Výfuk z motorky na auto.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

Čau a sorry že to téma dávám sem.. Protože to potřebuju co nejdřív vědět. Určitě tady stím někdo bude mět zkušeností tak se chci zeptat jaká je lepší možnost na dvoulitra. Jestli tahle orig dvojtá koncovka http://motorky.bazos.cz/inzerat/1695419 ... ckbird.php" onclick="window.open(this.href);return false;

A nebo laďák http://motorky.bazos.cz/inzerat/1744221 ... -K1-K3.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od crocjirka »

na dvoulitra je to blbost.. kdybys mel litrovej motor tak proc ne.. ale 2 litr na prd..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
T.i.m.u.r
Příspěvky: 350
Registrován: 08 bře 2010 17:43
Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od T.i.m.u.r »

Může to mít nějaké negativní následky? Liší si to nějak konstrukcí?
Nebo je to úplná blbost tlumič z motorky na auto? :?
r.v.: 1974 - 55HP/80Nm

(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od crocjirka »

tak motor v motorce obsahuje kubaturu cca litr.. a je na to delanej.. tak to dej na 2litr.. jo je pravda, ze motorka casto toci vic.. ale co rikal vyfuckar, tak je to malo pruchozi
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

Jinde teda psali že by to problém být neměl a lidi sou z teho nadšeni. Jen de o to kterej je z těch dvou lepší možnost..

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

sice má vic otáček ale ten zvuk http://www.youtube.com/watch?v=fIBCnlr8 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; :D

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Juraj »

ten dvojtej urcite ne... dalsi katik v koncovem tlumici nepotrebujes... a ten druhej ti bude na 3x vetsi delce nez ma motorka fungovat opravdu perfektne... :roll:
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

ok.. Spíš to myslím tak jestli dát laďak nebo origo..

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Juraj »

z motorky nic... výfuk který má u motorky délku do 2m nebude nikdy ani prumerne fungovat na aute ktere ma delku kolem 4m pokud ho patricne neupravis... preci jen je to 2x takova delka a teplota spalin a na tu vazana rychlost proudeni uz je uplne jina. a vzhledem k tomu ze vyfuk v motorce neni pruchozi a je uvnitr celkem slozite reseny prave kvuli odvodu tak to proste bude stat zaprd..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Angličák »

A měl ho někdo za vás chytráků někdy na autě????

Já jsem měl na RS2000 Escortu originál konec z CBR900RR a tyto vaše teorie vyvrátím tím, že to fungovalo v pohodě, nepocítil jsem pražádný úbytek výkonu, auto jelo stejně, ne li líp, než s nějakým uřvaným laďákem a mělo velmi netradiční zvuk. A to v jakékoliv konstelaci, ať již s komplet potrubím včetně katu a středu, tak již bez čehokoliv jen s ním.

Pak jsem zkoušel na 130 HP 1.8 16V dát jen průchozí laděný výfuk z R1 bez dalších tlumičů po cestě výfuku a to bylo pro změnu moc špatné, motor neměl protitlak a výkon šel dolů, řev naopak enormně nahoru.

Takže z toho vyvozuju že originál motorkový výfuk může fungovat, laďák jen v kombinaci ještě s dalším tlumičem...ovšem nuance v podobě rozličných konstrukcí výfuků chce asi vyřešit jen prostým zkoušením.

Teoreticky bych řekl, že když litrová motorka za stejný časový úsek vytočí dvakrát tolik vzduchu díky dvojnásobným otáčkám, tak selskou logikou 2.0 motor z auta na tom bude asi plus minus stejně....
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

Super takže říkáš že orig tam může být i bez katu a tlumiče ale láďák ten je tam musí mět?
A co vykucháni výfuku bylo by to + nebo-?

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od wesly.TDI »

no já měl teď rozkuchané 2 výfuky z moto, chci jeden dát na svoje charade 1.0 12v turbo, a musím říct že ten rozdíl mezi, origo se lišil oproti toho laďáku tím, že v ném byla jakoby taková hustá drátěnka, jinak se mi zdály totožné :wink: u atmosfery nevím, tam bych se toho bál, u turbo motoru bych to neřešil :wink:

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Juraj »

mě to je ostatně úplně jedno... dej si na auto co chceš :-) hlavně sem pak napiš jak to krutopřísně funguje jako tady angličák... jo a přilep pod auto neony... nebude tě jen slyšet ale i vidět.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od wesly.TDI »

:lol:

Uživatelský avatar
77milda77
Příspěvky: 688
Registrován: 05 úno 2010 18:31
Bydliště: Pozořice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od 77milda77 »

Já často potkávám Renault 19 má na zadku 1,8 16v a zvuk není špatnej ale jak to funguje nevím, jak je to účelné :wink: Takže všechno jde, jen o to zkoušet a experimentovat a ne hned říct že to nejde :roll:
Ford Escort 1988 1.4CVH Carbs - 1,8 ZETEC Cabrio- Project Graphite
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec :D
Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Juraj »

kdybych to nezkoušel Xx včetně válcovky tak bych to netvrdil 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

A co duplex není to lepší volba než jeden?

Uživatelský avatar
Hans231
Příspěvky: 642
Registrován: 22 lis 2005 17:48
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Hans231 »

Někdy před 7 lety jsem měl na Suzuki Swift GTi karbonový tlumič z Hayabusy. Zvuk nesrovnatelně lepší než podobné laďáky z tuzing shopu a výkon? Netuším, na 1/4 míle byly časy stejné s i bez...víc mě nezajímalo...
BMW 535i

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Angličák »

Duplex je pro děti.....co chtejí V6 ale nemaj na to, vždy když na nějakém autě vidím, jak se ta druhá větev podivně točí někam do prdele, tak si o funkci myslím své...ano, má to dva laufy, ale je to jen optická věc spíše zhoršující funkci, pokud tedy není nějakým vědátorem vypočítaná z fabriky a i tom si stejně myslím své...

Juraj, nic o krutopřísnosti jsem nikde nenapsal, auto bylo dokonce tišší než předtím a úbytek výkonu, nebo blbou funkci motoru bych nepochybně poznal...a i ve srovnání se shodným vozem osazeným obyč výfukem, a že sem měl tou dobou dvě RS v této konstelaci. Asi sem měl štěstí, že ten z CBR byl záhadným způsobem optimální. Vzhledem k nepřebernému množství výfuků jsi asi zkoušel ty co jsou k hovnu a dále jsem psal že z R1 byl k ničemu, byl plněprůchozí a na atmosféře to opravdu fungovat nemohlo. Jsem člověk co různě zkouší a není mým primárním cílem omračovat dívky před diskoškama kraválem jak troubení jelena v říji.

Neříkám že mám patent na rozum, jen prezetnuju svůj názor, toť vše....nebaví mne to, jak na každou netradičnost musí vždy někdo napsat, že je to k hovnu...
Naposledy upravil(a) Angličák dne 02 srp 2012 15:17, celkem upraveno 1 x.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Juraj »

z hlediska funkčnosti to je jedno, ale je složitější, těžší a drařší, prostě u máloválce zbytečné

Angličák: pokud ti to fungovalo lépe jak výfuk konstruovaný pro auto tak blahopřeji. sám ovšem tomuhle nevěřím :-) mylsím že koncový tlumič stejné kvality provedení ale na auto bude rozhodně lepší.
Naposledy upravil(a) Juraj dne 02 srp 2012 15:19, celkem upraveno 1 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

to věřím jen se nemožu rozhodnou jestli duplex když jeden orig z hondy cbr 929 stoji 700 jestli by ten druhej tomu pomohl nebo ne :D :D

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Angličák »

Nevím co je horšího, težšího a drahšího na nerezovém, nebo alu koncovém výfuku, já jej kupříkladu dostal zdarma, tak proč to nevyzkoušet, taktéž jsem trpěl skepsí, ale pak jsem jej radostně přendával z auta na auto. Mj. vydržel podstatně déle, než kterýkoliv autotlumič...mám jej dodnes...

Juraj...kdyby to nefungovalo tak si piš, že letí do kopřiv. Pokud tomu nevěříš, je to tvůj problém, v autech se vrtám x let a něco jako nadhled a reálný přístup k problému u mne lze naleznout. Nevím jaký lepší důkaz, než srovnání dvou identických aut bys chtěl...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Angličák »

Cacabyngs, na duplex se vykašli, to je opravdu k ničemu...jedno auto sem s tím měl a hned šel do šmelcu...výfuk má bejt co nejpřímější a ne že má na konci nějakej patvar sledující jen vzhledový efekt...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

ok ok jen mě to napadlo proto že by to pomohlo při odvodu splodin..

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

Tak vyfuk mám doma a jen na místo teda středového tlumiče mám dát trubku?

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Lordík »

taky si dovolím připojit do debaty... kamarád má na jedničkovým puntu 1.0 též koncák z motorky nějakej nerezovej ze 125tky obsahu je pravda že z koncáku jsou vymlácený tlumící příčky nebo co povídal, ale na tak maličkej obsah to kouzlí fajnovej zvuk (hloupé řeči tipu více to žere a nejede u punta nejsou pociťovány) 8) punto nemá žádnej středovej tlumič a místo katu to má též trubku... nebude dlouho trvat a sám jdu do koncáku z motorky taky a dokonce budou i dvě koncovky (takže nic pro chudáky co na to nemaj se konat nebude) (V6 motor bude též :lol: )

cacabyngs: tak to zkus nandat a nastartovat se středovým tlumičem a pak bez něj a dej vědět...
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

a nebo ho tam mám nechat?

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

no ja právě svařovat neumím a ani svářečku doma nemám spíš to potřebuju vědět na jistotu :D

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od Lordík »

áááále svařovat umí každej kdyby jsi to zkusil zjistil by jsi že na tom vůbec nic není 8) jinak ve tvém případě bych to nejdříve zkusil na verzi se středákem pak verzi bez středáku 8) zajeď kamkolik do auto dílny tam ti to za láhvinku něčeho dobrýho svařej na počkání :D hlavně nechoď do autorizovaných dílen tam by jsi jim musel dovést nejmíň sud :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

cacabyngs
Příspěvky: 60
Registrován: 21 úno 2012 11:51

Re: Výfuk z motorky na auto.

Příspěvek od cacabyngs »

ok ok pokusím se :D

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“