Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja aj za polovicu .. pri odbere 10kusov ... :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Miras už mi poslal nějaké redukce, tak to zkusím. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

JRD McLAREN píše:ja aj za polovicu .. pri odbere 10kusov ... :mrgreen:
nekaz mi ksefty :lol:
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja uz mam aj naradie ..aj material .. kua...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

to ja taky...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od lukin66 »

Juraj píše:kdyz mi dodate zavity tak vam to za stejnou cenu vyrobim u nas :-D
hmm to nechám vyrobit i zadarmo jak budem chtít :lol:
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

pro me za me... ja si podobnych veci k motoru naseru kybl :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od lukin66 »

taky tak
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

Kluci eFko mě začalo zlobit :cry:

Přijdu, sednu, nastartuju, jedu cca 20min na provozní teplotu, zastavím, chcípnu. Přijdu za třeba 5 - 10min a auto točí a nechytne jen divně "střelí" někde jak je vstřikování. Když to zkusím třeba za 2h až vychladne tak normálně naskočí a zase celej proces dokola...
Někdo mi řekl že to může být teplotní čidlo? :?
Nějakej nápad?
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Taky mě napadlo teplotní čídlo. Má mít modrej konektor a bývá někde kolem termostatu.

Podle knížky by mělo mít tyhle hodnoty:
00°C - 4,8 - 6,6 kOhm
20°C - 2,2 - 2,8 kOhm
40°C - 1,0 - 1,4 kOhm
80°C - 270 - 380 Ohm
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

Seš rychlej 8) Díky.

Zkusím to, ještě jsem na to neměl čas a astra zatím stojí v garáži, tak jsem chtěl aspoň potvrzení od někoho jinýho :wink:
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Martty, tys zapomněl na kouzelnou radu - co kontrolka ECU? :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

:cry:
Naposledy upravil(a) VERMUT dne 09 bře 2013 11:05, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

Měl jsem teď na krámě jednoho mechanika a prej teplotní čidlo by to být nemělo, že to spíš vypadá na rozdělovač a nebo to prej může bejt krokovej motor :shock: moudrej z toho zrovna nejsem, kur*a už abych byl v garáži :D


EDIT:
Teď jsem našel to o čem mluvil ten mechanik a prakticky i stejnej problém jinde na foru. tady je citace:
Dobrý den,
měla jsem něco podobného uplnou nahodou jsme přišĺy na to že v rozdělovači se tvářilo vše jakoby fungovalo ale museli jsme dát nový zapalovací modul, který přijmá vstupní signál od Halova snímače spíná a vypíná proud tekoucí primárním vinutím,dále magnetický snímač který snímá polohu horní uvratě a otáčky motoru, moc jsme se natrápily ale zase jezdím. Nechte si dařit.

Odkaz: http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=10167
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

este pre uplnost si zavadu potvrdis tak,
ze sa pozres na sviecky... az budu cierne je to cidlo..
az budu normalne, tak je to ten modul...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

krokáč určitě ne, to by ti cypovalo nezávisle na teplotě motoru.... já jezdil s rozbitým krokáčem nějakou dobu a někdy to jelo dobře, jindy to haprovalo nezávisle na teplotě.... ale nemyslím, že by krokáč ovlivnil starty.....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Tiger.s »

Já sem pro čidlo teploty
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

mě vadné čidlo teploty dělalo pravý opak, ecu si totiž při ztrátě signálu od čidla teploty,dosadí hodnotu pro cca90'C a motor by měl chcípat jen při studeným motoru, startuje se taky i špatně za studena a při ohřátým jsem to nějak extra nepozoroval,... je ale možný že je zaoxidovaný konektor a signál kolísá
ještě mě napadlo,jestli ti neprolíná benzín okolo vstřiku,přez O kroužek,taky jsem to zažil, pokud se tedy jedná o jednobodovku,po zhasnutí motoruti to může "zaplavit" sání
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

To bude rozdělovačem.. asi za tepla nenajde polohu, kdy má začít pálit.. proto to někdy střelí do sání jak řikáš.. Jestli ho budeš měnit sám.. nech si pak nastavit předstih. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

Super kua to je reakcí :D díky
Zejtra jdu do garáže a podívám se na to. Musím říct že poprvé když mi to udělala tak jsem na místě vyndal vstřik(mám jednobod) a byla pravda, že O kroužek respektive ten plastový filtřík je naštípnutý a chtělo by to určitě vyměnit, ale vím že takhle to tam je nějakou dobu a řekl bych, že tím to asi nebude. Přikláním se víc k rozdělovači než k čidlu, ale to se teprve dozvím a pak vám řeknu 8) :wink:
Jinak předstih se nastavuje jen strobem? Nebo to jde ještě jinak? Asi je ale stejně lepší to nechat nastavit co :D
Ještě jednou díky všem

EDIT:
existuje nějaká sada těsnění + filtr na ten vstřik?
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Sice je to dosti staré a možná hodně známé, ale stejnak to sem dám. Takový návod jak z C20XE ,,bezpečně" dostat téměř 300 koní bez turba... :) :) :)
http://www.fiattipo.net/index.php/clank ... lye-motoru
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

ten clanek nekdo myslel vazne? :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Teda nejsem žadnej odbornik přes motory, ale teď se chci zeptat vážně, je to tedy možný? nebo spíš, kolik je tak reálný strop? :D
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

zalezi to jenom na penezich :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 541
Registrován: 26 čer 2007 18:14
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od beck »

chlapi nevi nekdo kde bych koupil protimrazove zatky na vodu na C20XE? jsou u sacich parohu na hlave, takove ty mensi...dneska mi jedna vyletela :/
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

elit by je měl mít 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

ja je kupuju normalne v mototechne :-) jeste v te stare postkomunisticke :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

našla by se nějaká dobrá duše která prodá tento maličkej díl co je našroubován 5ti šrouby? jedná se o těsnící kroužek/gufero kolem poloosy 8) potřebuju to na F28 jelikož jsem zní odstranil transfer/rozvodovku tak se to nahrazuje tím to aby kolem polosy nic neteklo :wink:
Přílohy
XXX.jpg
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od petanek192 »

Kouknu doma
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Napadá vás, kudy by mi mohlo na Fku zatíkat dovnitř? u spolujezdce mám hromadu vody, u řidiče je taky, ale není to tak hrozné..

Auto od podzimu stálo venku, takže se to tam nahromáždilo.. rád si vyslechnu nápady, kudy by mohlo zatékat, připadne mi, jakoby teklo zpoza palubovky, koroze pod čelním žádná není a u střešního okna jsem odtoky čistil v létě,.. tak čím by to mohlo být ? :/

sice ted nemůžu nic moc rozdělávat (sekl jsem si šlachu, tak mám ruku v dlaze), ale dost mi ta voda vadí, a pořád se tam drží, i když jsem vyndal gumové zátky v podlaze a propíchl ty asfaltový pláty, aby to mohlo odtýkat.
Obrázek
Naposledy upravil(a) ernst dne 20 bře 2013 13:55, celkem upraveno 1 x.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“