BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od blázen »

kentoya píše:
blázen píše:a určtě to čínský turbo na těch kluzných ložiskách zvládne tak velký boost,jako to na těch kuličkách.
ano zvládne
Jak dlouho?
Pokud se nepletu ta garret nevyrábí naprosto identicke turba jen stim , že jedno ma kuličkové a jedno kluzné ložisko. V to nacházím ten finální rozdíl
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Fifi »

Juraj píše:taky si nemylsim ze s hodnotama u ciny vs gareta bude rozdil... ale druha vec proc bych cinu nekoupil je to jak dlouho to vydrzi ;-)
Když ji jako novou, nejetou necháš vyvážit, tak si myslím, že nebude problém...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kentoya »

blázen píše:
kentoya píše:
blázen píše:a určtě to čínský turbo na těch kluzných ložiskách zvládne tak velký boost,jako to na těch kuličkách.
ano zvládne
Jak dlouho?
Pokud se nepletu ta garret nevyrábí naprosto identicke turba jen stim , že jedno ma kuličkové a jedno kluzné ložisko. V to nacházím ten finální rozdíl
to kluzné vydrží déle, než kuličkové
ještě nějaký dotaz?
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kony5 »

Krosmen píše:jojo přesně tak...používám čínské kopie GT2871R jen s tím rozdílem že jsou na kluzných ložiskách a výsledný výkon je stejný jen náběh kluzného turba není tak razantní a pro mě uživatelsky přijatelnější ....
na kolik to výjde tohle turbo z chiny?
dík

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od blázen »

kentoya píše:
to kluzné vydrží déle, než kuličkové
ještě nějaký dotaz?
ano,jak pak mám rozumět tomuto,pak by výrobce lhal.

The GT designation refers to Garrett's state-of-the-art turbocharger line. GT-series turbos use redesigned bearing systems and modern compressor/turbine aerodynamics. These new compressor and turbine wheels represent huge efficiency improvements over the old T2, T3, T3/T4, T04 products. The net result is increased durability, higher boost, and more engine power over the older T-series product line.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Krosmen »

zatím neodešlo ani jedno za ty tři roky a myslím že jich bude tak ke dvaceti co sem je montoval s různými setupy na různé motory s různými výkony.jako jedinou "nevýhodu" vidím pomalejší nástup a tím i nutnost si více hrát s plynem ale u auta které původně má 220PS a s tímhle turbem o sto víc mi to nikdy nepřišlo jako škodlivá věc,s GT turbem byl nástup tak razantní že se nedalo dobře korigovat na první tři stupně přísun výkonu.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kentoya »

blázen píše:
kentoya píše:
to kluzné vydrží déle, než kuličkové
ještě nějaký dotaz?
ano,jak pak mám rozumět tomuto,pak by výrobce lhal.

The GT designation refers to Garrett's state-of-the-art turbocharger line. GT-series turbos use redesigned bearing systems and modern compressor/turbine aerodynamics. These new compressor and turbine wheels represent huge efficiency improvements over the old T2, T3, T3/T4, T04 products. The net result is increased durability, higher boost, and more engine power over the older T-series product line.
tomu rozuměj tak, že já se bavím o voze a ty o koze
a v tom že kuličková vydrží více, výrobce záměrně uvádí lidi v omyl, je to napsáno že vydrží více, ale ne že vydrží déle, jako není jasně psána životnost, chce se to naučit číst mezi řádky, a mít trošku zkušeností s životností turbín a vůbec ze strojařiny znát rozdíl mezi kluzným a kuličkovým uložením, jeho výhody při jakém použití, teplotě a tak

ale vidím že máš extrémní touhu ukázat že jsi v tomhle ohledu chytřejší, tak si znovu přečti co jsem psal na začátku a OPAKUJI pokud je stejná turbínová mapa je to šumák a je to stejné, už nevím jak to napsat, je to to samé, jako když mám úsečku o délce 6cm, a druhou také 6cm, jsou prostě stejné, jestliže je jednou 2+2 čtyři, tak i podruhé, nebo dokonce i potřetí a tipnul bych že i počtvrté, ale pokud máš pocit, že popáté vyjde něco jiného, klidně ještě odepiš, já to už vzdávám
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

kentoya píše:tomu rozuměj tak, že já se bavím o voze a ty o koze
a v tom že kuličková vydrží více, výrobce záměrně uvádí lidi v omyl, je to napsáno že vydrží více, ale ne že vydrží déle, jako není jasně psána životnost, chce se to naučit číst mezi řádky, a mít trošku zkušeností s životností turbín a vůbec ze strojařiny znát rozdíl mezi kluzným a kuličkovým uložením, jeho výhody při jakém použití, teplotě a tak
ja ako uplny "neodbornik v oblasti turbin" to vidim tak, ze ked tipnem rozpalenu turbinu na klznom lozisku, tak mam veklu pravdepodobnost hraniciacu z istotou,
ze to broznove lozisko pritavim k oske...
pokial by som ale to iste spravil turbine z gulickovim loziskom, tak ta sa mi pravdepodobne este roztoci,
a bude dalej fungovat, rovnako tiez by mohla byt odolnejsia voci "chvilkovemu" nedostatku oleja/chladiva
(co ale neznamena, ze taketo zachadzanie im neako prospieva)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kentoya »

ani jednomu se nestane nic, ale každopádně je dobré nechat schládnout, snižuje se životnost u obou
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“