Libor12 píše:Kde je tedy výhoda
V takovich variacich funkcí jsou přibližně stejné jako ceny.
Každý z těchto produktů má své výhody a nevýhody.
Ale co příležitostí pro expanzi?
Myslim se, že modulární struktura Unichip má vic výhod než nevýhod.
Například, pokud ladite seriove auto (bez aftermaket turbíny a jiné věci), tak zaplatite JEN 5000 za Unichip (v 90% případů). Cena AEM zustane 8000
Příležitosti k řízením různých zařízení jsou také mnohem vyšší v Unichip.
Dodatkem k zakladnim fukci už mam fungujici řešení na:
emulace naftovy DPF,
vstrikovani intercooleru,
launch control,
řízení water-methanol injection
ladeni diesel z EGR close-loop controlou
korekce elektronicky saci klapky.
Myslím si, že v blízké budoucnosti dokoncim systemu plně automatického multifuel (na E85).
Co s toho seznamu může AEM?
AEM dělá skvělé produkty, ale pokud jde o univerzálnost a bohatství moznosti alternativ Unichipu nevidim.
Pokud víte o podobný výrobek - poradite, prosim.
PS Injector overdriver pro BMW dodaval kvuli E85 mapovani. Na benzinu stacilo jenom Unichip.