Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
druhá stránka věci.. k čemu Ti to bude?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
k hovnu, akorad se v tom bude vrtat a jezdit vzdy jen par hodin...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
No právě
Miras by o tom mohl zpívat 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
už jenom z principu, potenciál výkonu je tam obrovský tak proč ho aspoň čipem který stojí "skoro nic" nevyužít když to funguje! i kdyby to mělo zůstat u EDS 2 kde ti u serioveho motoru stačí vyměnit jen za jinej druh svíček (samozřejmě větší IC je + ale nutné není, ale mám ho)...
juraji/Lukine raději si pár hodin jízdy užiju než abychvpouze jezdil
juraji/Lukine raději si pár hodin jízdy užiju než abychvpouze jezdil

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
Mně to přijde jako škoda peněz. Z toho, co jsi tu psal a ukazoval, tak jsem spíš pochopil, že to bude showcar, či tak něco. Takže jízdní vlastnosti nic moc. A myslím si, že jízdu si užiješ i s tímhle neupraveným motorem 
Mimochodem, jízda se dá užít víceméně s jakkoliv silným autem

Mimochodem, jízda se dá užít víceméně s jakkoliv silným autem

Re: Oplí technická poradna
škoda peněz je prochlastat to v hospodě a pak se poblít či to někde profetovat, tak investice 3tisíc korun (čip,svíčky) už není tak nesplnitelná, třeba to bude ve výsledku stačit
každopádně prohodit kola za plechy a vyšroubovat předek nahoru zabere pár minut takže nejsem ničím limitován
já nechci jiné silné obratnější rychlejší nevím co dále, já to chci ve své vektře 



Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
já bych to radši profetoval a prochlastal tedaškoda peněz je prochlastat to v hospodě a pak se poblít či to někde profetovat


Re: Oplí technická poradna
Lordíku ty jsi mi tedy pacient... ty ani nevíš jak se to v tom bude chovat a jak to pojede a už chceš víc... doháje nejprve to alespon rozchod a pak delej neco vic... takhle to nikdy nedodelas..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
však v klidu
nejdříve to zprovozním už mi chybí vážně maličko, ale vektra je přece jenom těžší tak a výkon navíc nikdy neuškodí 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
já si mylsím že ti to teď bude stačit... hlavně to nejprve v tom autě odlaď s převodovkou atd a pak můžeš řešit něco dál 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Opět dotaz. Na naftovou merivu 1,7CDTI 74kw
Po startování dlouho trvá 5-10s než zhasne kontrolka mazání. Když je motor zahřátý po jízdě nebo když se startuje do hodiny od vypnutí motoru tak je vše ok. Ještě o víkendu jsem měnil olej. Dolití bylo na horní rysku, ale po pdojetí domu a změření je olej nad max ryskou tak půl cm.
Napadá, že všechen olej steče zpět do vany a tim pádem ve vršku motoru nezůstane ani kapka, proto to při prvním startování tak trvá, než zhasne kontrolka.
Další věc, že to při studeným motoru nechce táhnout než zapne turbo. To když zapne, tak z výfuku lítaj černý dejmy a za autem není vidět nic
A motor v rozmezí 1500-2000 ot. se trochu víc chvěje a jakoby cvakal nějakej kovovej zvuk, ale co jsem poslouchal tak hydroštely to nebudou. A ani mě nepřijde, že by to byl zvuk z motoru když stojim před autem. Ale v autě to je slyšet jak hydra. Za jízdy je to slyšitelný si myslím víc. Tak nevim 
Je tu nějaké aktivní opel forum?

Po startování dlouho trvá 5-10s než zhasne kontrolka mazání. Když je motor zahřátý po jízdě nebo když se startuje do hodiny od vypnutí motoru tak je vše ok. Ještě o víkendu jsem měnil olej. Dolití bylo na horní rysku, ale po pdojetí domu a změření je olej nad max ryskou tak půl cm.
Napadá, že všechen olej steče zpět do vany a tim pádem ve vršku motoru nezůstane ani kapka, proto to při prvním startování tak trvá, než zhasne kontrolka.
Další věc, že to při studeným motoru nechce táhnout než zapne turbo. To když zapne, tak z výfuku lítaj černý dejmy a za autem není vidět nic


Je tu nějaké aktivní opel forum?


EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Oplí technická poradna
kolik ma najeto? jak jsou na tom kruhy? meril jsi kompresi?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Podle budíků i servisky 130tis. Kompresi jsme neměřili ještě.
Motor je jinak tichoučkej
Motor je jinak tichoučkej

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Oplí technická poradna
nech zmerit vstriky, prijde mi ze ti tam nejaky hazi moc paliva a pak ti to nespalene palivo jsme pres krouzky do vany.. sice to nevysvetluje to zhasinani mazani ale vysvetluje to pribyvani oleje.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
To má táta v plánu nechat zkouknout vstřiky. Jinak v oleji naftu necítim. Budu mu to průběžně kontrolovat a na ty vstřiky s tim dojedu. Stejně plánuju si nechat zkontrolovat vstřiky u mého auta 

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Oplí technická poradna
Lordík ,ty jsi vážně dílo
v mým projektu jste mě málem s jurajem ukamenovali, když jsem se jenom o EDS čipu zmínil
teď nemůžu uvěřit že ho chceš
,pokud máš tubo v top stavu ,nech si to JEN naladit a sežeň si nastavitelný regulátor tlaku paliva. na krásných 250 ps se dostaneš jak nic a budeš s ní mít bez samosvoru a se svým snížením auta, plný ruce práce ,to mi věř, jedna věc jsou koně a druhá je krouťák, který má letko dá se říct na rozdávání ,hlavně hned od spoda,... nevymejšlej bejkárny ,protože se dá říct ,že když chceš nad 300PS( trvalejch, né jen doufat ,že to přežije sprint), tak za každýho koně navíc zaplatíš cca 1000kč
jestli chceš něco extra připrav si aspoň 100000kč a to jen do motoru, pak tu máme spojku, převodovku (aspoň samosvor),poloosy ,klouby, luxusní podvozek a brzdy, výztuha karoserie, a ještě jsem určitě na něco zapoměl




jestli chceš něco extra připrav si aspoň 100000kč a to jen do motoru, pak tu máme spojku, převodovku (aspoň samosvor),poloosy ,klouby, luxusní podvozek a brzdy, výztuha karoserie, a ještě jsem určitě na něco zapoměl

Opel Astra F C20XE
Re: Oplí technická poradna
Venca Brody jestli jste ten olej měřili po delší době, je možný že ti padá olej,nevím jak na tom je právě tento blok, ale na bloku C20XE je pod hlavou zpetný ventilek ve vedení oleje. buďto ti tam praskla pružinka a olej celý samospádem steče za určitou dobu zpět do vany a tím by se vysvětlilo těch 0,5l a to že to dlouho trvá než nasaje olej a natlačí,... protože "sací" potrubí oleje ve vaně bude taky prázdný. taky to může bejt jen těsnění sběrného potrubí, nic z toho si myslím, že to ale nebude ,je to hodně nepravděpodobný aby se to stalo,...
ten černej dým z výfuku může být jak vadný vstřik,nebo i slabě tlačí turbo a na tak málo vzduchu tam jde víc nafty.
ten černej dým z výfuku může být jak vadný vstřik,nebo i slabě tlačí turbo a na tak málo vzduchu tam jde víc nafty.
Opel Astra F C20XE
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
miras3000 to si právě taky myslím, že padá olej. Nebo něco v tom smyslu.
Na ty vstřiky se podíváme určitě. Nejhorší je, že ten motor je tak nasáčkovanej pod tou kapotou, že mě nebaví tam cokoliv hledat a dělat
Na ty vstřiky se podíváme určitě. Nejhorší je, že ten motor je tak nasáčkovanej pod tou kapotou, že mě nebaví tam cokoliv hledat a dělat

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Oplí technická poradna
dostal se ke mě tento motor = dostal jsem nový známosti z čech i slovenska
dříve jsem jaksi to mu prostě nevěřil teď když se od nich dozvídám že každej s tím měl zkušenost a nikdy si nikdo nestěžoval tak tomu i věřím že to funguje
jeden známej má na LETku EDS 1 nestěžuje si, druhej má na LETku EDS 2 je z toho unešenej! tak mohu říct s novýma zkušenostma obracím názor! naopak ti to vřele doporučuju 



Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
padani oleje z hlavy neudela 0.5l
kam by jsi ho v tech kanalkach chtel dat... max 0.05dcl 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Noono může být zasranej ten kanálek co v něm je měrka. Protože při prvním druhým vytáhnutí je měrka tak 10cm od oleje. Když to opakuju pořád dokola, tak se pak třeba 0,5cm nad max udělá z jedný strany čistá ploška a z druhý strany je přitom třeba 3cm nad max. Takže vidím hlavní problém v tom fífálu co v něm je měrka 

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
a nahodou bordel vo vani, na sitku v cerpadle... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Oplí technická poradna


Lordík proto jsem to i psal, že bych nahodil regulátor tlaku a vstřiky a za pár korun hodně muziky,... ale jak se tak poohlížím po různých LET projektech ,tak zjišťuju že na to půjdu uplně jinou cestou, pomalu a pořádně od spoda,chtěl bych totiž,abych se v tom po měsíci znova nevrtal. viděl jsem i pár odpálených pístů a vydřených stěn válců, myslím si že to může být i tím že to není přesně odladěný na přesně Tvůj motor ,za ty samý peníze Ti to někdo odladí

Opel Astra F C20XE
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
No to mě nenapadlo, jelikož předchozí majitel nechával měnit olejové čerpadlo. Ale jelikož sákne vana, tak až bude tepleji, tak vanu sundáme a na koš určitě kouknemeJRD McLAREN píše:a nahodou bordel vo vani, na sitku v cerpadle...

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Oplí technická poradna
Venca: aby jsi v nem nenasel cerveny tmel

Miras: ja bych sel cestou motoru ze saaba


Miras: ja bych sel cestou motoru ze saaba

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
No lepený to je, jen ne červeným bordelem ale šedým. No jak bude kloudnější počasí, tak tu vanu shodíme
Jen jsem nikde nenašel těsnění na vanu, takže se to opět bude asi lepit 


EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Oplí technická poradna
Starci neválí se prosím někomu doma person z Vectry/Calibry/Ascony? Případně třeba i z Kadetta D? Potřeboval bych si něco ověřit 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Oplí technická poradna
nikdo nic? držák alternátoru co udá pevnou pozici nemáte někdo? poštrachejte doma v těch vašich skládkách a bordelech na ceně se domluvíme
takovéhle kraviny mě zdržujou od prvních startů 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
jéééé tak si sežeň výkres a nech vypálit a naohejbat 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
a kde já něco takového seženu? to si to raději nařežu a posvařím, ale mě se nechce raději někomu dám peníze a dám to na auto 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!