no jede to velice hezky pokud muzu poradit jak se zlepsit koukni na graf z brzdy a taky na to jak mas zprevodovanou prevodovku
podle grafu co mas na predchozi strane by ti v zadnem pripde nemeli klesnout otacky pod 5800 tam zacina nejvetsi nastup turba.
motor ma sice nejvetsi vykon v 9000 otackach ale kroutak je nejvetsi 7000 otackach a idealni narust kroutaku je prave od 6000-7000 otacek tam auto nejvíc rve a zatlací te nejvic tdo sedacky, proto bych se naucil radit tak aby po zarazení vyššícho rychlostního stupne klesly otacky na 6000-7000 kde ma motor nejvetsí Nm pak uz to bude jen o vychytání řazeni na vyšší kvalty kde uz otacky padají docela malo cca 4Q-5Q treba jen o 500 otacek.
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
FilipGTti píše:no jede to velice hezky pokud muzu poradit jak se zlepsit koukni na graf z brzdy a taky na to jak mas zprevodovanou prevodovku
podle grafu co mas na predchozi strane by ti v zadnem pripde nemeli klesnout otacky pod 5800 tam zacina nejvetsi nastup turba.
motor ma sice nejvetsi vykon v 9000 otackach ale kroutak je nejvetsi 7000 otackach a idealni narust kroutaku je prave od 6000-7000 otacek tam auto nejvíc rve a zatlací te nejvic tdo sedacky, proto bych se naucil radit tak aby po zarazení vyššícho rychlostního stupne klesly otacky na 6000-7000 kde ma motor nejvetsí Nm pak uz to bude jen o vychytání řazeni na vyšší kvalty kde uz otacky padají docela malo cca 4Q-5Q treba jen o 500 otacek.
dakujem za info ... nad tym som uz tiez rozmyslal a celkovo sa snazim vychytat ten start aby som radil v tych otackach ako pises ... no len kazdy povrch je iny a zatial som robil tieto sprinty iba teraz v zime cize v lete by to malo byt uplne o inom .. tak uvidime
ted můžeš podle otáček, ale časem se musíš spolehnout na cit, jednat podle zvuku motoru, třepání auta a tak
oči jsou jen na sledování startovacího zařízení a na to udržet auto rovně, popř kde je marat nebo buky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Možná se zdá 810ps jako náramná výhra,ale spíš bych se zajímal o průběh toho grafu a nástup turba.Podle mě je na tom motoru spodek naprosto mrtvej a proto se to taky dusí,když tam nejsou max otáčky.
catdavid píše:Možná se zdá 810ps jako náramná výhra,ale spíš bych se zajímal o průběh toho grafu a nástup turba.Podle mě je na tom motoru spodek naprosto mrtvej a proto se to taky dusí,když tam nejsou max otáčky.
Presne tak v nizkych otackach od 1000 do 3500 je to zaliate a bez turba
catdavid píše:Možná se zdá 810ps jako náramná výhra,ale spíš bych se zajímal o průběh toho grafu a nástup turba.Podle mě je na tom motoru spodek naprosto mrtvej a proto se to taky dusí,když tam nejsou max otáčky.
Presne tak v nizkych otackach od 1000 do 3500 je to zaliate a bez turba
dzis to v omezovaci a pak tu pustis ?? ja byt tebou zkusím drzet 6000-7000 otacek pustit zbytecne ti to porad hrabe das 2Q ale tam ti to spadne na moc male otacky
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro