Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od kentoya »

http://rtugroup.com/animation" onclick="window.open(this.href);return false;

podle tohoto, je tlak turba 2,8 bar, to už by virová trubice mohla makat, jen nevím jestli až na - 20
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

si pozri aj hodnoty ostatnych teplot.. a zistis, ze su to blbosti...

jedine co ja osobne zatial neviem, je samotna konstrukcia toho sania...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od Krosmen »

jak tak je vidět na tom jejich videu celé kouzlo se bude schovávat uvnitř sání a v sacím truktu uvnitř hlavy válců a svoje bude nejspíš hrát i tlak paliva pod kterým je vstřikován.Písty nevypadají že by měli nějaký zvláštní tvar.
Řešení bude asi naprosto jednoduché ale vše je evidentně náročné na materiál....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv teploty nasávané smesi a práci motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

Krosmen píše:ale vše je evidentně náročné na materiál....
a to je dovod, preco mu ziadna automobilka neda tych 300melonov..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“