http://rtugroup.com/animation" onclick="window.open(this.href);return false;
podle tohoto, je tlak turba 2,8 bar, to už by virová trubice mohla makat, jen nevím jestli až na - 20
Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru
si pozri aj hodnoty ostatnych teplot.. a zistis, ze su to blbosti...
jedine co ja osobne zatial neviem, je samotna konstrukcia toho sania...
jedine co ja osobne zatial neviem, je samotna konstrukcia toho sania...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru
jak tak je vidět na tom jejich videu celé kouzlo se bude schovávat uvnitř sání a v sacím truktu uvnitř hlavy válců a svoje bude nejspíš hrát i tlak paliva pod kterým je vstřikován.Písty nevypadají že by měli nějaký zvláštní tvar.
Řešení bude asi naprosto jednoduché ale vše je evidentně náročné na materiál....
Řešení bude asi naprosto jednoduché ale vše je evidentně náročné na materiál....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru
a to je dovod, preco mu ziadna automobilka neda tych 300melonov..Krosmen píše:ale vše je evidentně náročné na materiál....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/