Škoda Octavia 1.9TDi
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Skočte jednu stránku nazpět k poslednímu příspěvku ať to neminete
Ještě dám pár fotek z léta když se měnil starý černý interiér za béžový. Taky to není nijak aktuální už jsou nové madla dveří taky v béžové 
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Z venku pěkné, ale ten béžový interiér se mi nelíbí
Ale tož proti gustu 
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
nevím proč mě se strašně líbí ta žlutá na těch nápravách a brzdách
stejně tak jsi mohl vzít i střed kotouče do žluta. interiér je barevně pěknej, škoda že to není kůže když laurin a dement je často na bazoši za přijatelnej peníz v krásných stavech 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Mě se ten béžový interiér zamlouvá, vypadá to nevšedně a elegantně oproti té šedé. Sice ještě nemám přední sedadla ale tak snad časem něco najdu. L&K jsem nechtěl právě z toho důvodu že je to kůže.V zimě ledovej a v létě si spálíš prdel 
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
v tom je to kouzloSvacinkar píše:V zimě ledovej a v létě si spálíš prdel
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Nuže kokta je poskládaná i odvzdušněná ale moc se tomu brzdit nechce
Asi jsem lempl a pořád tam někde lítá vzduch.




ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
je třeba aby se kotouče a destičky drobet obrousily, pár km to bude brzdit drobet na pičku pak si to sedne a nebude problém, je to jak z úplně novýma kotoučema a destičkama 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
no jo ale mě padá pedál
Někde tam jsou ještě bublinky 
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
no jo to jsi ale neřekl
musíš více odvzdušnit 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
studění řeší výhřev.... každopádně moc jich nebylo ale dal by se sehnat polokoženej béžovejSvacinkar píše:Mě se ten béžový interiér zamlouvá, vypadá to nevšedně a elegantně oproti té šedé. Sice ještě nemám přední sedadla ale tak snad časem něco najdu. L&K jsem nechtěl právě z toho důvodu že je to kůže.V zimě ledovej a v létě si spálíš prdel
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
dokoupim 0.5L DOT 4 a ještě párkrát to projedu. Ale zajímavý když nejde motor tak pedál drží ale jak-mile to nakopnu tak padne až na podlahu. I když odvzdušnění není moje silná stránka. Zatim jsem odvzušňoval maximálně topení 
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
po zapnutí klíčnu není to posilovač? topení či brzdy ono je to stejný

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Mě stejnak asi nezbyde nic jinýho než dát tu polokůži páč sehnat látkový je nemožnýBIGPAPA píše:studění řeší výhřev.... každopádně moc jich nebylo ale dal by se sehnat polokoženej béžovejSvacinkar píše:Mě se ten béžový interiér zamlouvá, vypadá to nevšedně a elegantně oproti té šedé. Sice ještě nemám přední sedadla ale tak snad časem něco najdu. L&K jsem nechtěl právě z toho důvodu že je to kůže.V zimě ledovej a v létě si spálíš prdel
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Lordík : Přinejhorším to pošlu klukum do servisu kde určitě budou vědět jak na to 
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
ta alkantara nestudí jako origo kůže
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Jo, ale když blbě odvzdušníš topení ů, tak bude studené, ale jak blbě odvzdušníš brzdy, tak budeš studený ty 
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
a nemá náhodou Octavia samoodvzdušňovací okruh?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
To netuším jestli tam nějaký okrzh bude ale nakonec to předám mechanikovy a ten my to tlakově odvzušní nebo nějak tak to řikal
Ještě přidám pár fotos


Ještě přidám pár fotos


ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Mrkni na hadici z vývěvy(viz odkaz),já ji měl prasklou a po výměně kotoučů a destiček to pořád brzdilo na prd,pak jsem mrkl na hadici a byla prasklá,po výměně paráda
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... aYzjPgdY4j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... aYzjPgdY4j" onclick="window.open(this.href);return false;
VW sharan 1.9 Tdi 125 kw
Opravy turbodmychadel a vstřikovačů,nabídka hybridních turbodmychadel,chiptuning,tel. 775 301860
Opravy turbodmychadel a vstřikovačů,nabídka hybridních turbodmychadel,chiptuning,tel. 775 301860
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
nebo vykvrdlanej výstup z vývěvy a zrácí se podtlak,taky jsem to měl,relativně běžná věc. Jinak Okta moc pěkná 
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
