.
Ale pokud tento systém nastane, můžu jebat ojetiny, koupím Thaliu na lízačku za 109.900 a mám 4 roky klid



Ale pokud tento systém nastane, můžu jebat ojetiny, koupím Thaliu na lízačku za 109.900 a mám 4 roky klid



Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
jenže to není jen o placeníRitchma píše:Ať zavedou cokoliv, při čem musí češi platit, hned brečí jak malé děti. Dva roky jsou pro staré auto dlouhá doba a upadnout může cokoliv. Je sice hezké, že hodně lidí se o svá auta stará a mají je v top technickém stavu, ale hodně lidi, a takových je naprostá většina, jezdí dokud se auto nezastaví a právě díky takovým si myslím, že by bylo technická kontrola každý rok dobrý nápad....
Já byl na jedné technické s otcem. Po cestě několikrát prohlásil, že jeho ford transit je v super stavu, že projde jak nic. Podle měření prakticky nefungující ruční brzda a celkový stav brzdného systému byl tragický. Servo olej unikal snad všude... Přesně kvůli takovým bych zavedl stk ročně a ne každý druhý rok.
mám 10 aut vím že nemusím ale mám, prostě neřešme důvod
aby prošlo auto technickou musí strávit na lince půl hod
většinou hodku čekáš než se tam dostaneš
a minimálně půl hod tam a zpět
a máš za den minimálně dvě hodky v řiti
při 10ti autech 20 hodin ročně
představ si že by jsi musel ve své pracovní době si brát dvě hodiny volna aby jsi šel na technickou každý měsíc jednou, věřím že by jsi byl určitě štasten, takhle protože máš jedno auto tak tě to netrápí, navíc máš nějakou pracovní dobu během které si vyděláš a po práci si tam jednou za rok zajdeš, tebe to netrápí, tak at ostatní trpí
a to je tak se vším, máš 10 aut, tak 10 dálničních známek, 10 pojistek, já auto nikomu nepůjčuji, takže je v provozu pouze jedno
to je jak kdybych měl bordelům odvádět měsíčně 10 litrů jen proto, že je možné že budu mrdat dvě baby zaráz
podle jsi v tomhle mimo mísu a nic to neřeší,
jediné co to vyřeší je změna ekonomiky, jenomže to nejde lusknutím prstů, až budou mít všichni za 8 odpracovaných hodin slušnou reálnou mzdu, a nebudou vědět co s volným časem jako ty, tak budou mít všichni na takové pičoviny peníze i čas, a navíc budou mít i na to, aby si měnily auta co 4 roky a nemuseli na technickou vůbec, proč to za louží funguje bez technické a tady ne, je tam snad vyšší nehodovost? kulové není, chce se to podívat na daný problém shora a ne z pohledu jednoho zaslepence a dál tohle téma ani číst nebudu, stejně jsou to sračky a jestli to budou chtít uzákonit, tak to stejně udělají, i když se tu popíše 174 000 stránek proti
hlavně že všechny auta co vyjedou z automobilek jsou v perfektním stavu a vůbec se nestává, že by se vracely na garanční opravy
pro tyhle sračky nemám více slov
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Neni to tak dlouho co se u nás dělala nová silnice, po první zimě byla ve stejnym stavu jako ta původní, 20-25 let stará. Myslim si, že na špatnym stavu těch aut nemaj podíl jen řidiči, ale právě tyhle nekvalitní cesty, který se sice opraví, ale vydrží hovno.. Klidně bych STK každej rok zaved, klidně bych platil EKO daně, ale měly by ty peníze bejt někde vidět, místo toho, aby končily v kapsách těch tlustejch prasat co nám "vládnou". Stejně tak si myslim, že EU nám nic moc neprospěla..
ex. Escort 1.6 16V - v kombíku, bez metly, hustokrutopřísný plechotrony, odlechčený zadní vrata, šíbr atd...
ex. Fabia 1.4 MPI - matná červená, origo hlíny, švihadla, bez koroze...
Cordoba Coupe 1.9 TDI - el. okna, el. zrcátka, automatická klima...
ex. Fabia 1.4 MPI - matná červená, origo hlíny, švihadla, bez koroze...
Cordoba Coupe 1.9 TDI - el. okna, el. zrcátka, automatická klima...
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Za mne palec dolu... pokud ceny TK trochu klesnou a povoli se tolerance nekritickych bodu jako rozměr pneu... tak se s tim smirim ale jinak je to pro mne dalsi picovina co vymyslel nekdo od stolu aby se nam nezdal zivot nahodou moc jednoduchej a samozrejme jak jinak nez v nasem vlastnim zajmu.
Mimochodem:Statistice kterou si nezfalsuju sam, neverim!
Mimochodem:Statistice kterou si nezfalsuju sam, neverim!
Pětka f kombajnu
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Kubi,prostě pochop že dnešní auta už nevydrží co ten tvůj Kadet.Já jsem loni taky měnil silembloky na H civic z roku 1991 a bylo na nich 89
Dnešní auta vydrží polovinu,holt je to daň za složitost,pohodlí a bezpečnost a hlavně jsou ty auta o.ebaný už z výroby aby vydrželi po dobu záruky a pak....A pokud by STK fungovala jak má,tak bys právě nemohl potkávat ty rozpadlé vraky slepené za flašku z JZD,a při roční četnosti už vůbec. 


Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
Nejlepší jsou rady kluka s kolem...
Re: Vozidla starší než šest let , na technickou každý rok.
maRkus píše:a kdyz sme teda u toho bruselu.... nikdo s mozkem vetsim nez logo TV NOVA nemuze nikdy nic z bruselu pochvalit, protoze vic sracek nez de od nich nejede ani z ruska vlakem![]()
Brusel je to nejhorsi co mohlo evropu potkat... a ja a co tak ctu tak i vetsina lidi doufa ze to brzo skonci
Uvědom/te/ si že holt oni neznaj ten diktát jednoho státu, jednoho města...nemaj za sebou 40 let vlády Moskvy, tak si to holt musej zkusit, jaký to je. A co si budem nalhávat lidi jsou blbý tvorové, pořád věřej dokola stejnejm věcem a maj krátkou paměť...
BMW - uměle zvýšený ego, přírodně snížená inteligence