
Ale naživo mi přijde hodně podobná Rapidu. A včera byla boleslavská plná Superbů.
Škoda, že nebude vypadat takto:

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Kde máš tu 1.2TSI za 700t? Příště si aspoň sežeň fakta.paca píše: Teda radši si koupím rok jetý bafo za 700tis než novou oktávku ve stejné výbavě a za ty stejné prachy v 1.2TSI s nějakou "překroucenou zadní nápravou" (multilink cpou jenom do silnějších verzí)![]()
právěže jsem dával faktaSkury píše:Kde máš tu 1.2TSI za 700t? Příště si aspoň sežeň fakta.paca píše: Teda radši si koupím rok jetý bafo za 700tis než novou oktávku ve stejné výbavě a za ty stejné prachy v 1.2TSI s nějakou "překroucenou zadní nápravou" (multilink cpou jenom do silnějších verzí)![]()
![]()
http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavi ... sky-cenik/" onclick="window.open(this.href);return false;
protože jsem psal že si radši koupím rok jetý bafo za 700tis než novou oktávku za ty stejné peníze v 1.2TSIRitchma píše:Proč by ses měl dostávat na výbavu báwa za 1.3mega? WTF?
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
Takže srovnáš nový bmw za 1,3milionu s octavkou za 700t.paca píše:právěže jsem dával faktaSkury píše:Kde máš tu 1.2TSI za 700t? Příště si aspoň sežeň fakta.paca píše: Teda radši si koupím rok jetý bafo za 700tis než novou oktávku ve stejné výbavě a za ty stejné prachy v 1.2TSI s nějakou "překroucenou zadní nápravou" (multilink cpou jenom do silnějších verzí)![]()
![]()
http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavi ... sky-cenik/" onclick="window.open(this.href);return false;tak si dej konfigurátor a pokud se budeš chtít dostat na výbavu nového bafa za cca 1,3mil, tak jsi hned na nějakých 650tis ani nevíš jak a to vše s motorem 1,2TSI
![]()
![]()
citace z toho ceníku co jsi dal:
Další položkou jsou třeba bi-xenony, které k základnímu modelu nekoupíte. Stojí 39 000 korun. Metalíza bude stát 13 200 korun, interiér v kůži přijde na 47 000 korun, přední elektrické sedačky s pamětí stojí 30 000 korun, základní navigace přijde na 16 000 korun, pokročilá na 40 500 korun. Hezky vybavené auto tak cenovku vyžene o dost výš.
paca píše:Já si tady připadám jak v pomocné školeJá tady nesrovnávám nové auta
Ale tak to napíšu potřetí, srovnávám 1 rok jeté bmw a novou oktávku , obě auta vycházejí na cca 700tis kaček
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
No vsimni si, ze v Nemecku stoji auta stejne nebo mene nez u nas, pricemz platy jsou tam naopak "trochu" vys... Takze ano, uroven maji myssi, coz je platny argument, protoze si proste za svoje penize jsou schopni koupit vice zbozi. Neni to o hazeni penez do kotle, ale o schopnosti si to nove auto poridit bez vetsich problemu - prumerna Ceska rodina si kupovat novou Octavii zpravidla nechodi a pokud ano, tak malokdy v nejake vybave co prezentuje Skodovka jako ty super novinky, nybrz v oholene social verzi Holobyt 1.2 TSI, svihadla inclusive.twingo.driver píše:Jasně, maj vyšší životní úroveň než my, ale to automaticky neznamená, že nutně potřebujou házet prachy vidlema do kotle.
Jenže ten rozdíl tam je a markantní. Jenže to bys musel to báwo chvíli vlastnit abys poznal,kde je pravda.. Cena všeho je u BMW daleko výš, ted se nebavím o brzdových kotoučích z autokelly.paca píše:Žeby byl nějaký extrémní cenový rozdíl v náhradních dílech mezi bmw (mercedes) a vw group se mi už moc nezdá. Mám kamoše, který má jedničkovou oktávku a já bmw e46, víceméně stejně staré auta, i nájezd, benzin motor a je zajímavé, že ho roční servis stojí víc než měUrčitě si nekupuji bafo kvůli sousedům atd...ale kvůli tomu že jsou kvalitní, mají dobré jízdní vlastnosti, vydrží, nebojím se s ním jet někam na dovolenou atd.... a hlavně mě baví řídit
Já nemám nic proti koncernu, prostě takové auta v základu si podle mě kupují lidi, kteří mají auto kvůli tomu, aby se přepravili z místa A do místa B
tady máte test 320xd která stojí v základu cca 965tis (testovaná 1,3mil) a za rok bude tato testovaná ojetá stát cca 800tis kaček http://www.auto.cz/test-bmw-320d-xdrive ... zemi-73000" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak ja mel a mam bmw (jak pisu nahore) a nevim co by tam bylo extreme drahe jak pises, zkus neco hodit do placu.blázen píše:Jenže ten rozdíl tam je a markantní. Jenže to bys musel to báwo chvíli vlastnit abys poznal,kde je pravda.. Cena všeho je u BMW daleko výš, ted se nebavím o brzdových kotoučích z autokelly.paca píše:Žeby byl nějaký extrémní cenový rozdíl v náhradních dílech mezi bmw (mercedes) a vw group se mi už moc nezdá. Mám kamoše, který má jedničkovou oktávku a já bmw e46, víceméně stejně staré auta, i nájezd, benzin motor a je zajímavé, že ho roční servis stojí víc než měUrčitě si nekupuji bafo kvůli sousedům atd...ale kvůli tomu že jsou kvalitní, mají dobré jízdní vlastnosti, vydrží, nebojím se s ním jet někam na dovolenou atd....
Jen tak mmch.Kamose na 535d stala oprava automatu 40...o 10tis. vic nez platil dalsi kamos se Superbem 2.5tdi.To je docela prijatelnej rozdil, kdyz obe prevodovky srovnam...navic kdyz je na dalsich treba 200tis. pokoj.Teda pokud nepocitam vymennu oleje ktera u automatu taky neni zadarmo.blázen píše:oprava automatické převodovky. Na 535D stála 80tis. Oprava řízení 30tis. čeká se kdy vydechnou vstřikovače 50tis... BMW chtělo za kus hadice k turbu 1800kč .. Naproti tomu,,superb za stejnou cenu se ještě nepokazila až mu vydechnou třeba vstřikovače,nebo spojka.. už bude asi 3x prodanej