Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

druhá stránka věci.. k čemu Ti to bude?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

k hovnu, akorad se v tom bude vrtat a jezdit vzdy jen par hodin...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

No právě 8) Miras by o tom mohl zpívat :-)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

už jenom z principu, potenciál výkonu je tam obrovský tak proč ho aspoň čipem který stojí "skoro nic" nevyužít když to funguje! i kdyby to mělo zůstat u EDS 2 kde ti u serioveho motoru stačí vyměnit jen za jinej druh svíček (samozřejmě větší IC je + ale nutné není, ale mám ho)...
juraji/Lukine raději si pár hodin jízdy užiju než abychvpouze jezdil 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Mně to přijde jako škoda peněz. Z toho, co jsi tu psal a ukazoval, tak jsem spíš pochopil, že to bude showcar, či tak něco. Takže jízdní vlastnosti nic moc. A myslím si, že jízdu si užiješ i s tímhle neupraveným motorem ;)

Mimochodem, jízda se dá užít víceméně s jakkoliv silným autem 8)

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

škoda peněz je prochlastat to v hospodě a pak se poblít či to někde profetovat, tak investice 3tisíc korun (čip,svíčky) už není tak nesplnitelná, třeba to bude ve výsledku stačit 8) každopádně prohodit kola za plechy a vyšroubovat předek nahoru zabere pár minut takže nejsem ničím limitován :wink: já nechci jiné silné obratnější rychlejší nevím co dále, já to chci ve své vektře 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Dacan
Moderátor
Příspěvky: 1528
Registrován: 08 kvě 2010 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Dacan »

škoda peněz je prochlastat to v hospodě a pak se poblít či to někde profetovat
já bych to radši profetoval a prochlastal teda 8) spek

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

Lordíku ty jsi mi tedy pacient... ty ani nevíš jak se to v tom bude chovat a jak to pojede a už chceš víc... doháje nejprve to alespon rozchod a pak delej neco vic... takhle to nikdy nedodelas..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

však v klidu :lol: nejdříve to zprovozním už mi chybí vážně maličko, ale vektra je přece jenom těžší tak a výkon navíc nikdy neuškodí 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

já si mylsím že ti to teď bude stačit... hlavně to nejprve v tom autě odlaď s převodovkou atd a pak můžeš řešit něco dál :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Opět dotaz. Na naftovou merivu 1,7CDTI 74kw
Po startování dlouho trvá 5-10s než zhasne kontrolka mazání. Když je motor zahřátý po jízdě nebo když se startuje do hodiny od vypnutí motoru tak je vše ok. Ještě o víkendu jsem měnil olej. Dolití bylo na horní rysku, ale po pdojetí domu a změření je olej nad max ryskou tak půl cm.
Napadá, že všechen olej steče zpět do vany a tim pádem ve vršku motoru nezůstane ani kapka, proto to při prvním startování tak trvá, než zhasne kontrolka.
Další věc, že to při studeným motoru nechce táhnout než zapne turbo. To když zapne, tak z výfuku lítaj černý dejmy a za autem není vidět nic :lol: A motor v rozmezí 1500-2000 ot. se trochu víc chvěje a jakoby cvakal nějakej kovovej zvuk, ale co jsem poslouchal tak hydroštely to nebudou. A ani mě nepřijde, že by to byl zvuk z motoru když stojim před autem. Ale v autě to je slyšet jak hydra. Za jízdy je to slyšitelný si myslím víc. Tak nevim :lol:

Je tu nějaké aktivní opel forum? :? :?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

kolik ma najeto? jak jsou na tom kruhy? meril jsi kompresi?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Podle budíků i servisky 130tis. Kompresi jsme neměřili ještě.
Motor je jinak tichoučkej :(
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

nech zmerit vstriky, prijde mi ze ti tam nejaky hazi moc paliva a pak ti to nespalene palivo jsme pres krouzky do vany.. sice to nevysvetluje to zhasinani mazani ale vysvetluje to pribyvani oleje.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

To má táta v plánu nechat zkouknout vstřiky. Jinak v oleji naftu necítim. Budu mu to průběžně kontrolovat a na ty vstřiky s tim dojedu. Stejně plánuju si nechat zkontrolovat vstřiky u mého auta 8)
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

Lordík ,ty jsi vážně dílo :lol: v mým projektu jste mě málem s jurajem ukamenovali, když jsem se jenom o EDS čipu zmínil :lol: teď nemůžu uvěřit že ho chceš :lol: ,pokud máš tubo v top stavu ,nech si to JEN naladit a sežeň si nastavitelný regulátor tlaku paliva. na krásných 250 ps se dostaneš jak nic a budeš s ní mít bez samosvoru a se svým snížením auta, plný ruce práce ,to mi věř, jedna věc jsou koně a druhá je krouťák, který má letko dá se říct na rozdávání ,hlavně hned od spoda,... nevymejšlej bejkárny ,protože se dá říct ,že když chceš nad 300PS( trvalejch, né jen doufat ,že to přežije sprint), tak za každýho koně navíc zaplatíš cca 1000kč 8)
jestli chceš něco extra připrav si aspoň 100000kč a to jen do motoru, pak tu máme spojku, převodovku (aspoň samosvor),poloosy ,klouby, luxusní podvozek a brzdy, výztuha karoserie, a ještě jsem určitě na něco zapoměl :mrgreen:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

Venca Brody jestli jste ten olej měřili po delší době, je možný že ti padá olej,nevím jak na tom je právě tento blok, ale na bloku C20XE je pod hlavou zpetný ventilek ve vedení oleje. buďto ti tam praskla pružinka a olej celý samospádem steče za určitou dobu zpět do vany a tím by se vysvětlilo těch 0,5l a to že to dlouho trvá než nasaje olej a natlačí,... protože "sací" potrubí oleje ve vaně bude taky prázdný. taky to může bejt jen těsnění sběrného potrubí, nic z toho si myslím, že to ale nebude ,je to hodně nepravděpodobný aby se to stalo,...
ten černej dým z výfuku může být jak vadný vstřik,nebo i slabě tlačí turbo a na tak málo vzduchu tam jde víc nafty.
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

miras3000 to si právě taky myslím, že padá olej. Nebo něco v tom smyslu.
Na ty vstřiky se podíváme určitě. Nejhorší je, že ten motor je tak nasáčkovanej pod tou kapotou, že mě nebaví tam cokoliv hledat a dělat :lol:
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

dostal se ke mě tento motor = dostal jsem nový známosti z čech i slovenska 8) dříve jsem jaksi to mu prostě nevěřil teď když se od nich dozvídám že každej s tím měl zkušenost a nikdy si nikdo nestěžoval tak tomu i věřím že to funguje 8) jeden známej má na LETku EDS 1 nestěžuje si, druhej má na LETku EDS 2 je z toho unešenej! tak mohu říct s novýma zkušenostma obracím názor! naopak ti to vřele doporučuju 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

padani oleje z hlavy neudela 0.5l :-D kam by jsi ho v tech kanalkach chtel dat... max 0.05dcl :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

Noono může být zasranej ten kanálek co v něm je měrka. Protože při prvním druhým vytáhnutí je měrka tak 10cm od oleje. Když to opakuju pořád dokola, tak se pak třeba 0,5cm nad max udělá z jedný strany čistá ploška a z druhý strany je přitom třeba 3cm nad max. Takže vidím hlavní problém v tom fífálu co v něm je měrka :?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

a nahodou bordel vo vani, na sitku v cerpadle... :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

:D to je pravda Juraj ,těch půl litru to byl trochu přestřel :D
Lordík proto jsem to i psal, že bych nahodil regulátor tlaku a vstřiky a za pár korun hodně muziky,... ale jak se tak poohlížím po různých LET projektech ,tak zjišťuju že na to půjdu uplně jinou cestou, pomalu a pořádně od spoda,chtěl bych totiž,abych se v tom po měsíci znova nevrtal. viděl jsem i pár odpálených pístů a vydřených stěn válců, myslím si že to může být i tím že to není přesně odladěný na přesně Tvůj motor ,za ty samý peníze Ti to někdo odladí :wink:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

JRD McLAREN píše:a nahodou bordel vo vani, na sitku v cerpadle... :roll:
No to mě nenapadlo, jelikož předchozí majitel nechával měnit olejové čerpadlo. Ale jelikož sákne vana, tak až bude tepleji, tak vanu sundáme a na koš určitě koukneme 8)
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

Venca: aby jsi v nem nenasel cerveny tmel :-D :-D

Miras: ja bych sel cestou motoru ze saaba ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Venca Brody »

No lepený to je, jen ne červeným bordelem ale šedým. No jak bude kloudnější počasí, tak tu vanu shodíme :-) Jen jsem nikde nenašel těsnění na vanu, takže se to opět bude asi lepit :(
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Starci neválí se prosím někomu doma person z Vectry/Calibry/Ascony? Případně třeba i z Kadetta D? Potřeboval bych si něco ověřit 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

nikdo nic? držák alternátoru co udá pevnou pozici nemáte někdo? poštrachejte doma v těch vašich skládkách a bordelech na ceně se domluvíme 8) takovéhle kraviny mě zdržujou od prvních startů :roll:
Přílohy
DSCF3977.jpg
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

jéééé tak si sežeň výkres a nech vypálit a naohejbat 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

a kde já něco takového seženu? to si to raději nařežu a posvařím, ale mě se nechce raději někomu dám peníze a dám to na auto :D
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“