Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Starlet »

Čerpadlo je ok - nafta byla natlačená všude a jeho jednotka komunikuje a nevykazuje žádnou chybu...
Čidlo teploty udělá takovejhle bordel??
Váha vzduchu se mi nezdá, ale můžu to zkusit...

Co dál?? :lol:
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

přihlaš se na Astra G forum tam jsou větší borci na zafiry 8)

a co se týče čidla teploty tak mě to dělalo, že auto nejdřív chytlo na 3 hrnky a než se rozeběhlo tak se skoro udusilo, pěkně vyskočila spotřeba protože jednotka si myslela, že je auto pořád studený 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Starlet »

Astra G forum nemám rád, ale budiž 8)
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Lidi kdo umíte shánět díly. Sháním pro tátu na merivu 2004 1,7cdti 74kw vnitřní prachovku na pravou poloosu. Nikdy v náhradách jí kámoš nesehnal a za origo opláckou dávat 1300? To se nám fakt moc nechce :shock: :roll: Umíte někdo splašit???
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

sz 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

pozdě :lol:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

zkusím vám nastínit můj problém.. měl jsem Astru 2.0 16V C20XE M2.5.. jednoho dne jsem ji nenastartoval.. měnilo se všechno možné.. nic nepomohlo, jednou chytla.. měla volnoběh 3tis.. kuřilo to jak sviňa.. vypnul jsem to a už zase nic.. nakonec to dopadlo tak, že jsem ten motor dal do jiné karoserie s elektronikou M2.8 a motor chytnul na první brnknutí.. pak jsem si ten motor i s tou elektronikou dal do té bílé.. ale vzhledem k tomu, že mi odešly 2 zapalovací moduly, jsem se rozhodl ten motor dát do originálu na M2.5 elektroniku.. tudiž vrátit rozdělovač.. po 4 dnech čarování jsem to stejně nakonec nerozchodil.. stejný scénář jako v původní karoserii.. při startu neháže jiskru.. musím šlapat po plynu, pak to záhadně chytne a běží chviličku na nepravidelný chod, než se to přechlastá a zdechne.. podotýkám že elektronika je úplně z jiného auta.. a díly jako váha, rozdělovač a jednotky jsme měnili ještě z Kadetta.. nic, pořád stejný problém.. :roll: :roll: může mi tohle někdo vysvětlit??? Tak já zas vemu.. přehodím to zpět na M2.8, koupím nový modul zapalování a bude to lítat jak je*lé :shock: :shock: :? :?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

a kabelaz ..?? tu si druhu neskusal ...ci ??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ta je právě z té červenobíle astry co jsem tu ukazoval.. normálně to nedávno jezdilo :( to mi říkej, že jsem měl dva špatné svazky.. a dělalo to úplně stejnou chybu :nono: :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

aha...

akurat keby si sa bol skorej ozval..
tak zapalovaci modul ide napasovat z Daewoo ...
takmer Plug'n'Play.. ..
prepinuje sa jeden konektor... a frcii to....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

potenciometr škrtící klapky jsi taky vyměnil za M2.5?
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

keby len potenciometer...
cidlo teploty moze byt ine... (pri nizkych teplotach to je kur\/a rozdiel)

a vlastne sme sa onehda s pet007 pri nastavovani VEMSu zhodli, ze aj cidla na kluke su "trosku" ine...
(jak som tak pidil ,ze preco, tak je to rozdielna konstrukcia vo vnutry)

v kazdom pripade, viem jak tam napasovat iny modul, ktory nema taku poruchovost....(a je za facku)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

JRD> člověče.. a víš, že já mám i to čidlo teploty vyměněné z M2.5 :oops: napiš mi s tím modulem do SZ když tak prosím 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

http://www.youtube.com/watch?v=nWZi9HDq ... eCm9aPn-rA" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

slyšel už někdo o převodovce F20 se zvýšenou svorností?? údajně se dávaly do některých Caliber
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od gsi22 »

Lukine taky jsme viděl na bazošu ten inzerát, ale tohle slyším poprvé psal ti něco konkrétního ten prodávající ? :wink:
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

co má společnýho převodovka se svorností :? :?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

to, že se asi do určitých modelů ten svorný diferák montoval :? kdo by ho z převodovky za pár korun vyndávál, aby si ho dal do svoji :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

zase tak podrobne nevim kde se nachází diferenciál takže je tedy v převodovce?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

pokud si ho zrovna nevezeš z pošty na sedadle u spolujezdce, tak je v převodovce no :D :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Mám dotaz na znalce Opelů. Nevíte, jestli by šla nasadit hlava X14XE na blok X14SZ? Tak nějak nevím, jak to zjistit, každý mi říká něco jiného :D

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Už je večer, tzn že je tu více lidí, tak jenom aktualizuju můj dotaz z rána, snad to nevadí :)

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

bloky by měly být stejný ,měl bych ale strach,že se potkají ventily XEčka s písty SZtka, XE by mělo mít na pístech prolisy kvůli ventilům. zkus to a uvidíš :)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

urcite vymenit i pisty...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Děkuju vám. U mirase jsem se trochu informoval. Ještě je tam pár neznámých(rozvody, mazací kanálek), tak uvidím, jestli mi s tím někdo neporadí. Zrovna takové možnosti nemám, abych si to jen tak vyzkoušel :D

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

vsechno se da kdyz mas penize... proste zacni a ono to nejak dopadne... :-) i rozvodove kolo se da nechat vyrobit ;-) a mazani na bloku prefrezovat :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

našel jsem nějaký ten obrázek ohledně té hlavy(strašná kvalita,ale nic lepšího jsem nenašel),dosedací plochy vypadají stejně,ty menší vodní kanály v hlavě bych nějak neřešil,... na obrázcích jsou vyznačené ty mazací kanálky(červeně). na XE je vidět mazací kanálek,který vede k šroubu pro utažení hlavy,olej proudí právě kolem tohoto šroubu,kde je udělaný kanálek pro rozvod oleje do hlavy. jen se musí profrézovat ,jak psal Juraj (žlutá šipka)
Přílohy
x.JPG
x.JPG (62.92 KiB) Zobrazeno 1289 x
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Hoši má cenu se o tom vůbec dál bavit?? Než do bloku dávát písty z jiného motoru, frézovat kanálek na hlavě a vymýšlet další šílenosti tak, aby to bylo vůbec dobré.. tak bych ten X16XE tam dal raději celý 8) 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

taky bych to tak udělal, ale bylo by to moc jednoduchý :D
Opel Astra F C20XE

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

X16XE nebrat 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“