Výfuk z motorky na auto.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Výfuk z motorky na auto.
Čau a sorry že to téma dávám sem.. Protože to potřebuju co nejdřív vědět. Určitě tady stím někdo bude mět zkušeností tak se chci zeptat jaká je lepší možnost na dvoulitra. Jestli tahle orig dvojtá koncovka http://motorky.bazos.cz/inzerat/1695419 ... ckbird.php" onclick="window.open(this.href);return false;
A nebo laďák http://motorky.bazos.cz/inzerat/1744221 ... -K1-K3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
A nebo laďák http://motorky.bazos.cz/inzerat/1744221 ... -K1-K3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výfuk z motorky na auto.
na dvoulitra je to blbost.. kdybys mel litrovej motor tak proc ne.. ale 2 litr na prd..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- T.i.m.u.r
- Příspěvky: 350
- Registrován: 08 bře 2010 17:43
- Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk z motorky na auto.
Může to mít nějaké negativní následky? Liší si to nějak konstrukcí?
Nebo je to úplná blbost tlumič z motorky na auto?
Nebo je to úplná blbost tlumič z motorky na auto?

r.v.: 1974 - 55HP/80Nm
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
Re: Výfuk z motorky na auto.
tak motor v motorce obsahuje kubaturu cca litr.. a je na to delanej.. tak to dej na 2litr.. jo je pravda, ze motorka casto toci vic.. ale co rikal vyfuckar, tak je to malo pruchozi
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Výfuk z motorky na auto.
Jinde teda psali že by to problém být neměl a lidi sou z teho nadšeni. Jen de o to kterej je z těch dvou lepší možnost..
Re: Výfuk z motorky na auto.
sice má vic otáček ale ten zvuk http://www.youtube.com/watch?v=fIBCnlr8 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; 

Re: Výfuk z motorky na auto.
ten dvojtej urcite ne... dalsi katik v koncovem tlumici nepotrebujes... a ten druhej ti bude na 3x vetsi delce nez ma motorka fungovat opravdu perfektne... 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuk z motorky na auto.
ok.. Spíš to myslím tak jestli dát laďak nebo origo..
Re: Výfuk z motorky na auto.
z motorky nic... výfuk který má u motorky délku do 2m nebude nikdy ani prumerne fungovat na aute ktere ma delku kolem 4m pokud ho patricne neupravis... preci jen je to 2x takova delka a teplota spalin a na tu vazana rychlost proudeni uz je uplne jina. a vzhledem k tomu ze vyfuk v motorce neni pruchozi a je uvnitr celkem slozite reseny prave kvuli odvodu tak to proste bude stat zaprd..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuk z motorky na auto.
A měl ho někdo za vás chytráků někdy na autě????
Já jsem měl na RS2000 Escortu originál konec z CBR900RR a tyto vaše teorie vyvrátím tím, že to fungovalo v pohodě, nepocítil jsem pražádný úbytek výkonu, auto jelo stejně, ne li líp, než s nějakým uřvaným laďákem a mělo velmi netradiční zvuk. A to v jakékoliv konstelaci, ať již s komplet potrubím včetně katu a středu, tak již bez čehokoliv jen s ním.
Pak jsem zkoušel na 130 HP 1.8 16V dát jen průchozí laděný výfuk z R1 bez dalších tlumičů po cestě výfuku a to bylo pro změnu moc špatné, motor neměl protitlak a výkon šel dolů, řev naopak enormně nahoru.
Takže z toho vyvozuju že originál motorkový výfuk může fungovat, laďák jen v kombinaci ještě s dalším tlumičem...ovšem nuance v podobě rozličných konstrukcí výfuků chce asi vyřešit jen prostým zkoušením.
Teoreticky bych řekl, že když litrová motorka za stejný časový úsek vytočí dvakrát tolik vzduchu díky dvojnásobným otáčkám, tak selskou logikou 2.0 motor z auta na tom bude asi plus minus stejně....
Já jsem měl na RS2000 Escortu originál konec z CBR900RR a tyto vaše teorie vyvrátím tím, že to fungovalo v pohodě, nepocítil jsem pražádný úbytek výkonu, auto jelo stejně, ne li líp, než s nějakým uřvaným laďákem a mělo velmi netradiční zvuk. A to v jakékoliv konstelaci, ať již s komplet potrubím včetně katu a středu, tak již bez čehokoliv jen s ním.
Pak jsem zkoušel na 130 HP 1.8 16V dát jen průchozí laděný výfuk z R1 bez dalších tlumičů po cestě výfuku a to bylo pro změnu moc špatné, motor neměl protitlak a výkon šel dolů, řev naopak enormně nahoru.
Takže z toho vyvozuju že originál motorkový výfuk může fungovat, laďák jen v kombinaci ještě s dalším tlumičem...ovšem nuance v podobě rozličných konstrukcí výfuků chce asi vyřešit jen prostým zkoušením.
Teoreticky bych řekl, že když litrová motorka za stejný časový úsek vytočí dvakrát tolik vzduchu díky dvojnásobným otáčkám, tak selskou logikou 2.0 motor z auta na tom bude asi plus minus stejně....
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Výfuk z motorky na auto.
Super takže říkáš že orig tam může být i bez katu a tlumiče ale láďák ten je tam musí mět?
A co vykucháni výfuku bylo by to + nebo-?
A co vykucháni výfuku bylo by to + nebo-?
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk z motorky na auto.
no já měl teď rozkuchané 2 výfuky z moto, chci jeden dát na svoje charade 1.0 12v turbo, a musím říct že ten rozdíl mezi, origo se lišil oproti toho laďáku tím, že v ném byla jakoby taková hustá drátěnka, jinak se mi zdály totožné
u atmosfery nevím, tam bych se toho bál, u turbo motoru bych to neřešil 


Re: Výfuk z motorky na auto.
mě to je ostatně úplně jedno... dej si na auto co chceš
hlavně sem pak napiš jak to krutopřísně funguje jako tady angličák... jo a přilep pod auto neony... nebude tě jen slyšet ale i vidět.

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuk z motorky na auto.
Já často potkávám Renault 19 má na zadku 1,8 16v a zvuk není špatnej ale jak to funguje nevím, jak je to účelné
Takže všechno jde, jen o to zkoušet a experimentovat a ne hned říct že to nejde 


Ford Escort 1988 1.4CVH Carbs - 1,8 ZETEC Cabrio- Project Graphite
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec
Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec

Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
Re: Výfuk z motorky na auto.
kdybych to nezkoušel Xx včetně válcovky tak bych to netvrdil 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuk z motorky na auto.
A co duplex není to lepší volba než jeden?
- Hans231
- Příspěvky: 642
- Registrován: 22 lis 2005 17:48
- Bydliště: okolí Olomouce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk z motorky na auto.
Někdy před 7 lety jsem měl na Suzuki Swift GTi karbonový tlumič z Hayabusy. Zvuk nesrovnatelně lepší než podobné laďáky z tuzing shopu a výkon? Netuším, na 1/4 míle byly časy stejné s i bez...víc mě nezajímalo...
BMW 535i
Re: Výfuk z motorky na auto.
Duplex je pro děti.....co chtejí V6 ale nemaj na to, vždy když na nějakém autě vidím, jak se ta druhá větev podivně točí někam do prdele, tak si o funkci myslím své...ano, má to dva laufy, ale je to jen optická věc spíše zhoršující funkci, pokud tedy není nějakým vědátorem vypočítaná z fabriky a i tom si stejně myslím své...
Juraj, nic o krutopřísnosti jsem nikde nenapsal, auto bylo dokonce tišší než předtím a úbytek výkonu, nebo blbou funkci motoru bych nepochybně poznal...a i ve srovnání se shodným vozem osazeným obyč výfukem, a že sem měl tou dobou dvě RS v této konstelaci. Asi sem měl štěstí, že ten z CBR byl záhadným způsobem optimální. Vzhledem k nepřebernému množství výfuků jsi asi zkoušel ty co jsou k hovnu a dále jsem psal že z R1 byl k ničemu, byl plněprůchozí a na atmosféře to opravdu fungovat nemohlo. Jsem člověk co různě zkouší a není mým primárním cílem omračovat dívky před diskoškama kraválem jak troubení jelena v říji.
Neříkám že mám patent na rozum, jen prezetnuju svůj názor, toť vše....nebaví mne to, jak na každou netradičnost musí vždy někdo napsat, že je to k hovnu...
Juraj, nic o krutopřísnosti jsem nikde nenapsal, auto bylo dokonce tišší než předtím a úbytek výkonu, nebo blbou funkci motoru bych nepochybně poznal...a i ve srovnání se shodným vozem osazeným obyč výfukem, a že sem měl tou dobou dvě RS v této konstelaci. Asi sem měl štěstí, že ten z CBR byl záhadným způsobem optimální. Vzhledem k nepřebernému množství výfuků jsi asi zkoušel ty co jsou k hovnu a dále jsem psal že z R1 byl k ničemu, byl plněprůchozí a na atmosféře to opravdu fungovat nemohlo. Jsem člověk co různě zkouší a není mým primárním cílem omračovat dívky před diskoškama kraválem jak troubení jelena v říji.
Neříkám že mám patent na rozum, jen prezetnuju svůj názor, toť vše....nebaví mne to, jak na každou netradičnost musí vždy někdo napsat, že je to k hovnu...
Naposledy upravil(a) Angličák dne 02 srp 2012 15:17, celkem upraveno 1 x.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Výfuk z motorky na auto.
z hlediska funkčnosti to je jedno, ale je složitější, těžší a drařší, prostě u máloválce zbytečné
Angličák: pokud ti to fungovalo lépe jak výfuk konstruovaný pro auto tak blahopřeji. sám ovšem tomuhle nevěřím
mylsím že koncový tlumič stejné kvality provedení ale na auto bude rozhodně lepší.
Angličák: pokud ti to fungovalo lépe jak výfuk konstruovaný pro auto tak blahopřeji. sám ovšem tomuhle nevěřím

Naposledy upravil(a) Juraj dne 02 srp 2012 15:19, celkem upraveno 1 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuk z motorky na auto.
to věřím jen se nemožu rozhodnou jestli duplex když jeden orig z hondy cbr 929 stoji 700 jestli by ten druhej tomu pomohl nebo ne



Re: Výfuk z motorky na auto.
Nevím co je horšího, težšího a drahšího na nerezovém, nebo alu koncovém výfuku, já jej kupříkladu dostal zdarma, tak proč to nevyzkoušet, taktéž jsem trpěl skepsí, ale pak jsem jej radostně přendával z auta na auto. Mj. vydržel podstatně déle, než kterýkoliv autotlumič...mám jej dodnes...
Juraj...kdyby to nefungovalo tak si piš, že letí do kopřiv. Pokud tomu nevěříš, je to tvůj problém, v autech se vrtám x let a něco jako nadhled a reálný přístup k problému u mne lze naleznout. Nevím jaký lepší důkaz, než srovnání dvou identických aut bys chtěl...
Juraj...kdyby to nefungovalo tak si piš, že letí do kopřiv. Pokud tomu nevěříš, je to tvůj problém, v autech se vrtám x let a něco jako nadhled a reálný přístup k problému u mne lze naleznout. Nevím jaký lepší důkaz, než srovnání dvou identických aut bys chtěl...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Výfuk z motorky na auto.
Cacabyngs, na duplex se vykašli, to je opravdu k ničemu...jedno auto sem s tím měl a hned šel do šmelcu...výfuk má bejt co nejpřímější a ne že má na konci nějakej patvar sledující jen vzhledový efekt...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Výfuk z motorky na auto.
ok ok jen mě to napadlo proto že by to pomohlo při odvodu splodin..
Re: Výfuk z motorky na auto.
Tak vyfuk mám doma a jen na místo teda středového tlumiče mám dát trubku?
Re: Výfuk z motorky na auto.
taky si dovolím připojit do debaty... kamarád má na jedničkovým puntu 1.0 též koncák z motorky nějakej nerezovej ze 125tky obsahu je pravda že z koncáku jsou vymlácený tlumící příčky nebo co povídal, ale na tak maličkej obsah to kouzlí fajnovej zvuk (hloupé řeči tipu více to žere a nejede u punta nejsou pociťovány)
punto nemá žádnej středovej tlumič a místo katu to má též trubku... nebude dlouho trvat a sám jdu do koncáku z motorky taky a dokonce budou i dvě koncovky (takže nic pro chudáky co na to nemaj se konat nebude) (V6 motor bude též
)
cacabyngs: tak to zkus nandat a nastartovat se středovým tlumičem a pak bez něj a dej vědět...


cacabyngs: tak to zkus nandat a nastartovat se středovým tlumičem a pak bez něj a dej vědět...
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Výfuk z motorky na auto.
a nebo ho tam mám nechat?
Re: Výfuk z motorky na auto.
no ja právě svařovat neumím a ani svářečku doma nemám spíš to potřebuju vědět na jistotu 

Re: Výfuk z motorky na auto.
áááále svařovat umí každej kdyby jsi to zkusil zjistil by jsi že na tom vůbec nic není
jinak ve tvém případě bych to nejdříve zkusil na verzi se středákem pak verzi bez středáku
zajeď kamkolik do auto dílny tam ti to za láhvinku něčeho dobrýho svařej na počkání
hlavně nechoď do autorizovaných dílen tam by jsi jim musel dovést nejmíň sud 




Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Výfuk z motorky na auto.
ok ok pokusím se 
