Tak Mini to děla taky.hattori_hanzo píše:No Fiat 500L, 500X ani 500XL to rozhodně nejsou a nebudou...Normální 500 je jinak hezký auto, ale dělat z toho řadu modelů od miniauta po dodávku s valníkem imho nebyl moc dobrej nápad.
Tak proč né Fiat?
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Tak Mini to děla taky.hattori_hanzo píše:No Fiat 500L, 500X ani 500XL to rozhodně nejsou a nebudou...Normální 500 je jinak hezký auto, ale dělat z toho řadu modelů od miniauta po dodávku s valníkem imho nebyl moc dobrej nápad.
A kupujou to lidi? Kupujou. Kupujou jich hodně? Kupujou. Vydělávají? Vydělávají. Mají tedy důvod měnit nastavenou strategii? Nemají. Jednoduchá matematika.SubTera píše:M: ale je to maly a bez akcnich paketu nesmyslne predrazeny, nicmene na tohle Skodovka vsazi, auto cenikove predrazi a pak vydava jen akcni paket za druhym, aby zakaznik ziskal pocit, jak dobre to v akci koupil...nicmene za stale vyssi cenu, nez by se k takovymu povozu hodilo, vzhledem k tomu, ze Rapid opet bude sdilet spoustu dilu s jinymi koncernovymi vozy a vyvojove se nejedna o zadny prevrat, spis o navrat...
Neprodává, ale podle vyjádření Fiatu o modelový ofenzivě č.2174 bude. To co jsem psal nebyl vtip, skutečně by ve finále měla bejt 500, 500L, 500L Trekking, 500X a 500XL(ta možná s jiným názvem, ale původ je jasnej). A ano, 500 a Cooper jsou sice zařazený ve stejný třídě, ale tím to opravdu končí. A to mi musí potvrdit každej, kdo někdy obě auta řídil. Vždyť třeba i BMW 1, Škoda Octavia a Dacia Logan jsou ve stejný třídě. Řekl by jsi ale že "zájemce o nižší střední třídu" si vedle sebe bude někdy dávat vedle sebe na porovnání ke koupi tyhle konkrétní auta? Já myslím že asi ne.TomasUL píše:Ten XL se tady snad ani neprodává. To je hnus.
Ale myslím, že by to mohlo být takhle Mini Cooper Vs. Fiat 500 a Mini Cooper Clubman Vs. Fiat 500L.
Nebavím se tu o ceně, o použitý technice.
Jenom třeba o zařazení do automob. třídy. To už by šlo, ne?
Neznám, ale i tak bych si troufám bez obav tvrdit že půjde o velmi dobře prodávaný auto i v soukromým sektoru. Poměrně jasně to naznačujou prodeje Octavie mimo ČR. Levný modely budou v budoucnu patřit k základním pilířům(skoro) všech automobilek a kdo s nima začne teď, ten z toho bude hodně těžit. Stačí se podívat třeba na Renault s jeho Thalií(sic hnusnou), Fluencem a celou Dacií.SubTera píše:...
No já bych se možná hádal..... u Kadetta bylo 31 edic pro Německo... a pak byly nějaké edice pro Švýcarsko, Velkou Británii, Francii...maRkus píše:nejvic edici mela felicie a trojka golf
Fiat? Mám pocit že ten je sám v červenejchBIGPAPA píše:to jo mohl by ho koupit fiatJardafox píše:zato saaby by někdo mohl zachránit
Rozdíl je v tom, že Citroen na tom měl a má založenou filosofii značkypufko píše:Nie som zrovna koncernista ale táto posledná generácia Toleda voči tej predošlej teda vyzerá skôr luxusne.
Platí staré známe, niekedy je lepšie sa držať zaužívaných trendov ako sa vybrať vlastnou cestou, opálil sa na tom Citroen a v Seate na to prišli teraz...
Nechci se do ničeho, pouštět nicměně myslím, že máš na Fiat kritičtější a více dehonestující názor než samotné BMW, protože BMW, PSA a Fiat vyvinuli společně tu 1.6 Turbo, která bije jak v PSA autech, Fiatech tak i v samotném Mini...hattori_hanzo píše:Mini alespoň navrhuje proporčně koukatelný auta. Resp. staví svoje SUV na podvozcích určenejch pro SUV a malý auta na podvozcích pro malý auta. Navíc jsou to moderní podvozky navržený a postavený dle jejich potřeba a požadavků a ne skoro 10 let stará překopaná Panda. Přece jenom možnosti investic do platforem Mini jsou s BMW za zády trochu jiný než Fiatu, kterej finančně už asi tak 15 let reje držkou v zemi. Navíc se ani jedním modelem nejedná o přímý konkurenty, takže je tohle srovnání trochu mimo.
Tohle taky není moc fér...hattori_hanzo píše:Fiat staví pět aut na jednom podvozku a Mini pět aut na pěti podvozcích a že to podle toho taky vypadá.
Vždyť se klidně pusťme. Mluvme, pišme, diskutujme...Vždyť je to forum a chodíme sem proto, že máme rádi auta a chceme o nich mluvit.Sova píše:Nechci se do ničeho, pouštět nicměně myslím, že máš na Fiat kritičtější a více dehonestující názor než samotné BMW, protože BMW, PSA a Fiat vyvinuli společně tu 1.6 Turbo, která bije jak v PSA autech, Fiatech tak i v samotném Mini...
Mini je regulérní automobilka která patří BMW. Mají vlastní vývoj, designéry, vedení, továrny, motorárny... a jsou zodpovědní za svojí vlastní životaschopnost. To že s BMW sdílí, resp. využívají jejich komponenty je normální a logický a dělají to tak skoro všichni. Fiat nebo Lancia s Chryslerem sdílí celý modely od gum po anténu, tak proč by Mini nemohlo motory nebo komponenty? A že jsou možnosti BMW jinde než možnosti Fiatu? To je pravda, ale kdo za to Fiatu může že jsou v takový prdeli? Mini ani BMW to určitě není. Na začátku stáli jak BMW tak Fiat na tý stejný startovní čáře.Sova píše:Tohle taky není moc fér...
Nevím jak si to myslel, ale Mini žádný auta nestaví...Mini je brand BMW, tudíž BMW staví Mini. možnosti BMW jsou asi někde jinde než Fiatu...
Taky jsem psal skoro.BIGPAPA píše:Hattori myslím, že Ferrari, Maserati, Alfa fungujou vcelku dobře nebo se pletu?
Z čeho by taky třeba taková Alfa měla fungovat? Z MiTa a Giulietty? To asi těžko... Obzvlášť když místo toho, aby dělali rozumný věci jako třeba 5d MiTo nebo nějakej rozumnej sedan/kombík, jako třeba nástupce 159 nebo 166 o kterejch mluví tak dlouho, že jiný automobilky za tu dobu stihly otočit pomalu tři generace svejch aut, tak cpou prachy do píčovin typu 4C. Což samozřejmě netvrdím že je špatně a budu moc rád když je budu na silnicích potkávat, ale takový věci můžou dělat až v momentě kdy jim budou vydělávat prachy ty masový modely. Auto kterýho se prodá "pár" kusů ročně je z hnoje nevytáhne. Stačí se podívat na ukázkovej úspěch koncernu HyuKia - napadlo by před 10-15 rokama že budou dělat kupé s V8 a zadním náhonem? Asi těžko, ale i oni se k němu museli dostat přes mraky prodanejch Ceedů a i30.Dnes Chrysler vydělává a platí dluhy za Fiat. Celá skupina sice ohlásila, že za tři čtvrtiny letoška vykazuje zisk, ale jen díky Američanům.
Je fajn, že jsi informovanej. Prodavačem už naštěstí nejsem, přesto mám ke značce blízko, to nepopírám. Na druhou stranu se ale snažím udržet odstup a nebýt zarytým fanatikem. I přes to si ale myslím, že srovnání s Thalií není v pořádku. Jasně, za 150kkč dostaneš "nový" "auto", ale nový to je maximálně datem výroby a auto to připomíná jen vzdáleně. Krom toho zůstatková hodnota už jen po třech letech je na úrovni Felicie. Netvrdím, že Rapid je všespasitelný auto a s cenovou politikou ŠA taky úplně nesouhlasím, ale rozhodně bych to auto nezatracoval.SubTera píše:Kane13: jsi typickym prodavacem Skodovek. Ano, Thalie je sice levna na vyrobu diky materialum, nicmene jak vis, i prvni Thalie stale jezdi a Thalie je dle me auto, neopovrhuju jim jen proto, ze stoji 150tKc. Ano, Rapida znam pomerne dobre, mam neco spolecneho s jednim salonem. A o prezentaci Rapida ve Splitu taky leccos vim
sry, ale presne tohle plati i pro Rapida, ten je stejne jako Thalie postaveny z dilu zapomenutych v koute tovarny (nadsazka, nicmene o stejnosti dilu pouzivanych napric znackou jsem jiz psal)...ano, Thalie asi neni primy konkurent, ale jen o neco mensi auto nez Rapid stoji polovinu a to uz sakra stoji za prehodnoceni vzhledem k tomu, ze v teto kategorii aut muze mit kupujici tezko nejake ambice na svuj povoz. Svoje spojitosti tu ventilovat nechci, takze pripadne pres SZKane13 píše:ale nový to je maximálně datem výroby