tak se divam, ze mam zdupany popis u videa
Tuning Motoru BX
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuning Motoru BX
http://www.youtube.com/watch?v=K4mY2lF4 ... ata_player" onclick="window.open(this.href);return false;
tak se divam, ze mam zdupany popis u videa
tak se divam, ze mam zdupany popis u videa
Re: Tuning Motoru BX
Tak tam jsem slavil prvenství... 
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
pane nejako som nevidel BXso tuto sobotu v Trencine ..
co sa stalo ..??
tiez som si vsimol aj nekaje veci na predaj.. deje sa nieco ..??
(ci to je len moj blby pocit)
co sa stalo ..??
tiez som si vsimol aj nekaje veci na predaj.. deje sa nieco ..??
(ci to je len moj blby pocit)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
já si zas všiml jména Nikl u nějakejch vehementů u p. Albrechta na ponku
buď shoda jmen, nebo upgrade na jinej level... 
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
jako 170 kilo vaty je malo .. ??
tak ideme dalej ..??
mne to pride ze ja mam 50 deficit..
co je pre mna obrovska priepastna diera..
tak ideme dalej ..??
mne to pride ze ja mam 50 deficit..
co je pre mna obrovska priepastna diera..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tuning Motoru BX
Musel jsem pracovat, ale jezdím a zatím se stále daří vyhrávat...JRD McLAREN píše:pane nejako som nevidel BXso tuto sobotu v Trencine ..
co sa stalo ..??
tiez som si vsimol aj nekaje veci na predaj.. deje sa nieco ..??
(ci to je len moj blby pocit)
Re: Tuning Motoru BX
Všiml sis správně, nové lepší vehementy pro max výkon...honza 2.0 16v píše:já si zas všiml jména Nikl u nějakejch vehementů u p. Albrechta na ponkubuď shoda jmen, nebo upgrade na jinej level...
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
taky mam na toto velkej deficit, ale na to, z čeho mam ten svůj motor postaven a z čeho stavím druhej tak si mylsím že výsledky mam OK
ono to už pak tak rychle dolu neleze ty desetinky vzhledem k vynaloženýmu úsilí a financím
14.4s ze 17,5s je pro mě na seriový auto, seriovej spodek motoru (pouze GO a pečlivé vyvážení)+větší KP o 0,8, větší zvihy a delší otevření pomocí přebroušení a kompletně udělaná hlava, vejfuk a sací potrubí a doposud obyčejnej chip se zvedlým tlakem paliva slušnej výkon.. dokonce se to posunulo na 13,8s po výměně setrváku a Stálého převodu... ale to šlo zas ven na předělání...
rezervy jsou, hlavně na spodku motoru, teď se dodělávaj detaily (větší přítlak na spojce, doladění odstupňování převodovky, oil cooler, větší klapka 56->60mm, vstřiky, doladění ECU...)
druhej motor co stavim bude podobný specifikace jako ten první -seriovej spodek, ale odlehčenej co to šlo(písty -50g, čepy -30g, ojnice -160g, setrvák -6kg..) podobnou hlavu, ale mírnější vačky a celý to bude v autě co neváží 1200kg , ale jen 980kg...
14.4s ze 17,5s je pro mě na seriový auto, seriovej spodek motoru (pouze GO a pečlivé vyvážení)+větší KP o 0,8, větší zvihy a delší otevření pomocí přebroušení a kompletně udělaná hlava, vejfuk a sací potrubí a doposud obyčejnej chip se zvedlým tlakem paliva slušnej výkon.. dokonce se to posunulo na 13,8s po výměně setrváku a Stálého převodu... ale to šlo zas ven na předělání...
rezervy jsou, hlavně na spodku motoru, teď se dodělávaj detaily (větší přítlak na spojce, doladění odstupňování převodovky, oil cooler, větší klapka 56->60mm, vstřiky, doladění ECU...)
druhej motor co stavim bude podobný specifikace jako ten první -seriovej spodek, ale odlehčenej co to šlo(písty -50g, čepy -30g, ojnice -160g, setrvák -6kg..) podobnou hlavu, ale mírnější vačky a celý to bude v autě co neváží 1200kg , ale jen 980kg...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
no to ja som si akosi nemal moznost skusit, ake casy som schopny zajazdit, ..
kedze som nesiel jediny suchy start..
a budem strasne rad, ked sa mi podaria casy okoko 14.7-14.6 ..ako to bolo z prvou verziou motora
a ked vykon bude niekde okolo 130kW..
momentalne je vo voze dlllllllllllhaaaaaa prevodovka.. takze toho vela neocakavam..
v kazdom pripade by som bol rad, keby sa tu na fore zase zacalo bavit o upravach a o motoroch
(co sa asi nestane)
kedze som nesiel jediny suchy start..
a budem strasne rad, ked sa mi podaria casy okoko 14.7-14.6 ..ako to bolo z prvou verziou motora
a ked vykon bude niekde okolo 130kW..
momentalne je vo voze dlllllllllllhaaaaaa prevodovka.. takze toho vela neocakavam..
v kazdom pripade by som bol rad, keby sa tu na fore zase zacalo bavit o upravach a o motoroch
(co sa asi nestane)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
no bylo by to dobrý.. nadšení z doby před 8-6 lety upadlo.. každej , co to myslel trochu vážně a má víc než jen chip, a filtr se věnuje svýmu a v současný době mě dávat radu připadá jak házení hrachu na zeď... mnoho dobrých rad tu bylo a zůstalo, stačí jen hledat, enbo si pořídit literaturu...JRD McLAREN píše:...
v kazdom pripade by som bol rad, keby sa tu na fore zase zacalo bavit o upravach a o motoroch
(co sa asi nestane)
Re: Tuning Motoru BX
[quote="honza 2.0 16v"]taky mam na toto velkej deficit, ale na to, z čeho mam ten svůj motor postaven a z čeho stavím druhej tak si mylsím že výsledky mam OK
ono to už pak tak rychle dolu neleze ty desetinky vzhledem k vynaloženýmu úsilí a financím
Já si nemyslím, že mám velký deficit, výkon je na hranici možností, jen hmotnost auta a moje špeky to brzdí
Třeba se někde potkáme...co se týče úprav motorů, je hodně již na netu popsáno a číst odbornou literatůru není na škodu, protože některé neodborné bláboly-rady, spíš škodí. U atmosféry to jde opravdu pomalu a za hodně peněz....
Já si nemyslím, že mám velký deficit, výkon je na hranici možností, jen hmotnost auta a moje špeky to brzdí
Třeba se někde potkáme...co se týče úprav motorů, je hodně již na netu popsáno a číst odbornou literatůru není na škodu, protože některé neodborné bláboly-rady, spíš škodí. U atmosféry to jde opravdu pomalu a za hodně peněz....
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
obzvlast, ked to clovek musi robit dva kraaaat...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tuning Motoru BX
JRD McLAREN píše:obzvlast, ked to clovek musi robit dva kraaaat...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
tak toto poznaam...
tiez mam hlavu motora dole rychlejsie jak koleso...
..naviac citim, ze preventivne pojde v blizkej dobe dole zas..
tiez mam hlavu motora dole rychlejsie jak koleso...
..naviac citim, ze preventivne pojde v blizkej dobe dole zas..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
no vidíš,já u coupe za těch 8 let co motor jezdí neměl hlavu dole ani jednou...
letos se chystám dát alespoň nový rozvody a olejovej chladič + tu spojku s upraveným přítlakem a ocelovým setrvákem... tj úpravy mající vliv na životnost.....
hlava/motor pujde ven až se stane něco velkýho.což se na seriovým spodku může stát kdykoliv..
zatím to drží
a je to velmi dobrá vizitka práce p. Albrechta..
letos se chystám dát alespoň nový rozvody a olejovej chladič + tu spojku s upraveným přítlakem a ocelovým setrvákem... tj úpravy mající vliv na životnost.....
hlava/motor pujde ven až se stane něco velkýho.což se na seriovým spodku může stát kdykoliv..
zatím to drží
Re: Tuning Motoru BX
[quote="honza 2.0 16v"]no vidíš,já u coupe za těch 8 let co motor jezdí neměl hlavu dole ani jednou...
le
Až budeš lovit takové výkony jako já, tak věř, že to bude dost často. Máš udělaný standard, který "nepotřebuje " údržbu. Před chvilkou jsem se vrátil od Albrechta i ten mi potvrdil, že u špičkových motorů pro výměnu jednotlivých součástí motoru je i 50 ostrých motohodin, každý díl motoru má svůj doporučený čas výměny...pružiny, šrouby, vodítka, ventily, kroužky atd...
le
Až budeš lovit takové výkony jako já, tak věř, že to bude dost často. Máš udělaný standard, který "nepotřebuje " údržbu. Před chvilkou jsem se vrátil od Albrechta i ten mi potvrdil, že u špičkových motorů pro výměnu jednotlivých součástí motoru je i 50 ostrých motohodin, každý díl motoru má svůj doporučený čas výměny...pružiny, šrouby, vodítka, ventily, kroužky atd...
Re: Tuning Motoru BX
http://svetmotoru.auto.cz/clanek/sport/ ... acino.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Už se o něm píše...
Re: Tuning Motoru BX
A kdo by nevěděl, tak zde...
http://www.bxclub.cz/racing/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bxclub.cz/racing/" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
mne sa na tom celom lubi toto:
Trať na závodech sprintů měří od 150 do 1000 metrů, většinou se pohybuje kolem 400 m. Vozidla vyrážejí z pevného startu. Jezdit tady může každý, kdo vlastní řidičský průkaz. V závodě absolvuje jednu až pět jízd, počet je na uvážení řidiče. Na jednom voze se může střídat více jezdců. Základní rozdělení vozů je na dvě skupiny. Kategorie I (cestovní automobily s platným technickým průkazem), které jsou zařazeny do vypsaných tříd podle objemu motoru a přepočtové tabulky. Koeficient se liší podle toho, zda jde o auta s turbodmychadlem nebo kompresorem (x 1,7), Wankelovým motorem (x 1,5) nebo NOS – Nitro (x 1,3). Diesely ani motory jezdící na metylalkohol se nepřepočítávají. Vozy kategorie II jsou speciální, mají povolené veškeré úpravy bez vlivu na bezpečnost provozu automobilu. Jsou řazeny do následujících tříd: do 2000 cm3, nad 2000 cm3, diesel, hybrid a elektro.
Trať na závodech sprintů měří od 150 do 1000 metrů, většinou se pohybuje kolem 400 m. Vozidla vyrážejí z pevného startu. Jezdit tady může každý, kdo vlastní řidičský průkaz. V závodě absolvuje jednu až pět jízd, počet je na uvážení řidiče. Na jednom voze se může střídat více jezdců. Základní rozdělení vozů je na dvě skupiny. Kategorie I (cestovní automobily s platným technickým průkazem), které jsou zařazeny do vypsaných tříd podle objemu motoru a přepočtové tabulky. Koeficient se liší podle toho, zda jde o auta s turbodmychadlem nebo kompresorem (x 1,7), Wankelovým motorem (x 1,5) nebo NOS – Nitro (x 1,3). Diesely ani motory jezdící na metylalkohol se nepřepočítávají. Vozy kategorie II jsou speciální, mají povolené veškeré úpravy bez vlivu na bezpečnost provozu automobilu. Jsou řazeny do následujících tříd: do 2000 cm3, nad 2000 cm3, diesel, hybrid a elektro.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tuning Motoru BX
Zde to máš přesněji.
http://www.smscz.net/index.php?akc=propozice" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.smscz.net/index.php?akc=propozice" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
Dik..
ono podla tych "nasich slovenskych" (madarskych) ...
jaaa som v triede "PROFI" ..lebo nemam zapisany motor v TP...
...ale aspon ma tesi fakt, ze sa stym daju nahanat hondy...
Edited:
zase vidim zamene slovka OBJEM a OBSAH ...
ono podla tych "nasich slovenskych" (madarskych) ...
jaaa som v triede "PROFI" ..lebo nemam zapisany motor v TP...
...ale aspon ma tesi fakt, ze sa stym daju nahanat hondy...
Edited:
zase vidim zamene slovka OBJEM a OBSAH ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tuning Motoru BX
Na Slovensku jsem vyhrával street, Vaše i maďarská pravidla znám.
http://www.youtube.com/watch?v=K4mY2lF4 ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=K4mY2lF4 ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
jj ...znam... videli sme sa tam ..
a aj minuly rok na skringu..
a aj minuly rok na skringu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tuning Motoru BX
A s čím si jezdil
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
hondy se daj nahánět s čímkoliv
pamatuji rok 2006, kdy sem měl motor v coupe čerstvě postaven (a ne v tak dalekým vývoji jako teď) a přišel za mnou na jednom z prvních HSM v mimoni majitel poměrně "nazlobený" CTR, jestli v tom nemám náhodou turbo a jezdím ve 2L... po zvednutí kapoty mu poněkud spadla čelist, protože viděl , že to je pouze astmatik co na seriovejch gumách barum bravuris 195/50/15 zajel 14.84s...
pamatuji rok 2006, kdy sem měl motor v coupe čerstvě postaven (a ne v tak dalekým vývoji jako teď) a přišel za mnou na jednom z prvních HSM v mimoni majitel poměrně "nazlobený" CTR, jestli v tom nemám náhodou turbo a jezdím ve 2L... po zvednutí kapoty mu poněkud spadla čelist, protože viděl , že to je pouze astmatik co na seriovejch gumách barum bravuris 195/50/15 zajel 14.84s...
Re: Tuning Motoru BX
I s Citroenem BX se to dá
2x mistr ČR ve svých kubatůrách a jednou třetí bez rozdílu obsahu. 
