zahlazení a úklid pod kapotou jsem vzal drobet vážně, dva hlavní svazky co vedou do motoráku odstraněny díra v právo na první fotce bude zavařena v té druhé vede už jenom kolem 10 drátů! k tomu jsem odstranil další zbytečnost a to tempomat (aspoň nemusím řešit lanko a jeho zapojení)

po vytažení obou svazků jsem na to si hodinu koukal a chodil kolem toho co s tím - půlka zůstane pod palubovkou jelikož není třeba druhá povede nosníkem levého blatníku. a kdy to má někudy vést tak se musela udělat další náhradní dirka kterou vše povede a nebude vidět

hned bude následovat spousta vaření, odřezávání různých už nepotřebných držáků, kytování a snad už s tím motorákem budu spokojenej
Mirdo: plánuje se více úprav pod kapotou a pod autem. letmo ti nějaký vyjmenuju.
původní 60mm výfuk nahradí 76mm rovnou s downpipe
větší průměr sání
samostatný BOV
sací vačka XE
regulátor tlaku paliva
montáž F28 (jen co na to seženu zbylé nutné věci k montáži)
zatím čip PHASE 2 280ps/415nm
po repasu turba přijde PHASE 3!
větší vstřiky nejspíše saab 2.3T (420ccm)
a za čas větší cooler kterej vyplní ten veliký "úsměv" v nárazníku
a co bude dál? nikdo neví
