Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Pokud máš šíbr, čistil si někdy odtoky?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

no, vyvyřovaly se zadní kapsy pod nárazníkem, takže jsem ty odtoky, co tam vedou rovnou protáhl drátem a vytahal jsem z toho ty nánosy, bohužel nevím, jestli nejsou odtoky tažené i dopředu..
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Jsou ve všech 4 rozích šíbru, takže i dopředu (u Kadetta, ale počítám že Astra to má stejně).
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

astra je má taky tahané dopředu.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

to auto stálo celou zimu? Nezamrzla ti voda v topení a neprasklo to ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

přesně tak, stálo celou zimu, jenže byla nová nemrzka, a tuto možnost bych vyloučil, protože v kobercích byllo minimálně 10l vody a po nemrzce to nesmrdí ani nechutná.. v nádobce je těsně pod maximum :D

Jinak kdyby byly ucpané odtoky, tak se mi přece bude okolo střešního držet voda, která tam není, je to tam suché jako pepř a to ještě včera tál sníh.. a samozřejmě všude čisto nikde nic ucpané..

Update:
není možnost, že by mi protíkala voda někde pod čelním sklem, jak je tažené to vedení vzduchu od kabinového filtru?

protože jsem nastartoval auto a nechal ho zahřát, jak se motor zahřál, tak mi lezla pára z průduchů topení, a to i přesto, že bylo topení přepnuté na studený vzduch a vetilátor vypnutý, pára byla normální, nenasládlá(jak z nemrzky) , že by se dostávala voda tudy?
nesetkal jste se s tím někdo?
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Sundával jsi někdy dveřní tapece?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

poradí někdo jak velký "ccm" jsou originální střiky na c20let?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Bosch 0280 156 280
470ccm @ 3.0bar & 575ccm @ 4.5bar
Impedance 14.2 Ohms
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

tapecy jsem sundával, a né jednou.. proč?
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

hm, myslel jsem si to.. a pod něma určitě nemáš fólii nalepenou na dveřích, že ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

no, to je pravda, nebyly tam už když jsem auto koupil.. akorát nechápu, že by se měla voda dostávat tudy, když jsou dole ve dveřích 3 dírky, kudy voda odtéká..
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

to je přesné to, co si každý myslí.. tak sundej tapec a dej na ty dveře vodováhu.. ten široký vrchní plech, na kterém drží stahovačka.. je mimo osu vnitřku dveří.. takže ta voda, když teče po stěně.. nekape do dveří.. ale mimo.. přímo na těsnící gumu, po které to steče na koberec.. to mám vypozorované v odstrojeném autě za děště.. od té doby to precizně lepím.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

To by pak věsvětlovalo ten mokrý tlumící materiál pod kobercem ve všech "tuněných" autech. Každej na ty folie sere :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Ok díky, něco tam seženu :D co by jste doporučovali? protože když už, tak at to má i trochu odhlučnovací vlastnosti :)'
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

na to se vykašli.. bys musel vylepit celé dveře i zevnitř.. dělal jsem to hliníkovou páskou.. dobře se s tím pracuje, perfektně to drží a je za pár korun. :mavani:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

ja tam lepim silnou igelitovou folii lepidlem na autoskla 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

s tím se mi právě nechtělo patlat :lol: :lol: proto jsem použil samolepící pásku :D co si budem povídat.. i ta hrubá černá izolepa by byla dobrá 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

ja to chtel hlavne celistve... vystrihnes tvar... pistoli objedes kolem dveri (mam vzduchovou takze bez namahy) no a jen naplacnes a pritisknes :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

někde tu mám novou fólii, do keté se balí palety cihel, ta je dost tlustá.. a jestli lepidlo, nebo takovej ten stále lepivej sopel, ještě uvidíme :)

no, každopádně díky za radu.. doufám. že teče jen tudy ;)

jen nevím proč ta pára z topení jak jsem psal o pár příspěvků výše.. a nemrzka to není..
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

stejne bych ten radiator topeni vymenil :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

kdybys věděl jaká to je robota, tak by ses na to asi vykašlal :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

prasklej není, vím jak smrdí pára z nemrzky, v téhle páře jde cítit spíš ztuchlina..

nemrzka je na -26 (a je půl roku stará)

což o to nahradní radiátor sice mám, no.. jak budu moct, rozdělám to a dám sem vědět.. beztak to bude jen najaká prkotina :D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

Lordík píše:poradí někdo jak velký "ccm" jsou originální střiky na c20let?

C 20let - 0280150420 , 304ccm ,315ccm/3Bar ,14.5 Ohm ,žlutá barva

Lukine, ty tvoje budou už na nějaký setup...
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

za objasnění vstřiků u LETka díky 8)

* v první řadě sháním/koupím tento držák alternátoru co udá pevnou pozici nemáte někdo?

* za druhé saab 2.0 turbo a 2.3 turbo u těch by jste nezjistili kolim mají vstřikovače ccm? mají být větší ale zajímá mě o kolik 8)
Přílohy
DDD.jpg
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

saab 2.3T ma 360ccm ... (ci 363)
ale nekupuj nic z ebayu alebo podobne...
4 take co mali kapavku som nedavno vyhodil..


mne tez nekade tiece do auta..
dneska som natlkol nove pirely na zadne dvere..
tak som zvedavy...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 24 bře 2013 11:11, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

proč chceš dávat jiný vstřiky?
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

málo výkonu asi ne? :lol:
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

to mě taky napadlo :)
Lordík nejdřív si dej do pucu origo motor, užij si ho, potom začni laborovat,protože to jsou vstřiky, potom turbo,... pak zjistíš že máš auto zase půl roku rozebraný,protože zůstaneš viset na nějaký pikačovině :) je to ale jenom můj názor :wink:
ale jak píše JRD ,když už, kup nějaký osvědčený a nový 8)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

dejme tomu že jsem se dostal k lidem a krásným věcičkám ohledně motoru LET. jako upravené bloky,kované vnitřnosti, čipy vmax evo 5 za velice příznivé ceny. proto zjištuji co je třeba k tomu aby to fungovalo :wink:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“