Jinak, dnes jsem se spojil s majitelem, kterýho překvapilo, že turbo nemá tlačit 1.6... A poradil mi mrknout ještě na elektromagnetickej ventil tlaku turba. Každopádně musíme shodit hlavu, zkontrolovat turbo apod. Zaráží mě ještě ty tlaky (na třech válcích 7, na jednom 4), kdy majitel tvrdil, že pokud by byl propálenej píst, tlak by tam nebyl vůbec, což mi přijde jako kokotina...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
myslím,že majitel má pravdu s tím tlakem nad propáleným pístem.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Tím pádem nastává otázka, proč je v tom jednom válci tlak jenom 4. Ale to je otázka člověka nepolíbenýho touto problematikou. Předpokládám, že kamarádi na to snad přijdou...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Možná je podpálený a už tak netěsní , nebo může už být v piči válec stačí jak ze hrbolatý nebo v hajzli kroužky díky tomu tlaku, může to být 1000 věcí , každopádně je ten motor 2min před smrtí
no pokud to tlačilo 1,6 baru tak s nejvetšejší pravděpodobností budou pisty KO mezi pístními krouzky kde jsou nejvíc tepelně namahany
s velikym tlakem na turbo šlo s pisty srát i tesnění pod palici a jde ti voda do spalovaku proto kouří bíle a nejde uchladit
a klepáni to uz může byt holt cokoliv muhou to byt ty pisty ale taky podpáleny ventyly, či klikovaka.
pokud mám pravdu být tebou sháním druhý motor...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
No, kamarád říkal to stejný... resp. doporučoval omlátit auto majiteli o hlavu a chtít zpátky peníze... Já to vidím na kompromis, sehnat druhej motor a žádat kompenzaci...
EDIT: A turbo je s největší pravděpodobností taky v pytli, v sání se našly špony
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Možná jsem idiiot, možná jsem srdcař, ale jsem de facto na 100% rozhodnutej to auto nechat doma a dát ho do kupy. Tři roky jsem snil (bráno s nadsázkou) o tom, že si koupím GT a když se mi to povedlo, tak ho nehodím do žita po třech týdnech. To auto za to nemůže a já věřím, že ho dám do kupy. Jen je třeba se dohodnout s ex majitelem, jak finančně. Stávající stav mi nevyhovuje...
A k těm investicím - už tak jsem v něm za 8 tyčí skoro
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
jestli tě to potěší tak já jsem za 3 roky co vlastním alfu do ní dal 85 000,- a to počítám jen věci co se přímo auta týkají, takže třeba audio a kola v tom započítaný nejsou. Je pravda, že chci mít všechno v pořádku a ťip ťop, takže měním co se dá a raději kupuji dražší, ale kvalitní díly.
Kane13: takhle jsem já snil o fabii, jak jí jednou dostanu nahoru koňově,podvozkově, brzdově apod. apod. ve finále jsem v ní zahučel za nesmysl...díky štětí a pojistce se mi něco vrátilo a po přesednutí do golfa jsem si řekl k čemu to všechno vlastně bylo A teď...teď dělám dál tu samou hloupost...
Já jsem se pokusil změnit priority před dvěma a půl lety, kdy jsem první Punto nahradil Octavií. No a pak se mi změnily zase nazpět... resp. auta na ježdění jsou doma dvě, tohle třetí má být pro radost. Ale i tak počítám, že občas pojede
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Tak jsme opět pokročili... vrch motoru dole, čekám na díly. Dovolil jsem si pár fotek, aby bylo vidět, že šoku jsme nezažili zrovna málo. Olej všude včetně sání, hadice a trubky na sráč, turbo dead, těsnění pod palicí KO, závity na svíčky vykotlaný... obrázek si udělejte z fotek. Dnes jsem volal bývalýmu majiteli (měl mi poslat ještě nějaký věci plus jsme se měli domluvit co a jak s těma opravama) a nebere mi to. Doufám, že se ozve...
Přílohy
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
pokud ti to nebude brát posli mu doporuceny dopis s vymaháním škod poprípadě zalobou a urcite se ozve !!!
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
tlak byl tak veliky ze se tesnení jako vytlacilo do prostoru pro vodní kanál tady by pomohlo jen celokovové tesnení..
jinak k ostatnímu no coment proste na prasáka !!!
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
No ty woe.. zrovna jsem chtěl psát jak to pokračuje..
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Zdravím, já jsem měl PUNTO před Karlem, který ti to prodával. Nechci se ho nijak zastávat, ale zatím jsem sním měl jen dobré zkušenosti. Já sám nevím co stím po mě dělal jen vím, že když auto odjíždělo odemne, tak tlačilo max 1,2-1,3 bar stím, že tam bylo vše originál. Co se týče mých oprav, tak já to koupil stím, že je nejsíš vadné těsnění pod palicí. Takže odvoz domů na laně, doma rozebíračka a velké zklamání. Byl propálenej píst. Po domluvě s původním majitelem jsem zjistil, že zněj bohužel nedostanu ani slevu a smířil jsem se stím. koupil jsem všechny 4 písty (použité, ale originál 85t/km) komplet nové kroužky. Nejdříve jsem ale pátral proč se tohle vše stalo. Byly špatné simerinky okolo ventilů a jak prosakoval olej, tak se to dle mě propálilo, tak jsem je všechny vyměníl a kontoloval zda je to už ok. Nechala se odtlakovat palice a šup sní z5. Nové těsnení pod hlavu a celkově veškeré těsnění co kde se dalo. jinak co se týče turba tak za něj dám ruku do ohně že bylo ok i bez vůle, protože mě ho kamarád kontroloval než šlo z5 na auto.komplet se vyčistil sací systém vč. intercooleru a po pár najetých kilometrech se kontroloval systém znova zda není opět problém a vše ok. vím, že hadice od turba byly nejaké prasácky nabastlené, ale to jsem chtěl řešit časem ale stavil se Karel a říkal, že by to punto chtěl, tak jsem to ani nestihl nějak dodělat. projížděl si to tu nejaký jeho kamarád a říkal že je to všechno ok a že to dobře jede. Víc už o tom nevím. pokud se na něco potřebuješ zeptat co jsem potkal při opravě klidně se ptej. byla by ho opravdu škoda i třeba na díly.
"Turbo: výfukové plyny jdou do turbodmychadla, roztočí ho, pak přijde kouzlo a jedete rychleji."
@Filipio: Já ho taky nechci nijak očerňovat. Netvrdím, že šlo o úmysl, asi spíš o neznalost. A ta mě bohužel bude stát spoustu peněz. Celej systém vedení vzduchu byl špatně (píšu, co mi bylo řečeno klukem, co mi to spravuje, nevyznám se), turbo a hadice viz. fotky výše, tlak skutečně přes 1.6. Nicméně na autě se maká, díly jsou objednaný a s Karlem jsme se jakžtakž taky domluvili.
Momentálně přemýšlím, jestli mě místní osazenstvo ukamenuje, když auto šoupnu do Projektů... práce už na něm je (i když jsem nechtěl) docela dost a zdaleka nekončíme. Ve vzduchu jsou termíny jako degradace jízdních vlastností, nerez výfuck, Garett T25 a jiné
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
takhle nizkej tlak muze byt jemne prihlym ventilem (okem skoro nepoznaje) nebo se mezi ventil a sedlo pripekl nejaky bordel (treba karbon z ventilu) ale propaleny pist by mel tlak 0 to same vice ohly ventil...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
kane: já ti říkal, že s tím budou problémy a ty jsi mi nevěřil vytvoř téma v projektech, aspoň se bude na co koukat, hodně dlouho jsem sám přemýšlel na GTčkem, ale měl jsem z toho docela strach, alespoň uvidím proč
cele se mi to nezda... puvodniho majitele znam a vim ze je to ferovej kluk co motor postavit umi a vim na jistotu ze by tam spatne turbo nedal... asi bych hledal chybu jinde... je to stare auto kde s emuze vysrat kdykoli cokoli bez necoho zavineni a kor po takove dobe... ruku na srdce, jako beranek si s tim urcite nejezdil, asi bych prestal brecet a udelal to znovu a poradne, bohuzel tohle se stava.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Já původního majitele neznám, pouze jednoho předchozího. Nikde jsem ani netvrdil. že tam někdo dal špatný turbo. Ale po tom, co jsem viděl v motoru, je evidentní, že někdo si příliš nelámal hlavu s tím, jak tam ty díly jsou, ale stačilo, že tam vůbec jsou (viz. chladiče narážející do sebe apod.). Nejsem idiot, abych si myslel, že do 20 let starýho auta nebudu investovat (bazarovek jsem sám prodal několik desítek), ale že mi motor lehne po ujetí 600 km (150 z toho cesta domů), z nichž naplno jsem nejel ani km, se mi nezdá úplně OK.
A přesně jak píšeš, teď to dělám znovu a pořádně. Jen to brečení jsem, myslím, vynechal.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor