
Oplí technická poradna
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Aby ses nemusel vztekat s nádrží
ale je pravda, že v GSI jsem měl plnou tak 3x....

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
Já tankuju jedině plnou, ale pravda, GSi to není
Psal jsem zprávu Fugymu z CC, který vzadu kotouče měl, tak uvidím, jestli něco napíše. Jen teda naposled tam byl před 3 týdny

Psal jsem zprávu Fugymu z CC, který vzadu kotouče měl, tak uvidím, jestli něco napíše. Jen teda naposled tam byl před 3 týdny

Re: Oplí technická poradna
s plnou se to auto divně řídí.. ta váha je v blbém místě.. to je zbytečné
já se raději vyvztekám na benzince v mrazu 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Gooder: A nechceš to předělat na 5x110? Má tu navíc jedny zadní i přední náboje
To na Béčku asi jen tak někdo nemá.

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
Mně tam zase s poloprázdnou furt šplouchá
m.martty: Nebo rovnou jiný auto
Výměna posilovače nebo válce bude asi jednodušší 

m.martty: Nebo rovnou jiný auto


Re: Oplí technická poradna
To není ale vůbec marné řešení, co Ti radí Martty.. tím by Ti odpadl problém s řešením větších kotoučů pro rozteč 4x100 a měl bys na výběr o dost víc lepších disků.. akorát vidím problém v přední nábojce.. jelikož z 2.0 a výš bys ji použít nemohl.. bys musel hledal leda v nižších kubatůrách 5x110 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
A zadní náprava a kola by mi byly na dvě věci
Rozhodně bude pro mě lepší nechat 4x100
Sice by mi odpadlo sra*í s jinými věcmi, ale zase jiné věci by přibyly.


Re: Oplí technická poradna
Asi by mě to stálo víc peněz, než prohození posilovače
Teď mi odepsal na CC Fugy a říkal, že na svém GSi nechal původní válec, když měnil bubny za kotouče. Autokelly se tváří, že GSi mělo válec stejný, jako zbylé Corsy. Je možné, že v Autokelly to kecá?

Teď mi odepsal na CC Fugy a říkal, že na svém GSi nechal původní válec, když měnil bubny za kotouče. Autokelly se tváří, že GSi mělo válec stejný, jako zbylé Corsy. Je možné, že v Autokelly to kecá?
Re: Oplí technická poradna
že by byl stejný tlak na dva prasátka jako tlak na dva dvoupístkové brzdiče?? to se mi nezdá..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
nemí náhodou na zadku regulator tlaku?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
některá má, některá ne.. ale to je regulace.. omezovač tlaku je přímo ve válci.. tudiž, když regulaci vyhodíš.. bude to brzdit v rámci omezovače.. a bude to OK.. ta regulace je víceméně k šetření zadních brzd, když je auto prázdné.. blbost.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
další věc je.. že je to děsně dementní systém.. nějaký hák s pružinou co tlačí pístek na kuličku a ta škrtí výstupy 2 trubiček.. když snížíš auto, měl bys to vyštelovat.. ale když to auto je tvrdé a nepruží tolik, co by mělo.. regulace nechodí a zatvrdne.. po čase to zarezne tak, že to třeba víc tlačí na jednu stranu.. pak se Ti stane to, že když vypneš ABS a brzdíš na kluzkém povrchu.. utíká Ti víc jedno kolo.. no je to prostě na 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Z tohohle už jsem taky trošku v nesvůj
Proto ještě nemám kotoučovku na cabriu. Sice jsem sehnal i brzdovej válec z Kadetta GSI 16V, ale stejně je mi pořád divné, že to na zadek nemá žádnou regulaci... pak budu mít přebržděnej zadek ne?

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
ještě vám pomotám hlavy tímhle
http://www.kadett.cz/technika/zadni_kot ... aprava.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.kadett.cz/technika/zadni_kot ... aprava.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Martty.. Ty bys brzdový válec měnit nemusel.. Ty bys na něj jen našrouboval ty omezovače..

vidíš na spodních trubičkách ty 2 hrubé válečky?

vidíš na spodních trubičkách ty 2 hrubé válečky?

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Sakra, teď vím kulový
Jestli chápu správně, tak pořád může nastat nějaký problém, i kdybych vyměnil válec/posilovač? Nebo se to vztahuje na m.marttyho?

Re: Oplí technická poradna
To je na Márttyho, protože nemá ABS.. je tak?
Novější brzdové válce pro ABS.. už měly omezovač tlaku v sobě, nebo to omezuje to ABSko
Novější brzdové válce pro ABS.. už měly omezovač tlaku v sobě, nebo to omezuje to ABSko

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Jo, ty mám teď u bubnové, ale u toho válce co mám od kotoučovky nejsou
Kde je seženu?
Asi koupím "tuningové" kryty, aby to vypadalo, jako že kotouče mám a jebat to


Asi koupím "tuningové" kryty, aby to vypadalo, jako že kotouče mám a jebat to


Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
Ufff 
Takže vlastně jsem se nikam neposunul, akorát jsme zjistili to, že Fugy to měl divně?
m.martty: Jen ten brzdič tam nevidím

Takže vlastně jsem se nikam neposunul, akorát jsme zjistili to, že Fugy to měl divně?

m.martty: Jen ten brzdič tam nevidím

Re: Oplí technická poradna
asi si ty poklice koupím s váma.. už jsem sám zblblý z těch omezovačů.. musím se vyspat a podívat se na to ještě jednou 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
No právě, čím víc to studuješ, tím je víc nejasný
Budu asi muset koupit celé GSI 16V vyndat z toho celý brzdy a zbytek hodit do šrotu 


Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
Já už pokročil narozdíl od vás
Corsa GSi má jiný válec, jen v Autokelly jim to je asi jedno
A ten prý na zadní kotouče stačí.
Ale teď jsem dospěl do podobného stadia, jako jste vy


Ale teď jsem dospěl do podobného stadia, jako jste vy

Re: Oplí technická poradna
zajímavé.. a brzdový válec corsa gsi vs astra gsi?
Mártty.. až koupíš to GSi, tak si ho nechej

Mártty.. až koupíš to GSi, tak si ho nechej

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
ještě, že mi moje 256mm předek a 270mm zadek uplně stačí 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
To už mi Fugy neřekne
Marty: Nebo mi ho dej, do šrotu ho je škoda
Táta: Ale nám to pak bude brzdit líp

Marty: Nebo mi ho dej, do šrotu ho je škoda

Táta: Ale nám to pak bude brzdit líp

Re: Oplí technická poradna
mě to brzdí fajn
a když bych dal dopředu větší tak nemužu nasadit svoje oblíbený plecháče 



Naposledy upravil(a) BIGPAPA dne 24 led 2013 23:08, celkem upraveno 1 x.
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
a tak nám Vectra 1.6 nebrzdila špatně.. až na to, že se nám jednou při takové ostřejší rally jízdě lesem přes horizont seklo tuším pravé zadní kolo
po chvilce co jsem ho tahal byla rána jak prase a zas to jelo... bylo to dobré auto do pole a do lesa 



Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Tak já netvrdím, že to brzdí špatně 
Táta: No já plechy nemám už teď, takže je to jedno

Táta: No já plechy nemám už teď, takže je to jedno

Re: Oplí technická poradna
no ta vectra byla teda
ale jinak fajné auto dokázal bych si představit tím jezdit aspon kdyby tam byl ten 2.0 16v eco ta 1,6 je nesmysl



opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white