
http://www.youtube.com/watch?v=3qD5c_oa ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderátor: Jardafox
Nevim jestli jsme viděli stejný video, ale čistejch nedotáčivostí tam bylo minimum a Semerád navíc neni žádný béčko, takže si nejsem jistej co se ti na tom nezdálo. Bylo to evidentně extrémně uklouzaný (nejspíš zamrzlá břečka z předchozího dne) a auto nemělo skoro žádnou trakci, což bylo slyšet už jen podle toho jak rychle a bez odporu lítaly vzhůru otáčky motoru. Pech s Fabií měl evidentně pneumatiky o třidu lepší, nevim jestli nějaký polohřeby či co. A jak bylo vidět, i některý wrcčka měly problémy. Nechci nijak hanit bmw ani tvoje řidičský schopnosti, ale brambor by měl na tomhle povrchu možná problém i s rozjezdem, tohle je opravdu extrémně kluzkej povrch. Řízení auta s pohonem všech kol je navíc o něco komplexnější záležitost než řízení auta s jednou poháněnou nápravou. Nevim jakou skladbu diferáků má Nkový mitsu, takový ty elektronický serepetičky jako AYC či ACD asi budou neaktivní. Nejspíš bude teda samosvor předek a zadek a otevřenej střed s nějakym defaultnim poměrem. Ale to nemám zjištěný najisto, jen to tak usuzuju po smyslu.cleman píše:Kluci zdá se to jenom mě nebo to video ze Semerádem je děs? To by snad každej trochu zkušenější zajel min. stejně. Přijde mi že 90% těch nedotáčivostí je uplně zbytečnejch. Chápu to blbě když řeknu že na tomhle povrchu čtyřkolu rozhodim před zatáčkou bokem. Ať už přirozeně volantem nebo přes rukáv a celou zatáčku jedu bokem skoro čumákem ke středu zatáčky. Jezdím osobně tak z bavorákem. Přijde mi že jinak se hrnu ven okamžitě. Viz třeba ta fábka. Trhal jí krásně bokem a byl v čoudu hned. Jasně je to led a ne vždycky to vyjde ale i tak ......