Chosse píše:
Tak až u něj budeš tak mi ho vyfoť ať nezapomenu jak vypadá Ať se daří
Pořád stejně, jen má sundané pravé zrcátko (několikrát jsme o něj zavadil, tak jsem ho raději sundal než o něj zavadit víc a polámat ho). I kola má pořád stejné, nějak se mi nechce je prodávat
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
crocjirka píše:costcast je ta co praska ne? a ta od cosworthu je lepsi ne?
Jirko, Cosworth=Coscast právě tahle je ta která je odolnější vůči tomu praskání. Pak dělala něměcká firma Kolben-Schmidt a to ve verzích 400 a 700, ale to už tu určitě někdo zminoval . Já měl krom té 400 všechny a nikdy žádnej problém.
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion) Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
gsi22: Já si myslím, že to nikdy není až tak dramatické, jak se píše na internetu... neříkám, že tam nejsou pravdivý informace, ale myslím si, že jsou zveličované.
Měl jsem x17dtl - na netu se dočteš, jak na to praskají hlavy a to až tak, že pomalu s výměnou oleje měníš hlavu. Moje Astra měla natočeno 312 tisíc, když jsem jí koupil... teď s ní jezdí brácha, má skoro 350 tisíc a pořád nic. Jezdí na bionaftu a různé fritovací oleje.
Mám Omegu 2,5 TDS - to samé jako v přechozím odstavci - dle netu praskají hlavy a všechno možné. Omega je doma 5 nebo 6 let, najeto přes 100 tisíc km (aktuálně je tam 259 tisíc). Palivo opět bionafta a oleje...
A závěrem - internetové povídání jak jsou Opely nespolehlivé. Mám v Opelech naježděno asi 70 tisíc a nikdy jsem neměl závažný problém. Táta má v Opelech najeto stovky tisíc km a totéž. Prostě buď koupíš nejlevnější sbatlený vrak a pláčeš, že se to sype (což bude od Mercedesu po Dacii) nebo si vybereš zachovalý kus a udržeješ ho a máš klid
Chosse: OK, já ho vyfotím. Ale bude zaprášený, umývat ho nebudu
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Tyve poslední dvě stránky to je fakt jak někde v diagnosťáku.... kolik vám dohromady je let??? Poslední letošní výjezd.... ačkoli jestli vydrží počasí tak to o víkendu beztak zas vyvenčím
Přílohy
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
no to je fotka ještě z loňska, ale jak tak koukám z okna tak o víkendu dám další
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Lukin_GSi píše:Přijeď Jonáši, nemusíš ani vystupovat z auta a skončíš s kulkou v rameni.. takových hrdinů už bylo.. nezapomeň, že tady je krutý sever a noha přivázaná lanem za auto není výjimkou.
no a teď tu o jeníčkovi a mařence nevím jaký péro si kde kloktal než jsi začal vyprávět tyhle pohádky, ale hrát si na silnýho desperáda z drsného severu...? ... sakra chlape, jestli ty jsi článek nějakého drsného severu tak já jsem pokahontas a pikaču je můj brácha. jaká kulka v rameni jaký roztažení za autem komu to tu vyprávíš? posloucháš se vůbec? nemusíš mít strach ti to stručně vysvětlím až ti zazvoním u dveří s čím na mě přijde s AK-47 drsňáku ze severu? jsem na tebe moc zvědavej jaký silácký řeči z tebe budou padat v den střetu. mám ti dovést nějaký to lano a uvázat ti uzel až mě TY budeš někam tahat?
Lukin_GSi píše:Do každého se navážejí a s každým mají problém..
opravím tě, do tebe navážím a s tebou mám problém! nikoho jiného sem netahej nikde jinde problém není...
Pánové stoupněte si proti sobě a navzájem si nafackujte
Edit:
Bo jinak Přijeďte sem a já vám nafackuju
Řešte si to jinde.
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Tiger.s píše:Pánové stoupněte si proti sobě a navzájem si nafackujte
taky se tak stane, doufám že tu cestu urychlím na bližší datum. když si chlapec nedá říct nedám mu na vybranou
změna téma Kubi až se budeš zbavovat předních pružin beru je na catano mělo by to sednout nebo se to použít nedá? s tím přiblblým systémem jako má kalibra se moc kouzlit nedá, štelováky nejlevnější za 12 a ještě ta-technix když za 15máš komplet vzducháč je dnes už mimo
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
to je informace co jsem potřeboval vědět. proto sháním pružiny, jak velké snížení na zadek se vůbec dělá? nebo zkoušel někdo nějakou jinou náhradní variantu třeba z jiného typu auta? zatím mám nějaké -30 max -40 zadek (neměřil jsem to) a mezera je tam šílená skoro jako by se to nesnížilo
Podle mě zadek ti dolu moc nepujde, v základu je tam celkem malá pružina, co si pamatuju
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Lordík> pro radu ohledně podvozku piš miguelovi, on tomu rozumí. O kousek výš jasně napsal, že měnit pružinu kus za kus je nic, že takhle to nefunguje.
Až sem pojedeš tak dej vědět, se nechám i natočit.. aby pak všichni viděli jak budeš platit, že i vlastní ledviny prodáš.