VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše::lol: a to se vyplatí! :lol:
jj slovo Taboo - zákon! :rock:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

Ano je. Buďme tedy konkrétní v číslech. Cena vaší sestavy pro aftermarket turbo,ebc,nitrous controll,software pro win ne nějaký dos.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše:Ano je. Buďme tedy konkrétní v číslech. Cena vaší sestavy pro aftermarket turbo,ebc,nitrous controll,software pro win ne nějaký dos.
Ok. Buďme konkrétní v číslech.
Delal jsem BMW330 Aftermarket turbo:
Unichip 5500CZK
Injector overdriver 4000CZK

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Libor12 »

tedy 9500czk. Včetně sw a kabelu?? AEM FIC 6 mam za 8000. Funkce stejné. Kde je tedy výhoda ceny unichip kterou tady pořád vyzdvihujete??
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Clie
Příspěvky: 97
Registrován: 22 led 2012 10:04
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od Clie »

Libor12 píše:Kde je tedy výhoda
V takovich variacich funkcí jsou přibližně stejné jako ceny.
Každý z těchto produktů má své výhody a nevýhody.

Ale co příležitostí pro expanzi?

Myslim se, že modulární struktura Unichip má vic výhod než nevýhod.
Například, pokud ladite seriove auto (bez aftermaket turbíny a jiné věci), tak zaplatite JEN 5000 za Unichip (v 90% případů). Cena AEM zustane 8000 :)

Příležitosti k řízením různých zařízení jsou také mnohem vyšší v Unichip.

Dodatkem k zakladnim fukci už mam fungujici řešení na:
emulace naftovy DPF,
vstrikovani intercooleru,
launch control,
řízení water-methanol injection
ladeni diesel z EGR close-loop controlou
korekce elektronicky saci klapky.
Myslím si, že v blízké budoucnosti dokoncim systemu plně automatického multifuel (na E85).

Co s toho seznamu může AEM?

AEM dělá skvělé produkty, ale pokud jde o univerzálnost a bohatství moznosti alternativ Unichipu nevidim.
Pokud víte o podobný výrobek - poradite, prosim.

PS Injector overdriver pro BMW dodaval kvuli E85 mapovani. Na benzinu stacilo jenom Unichip.

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od semysak »

Debaty co je lepsi a co je horsi kdyz je to podobny, asi de o to co se zrovna hodi, nekdo se v tom bude vrtat porad, nekomu staci to jednou prednastavit a pak se na to nesaha. mi pride ten unichip spis na retrofity ne na nejaky kontinualni vrtani.

Osobne sem zvolil Saab a jeho trionic 7 kde se resi i E85 v tovarnim setupu, navic existuje diskuzni forum kde se zabyvaji upravama reverse engineering software a cele ridici jednotky + pc software co se pouziva na predelani map, jelikoz je skoro kazdy saab benzin-turbo tak prestavby na na turbo odpadavaji

E85 je resen tak, ze pri zmene obsahu nadrze o vice nez 10L mezi zapnutima zapalovani projde jednotka kalibracnim cyklem za jizdy pro zjisteni pomeru ethanolu a benzinu, pomoci analyzy horeni smesi a signalu z uskopasmove lambdy.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od JRD McLAREN »

Motronic Suite.. :mrgreen:

este ta poopravim ... SAAB ma aj ignition map v closed-loop rezime, vdaka ion-sens ..
toto bolo pouzite uz na motoroch B203x B234x .. s T5 ci T7 ecu..

toto je ta vec, cim bol SAAB popredu oproti inym automobilkam....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od semysak »

tak kdyz sme v tom opravovani tak je to puvodne Trionic suite

je to ale dostupny pro T5, T7, T8, "Motronic suite" pro volvo, nejaka pro VAG http://trionic.mobixs.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;

T5 neumi interpolovat mapy mezi benzin a E85, T7, T8 ano, ale tech odlisnosti je tam vice

trochu sem se o to zajimal, na minulem Saabu, kazdopadne ted sem si to nechal predelat od maptun, to sem ale osklivej netuner, kterej pouziva univerzalni chipy neodladene pro svoje auto

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...

Příspěvek od JRD McLAREN »

vzhladom k tomu, ze si mal taketo celkom zabavne a nenapadne auto ... tak ti musim dat za pravdu..

ja som sa o to zacal zaujimat az po tom, co som mal novy motor v aute, a patral som moznosti upravy mapy..
(ftedy som si zacal trieskat hlavu o stenu, ze som nezhanal B204x alebo B234x)

ak si dobre spominam, tak niekto stym odladil peknych 360konikov na seriovom motore..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“