Tuning Motoru BX

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Čím začít na motoru ?

svody
7
18%
Hlava
11
29%
Vačka
5
13%
sání
15
39%
 
Celkem hlasů: 38

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od LiberaleMiguel »

http://www.youtube.com/watch?v=K4mY2lF4 ... ata_player" onclick="window.open(this.href);return false;
tak se divam, ze mam zdupany popis u videa :lol:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

Tak tam jsem slavil prvenství... 8)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

pane nejako som nevidel BXso tuto sobotu v Trencine ..

co sa stalo ..??

tiez som si vsimol aj nekaje veci na predaj.. deje sa nieco ..??

(ci to je len moj blby pocit)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od honza 2.0 16v »

já si zas všiml jména Nikl u nějakejch vehementů u p. Albrechta na ponku :idea: buď shoda jmen, nebo upgrade na jinej level... :)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

jako 170 kilo vaty je malo .. ??

tak ideme dalej ..??

mne to pride ze ja mam 50 deficit..
co je pre mna obrovska priepastna diera..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

JRD McLAREN píše:pane nejako som nevidel BXso tuto sobotu v Trencine ..

co sa stalo ..??

tiez som si vsimol aj nekaje veci na predaj.. deje sa nieco ..??

(ci to je len moj blby pocit)
Musel jsem pracovat, ale jezdím a zatím se stále daří vyhrávat...

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

honza 2.0 16v píše:já si zas všiml jména Nikl u nějakejch vehementů u p. Albrechta na ponku :idea: buď shoda jmen, nebo upgrade na jinej level... :)
Všiml sis správně, nové lepší vehementy pro max výkon... :potlesk:

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od honza 2.0 16v »

taky mam na toto velkej deficit, ale na to, z čeho mam ten svůj motor postaven a z čeho stavím druhej tak si mylsím že výsledky mam OK :D ono to už pak tak rychle dolu neleze ty desetinky vzhledem k vynaloženýmu úsilí a financím spek

14.4s ze 17,5s je pro mě na seriový auto, seriovej spodek motoru (pouze GO a pečlivé vyvážení)+větší KP o 0,8, větší zvihy a delší otevření pomocí přebroušení a kompletně udělaná hlava, vejfuk a sací potrubí a doposud obyčejnej chip se zvedlým tlakem paliva slušnej výkon.. dokonce se to posunulo na 13,8s po výměně setrváku a Stálého převodu... ale to šlo zas ven na předělání...

rezervy jsou, hlavně na spodku motoru, teď se dodělávaj detaily (větší přítlak na spojce, doladění odstupňování převodovky, oil cooler, větší klapka 56->60mm, vstřiky, doladění ECU...)

druhej motor co stavim bude podobný specifikace jako ten první -seriovej spodek, ale odlehčenej co to šlo(písty -50g, čepy -30g, ojnice -160g, setrvák -6kg..) podobnou hlavu, ale mírnější vačky a celý to bude v autě co neváží 1200kg , ale jen 980kg... :alien:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

no to ja som si akosi nemal moznost skusit, ake casy som schopny zajazdit, ..
kedze som nesiel jediny suchy start..

a budem strasne rad, ked sa mi podaria casy okoko 14.7-14.6 ..ako to bolo z prvou verziou motora
a ked vykon bude niekde okolo 130kW..
momentalne je vo voze dlllllllllllhaaaaaa prevodovka.. takze toho vela neocakavam..

v kazdom pripade by som bol rad, keby sa tu na fore zase zacalo bavit o upravach a o motoroch
(co sa asi nestane)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od honza 2.0 16v »

JRD McLAREN píše:...

v kazdom pripade by som bol rad, keby sa tu na fore zase zacalo bavit o upravach a o motoroch
(co sa asi nestane)
no bylo by to dobrý.. nadšení z doby před 8-6 lety upadlo.. každej , co to myslel trochu vážně a má víc než jen chip, a filtr se věnuje svýmu a v současný době mě dávat radu připadá jak házení hrachu na zeď... mnoho dobrých rad tu bylo a zůstalo, stačí jen hledat, enbo si pořídit literaturu...

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

[quote="honza 2.0 16v"]taky mam na toto velkej deficit, ale na to, z čeho mam ten svůj motor postaven a z čeho stavím druhej tak si mylsím že výsledky mam OK :D ono to už pak tak rychle dolu neleze ty desetinky vzhledem k vynaloženýmu úsilí a financím spek

Já si nemyslím, že mám velký deficit, výkon je na hranici možností, jen hmotnost auta a moje špeky to brzdí :cry:
Třeba se někde potkáme...co se týče úprav motorů, je hodně již na netu popsáno a číst odbornou literatůru není na škodu, protože některé neodborné bláboly-rady, spíš škodí. U atmosféry to jde opravdu pomalu a za hodně peněz.... :kladivo:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

obzvlast, ked to clovek musi robit dva kraaaat...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

JRD McLAREN píše:obzvlast, ked to clovek musi robit dva kraaaat...
:nono: Nemyslím, že jen 2x, nikdy nejsi na 100% spokojený, kolikrát se ti to i nepovede, já jsem sestavoval motor už aspoň 15x, vždy narazíš na problém, který tě vrátí zpět :shock: . Oklepeš se, vyděláš kačku a jdeš tunit dál... :kladivo:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak toto poznaam...

tiez mam hlavu motora dole rychlejsie jak koleso...
..naviac citim, ze preventivne pojde v blizkej dobe dole zas..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no vidíš,já u coupe za těch 8 let co motor jezdí neměl hlavu dole ani jednou... :lol:

letos se chystám dát alespoň nový rozvody a olejovej chladič + tu spojku s upraveným přítlakem a ocelovým setrvákem... tj úpravy mající vliv na životnost.....

hlava/motor pujde ven až se stane něco velkýho.což se na seriovým spodku může stát kdykoliv..

zatím to drží spek a je to velmi dobrá vizitka práce p. Albrechta..

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

[quote="honza 2.0 16v"]no vidíš,já u coupe za těch 8 let co motor jezdí neměl hlavu dole ani jednou... :lol:

le
Až budeš lovit takové výkony jako já, tak věř, že to bude dost často. Máš udělaný standard, který "nepotřebuje " údržbu. Před chvilkou jsem se vrátil od Albrechta i ten mi potvrdil, že u špičkových motorů pro výměnu jednotlivých součástí motoru je i 50 ostrých motohodin, každý díl motoru má svůj doporučený čas výměny...pružiny, šrouby, vodítka, ventily, kroužky atd... :kladivo:

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

http://svetmotoru.auto.cz/clanek/sport/ ... acino.html" onclick="window.open(this.href);return false;

8) Už se o něm píše...

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

A kdo by nevěděl, tak zde...
http://www.bxclub.cz/racing/" onclick="window.open(this.href);return false;
:D

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

mne sa na tom celom lubi toto:

Trať na závodech sprintů měří od 150 do 1000 metrů, většinou se pohybuje kolem 400 m. Vozidla vyrážejí z pevného startu. Jezdit tady může každý, kdo vlastní řidičský průkaz. V závodě absolvuje jednu až pět jízd, počet je na uvážení řidiče. Na jednom voze se může střídat více jezdců. Základní rozdělení vozů je na dvě skupiny. Kategorie I (cestovní automobily s platným technickým průkazem), které jsou zařazeny do vypsaných tříd podle objemu motoru a přepočtové tabulky. Koeficient se liší podle toho, zda jde o auta s turbodmychadlem nebo kompresorem (x 1,7), Wankelovým motorem (x 1,5) nebo NOS – Nitro (x 1,3). Diesely ani motory jezdící na metylalkohol se nepřepočítávají. Vozy kategorie II jsou speciální, mají povolené veškeré úpravy bez vlivu na bezpečnost provozu automobilu. Jsou řazeny do následujících tříd: do 2000 cm3, nad 2000 cm3, diesel, hybrid a elektro.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

Zde to máš přesněji.
http://www.smscz.net/index.php?akc=propozice" onclick="window.open(this.href);return false; :P

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

Dik..
ono podla tych "nasich slovenskych" (madarskych) ...
jaaa som v triede "PROFI" ..lebo nemam zapisany motor v TP...

...ale aspon ma tesi fakt, ze sa stym daju nahanat hondy...

Edited:
zase vidim zamene slovka OBJEM a OBSAH ... :?:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

Na Slovensku jsem vyhrával street, Vaše i maďarská pravidla znám.
http://www.youtube.com/watch?v=K4mY2lF4 ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JRD McLAREN »

jj ...znam... videli sme sa tam ..
a aj minuly rok na skringu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

A s čím si jezdil

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od honza 2.0 16v »

hondy se daj nahánět s čímkoliv :wink:

pamatuji rok 2006, kdy sem měl motor v coupe čerstvě postaven (a ne v tak dalekým vývoji jako teď) a přišel za mnou na jednom z prvních HSM v mimoni majitel poměrně "nazlobený" CTR, jestli v tom nemám náhodou turbo a jezdím ve 2L... po zvednutí kapoty mu poněkud spadla čelist, protože viděl , že to je pouze astmatik co na seriovejch gumách barum bravuris 195/50/15 zajel 14.84s... spek

JirkaSec
Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2013 13:45
Bydliště: SEČ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning Motoru BX

Příspěvek od JirkaSec »

I s Citroenem BX se to dá spek 2x mistr ČR ve svých kubatůrách a jednou třetí bez
m.poháry.jpg
rozdílu obsahu. :lol:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“