Lukine tento způsob vyndavání motoru je u vektry nejsnažší a snad nejrychlejší povolíš 10 šroubů na nápravnici jeden na řazení další na řízení odpojíš hadice od chladiče a pár kravinek a jsi venku nic víc... navíc u vektry motor drží v rámu né jako v astře v kastli

navíc manipulace s motorem je mnohem snažší a nepotřebuješ na to nic krom někoho druhého na přenášení motoru. je to lepší jak to tahat horem. u převodovky jsi nejsem jistej když odejde to či to je to fuk aspoň to urychlí výměnu za F28 jen mi to dá drobet času si sehnat ty věci na přehození

důvod rovnou to nelakovat je jednoduchej chci nejdříve zapojit elektriku a vše kolem a zkusit se projet, pak se to vyndá nalakuje motor a motorák a bude to na čisto... není to nouzově ale má to svůj důvod
dnešní up bude ve spíše komorním stylu
po marném pokusu dostat na motor řemenici z V6tky (brání mi v tom trubky od olejového filtru) mi bylo zděleno že řemenice z ecotecu padne bez problému na 2 šrouby šla chytnout bez problému zbylé 4 se odměřili a vyvrtali a ejhle sedí to krásně a zadarmo

také sundal původní alternátor a dal se opět ten co byl na motoru vektry krásně to padlo bez problému.

v neposlední řadě jsem udělal očistec motoru na poslední fotce je vidět jak je to znečištěné teď je to vše krásně čisťoučký nic víc jsem dnes nestihl...
* rozhodl jsem se pro kompletní odstranění klimatizace stejně nepůjde zapojit přes turbo tak proč jí tam tahat že? = klimakompresor, hadice, a jeden z chladičů se odstraní = přibude prostor, zmizí starosti a váha
