hlavně ať to je co nejrychleji...
"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
jj, nervy a nemít čas, to je ideální kombinace...
hlavně ať to je co nejrychleji...
hlavně ať to je co nejrychleji...
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
ale vždyť se v autě měnil motor za úplně jiný, takže vyndání by se nevyhnulmodsuissy píše:soráč za OT: Rád sleduju projekty i ten tvůj, ale neni to zbytečné se šťourat v motoru dokud šlape jak má ?
(Nemyslím běžnou opravu, nějaký to vyčištění a tak, ale vyndavat ho)
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
šroub se při dotahování otáčí... šteft působí jenom silou vzhůru tzn udrží větší tlak, když tak ti za poštovné a něco na pivo můžu poslat nové M8 štefty s měděnyým povrchem a speciální poměděné matky s otočnou podložkou přímo na výfuky 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Ahoj Napad chvalim turbo vo Vectre B, ale nerozmysliš si to s tou prevodovkou? F18 nemaju prave najlepšiu povest. Už som počul o nejednej ako sa rozsypava diferak a ty na to chceš dat turbo? prepač ale keby som to robil ja tak by tam išla minimalne F23 a prerabka na lankove radenie.Ja mam tiež f18 ale mam seriovu 1.8 16v 85kw mam najazdene 180.000km ja nemam problem ale ktovie dokedy
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
ahoj, cpát turbo motor do VB nebyl můj nápad za všechno můžou jiní lidi od kterých jsem se nechal ukecat pak se čirou náhodou objevila možnost a už se to zvrhlo
z F18 převodovky na tento motor taky nejsem nějak štastnej jelikož už jsem jednu takovou rozlouskl vím že to moc nevydrží z původního dvoulitra, ale věř že je to jen dočasné řešení aby se dalo zapojit motor a drobet pojezdit a hlavně dalo mi čas si F28 pořádně připravit
jen musím vyřešit 5 základních problémů které mi F28 s radostí přichystala... kompletní problematiku s převodovkou zde upřesním a doplním fotkama aby někdo další kdo bude mít chuť něco takového též udělat šel na jistotu a ušetřil si práci s hledáním informací a prohlížení spousty fotek 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Amen 
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
jsi dobrý frajer, že ten motor dáváš do auta s ceeelou nápravnicí vč. tlumičů a řízení
to musí být těžké jak celá moje Astra
já jsem dal prvně motor a pak nápravnici
a jsem zvědavý co odejde dřív, jestli lamela, nebo převodovka
když tady píšeš, že vectru nepotřebuješ a je Ti jedno jak dlouho stojí.. proč to neuděláš rovnou na fešáka jak to má být? a né tak nouzově 
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Lukine tento způsob vyndavání motoru je u vektry nejsnažší a snad nejrychlejší povolíš 10 šroubů na nápravnici jeden na řazení další na řízení odpojíš hadice od chladiče a pár kravinek a jsi venku nic víc... navíc u vektry motor drží v rámu né jako v astře v kastli
navíc manipulace s motorem je mnohem snažší a nepotřebuješ na to nic krom někoho druhého na přenášení motoru. je to lepší jak to tahat horem. u převodovky jsi nejsem jistej když odejde to či to je to fuk aspoň to urychlí výměnu za F28 jen mi to dá drobet času si sehnat ty věci na přehození
důvod rovnou to nelakovat je jednoduchej chci nejdříve zapojit elektriku a vše kolem a zkusit se projet, pak se to vyndá nalakuje motor a motorák a bude to na čisto... není to nouzově ale má to svůj důvod 
dnešní up bude ve spíše komorním stylu
po marném pokusu dostat na motor řemenici z V6tky (brání mi v tom trubky od olejového filtru) mi bylo zděleno že řemenice z ecotecu padne bez problému na 2 šrouby šla chytnout bez problému zbylé 4 se odměřili a vyvrtali a ejhle sedí to krásně a zadarmo
také sundal původní alternátor a dal se opět ten co byl na motoru vektry krásně to padlo bez problému.
v neposlední řadě jsem udělal očistec motoru na poslední fotce je vidět jak je to znečištěné teď je to vše krásně čisťoučký nic víc jsem dnes nestihl...
* rozhodl jsem se pro kompletní odstranění klimatizace stejně nepůjde zapojit přes turbo tak proč jí tam tahat že? = klimakompresor, hadice, a jeden z chladičů se odstraní = přibude prostor, zmizí starosti a váha
dnešní up bude ve spíše komorním stylu
po marném pokusu dostat na motor řemenici z V6tky (brání mi v tom trubky od olejového filtru) mi bylo zděleno že řemenice z ecotecu padne bez problému na 2 šrouby šla chytnout bez problému zbylé 4 se odměřili a vyvrtali a ejhle sedí to krásně a zadarmo
* rozhodl jsem se pro kompletní odstranění klimatizace stejně nepůjde zapojit přes turbo tak proč jí tam tahat že? = klimakompresor, hadice, a jeden z chladičů se odstraní = přibude prostor, zmizí starosti a váha
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Mebojis se ze si tim odvrtanim vyosil teziste a ze ti to bude hazet? A to jak uberem materialu tak pripadnou nepresnosti?
" www.autowerks.cz "
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
tholis se jen zeptal ale ja to vim naprosto presne ze to ted bude vibrovat
navic neumis vyvrtat kulatou diru? proc si myslis ze ti teo dela oval? odskakuje ti vrtak... tak priste mezi material a vrtak dej kousek hadru
a dira bude krasne kulata 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
chlápek z GSI fora mi poradil nejednoduší převrtat! jemu samotnému to drží na 2 šroubech točí 8 tis a jezdí s tím závody, říká naprosto bez problému tak věřím odskoušenému... řemenice se vystředí přesně už jenom tím že jí tam nandám šroubky neudávají střed, ale to v podstatě jen drží
hodně ti zkreslují ty otřepky které tam samozřejmě nejsou... hold se uvidí je to první řešení a moc se mi nechce věřit že to nebude fungovat jak má bez problému 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
v tomhle pripade se o zadnym vibrovani ani neda hovorit,pokud by to bylo v casti kdeje remen nerekl bych...ale vzhledem ze je to ve stredu a jeste jsou diry vyvrtanyvzdy naproti sobe je to naprosto irelevantni
osobne sem ot tak mel na 2 autec ha nikdy s tim problem nebyl...
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
juraj tvé rady jsou nad zlato jenže u tohohle nebude problém tomu věř
PS: dnes jsem si dovezl další várku kravinek
České Budějovice - kousek od Příbrami - Plzeň - a opět domu do Budějc...
* pískovej interiér viz fotka
* duplex remus viz fotka
* drobet pomuchlanou faceliftovou vektru B na díly (se šikmou zádí) tady fotku pro změnu nemám
PS: dnes jsem si dovezl další várku kravinek
* pískovej interiér viz fotka
* duplex remus viz fotka
* drobet pomuchlanou faceliftovou vektru B na díly (se šikmou zádí) tady fotku pro změnu nemám
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Ten interiér už máš ne? 
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
ten interier je super
jsem opravdu zvedavej co z toho auta vyleze:D , ale znam to taky ted postupne vse shanim (taky pomalu) a vyplatilo se a muzu taky zacit skladat 
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
m.artty ten první jsem prodal nechtělo se mi ho opravovat
tenhle stačí jen vyčistit. navíc ho chci udělat předělat! černé koberce, černé všechny plasty + černý spodky tapeců světlá jen kůže tak uvidíme
xciba vize je už dávno daná jak vše bude, ale je spousta věcí které ji ovlivňujou a pak to dopadá tak jak to dopadá
stejně tak ta prásklá druhá vektra koupil jsem jí jen kvůli face kufrovým dveřím rozhodl jsem se to přestavět. a to jenom proto že jsem jí náhodně našel na bazoši
už pár drobností a může se lakovat 
xciba vize je už dávno daná jak vše bude, ale je spousta věcí které ji ovlivňujou a pak to dopadá tak jak to dopadá
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- TomC20LET
- Příspěvky: 493
- Registrován: 13 čer 2011 22:57
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
já ti dám náhodně našel
jak jednu tak druhou

Insignia Sports Tourer full 1.6i Turbo 147kw 2009
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
To znam..ja jsem si rikal ze si to jen opravim, pak jsem nasel inzerat na face predek a ted k tomu pribude jeste face zadek:D a uz mi chybi jen ty kozene recara:)
ale uz se tesim na dokonceni budesš to mit dobre blaznive:D
ale uz se tesim na dokonceni budesš to mit dobre blaznive:D
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
přesně jak píše Tom další peklo na hraní, hlavně pár dílů pro mě pár dílů pro ostatní a zbytek do šrotu tím se mi vše zaplatí nazpět 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Ahoj snažil jsem se to celé pročíst, ale né najednou tak mi možná něco uteklo. Tak se zeptám jak to budeš dělat na STK ? Jen se ptám protože řeším podobný stav a to auto jedná značka a motor jiná značka
.
Jinak super projekt, ale jsme na diskuzním fóru tak ti pisnu pár postřehů a to když tam budeš mít ten interiér v kůži tudíž luxus a nedáš tam klimu tak nebude to blbé? Já si myslím že není až tak složité to sprovoznit jelikož už tam byla tak to máš nachystané. Úchyt kompresoru se dá vždy nějak vyřešit a hadice taky. Já osobně řeším to že tam klimu nechám za každou cenu
no a přišroubování turba k hlavě dej tam zpět štefty a obyč matky na 12klíč jsou možno k sehnání s kulatou dosedací plochou když dáš lepší matky tak už je nepovolíš... no už je to tu takže tak
Držím palec a slleduji to
kdybys něco potřeboval něco spešl vyrobit na CNC dej vědět.
když tak jen pár věcí zde: http://petjess.rajce.idnes.cz/Vyroba_a_upravy_dilu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak super projekt, ale jsme na diskuzním fóru tak ti pisnu pár postřehů a to když tam budeš mít ten interiér v kůži tudíž luxus a nedáš tam klimu tak nebude to blbé? Já si myslím že není až tak složité to sprovoznit jelikož už tam byla tak to máš nachystané. Úchyt kompresoru se dá vždy nějak vyřešit a hadice taky. Já osobně řeším to že tam klimu nechám za každou cenu
Držím palec a slleduji to
kdybys něco potřeboval něco spešl vyrobit na CNC dej vědět.
když tak jen pár věcí zde: http://petjess.rajce.idnes.cz/Vyroba_a_upravy_dilu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto
http://petjess.rajce.idnes.cz/
http://petjess.rajce.idnes.cz/
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Kulíšku já děkuji hlavní je že se především líbí mě samotnému a když dalším je radost dvojnásobná
k tvému poznatku kůži mám už od samotného počátku a když tam byl původní motor s funkční klimou a k tomu auto jezdilo usilovně, tak jsem i při velikých vedrech klimu nepustil vždy jsem otevřel okno... všudy jsem jí měl zaplou jen jednou za celou dobu a ve výsledku mi chybět nebude (snad jestli jo upravím a dám nazpět)
k tomu CNC jestli je to tvoje práce jsi borec
a něco si určitě vymyslím..
k tomu CNC jestli je to tvoje práce jsi borec
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Ahoj k té klimě no je fakt, že jsou lidé co ji nechcou neboli mají a nepoužívají to chápu jen jsem se díval na to z mého pohledu což nemyslím zel
, ale jasně že ty musíš vědět co tam chceš a co né neboli co použiješ či né ... Jinak CNC je moje práce a také hobby samozřejmě člověk musí mít představivost znát a umět použít technologii a také programovat což je vše podstatné a v mém případě není ani jedno problém. Na rajčeti mám jen pár fotek a mám nové a nové věci jak už hotové tak i projekty
.
Nic valim spát tak ať se daří Ahoj
Nic valim spát tak ať se daří Ahoj
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto
http://petjess.rajce.idnes.cz/
http://petjess.rajce.idnes.cz/
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
* původní alternátor se startérem - původní z vektry B XEV který se použil
* značný rozdíl elektriky kolem motoru (původní LETková na první fotce) opět XEV na fotce druhé aneb rozvod konektor čidla oleje ve vaně - alternátor - kostra na bloku s konektorem do olejové pumpy - startér - konektor na el. k palivové liště - plus k baterce a hlavní konektor na el. co vede do auta
* v neposlední řadě neskutečněj očistec bloku a jeho dalších částí u fotek kde je řemenice je vidět jak vše bylo zaneseno rozdíl je značnej! a člověk se nemusí štítit dotknutí motoru
*poslední fotku si zvěč te! a řekněte co vám přijde divný na rozvodovém řemenu
* značný rozdíl elektriky kolem motoru (původní LETková na první fotce) opět XEV na fotce druhé aneb rozvod konektor čidla oleje ve vaně - alternátor - kostra na bloku s konektorem do olejové pumpy - startér - konektor na el. k palivové liště - plus k baterce a hlavní konektor na el. co vede do auta
* v neposlední řadě neskutečněj očistec bloku a jeho dalších částí u fotek kde je řemenice je vidět jak vše bylo zaneseno rozdíl je značnej! a člověk se nemusí štítit dotknutí motoru
*poslední fotku si zvěč te! a řekněte co vám přijde divný na rozvodovém řemenu
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
Proč má ten řemen tu drážku? To je vyšoupané od něčeho? (nevim jestli už si dělal rozvody nebo ne)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
příprava na potkání 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
přesně tak! u krytu rozvodů se zmuchlalo těsnění (ve kterým je plíšek) nějakou dobu tam dřel o rozvodovej řemen a drážka je mnohem hlubší než vypadá
fotka je teprve před rozvodama různýma těsněníma/filtrama a náplněma
vše než se bude startovat bude vyměněno...
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
to vyvažování kmitu na polose je dobré 
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
u mě vlastně nic zásadního 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B malá, ale moje"
už jen pár maličkostí, zapojit hadice/kabely počkat na různá těsnění/olej/rozvody, nastrojit základní věci jako chladič udělat elektriku a zkusit nastartovat 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V Turbo! malá, ale moje"
jde ti to pěkně od ruky ,už se těším na start 
Opel Astra F C20XE
