Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
co naftový filtr, čidlo teploty chladící kapaliny(nevím jak u této nafty,ale na benzínovým motoru se vstřikováním ,se podle něj řídí i "sytič")
Opel Astra F C20XE
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Dík za typ. Filtr je nový, na to čidlo kouknem, stejně se mu teď rozsvítila inspekce, tak musím na pc 

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Oplí technická poradna
chlapy zapojte hlavičky, podle čeho poznám že mám na motoru COSCAST hlavu? podle toho co jsem našel rozdíl je v pár detailech ze strany a ze spodu hlavy kde je coscast vyraženo.. při porovnání fotky a mojí hlavy kterou mám na motoru jsem usoudil že mám úplně vzhledově stejnou jako je právě zmiňovaná COSCAST hlava... na vyraženou značku se nedostanu musel bych odstrojit půl motoru. šlo by to zjistit i podle vyraženého čísla? samotného mě zajímá s jakým materiálem pracuji 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
dle této fotky a porovnání mého čísla s číslem na fotce (jsou totožné) 90423 400 GM - 93 mohu usoudit že COSCAST hlavu vlastním to je mi ale milé zjištění 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
začas to prubnu samotného mě to zajímá a chci si bejt stoprocentně jist 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
jestli ale budeš dělat ty hydra,dej pozor na dotažení "domků" (kluzných pouzder) vaček. slyšel jsem že si coscast hlava potrpí na hodně přesný dotažení těchto domků. hrozí přidření vaček. máš větší štěsní jak já,... mám ks700 ,zatím bez problému 

Opel Astra F C20XE
Re: Oplí technická poradna
buď turbo odmontuju nebo na to kouknu až budu měnit těsnění pod hlavou převentivně... jinak není důvod věšet hlavu když jí necháš pěkně schladit při každém blbnutí vydrží to i ta tvoje KS700
PS: zjištění že vlastním COSCAST hlavu je dobrej bonus o kterým jsem do teď netušil 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
já myslel, že C20LET měl jenom Coscast
ale ono to je asi úplně jedno, KS prý trpí vyžráním zdi chladícího kanálku s mazacím. Takže kdo není prase, nepozná rozdíl. 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
tak jsem si tam posvítil a ano mám tam vyražený COSCASTmiras3000 píše:sundej jen svody s turbem

též mě zajímá další věc, nedávno mi bylo řečeno že převodovky F28 (jen některé) měli už v originálu samosvorný diferenciál co je na tom pravdy jak se to pozná krom jízdy? co obnáší zabudování F28 do vektry B? dočetl jsem se o tom že se musí vyměnit původní spojkové ložisko za hydraulické třeba z F18 a pořídit simerinkovej kit z důvodu použití původních poloos z XEV tak aby kolem ní neteklo... nejde o to jak jí tam dostat a usadit, ale o to co udělat abych jí namontoval pak na jistotu a pak se svěšenou hlavou nehledal problém

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
Samosvor v F28 je to samé jako v F20
jsou o tom nějaké řeči.. ale to bude možná jedna z tisíce
a máš F28 GZ, nebo LZ?


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
F28 LZ: mechanický ukazatel rychlosti (lankem)
F28 GZ: elektronický ukazatel rychlosti (čidlem)
štítek na převodovce už není, jen jsou z boku vyražený 3 kostičky s větší nápis GETRAG a jelikož při vyndavání motoru jsem uřezával lanko tachometru předpokládám že mám právě tu LZ verzi. poznám z toho tedy něco?
F28 GZ: elektronický ukazatel rychlosti (čidlem)
štítek na převodovce už není, jen jsou z boku vyražený 3 kostičky s větší nápis GETRAG a jelikož při vyndavání motoru jsem uřezával lanko tachometru předpokládám že mám právě tu LZ verzi. poznám z toho tedy něco?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
LZ měly horší páku na spojku.. ale to tě vlastně nemusí zajímat.. byl tam ještě kardan, nebo ucpávku tepv budeš řešit..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
a popravdě bych se na to vysral a postavil to na 5q.. akorát nevím jestli to je pro Tebe dobrá rada 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
horší páku bych neřešil protože se odstraní a nahradí se hydraulickým ložiškem proto se tento neduh odstraní, transferbox se odstraní a místo toho simerinkovej kit aby se daly použít moje poloosy krátká a dlouhá ne jako bylo původně krátká transfer a krátká... držáky sednou nic se neupravuje šup s tím do auta proto nevidím důvod proč jí nechávat ležet doma v garáži 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
prodal bych ji a dal to na F20 no
Je tak o 1/3 lehčí.. úplně jinak by to jezdilo, nemusíš řešit nějaký transferbox apod
ale tak předpokládám, že ty výkon a takové věci neřešíš.. takže v rámci frajeřiny je asi víc cool mít řadičku s číslem 6
tak ji tam dej.



Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
nemyslím si, že by na LETku 6-ti kvalt byla frajeřina, frajeřina a uplně nevyužitelná by byla na XEčku
sice mám taky F20, ale co bych dal za F28,...

sice mám taky F20, ale co bych dal za F28,...

Opel Astra F C20XE
Re: Oplí technická poradna
Nevíte někdo, jaký největší brzdový válec se dá vyměnit za ten co je v Corse B? Vpředu jsou plánované brzdy Astry GSi nebo Cali C20LET a vzadu kotoučová náprava. Napadly mě tyhle dva válce Astra GSi, Cali C20LET? Momentálně tam jsou z Corsy GSi brzdiče 256x20 a všechny motorizace Corsy mají stejný válec. Astra má 256x24, tak předpokládám, že ty z Astry by bezproblému fungovaly i na válci z Corsy, ale pro zadní kotoučovou nápravu by to asi bylo nedostatečné.
Co jsem koukal, tak válec z Astry má větší průměr než ten u Corsy a Calibra má průměr ještě větší. Myslíte, že by byla použitelná tahle konfigurace: válec Astra, předek Astra, zadek klasické 236 kotouče(případně Corsa GSi, ale nevím, jestli to není moc silné na zadek) nebo válec Astra, předek Cali, zadek Astra? Řešim to, protože nevím, jestli tam dostanu válec z Calibry.
Co jsem koukal, tak válec z Astry má větší průměr než ten u Corsy a Calibra má průměr ještě větší. Myslíte, že by byla použitelná tahle konfigurace: válec Astra, předek Astra, zadek klasické 236 kotouče(případně Corsa GSi, ale nevím, jestli to není moc silné na zadek) nebo válec Astra, předek Cali, zadek Astra? Řešim to, protože nevím, jestli tam dostanu válec z Calibry.
Re: Oplí technická poradna
a co ma GSi corsa vzadu za brzdy? kotouč? tak je logické, že ten co tam maš zvladne zabrzdit i těma kotoučema vzadu 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
Asi bych to viděl na komplet brzdy Astra GSi, to bude bohatě stačit
jen dodám, že vzadu jsou kotouče 260mm.

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Bigpapa: Právě, že všechny Corsy mají vzadu bubny, i GSi 
Lukin: A já myslel, že dozadu se dávají slabší brzdy, než jsou vpředu
Ale i tak bude potřeba silnější válec, než má Corsa, ne?
Edit: Jestli čtu správně, tak se dají brzdy z Calibry dát na stadartní válec(master) http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... tid=424063" onclick="window.open(this.href);return false; Ovšem jak je to s kotoučovou nápravou(buď jen set Astra nebo Cali + Astra). Brzdiče z Calibry neřeším, spíš mi jde o to, jestli je potřeba jiný válec kvůli zadku.

Lukin: A já myslel, že dozadu se dávají slabší brzdy, než jsou vpředu

Edit: Jestli čtu správně, tak se dají brzdy z Calibry dát na stadartní válec(master) http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... tid=424063" onclick="window.open(this.href);return false; Ovšem jak je to s kotoučovou nápravou(buď jen set Astra nebo Cali + Astra). Brzdiče z Calibry neřeším, spíš mi jde o to, jestli je potřeba jiný válec kvůli zadku.
Re: Oplí technická poradna
Tak jako rozdně, když se dávají kotouče místu bubnů.. musí se měnit brzdový válec.. tak dej z Astry no
Ale jestli Ti sedne průměrem do Tvojeho posilovače nevím.. max. ho vyměníš celý..
máš ABS ?
A s těma kotoučema je to paradox no.. přední 256mm a zadní 260mm
Tak na jaro budu mít aspoň 280mm a 260mm 


A s těma kotoučema je to paradox no.. přední 256mm a zadní 260mm


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Jojo, ABS mám 
Tak v tom případě by asi nebyl takový rozdíl v tom, kdybych dopředu dal z Calibry na válec z Astry. Každopádně to se bude řešit až po tom, co bude funkční zadek. Jen teda zjistit, jestli jen válec nebo celý posilovač

Tak v tom případě by asi nebyl takový rozdíl v tom, kdybych dopředu dal z Calibry na válec z Astry. Každopádně to se bude řešit až po tom, co bude funkční zadek. Jen teda zjistit, jestli jen válec nebo celý posilovač

Re: Oplí technická poradna
Jaký bude rozdíl Ti pak povím
A ač to tak možná vypadá.. měnit celý posilovač není nic hrozného.. drží ho tuším 4 matky na motorové stěně.. pak ho vysuneš k sobě a mám takový pocit, že už zbývá jen odjistit závlačku od tyče pedálu a je tvůj 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
No, ale s cenou budu asi úplně jinde 

Re: Oplí technická poradna
Kdybych tu ten posilovač měl, tak je to otázka pár drobných
To jsou neprodejné věci, nekazí se.. nikdo to nebere.
Ale co bych mohl tak ještě poradit, tak si udělejte kovové víčko nádrže, je to ideální na zimu.. jestli ty mrazy nepoleví, tak zanedlouho na benzince zlostí prokopnu blatník

Ale co bych mohl tak ještě poradit, tak si udělejte kovové víčko nádrže, je to ideální na zimu.. jestli ty mrazy nepoleví, tak zanedlouho na benzince zlostí prokopnu blatník

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
To kdybych myslíš tak, že se podíváš, a nebo že ho nemáš, ale kdyby jsi ho měl, tak by byl za tolik? 

- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Máš takovat jednou za čas plnou a né každej den za 120 korun
(sranda)
Mám tu nějaké posilovače z Kadetta jestli jsem je ještě nevyhodil... to by mohlo být stejné, ne?

Mám tu nějaké posilovače z Kadetta jestli jsem je ještě nevyhodil... to by mohlo být stejné, ne?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
m.artty> plnou nikdy neberu.. leda když jedu fakt daleko.. ale tady na takové lítání tak max. do 500,- .. na co budu vozit tolik paliva ssebou? 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside