
Tunynk
Re: Tunynk
ja bych se na ty rozpery panove fakt vysral... nejprve si provarte komplet karoserii a pak az delejte neco takovehoto 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
No ono jde o to že pokud nestavíš vyloženě závodní speciál tak provařování kastle je až nesmyslně drahý . To je jednoduší tam dát ty rozpěry.
Pokd stavíš speciál okruhy,vrchy atd tak samozřejmě provaření karoserie je důležitý a hl. taj jí vystužíš rámem kde potom takovýhle rozpěrky jsou kničemu.
Pokd stavíš speciál okruhy,vrchy atd tak samozřejmě provaření karoserie je důležitý a hl. taj jí vystužíš rámem kde potom takovýhle rozpěrky jsou kničemu.
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát
)
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Tunynk
tak u kadetta je to nutnost ta spodní,protože ty ramena drží jenom šroubem do kastle
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: Tunynk
budu se uz ponekolikate opakovat ale uvedomujete si ze rozperama se kteryma nikdo kdo navrhoval karoserii nepocital totalne zmenite deformacni zony kastle takze misto aby se sila prenasela do spevnenych mist k tomu urcenych bude se prenaset jinam kde na to nejsou mista stavena a nebude to delat dobrotu?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
Juraj samozřejmě že stim nikdo nepočítal ale když máš železnou rozpěru tak je to znát . Vyděl jsem hááldu bouranejch aut na čumák i dost a všichni žijou. Samo když tě někdo napálí na bok tak je po autě totál no .
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát
)
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Tunynk
kastle se krouti i pri beznem provozu
osobne si proste myslim ze kdo dela auto od zakladu tak provarit kastli je to nejmensi
a kdo jen trochu upravuje serii tak to je pro nej stejne zbytecne 



Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
Kdyby někdo potřeboval odlehčit setrváky či vyrobit odlehčené řemenice-ičky tak http://b3kovo.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Konkrétně na C20XE: ozubené řemenice zhruba 2000 až 2500 za kus včetně vyvážení.
odlehčení setrvačníku a vyvážení 2500.-
elox řemenice - 250.- kč/ks
Konkrétně na C20XE: ozubené řemenice zhruba 2000 až 2500 za kus včetně vyvážení.
odlehčení setrvačníku a vyvážení 2500.-
elox řemenice - 250.- kč/ks
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
O kolik Ti ještě odlehčí setrvák z redtopu?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Tunynk
No to mi právě nenapsali ....
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
tam asi napisu o kolik umej stahnout ten muj co ma tech 15kg:D
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Tunynk
on už je právě hodně tenký.. lehčí se dá řešit leda výměnou za děrovaný
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Tunynk
Seriovej na 3,7Kg
http://www.turbosport.co.uk/showthread. ... d-flywheel" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.turbosport.co.uk/showthread. ... d-flywheel" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
jak je to pak se spojkou? netrpi pak neco vic?
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Tunynk
jůůůů tady bude ale tjúningářů bez nohou



Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
Jo Juraji to je pravda, slyšel jsem že pár týpkům se to syplo....
Tady něco z GSifora: Ke konci článku se zminuje i o setrvačníku.
O boze, -0.5mm na XE hlave, ufff jak uz tady nekdo rekl, to neni Skodovka, ach jo. Tydle motory se daj dostat na 200PS se seriovou hlavou, ale na to se jde jinak, a to proste za vyssima otackama, jinak se z atmo motoru nedostane vic. Tak to proste je. Takze odlehcit vse co jde (idealne kovane ojnice + nejake kloudne ojnicni srouby, ARP napr.) dale vyhodit hydralucike zdvihatka, misto nich pevne (pac hydra snesou mac tak 7800-7900 a to jeste nejaka zanovni) a samozremje k tomu nejakou idelani otevrenou ECU, vetsi ventily, vacky. Pak neni problem bezpecne tocit kolem 8000-8500RPM a tam se pak uz da dostat pres tech 200PS. S takle snizenou hlavou a pak nejakym cipem s posunutym omezovacem nekde na 7900rpm si ventily musej klepnout (urcite tam nebudou novy pruziny a hydrostely), na to dam ruku do ohne.....A pri pomysleni, ze tocim 8500RPM s nejakym starym sesoustruzenym litinovym setrvakem........nedavno v Italii zemrel jenden clovek, kdyz se mu v zavodni X19ce rozletel setrvak... Jinak kdyz odlehcovat, tak radeji takle nejak (ocelovy setrvak pro c20LET, vaha 4.8kg)
Taky jsme o tom hodně bádal každej si hájí svoji pravdu a co člověk to názor.... Proto to sem házím at se rozjede debata a každej k tomu řekne svoje.
Tady něco z GSifora: Ke konci článku se zminuje i o setrvačníku.
O boze, -0.5mm na XE hlave, ufff jak uz tady nekdo rekl, to neni Skodovka, ach jo. Tydle motory se daj dostat na 200PS se seriovou hlavou, ale na to se jde jinak, a to proste za vyssima otackama, jinak se z atmo motoru nedostane vic. Tak to proste je. Takze odlehcit vse co jde (idealne kovane ojnice + nejake kloudne ojnicni srouby, ARP napr.) dale vyhodit hydralucike zdvihatka, misto nich pevne (pac hydra snesou mac tak 7800-7900 a to jeste nejaka zanovni) a samozremje k tomu nejakou idelani otevrenou ECU, vetsi ventily, vacky. Pak neni problem bezpecne tocit kolem 8000-8500RPM a tam se pak uz da dostat pres tech 200PS. S takle snizenou hlavou a pak nejakym cipem s posunutym omezovacem nekde na 7900rpm si ventily musej klepnout (urcite tam nebudou novy pruziny a hydrostely), na to dam ruku do ohne.....A pri pomysleni, ze tocim 8500RPM s nejakym starym sesoustruzenym litinovym setrvakem........nedavno v Italii zemrel jenden clovek, kdyz se mu v zavodni X19ce rozletel setrvak... Jinak kdyz odlehcovat, tak radeji takle nejak (ocelovy setrvak pro c20LET, vaha 4.8kg)
Taky jsme o tom hodně bádal každej si hájí svoji pravdu a co člověk to názor.... Proto to sem házím at se rozjede debata a každej k tomu řekne svoje.
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
Tohle by mohla být ona http://www.highperformanceparts.cz/rozp ... si16v.6677" onclick="window.open(this.href);return false;m.artty píše:Spodní a horní rozpěra Mattig na Kadetta. Myslím si, že ta spodní by mohla mít nějakej přínos. Jen tato konkrétní je na tom už dost bídně, takže podle ní asi nechám vyrobit novou.
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
do jakehokoli serie setrvaku rozhodne nesahejte
za 1 snizovani hmotnosti na obvody je uplne k niemu a na stredu hrozi roztrzeni
lepsi se koupit setrvacnik vyrobeny pro vas motor napriklad z duralu atd...


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
gsi22: Jo, to je ona...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Tunynk
vam ji vyrobim za 500 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
parada to jsem chtel slyset:)
radsi koupit jinej nez se vrhat do puvodniho 


Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
Já plánuju, že si jí nechám vyrobit popřípadě i vyrobím. Vzhledem k tomu, že se mám od čeho odrazit, tak s tím nebude problémJuraj píše:vam ji vyrobim za 500

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Tunynk
jen pro představu co to umí...
tady letel dopredu protoze hondy se toci obracene... u vas pujde primo do kabiny primo na ridice.
EDIT: hozeno lepsi video..
tady letel dopredu protoze hondy se toci obracene... u vas pujde primo do kabiny primo na ridice.
EDIT: hozeno lepsi video..
Naposledy upravil(a) Juraj dne 05 led 2013 17:57, celkem upraveno 1 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
Točit XEčko 8500-9000tis mi příjde jako naprostý nesmysl.. Aby max. výkon byl v takových otáčkách, od spodu to vůbec nepojede.. k čemu to bude? Já s M2.8 řadím 6-6.500 max. Výkon se stejně nejlépe ladí váhou auta.. Juraj by o tom určitě mohl povykládat 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
Když už jsme u toho, kolik váží setrvák z C20NE a jde tam z C20XE? Měnit to nejspíš nebudu, jen abych měl přehled 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Tunynk
ja jsme momentalne na vaze 550kg s interierem a motor zatim 120ps s max 9tis RPM.. (stale 1.2 16V) pripravenou mam 1.6 turbo s vykonem mezi 250 a 300ps
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
m.artty> výrobců na takovou rozpěru bude hafo.. určitě i wiechers apod
Pokud to je ocel a není to JOM z AL, tak je to v pohodě
Doma půjde vyrobit bez problémů.


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Tunynk
s výkonem 120ps a váhou 550kg bys mě asi hodně trápil.. se stejnou váhou a výkonem 300ps bych byl divák 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
Ono na ní nic není, je to v podstatě kus trubky a kousky plechu 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Tunynk
takové úpravy za ty prachy jsou asi zbytečné.. rozdíl +20ps bude asi takový.. jako když se shodí klíňák na altík a servo
To pak jede jak jiné auto 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Tunynk
Lukin_GSi píše:s výkonem 120ps a váhou 550kg bys mě asi hodně trápil.. se stejnou váhou a výkonem 300ps bych byl divák
při té váze a výkonu k těm 300Hp bych se bál stability takového auta.Těžiště vysoko,motor vpředu... no nevim..
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)