jj slovo Taboo - zákon!Libor12 píše:a to se vyplatí!
VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Ano je. Buďme tedy konkrétní v číslech. Cena vaší sestavy pro aftermarket turbo,ebc,nitrous controll,software pro win ne nějaký dos.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Ok. Buďme konkrétní v číslech.Libor12 píše:Ano je. Buďme tedy konkrétní v číslech. Cena vaší sestavy pro aftermarket turbo,ebc,nitrous controll,software pro win ne nějaký dos.
Delal jsem BMW330 Aftermarket turbo:
Unichip 5500CZK
Injector overdriver 4000CZK
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
tedy 9500czk. Včetně sw a kabelu?? AEM FIC 6 mam za 8000. Funkce stejné. Kde je tedy výhoda ceny unichip kterou tady pořád vyzdvihujete??
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
V takovich variacich funkcí jsou přibližně stejné jako ceny.Libor12 píše:Kde je tedy výhoda
Každý z těchto produktů má své výhody a nevýhody.
Ale co příležitostí pro expanzi?
Myslim se, že modulární struktura Unichip má vic výhod než nevýhod.
Například, pokud ladite seriove auto (bez aftermaket turbíny a jiné věci), tak zaplatite JEN 5000 za Unichip (v 90% případů). Cena AEM zustane 8000
Příležitosti k řízením různých zařízení jsou také mnohem vyšší v Unichip.
Dodatkem k zakladnim fukci už mam fungujici řešení na:
emulace naftovy DPF,
vstrikovani intercooleru,
launch control,
řízení water-methanol injection
ladeni diesel z EGR close-loop controlou
korekce elektronicky saci klapky.
Myslím si, že v blízké budoucnosti dokoncim systemu plně automatického multifuel (na E85).
Co s toho seznamu může AEM?
AEM dělá skvělé produkty, ale pokud jde o univerzálnost a bohatství moznosti alternativ Unichipu nevidim.
Pokud víte o podobný výrobek - poradite, prosim.
PS Injector overdriver pro BMW dodaval kvuli E85 mapovani. Na benzinu stacilo jenom Unichip.
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Debaty co je lepsi a co je horsi kdyz je to podobny, asi de o to co se zrovna hodi, nekdo se v tom bude vrtat porad, nekomu staci to jednou prednastavit a pak se na to nesaha. mi pride ten unichip spis na retrofity ne na nejaky kontinualni vrtani.
Osobne sem zvolil Saab a jeho trionic 7 kde se resi i E85 v tovarnim setupu, navic existuje diskuzni forum kde se zabyvaji upravama reverse engineering software a cele ridici jednotky + pc software co se pouziva na predelani map, jelikoz je skoro kazdy saab benzin-turbo tak prestavby na na turbo odpadavaji
E85 je resen tak, ze pri zmene obsahu nadrze o vice nez 10L mezi zapnutima zapalovani projde jednotka kalibracnim cyklem za jizdy pro zjisteni pomeru ethanolu a benzinu, pomoci analyzy horeni smesi a signalu z uskopasmove lambdy.
Osobne sem zvolil Saab a jeho trionic 7 kde se resi i E85 v tovarnim setupu, navic existuje diskuzni forum kde se zabyvaji upravama reverse engineering software a cele ridici jednotky + pc software co se pouziva na predelani map, jelikoz je skoro kazdy saab benzin-turbo tak prestavby na na turbo odpadavaji
E85 je resen tak, ze pri zmene obsahu nadrze o vice nez 10L mezi zapnutima zapalovani projde jednotka kalibracnim cyklem za jizdy pro zjisteni pomeru ethanolu a benzinu, pomoci analyzy horeni smesi a signalu z uskopasmove lambdy.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Motronic Suite..
este ta poopravim ... SAAB ma aj ignition map v closed-loop rezime, vdaka ion-sens ..
toto bolo pouzite uz na motoroch B203x B234x .. s T5 ci T7 ecu..
toto je ta vec, cim bol SAAB popredu oproti inym automobilkam....
este ta poopravim ... SAAB ma aj ignition map v closed-loop rezime, vdaka ion-sens ..
toto bolo pouzite uz na motoroch B203x B234x .. s T5 ci T7 ecu..
toto je ta vec, cim bol SAAB popredu oproti inym automobilkam....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
tak kdyz sme v tom opravovani tak je to puvodne Trionic suite
je to ale dostupny pro T5, T7, T8, "Motronic suite" pro volvo, nejaka pro VAG http://trionic.mobixs.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
T5 neumi interpolovat mapy mezi benzin a E85, T7, T8 ano, ale tech odlisnosti je tam vice
trochu sem se o to zajimal, na minulem Saabu, kazdopadne ted sem si to nechal predelat od maptun, to sem ale osklivej netuner, kterej pouziva univerzalni chipy neodladene pro svoje auto
je to ale dostupny pro T5, T7, T8, "Motronic suite" pro volvo, nejaka pro VAG http://trionic.mobixs.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
T5 neumi interpolovat mapy mezi benzin a E85, T7, T8 ano, ale tech odlisnosti je tam vice
trochu sem se o to zajimal, na minulem Saabu, kazdopadne ted sem si to nechal predelat od maptun, to sem ale osklivej netuner, kterej pouziva univerzalni chipy neodladene pro svoje auto
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
vzhladom k tomu, ze si mal taketo celkom zabavne a nenapadne auto ... tak ti musim dat za pravdu..
ja som sa o to zacal zaujimat az po tom, co som mal novy motor v aute, a patral som moznosti upravy mapy..
(ftedy som si zacal trieskat hlavu o stenu, ze som nezhanal B204x alebo B234x)
ak si dobre spominam, tak niekto stym odladil peknych 360konikov na seriovom motore..
ja som sa o to zacal zaujimat az po tom, co som mal novy motor v aute, a patral som moznosti upravy mapy..
(ftedy som si zacal trieskat hlavu o stenu, ze som nezhanal B204x alebo B234x)
ak si dobre spominam, tak niekto stym odladil peknych 360konikov na seriovom motore..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
