Xsara VTS
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Xsara VTS
Ahoj, chtěl bych zde představit svou kasičku, snad zdejší ladiče neurazí, když to bude v projektech. Jedná se o první model Xsary 2,0 VTS, kterou jsem pořídil jako totální vrak poté co jsem v záchvatu vzteku pošimral svou 306ku rozbruskou.
Takhle to vypadalo po zakoupení, jen na jiných kolech. Celý podvozek i brzdy se použily z 306ky, kde bylo vše nové a porovnal se zbořený bok.
Dovezlo se další VTS tentokrát 1,8 jen kvůli světlum dveřím a kůži, zbytek šel do světa.
Takhle to vypadalo po zakoupení, jen na jiných kolech. Celý podvozek i brzdy se použily z 306ky, kde bylo vše nové a porovnal se zbořený bok.
Dovezlo se další VTS tentokrát 1,8 jen kvůli světlum dveřím a kůži, zbytek šel do světa.
Re: Xsara VTS
Světla prošly zatmavením rámečků, zežloutly mlhy, mřížka v kapotě prošla menší úpravou a podařilo se sehnat první dvě části bodykitu.
Dárci dílů.
Dárci dílů.
Re: Xsara VTS
Sedačky.
Proběhla redukce koncovek na polovinu, zahlazení výklenku pro stěrač a oprava dalších dobitých dílů.
Proběhla redukce koncovek na polovinu, zahlazení výklenku pro stěrač a oprava dalších dobitých dílů.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Xsara VTS
Seš si jistý, že ty sedačky jsou stavěné na čtyřbodové pásy ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Xsara VTS
Výroba nového výfuku. Od svodů 61mm nerez.
Jelikož jsem pitomec a netušil co přijde dál, šlo se opět cestou duplexu. Ten dneska jezdí u nového majitele a v jednání je nový tlumič.
Kol není nikdy dost.
L. M. - k sedačkám a pásum se ještě dostanu.
Jelikož jsem pitomec a netušil co přijde dál, šlo se opět cestou duplexu. Ten dneska jezdí u nového majitele a v jednání je nový tlumič.
Kol není nikdy dost.
L. M. - k sedačkám a pásum se ještě dostanu.
Re: Xsara VTS
Pásy byly v autě jen chvilku, dalo by se říci jen aby se neválely ve skříni. Chvíli nato šla kůže do světa a větší část interiéru do regálů.
Pak se to trošku zvrtlo a došlo mi, že jsem dlouho nerozbil žádný motor. Obdařen velkou dávkou neznalosti a nadšení jsem se záložní sadou vaček navštívil jednoho brusiče a zadal objednávku. Chtěl jsem něco na takové to běžné ježdění a občas nějaký ten závod. Dodal jsem i hydroštel, abychom se vyhnuli tomu, že nedofoukne a budou se muset dělat podložky - nevyhnuli.
Netuším kde proběhl ten skrat, ale obdžel jsem vačky 288° (238° - 1,05) se zdvihem 11,2mm. Původní 272° (215° - 1,1) s 10mm zdvihem. Pln nadšení jsem je nahodil a jediné co přišlo byl zvuk ne vzdálený šicímu stroji. Musely se tedy pořídit podložky pod hydra.
Pak nastala doba plná laborování a vzteku, prostě to nechtělo jet. Když už jsem skoro startoval rozbrusku, podařilo se zjistit, že druhá sada vaček měla jiná kola. Francouzi... Ale pořád to nebylo ono, pořídila se jednotka IMF a za dlouhých nocí se to podařilo jakš-takš rozhýbat rozhýbat. Velké dík patří Liborovi a Jrd, bez jejihž rad bych to asi nikdy nenastartoval. Nyní to opět stojí v dílně a pracuje se na nové verzi kabeláže a ITB.
Pak se to trošku zvrtlo a došlo mi, že jsem dlouho nerozbil žádný motor. Obdařen velkou dávkou neznalosti a nadšení jsem se záložní sadou vaček navštívil jednoho brusiče a zadal objednávku. Chtěl jsem něco na takové to běžné ježdění a občas nějaký ten závod. Dodal jsem i hydroštel, abychom se vyhnuli tomu, že nedofoukne a budou se muset dělat podložky - nevyhnuli.
Netuším kde proběhl ten skrat, ale obdžel jsem vačky 288° (238° - 1,05) se zdvihem 11,2mm. Původní 272° (215° - 1,1) s 10mm zdvihem. Pln nadšení jsem je nahodil a jediné co přišlo byl zvuk ne vzdálený šicímu stroji. Musely se tedy pořídit podložky pod hydra.
Pak nastala doba plná laborování a vzteku, prostě to nechtělo jet. Když už jsem skoro startoval rozbrusku, podařilo se zjistit, že druhá sada vaček měla jiná kola. Francouzi... Ale pořád to nebylo ono, pořídila se jednotka IMF a za dlouhých nocí se to podařilo jakš-takš rozhýbat rozhýbat. Velké dík patří Liborovi a Jrd, bez jejihž rad bych to asi nikdy nenastartoval. Nyní to opět stojí v dílně a pracuje se na nové verzi kabeláže a ITB.
Re: Xsara VTS
U tebe se auto musí mít na pozoru, koukám... Musím asi tomu svýmu mrzákovi taky pohrozit flexou, když u tebe to zabírá
Jestli to půjde podobnou cestou jako 306, určitě to bude projekt k světu
Jestli to půjde podobnou cestou jako 306, určitě to bude projekt k světu
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Xsara VTS
Já teda nechcu působit nějak extra rýpavě, ale tyhle sedačky na 4 bodové pásy taky nejsem stavěné I když ta mají průvleky, tak jejich konstrukce na to rozhodně není uzpůsobená, aby se nezbortily
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Xsara VTS
Jojo, flexa funguje.
Migueli ty znáš tyhle sedačky, nebo kde si zjistil, že to nezvládnou? Klidně se o tom rozepiš, zrovna do sedaček nějak nevidim, tak se rád nechám poučit.
Migueli ty znáš tyhle sedačky, nebo kde si zjistil, že to nezvládnou? Klidně se o tom rozepiš, zrovna do sedaček nějak nevidim, tak se rád nechám poučit.
Re: Xsara VTS
I mě by to zajímalo, páč o podobné kombinaci uvažuju. A zrovna tyhle sedačky bych bral všema deseti
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Xsara VTS
Ano, konkrétně tyhle sedačky znám, jsou to obyčejné levné mrdky co se konsturkce týče, výroba v čině
Na 4body to chce pořádné sedačky, třeba http://www.fotele-speed.pl" onclick="window.open(this.href);return false; prodáv za hodně sympatické peníze kvalitní skořepiny
Argument o tom, že se přes skořepinu nedostaneš do zadu je mimo. Dá se tam protáhnout, sice ne tak pohodlně, jako se sklopnými sedačkami, ale zvládnul jsem to aji já s obvodem pasu přes metr a je tam díky konstrukci skořepiny(tenká opěrka) o hodně víc místa na nohy
Na 4body to chce pořádné sedačky, třeba http://www.fotele-speed.pl" onclick="window.open(this.href);return false; prodáv za hodně sympatické peníze kvalitní skořepiny
Argument o tom, že se přes skořepinu nedostaneš do zadu je mimo. Dá se tam protáhnout, sice ne tak pohodlně, jako se sklopnými sedačkami, ale zvládnul jsem to aji já s obvodem pasu přes metr a je tam díky konstrukci skořepiny(tenká opěrka) o hodně víc místa na nohy
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Xsara VTS
Vzadu je jen plech, tam se dostávat nepotřebuju. Levný čínský mrdky to možná jsou, nevím, kupoval jsem je použítý.
Ale to že jsou levný, nebo čínský nevysvětluje proč by neměly vydržet. Co je tam špatně, nebo jak se to liší konstrukcí naproti "kvalitním nečínským" sklopkám?
Ale to že jsou levný, nebo čínský nevysvětluje proč by neměly vydržet. Co je tam špatně, nebo jak se to liší konstrukcí naproti "kvalitním nečínským" sklopkám?
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Xsara VTS
Pevnost té konstrukce bude jinde prostě...
Sám majitel té stránky co jsem házel odkaz mi říkal, že tyhle sedačky rozhodně nedoporučuje na použití vícebodových pásů(taky je prodává), že jsou prostě "jenom na styl"
edit: a rovnou dodám, že to neříkal proto, abych si koupil skořepiny, protože na těch má o hodně menší marži
Sám majitel té stránky co jsem házel odkaz mi říkal, že tyhle sedačky rozhodně nedoporučuje na použití vícebodových pásů(taky je prodává), že jsou prostě "jenom na styl"
edit: a rovnou dodám, že to neříkal proto, abych si koupil skořepiny, protože na těch má o hodně menší marži
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Xsara VTS
Njn, třeba na ně jednou dojde, každopádně určitě ne v blízké době, teď bych to chtěl hlavně rozhýbat.
Re: Xsara VTS
A co to má společnýho s pásama? Při nárazu zepředu tě podrží jenom pásy a zezadu zase sedačka atd. Ale, že by se nějak vzájemně dalo vylučovat použití určitých sedaček s pásama, to bych teda neřekl. Samozřejmě to jde z hlediska konstrukce, kdy by to mělo mít pásy vedený ve správných místech, ale jestli je kvalitní, to použití pásů neovlivní...
Do you love me?
. _____
/__|___\___
\(o)____(o)/
. _____
/__|___\___
\(o)____(o)/
Re: Xsara VTS
Mr.Bean píše:_
jde o úhel uchycení ramenních pásů za sedačkou..jinak to se sedačkou nic společného nemá..
samožřejmě, když úhel vůči horizontální rovině bude velký, sedačku to při nárazu otevře jak konzervu..
F.I.K._pohoda, bude to ok..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: Xsara VTS
Přesně tak. Zásadní věc je, aby byly pásy použitý správně. Nekvalitní sedačka je nebezpečná sama o sobě a s pásama to nesouvisí, pokud jsou použity tak jak mají být.
A musím říct, že je to celkem příjemnej projekt. Jsem zvědavej na další postup.
A musím říct, že je to celkem příjemnej projekt. Jsem zvědavej na další postup.
Do you love me?
. _____
/__|___\___
\(o)____(o)/
. _____
/__|___\___
\(o)____(o)/
Re: Xsara VTS
Hodim sem pár novinek.
Jelikož auto trochu změnilo směr využití, tak jsem vyměnil sklopky za pevný (Taky zřejmě nějaký čínský Ale sedí se vnich dobře a nevěřim, že se mi v zatáčce ulomí).
Konečně sme dokončili novou verzi konce výfuku, od svodů až dozadu 60mm, na konci absorbční tlumič, který se uvnitř rozšiřuje na 70mm. Samozřejmě se dá rozebrat kvůli převatování. A doplněn zbytek Citoeního bodykitu.
Pořídily se kola z Citroenu C5. Sice to vypadá jako plecháče, ale jsou to ALU, takže váha pod 5kg na disk.
A na ně Nankang ns-2r
Jelikož auto trochu změnilo směr využití, tak jsem vyměnil sklopky za pevný (Taky zřejmě nějaký čínský Ale sedí se vnich dobře a nevěřim, že se mi v zatáčce ulomí).
Konečně sme dokončili novou verzi konce výfuku, od svodů až dozadu 60mm, na konci absorbční tlumič, který se uvnitř rozšiřuje na 70mm. Samozřejmě se dá rozebrat kvůli převatování. A doplněn zbytek Citoeního bodykitu.
Pořídily se kola z Citroenu C5. Sice to vypadá jako plecháče, ale jsou to ALU, takže váha pod 5kg na disk.
A na ně Nankang ns-2r
Re: Xsara VTS
Po dlouhé době něco málo přidám.
Po pěti letech shánění se nakonec zadařilo a dostaly se ke mě Přední světla Morette. Sice v hrozném stavu, takže se měnily paraboly a vařily plasty, ale jsou.
Nechal jsem srovnat kola a rovnou na bílý komaxit.
Bylo to o chlup... Jelikož v mostě vypověděly službu přední desky, tak přišly na řadu EBC Red a brzdovka ATE 200.
Spolu s deskama ale asi odešly i Zimmermanny kotouče a po ostřejším ujetí i krátké trasy poměrně dost vadnou brzdy. Takže se aktuálně řeší kotouče. Doufám, že problém není jinde.
Po pěti letech shánění se nakonec zadařilo a dostaly se ke mě Přední světla Morette. Sice v hrozném stavu, takže se měnily paraboly a vařily plasty, ale jsou.
Nechal jsem srovnat kola a rovnou na bílý komaxit.
Bylo to o chlup... Jelikož v mostě vypověděly službu přední desky, tak přišly na řadu EBC Red a brzdovka ATE 200.
Spolu s deskama ale asi odešly i Zimmermanny kotouče a po ostřejším ujetí i krátké trasy poměrně dost vadnou brzdy. Takže se aktuálně řeší kotouče. Doufám, že problém není jinde.
Re: Xsara VTS
Bodykit kompletně v barvě.
PUR silentbloky na předek a motor. Náprava 90Sh. Sada na tři auta.
Dále přední tlumiče Kyb Ultra a HaR Pera a v zadu tuhostně stavitelné Koni sport
PUR silentbloky na předek a motor. Náprava 90Sh. Sada na tři auta.
Dále přední tlumiče Kyb Ultra a HaR Pera a v zadu tuhostně stavitelné Koni sport
Re: Xsara VTS
Poslední sada sedaček mi moc nesedla. Byly tam cítit trubky a při delší jízdě to nebylo nic moc. Co bych čekal že...
Takže následovala Sparco REV, která sice byla supr,ale časem mi přišla dost úzká. Šla tedy do světa a nahradila ji OMP RS-T následně doplněná o Bimarco Cobra. Obě supr, Bimarco mi sedí o něco málo lépe.
Nějaké blbince do interiéru...
Takže následovala Sparco REV, která sice byla supr,ale časem mi přišla dost úzká. Šla tedy do světa a nahradila ji OMP RS-T následně doplněná o Bimarco Cobra. Obě supr, Bimarco mi sedí o něco málo lépe.
Nějaké blbince do interiéru...
Re: Xsara VTS
Re: Xsara VTS
ještě k těm brzdám, vadnutí ve většině případů způsobujou brzdové destičky, sám jsem byl donucenej vymenit DS2500 za výkonější, nebo ještě může být na vině samotná brzdovka a konkrétně její přehřátí, ale to bys poznal propadajícím se brzdovým pedálem, pokud ani to nepomůže tak jedině kompletní brzdovej kit, plovoucí kotouče a vícepístkové třmeny a také zajistit dostatečné chlazení samotných brzd, hodně udělá jen sundání zadních krycích plechů...
Jinak projekt pěkný, ze začátku se mi to moc nezdálo, jak se začalo těma sedačkama v kůži atd, ale teď to pro mně nabírá ten správný směr... za mě palec nahoru
Jinak projekt pěkný, ze začátku se mi to moc nezdálo, jak se začalo těma sedačkama v kůži atd, ale teď to pro mně nabírá ten správný směr... za mě palec nahoru
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: Xsara VTS
hmmmm koukam ze je to mazel, ja osobne bych uz po druhe do xsary nesel....
Re: Xsara VTS
to nemusí být tak špatný, je je třeba více obětavosti a masochismu se špetkou sebemrskačstvím
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Re: Xsara VTS
Desky a brzdovka jsou právě nový. Kotouče už mám starší a i když nevypadaj nějak zle, tak poslední dobou dostaly slušně pokourit. Takže prvně poresim ty, zkusím natahnout chlazení a uvidíme. Vepředu jsou 22*283 kotouče, ty by to snad měly zvládat...
Krakousch - Co si měl za xsaru? Mezi socialnima verzema a dvoulitrem jsou úplně propastný rozdily, ale to je asi u všech modelů, tak jestli nebude ta špatná zkušenost spíš u tohohle důvodu. Já mám ještě 306 kabrio s s16 motorem a podvozkem právě z tohohle modelu xsary a nemám jediný problém.
Krakousch - Co si měl za xsaru? Mezi socialnima verzema a dvoulitrem jsou úplně propastný rozdily, ale to je asi u všech modelů, tak jestli nebude ta špatná zkušenost spíš u tohohle důvodu. Já mám ještě 306 kabrio s s16 motorem a podvozkem právě z tohohle modelu xsary a nemám jediný problém.
Re: Xsara VTS
To že jsou nový neznamená že nemůžou vadnout, u destiček především záleží do jaké max teploty jsou dělané, klidně se mohli přehřát a jsou nenávratně zničený, pak jsou tak maximálně na vyhození (když píšeš že dostali kouř) taky hodně záleží jak brzdíš. To samé brzdovka, jaký ma bod varu atd. i když je třeba nová může být nevyhovující, ale určite výměnou kotoučů nic nezkazíš, jen bych se za sebe vyhnul vrtaným nebo drážkovaným kotoučům, za mě je nejlepší řešení kvalitní hladký kotouč, nevyžaduje čištění drážek nebo děr, zároveň máš vyšší styčnou plochu mezi destičkou a kotoučem. Ale co člověk to názor, takže bych nerad vyvolával nějaký flame.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: Xsara VTS
Ono to dostalo zabrat hlavně na starých deskách které se v mostě prakticky rozpadly, takže předpokládám, že to mohly odnést i kotouče. Ty ebc Red, by tohle zacházení měly vydržet a po vyndání vypadaj skoro nejete. No uvidím.
Re: Xsara VTS
jak jsi spokojenej s těmi PUR?
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Re: Xsara VTS
Já jsem spokojenej. Podvozek se v běžným provozu chová stejně jako série, ale při ostřejší jízdě je to celkem znát řekl bych. A zatím tolik neodcházej. Ten motorovej hodně přenáší vibrace a možná Le lepší odezva na plyn, ale těžko říct, možná bych rozdil ani nepoznal...