Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Aby ses nemusel vztekat s nádrží :lol: ale je pravda, že v GSI jsem měl plnou tak 3x....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Já tankuju jedině plnou, ale pravda, GSi to není :D

Psal jsem zprávu Fugymu z CC, který vzadu kotouče měl, tak uvidím, jestli něco napíše. Jen teda naposled tam byl před 3 týdny :D

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

s plnou se to auto divně řídí.. ta váha je v blbém místě.. to je zbytečné :roll: já se raději vyvztekám na benzince v mrazu :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Gooder: A nechceš to předělat na 5x110? Má tu navíc jedny zadní i přední náboje :lol: To na Béčku asi jen tak někdo nemá.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Mně tam zase s poloprázdnou furt šplouchá :lol:

m.martty: Nebo rovnou jiný auto :lol: Výměna posilovače nebo válce bude asi jednodušší :D

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

To není ale vůbec marné řešení, co Ti radí Martty.. tím by Ti odpadl problém s řešením větších kotoučů pro rozteč 4x100 a měl bys na výběr o dost víc lepších disků.. akorát vidím problém v přední nábojce.. jelikož z 2.0 a výš bys ji použít nemohl.. bys musel hledal leda v nižších kubatůrách 5x110 :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

A zadní náprava a kola by mi byly na dvě věci :D Rozhodně bude pro mě lepší nechat 4x100 ;) Sice by mi odpadlo sra*í s jinými věcmi, ale zase jiné věci by přibyly.

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

to je asi fakt :D :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Asi by mě to stálo víc peněz, než prohození posilovače :D

Teď mi odepsal na CC Fugy a říkal, že na svém GSi nechal původní válec, když měnil bubny za kotouče. Autokelly se tváří, že GSi mělo válec stejný, jako zbylé Corsy. Je možné, že v Autokelly to kecá?

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

že by byl stejný tlak na dva prasátka jako tlak na dva dvoupístkové brzdiče?? to se mi nezdá..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

nemí náhodou na zadku regulator tlaku?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

některá má, některá ne.. ale to je regulace.. omezovač tlaku je přímo ve válci.. tudiž, když regulaci vyhodíš.. bude to brzdit v rámci omezovače.. a bude to OK.. ta regulace je víceméně k šetření zadních brzd, když je auto prázdné.. blbost.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

další věc je.. že je to děsně dementní systém.. nějaký hák s pružinou co tlačí pístek na kuličku a ta škrtí výstupy 2 trubiček.. když snížíš auto, měl bys to vyštelovat.. ale když to auto je tvrdé a nepruží tolik, co by mělo.. regulace nechodí a zatvrdne.. po čase to zarezne tak, že to třeba víc tlačí na jednu stranu.. pak se Ti stane to, že když vypneš ABS a brzdíš na kluzkém povrchu.. utíká Ti víc jedno kolo.. no je to prostě na :zadek:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Z tohohle už jsem taky trošku v nesvůj :D Proto ještě nemám kotoučovku na cabriu. Sice jsem sehnal i brzdovej válec z Kadetta GSI 16V, ale stejně je mi pořád divné, že to na zadek nemá žádnou regulaci... pak budu mít přebržděnej zadek ne?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ještě vám pomotám hlavy tímhle :-D

http://www.kadett.cz/technika/zadni_kot ... aprava.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Martty.. Ty bys brzdový válec měnit nemusel.. Ty bys na něj jen našrouboval ty omezovače..

Obrázek

vidíš na spodních trubičkách ty 2 hrubé válečky? :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Sakra, teď vím kulový :D Jestli chápu správně, tak pořád může nastat nějaký problém, i kdybych vyměnil válec/posilovač? Nebo se to vztahuje na m.marttyho?

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

To je na Márttyho, protože nemá ABS.. je tak?

Novější brzdové válce pro ABS.. už měly omezovač tlaku v sobě, nebo to omezuje to ABSko :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Jo, ty mám teď u bubnové, ale u toho válce co mám od kotoučovky nejsou :( Kde je seženu?

Asi koupím "tuningové" kryty, aby to vypadalo, jako že kotouče mám a jebat to :lol:

Obrázek
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Ufff :D

Takže vlastně jsem se nikam neposunul, akorát jsme zjistili to, že Fugy to měl divně? :D

m.martty: Jen ten brzdič tam nevidím :D

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

asi si ty poklice koupím s váma.. už jsem sám zblblý z těch omezovačů.. musím se vyspat a podívat se na to ještě jednou :-D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

No právě, čím víc to studuješ, tím je víc nejasný :lol: Budu asi muset koupit celé GSI 16V vyndat z toho celý brzdy a zbytek hodit do šrotu :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Já už pokročil narozdíl od vás :lol: Corsa GSi má jiný válec, jen v Autokelly jim to je asi jedno :D A ten prý na zadní kotouče stačí.

Ale teď jsem dospěl do podobného stadia, jako jste vy :D

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

zajímavé.. a brzdový válec corsa gsi vs astra gsi? :lol:

Mártty.. až koupíš to GSi, tak si ho nechej :-D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

ještě, že mi moje 256mm předek a 270mm zadek uplně stačí :lol:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

To už mi Fugy neřekne :lol:

Marty: Nebo mi ho dej, do šrotu ho je škoda :D

Táta: Ale nám to pak bude brzdit líp :D

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

mě to brzdí fajn 8) 8) a když bych dal dopředu větší tak nemužu nasadit svoje oblíbený plecháče :lol:
Naposledy upravil(a) BIGPAPA dne 24 led 2013 23:08, celkem upraveno 1 x.
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

a tak nám Vectra 1.6 nebrzdila špatně.. až na to, že se nám jednou při takové ostřejší rally jízdě lesem přes horizont seklo tuším pravé zadní kolo :-D :roll: po chvilce co jsem ho tahal byla rána jak prase a zas to jelo... bylo to dobré auto do pole a do lesa :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Tak já netvrdím, že to brzdí špatně :D

Táta: No já plechy nemám už teď, takže je to jedno :D

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od lukin66 »

no ta vectra byla teda :D :D :D ale jinak fajné auto dokázal bych si představit tím jezdit aspon kdyby tam byl ten 2.0 16v eco ta 1,6 je nesmysl
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“