Tunynk

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

ja bych se na ty rozpery panove fakt vysral... nejprve si provarte komplet karoserii a pak az delejte neco takovehoto ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Tiger.s »

No ono jde o to že pokud nestavíš vyloženě závodní speciál tak provařování kastle je až nesmyslně drahý . To je jednoduší tam dát ty rozpěry.
Pokd stavíš speciál okruhy,vrchy atd tak samozřejmě provaření karoserie je důležitý a hl. taj jí vystužíš rámem kde potom takovýhle rozpěrky jsou kničemu.
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Tunynk

Příspěvek od lukin66 »

tak u kadetta je to nutnost ta spodní,protože ty ramena drží jenom šroubem do kastle
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

budu se uz ponekolikate opakovat ale uvedomujete si ze rozperama se kteryma nikdo kdo navrhoval karoserii nepocital totalne zmenite deformacni zony kastle takze misto aby se sila prenasela do spevnenych mist k tomu urcenych bude se prenaset jinam kde na to nejsou mista stavena a nebude to delat dobrotu?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Tiger.s »

Juraj samozřejmě že stim nikdo nepočítal ale když máš železnou rozpěru tak je to znát . Vyděl jsem hááldu bouranejch aut na čumák i dost a všichni žijou. Samo když tě někdo napálí na bok tak je po autě totál no .
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

kastle se krouti i pri beznem provozu ;-) osobne si proste myslim ze kdo dela auto od zakladu tak provarit kastli je to nejmensi :-) a kdo jen trochu upravuje serii tak to je pro nej stejne zbytecne :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Tunynk

Příspěvek od gsi22 »

Kdyby někdo potřeboval odlehčit setrváky či vyrobit odlehčené řemenice-ičky tak http://b3kovo.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Konkrétně na C20XE: ozubené řemenice zhruba 2000 až 2500 za kus včetně vyvážení.
odlehčení setrvačníku a vyvážení 2500.-
elox řemenice - 250.- kč/ks
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Lukin_GSi »

O kolik Ti ještě odlehčí setrvák z redtopu?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Tunynk

Příspěvek od gsi22 »

No to mi právě nenapsali ....
Přílohy
setrvaky.JPG
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Tunynk

Příspěvek od xciba »

tam asi napisu o kolik umej stahnout ten muj co ma tech 15kg:D
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Lukin_GSi »

on už je právě hodně tenký.. lehčí se dá řešit leda výměnou za děrovaný
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Tunynk

Příspěvek od gsi22 »

Seriovej na 3,7Kg

http://www.turbosport.co.uk/showthread. ... d-flywheel" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Tunynk

Příspěvek od xciba »

jak je to pak se spojkou? netrpi pak neco vic?
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

jůůůů tady bude ale tjúningářů bez nohou :-D :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Tunynk

Příspěvek od gsi22 »

Jo Juraji to je pravda, slyšel jsem že pár týpkům se to syplo....
Tady něco z GSifora: Ke konci článku se zminuje i o setrvačníku.

O boze, -0.5mm na XE hlave, ufff jak uz tady nekdo rekl, to neni Skodovka, ach jo. Tydle motory se daj dostat na 200PS se seriovou hlavou, ale na to se jde jinak, a to proste za vyssima otackama, jinak se z atmo motoru nedostane vic. Tak to proste je. Takze odlehcit vse co jde (idealne kovane ojnice + nejake kloudne ojnicni srouby, ARP napr.) dale vyhodit hydralucike zdvihatka, misto nich pevne (pac hydra snesou mac tak 7800-7900 a to jeste nejaka zanovni) a samozremje k tomu nejakou idelani otevrenou ECU, vetsi ventily, vacky. Pak neni problem bezpecne tocit kolem 8000-8500RPM a tam se pak uz da dostat pres tech 200PS. S takle snizenou hlavou a pak nejakym cipem s posunutym omezovacem nekde na 7900rpm si ventily musej klepnout (urcite tam nebudou novy pruziny a hydrostely), na to dam ruku do ohne.....A pri pomysleni, ze tocim 8500RPM s nejakym starym sesoustruzenym litinovym setrvakem........nedavno v Italii zemrel jenden clovek, kdyz se mu v zavodni X19ce rozletel setrvak... Jinak kdyz odlehcovat, tak radeji takle nejak (ocelovy setrvak pro c20LET, vaha 4.8kg)

Taky jsme o tom hodně bádal každej si hájí svoji pravdu a co člověk to názor.... Proto to sem házím at se rozjede debata a každej k tomu řekne svoje.
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Tunynk

Příspěvek od gsi22 »

m.artty píše:Spodní a horní rozpěra Mattig na Kadetta. Myslím si, že ta spodní by mohla mít nějakej přínos. Jen tato konkrétní je na tom už dost bídně, takže podle ní asi nechám vyrobit novou.

Obrázek
Tohle by mohla být ona http://www.highperformanceparts.cz/rozp ... si16v.6677" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

do jakehokoli serie setrvaku rozhodne nesahejte ;-) za 1 snizovani hmotnosti na obvody je uplne k niemu a na stredu hrozi roztrzeni ;-) lepsi se koupit setrvacnik vyrobeny pro vas motor napriklad z duralu atd...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od m.artty »

gsi22: Jo, to je ona...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

vam ji vyrobim za 500 :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Tunynk

Příspěvek od xciba »

parada to jsem chtel slyset:) 8) radsi koupit jinej nez se vrhat do puvodniho :potlesk:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od m.artty »

Juraj píše:vam ji vyrobim za 500 :-D
Já plánuju, že si jí nechám vyrobit popřípadě i vyrobím. Vzhledem k tomu, že se mám od čeho odrazit, tak s tím nebude problém :D Podle mě i ta z toho schopu je kopie, kdyby to byla původní Mattigácká, tak to tam nejspíš bude zmíněno (tím neříkám, že by měla být nějak horší a že co má razítko firmy je nepřekonatelný).
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

jen pro představu co to umí...




tady letel dopredu protoze hondy se toci obracene... u vas pujde primo do kabiny primo na ridice.


EDIT: hozeno lepsi video..
Naposledy upravil(a) Juraj dne 05 led 2013 17:57, celkem upraveno 1 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Lukin_GSi »

Točit XEčko 8500-9000tis mi příjde jako naprostý nesmysl.. Aby max. výkon byl v takových otáčkách, od spodu to vůbec nepojede.. k čemu to bude? Já s M2.8 řadím 6-6.500 max. Výkon se stejně nejlépe ladí váhou auta.. Juraj by o tom určitě mohl povykládat :-)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od m.artty »

Když už jsme u toho, kolik váží setrvák z C20NE a jde tam z C20XE? Měnit to nejspíš nebudu, jen abych měl přehled :D
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Tunynk

Příspěvek od Juraj »

ja jsme momentalne na vaze 550kg s interierem a motor zatim 120ps s max 9tis RPM.. (stale 1.2 16V) pripravenou mam 1.6 turbo s vykonem mezi 250 a 300ps
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Lukin_GSi »

m.artty> výrobců na takovou rozpěru bude hafo.. určitě i wiechers apod 8) Pokud to je ocel a není to JOM z AL, tak je to v pohodě 8) Doma půjde vyrobit bez problémů.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Lukin_GSi »

s výkonem 120ps a váhou 550kg bys mě asi hodně trápil.. se stejnou váhou a výkonem 300ps bych byl divák :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od m.artty »

Ono na ní nic není, je to v podstatě kus trubky a kousky plechu :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od Lukin_GSi »

takové úpravy za ty prachy jsou asi zbytečné.. rozdíl +20ps bude asi takový.. jako když se shodí klíňák na altík a servo 8) To pak jede jak jiné auto :?:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunynk

Příspěvek od qpc »

Lukin_GSi píše:s výkonem 120ps a váhou 550kg bys mě asi hodně trápil.. se stejnou váhou a výkonem 300ps bych byl divák :D

při té váze a výkonu k těm 300Hp bych se bál stability takového auta.Těžiště vysoko,motor vpředu... no nevim..
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“